Svensk Fastighetsförmedling Borås

Svensk Fastighetsförmedling Borås

• BadgeSevenYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Borås och Bollebygd! Ska du köpa eller sälja bostad här i Borås eller kanske i Bollebygd? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi vet vad du ska tänka på vid en bostadsaffär och har koll på hela processen, från värdering till slutaffär. Vi mäklare här på kontoret...

289 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Borås

Keyvan F
Sjömarken

Ett trevligt bemötande, har skött allt på ett proffsigt sätt. Gjorde hela resan enkelt och bäst av allt mäklarens tålamod. Rekommenderar starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack för ditt fina omdöme! Det var jättekul att hjälpa er att hitta ert drömhus. Stort lycka till!

Elisabet H
Borås

Professionellt och sakligt. Mycket bra kunskap och kännedom om marknaden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack för rekommendationen. Det var kul att hjälpa dig till en lyckad försäljning.

Helén B
Parkstaden

Professionellt bemötande av både säljare o köpare. Realistiskt och professionellt fastighetsmäkleri. Helnöjd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack för den fina rekommendationen Helén.

Ulf Ingemar S
Borås

Snabbt och bra . Jonas och Victoria gjorde bra jobb, var lyhörda och förtroendegivande. Hittills har allt flutit väl.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Ingemar och Marianne, det har varit en glädje att hjälpa er att både sälja ert hus och hitta ert nya fina boende.

Diana K
Centralt

Vi känner oss väldigt nöjda med Victoria, som vi tycker har gjort ett grymt jobb! Väldigt trevlig, driven och har under hela försäljningsprocessen gett oss ständig återkoppling & uppdatering!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack snälla Diana för de fina orden. Det var kul att hjälpa er till en ,lyckad försäljning. Lycka till i ert nya framtida boende!

Lina M
Borås

Ett bra och proffsigt bemötande med kunskap kring de saker som behöver ordnas med inför försäljningen. Levde väl upp till de förväntningar jag hade på en mäklare och allt som hör till en husförsäljning. Med en fin förståelse kring de omständigheter och även svårigheter som fanns runt omkring .. Slutpriset blev över förväntan och jag är supernöjd. Huset såldes med hjälp av deras koncept Aktiv matchning och det fungerade jättebra! Skulle verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Borås till alla!

Lars M
Borås

Att inte visa huset för alla intressenter och stressa fram ett avslut trots visningshelg känns fel. De är att jobba för köparna trots att vi som säljare betalar för att få så bra som möjligt för huset… Att betala 85.000kr för så gå nedlagda timmar är skamligt rent ut sagt! Aldrig mer Svensk Fastighetsförmedling Borås för min del iallafall…

Andreas L
Borås

Bra och hjälpsamt bemötande i alla delar av processen. Målet var att sälja före tillgång till ny bostad. I en för tillfället trög marknad visade mäklaren på stor förmåga till uthållighet och flexibilitet vilket tillslut ledde till en försäljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Andreas, det var en glädje att kunna hjälpa er även om det tog lite tid. Önskar er lycka till i ert nya fina boende!

Michael B
Borås

Intresserad, kunnig personal och snabb återkoppling under vår kontakt med Svensk Fastighetsförmedling. Genuint intresserade av även kundens önskemål inte bara säljarens ;-)

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Michael, det var kul att hjälpa er att hitta rätt lägenhet. Lycka till!

Helen D
Hedvigsborg

Proffsig och genuint mottagande av Victoria på Svensk Fastighetsförmedling i Borås. Hon gjorde sitt yttersta för att få sålt lägenheten. Informerade löpande och var lyhörd. Vi är är mycket nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Helen för den fina rekommendationen. Det var en glädje att samarbeta med er och hjälpa er att sälja er lägenhet.

Joakim A
Sjömarken

Fick förmånen att jobba med både Jonas och Victoria som båda jobbade hårt och professionellt för att sälja vår bostad. God dialog, snabb respons och en stödjande roll för oss som säljare. En snabb försäljning på dagens marknad - kan bara rekommendera varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack för de fina orden Joakim! Det var en glädje att hjälpa er vid försäljningen av er nuvarande bostad och även i processen att hitta ert framtida boende.

Gert A
Töllsjö

Allt fungerade enligt förväntningarna

Jukka L
Boda

Trevlig och social den personliga i kontakten. Kunde vara lite flitigare med att läsa sina sms för att vara uppdaterad i kundkontakten. Annars ua!

Berit A
Bergdalen

Personligt, kunnigt, på alla sätt tillmötesgående.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Berit för ditt omdöme. Det har varit en glädje att hjälpa dig med försäljningen av din bostad.

Joakim A
Sjömarken

Victoria var lyhörd över våra önskemål och förväntningar som köpare och försökte matcha dessa med säljaren så en affär blev möjlig. Trevligt, kommunikativ och professionell är tre starka egenskaper och vi kände oss trygga genom hela affären!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Joakim för de fina orden. Det var en glädje att ha med er att göra och kul att ni hittade ert drömhus!

Bengt Christer W
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Borås
Tärby

Fantastisk bemötande! Fi nns inget att tillägga allt från er gjordes på ett 100 % sätt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack så mycket Bengt för era fina ord. Det glädjer mig att höra!

Mats L

Bra bemötande kunnig mäklare.l

Tony B
Rydboholm

Allting har varit perfekt från start till slut.

Helén Elisabeth S
Aplared

Hej, min mäklare Daniel Forssell, var trevlig att ha att göra med, och drev försäljningen diskret och varsamt framåt. Jag är mycket nöjd. Vänligen, Helén

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack så mycket Helén, jätteroligt att ha fått förtroendet att hjälpa dig!

Alfred F
Aplared

Väldigt nöjda, från första kontakt till avslutad affär

Caroline A
Kypedalen

Återvändande kund , då jag var så nöjd vid min förra försäljning. Lyckades få sålt även denna gång i en mycket mer trög marknad. Vänligt bemötande och snabb återkoppling vid frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Caroline för ditt omdöme. Det var kul att kunna hjälpa er att sälja och har varit en fin kontakt under hela processen. Lycka till i framtiden!

Berit A
Centralt

Jag har blivit mycket väl bemött av mäklaren. Bostaden jag har köpt skedde genom privata kontakter. Mäklaren upprättade och bistod vid köpeavtalet.. Nu återstår att få mitt hus sålt. Hittills är jag nöjd och belåten. Eftersom jag fann min mya bostad själv blir det inte högsta betyg på hela affären.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Berit. Nu ska vi se till att sälja din fina bostad på bästa sätt också.

Johanna G
Borås

Trevligt, bra kommunikation, snabba svar på frågor, hjälpsam.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Johanna, för ditt omdöme. Det var kul att kunna hjälpa er att hitta ert framtida boende.

Tomas O
Borås

Professionell hantering. Bra bemötande vid alla kontakter.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Tomas för ert förtroende och de fina orden 🙏 Lycka till med flytten nu!

Dick J
Borås

Jonas är väldigt duktig upplever han som mycket rejäl o kunnig nav sitt jobb

Helena T
Viskafors

Proffsigt & trevligt bemötande med en rak & öppen dialog. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Helena och Anders, det var roligt att hjälpa er att sälja er bostad och jag önskar er stort lycka till i ert framtida boende.

Alexander E
Borås

Fantastiskt bra jobb utav Jonas på Svenskfast i Borås, gav ett riktigt bra förtroende och gjorde hela tiden rekommendationer vad han tyckte vi skulle göra, och det visade sig falla ut väl, tack & bock😊 Med vänlig hälsning, Alexander & Frida

Tack Alexander, det har varit ett nöje att hjälpa er. Mvh Jonas

Jenny S
Borås

Fint bemötande och lugn och trygg mäklare både på visningen och på deras kontor i Borås .

Jörgen A
Borås

Påläst och trevlig mäklare. Alltid tillgänglig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Jörgen, det var kul att hjälpa dig och din fru att hitta ett nytt boende.

Jörgen A
Borås

Mycket trevlig och lugn mäklare. Svarar på alla frågor och återkopplar direkt.

Markus C
Aplared

Tycker mäklaren har varit väldigt trevligt & verkligen tagit sin tid om man har haft frågor. Så skulle säga att de överträffande min förväntan. Därav fick de även uppdraget att sälja min nuvarande bostad.

Tack Markus, har varit ett nöje att hjälpa er. Mvh Jonas

Barbro J
Sandared

Trevlig och förståelse , beskrivningen va tydlig och mäklaren gullig

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Barbro det glädjer mig att höra. Lycka till i framtiden!

Anna S
Borås

Superbra mäklare som skött vår affär på ett utmärkt sätt i alla typer av kontakter.

Ulrika M
Rångedala

Väldigt trevligt bemötande och villighet att föra samman säljaren och köparen på rätt sida.

Carola S
Borås

Endast två möten. Bra möten. Informativt.

Robbin S
Sparsör

Allt har gått smidigt och felfritt, mycket bra företag och mäklare. Rekommenderar starkt 👌🏻

Tack Robbin, ett nöje att hjälpa er! Mvh Jonas

Joakim H

Professionella och behjälpliga.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Joakim, det var kul att kunna hjälpa er att sälja ert fina hus.

Kenneth O
Centralt

Mäklaren skötte sitt arbete på ett kunnigt och professionellt sätt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Kenneth, det var kul att hjälpa dig att få ditt nya boende. Lycka till i framtiden!

Lars F
Centralt

Mycket bra. Fullt förtroende.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Det var väldigt roligt att hjälpa dig att hitta ditt nya framtida boende och att sälja din nuvarande bostadsrätt. Stort lycka till i framtiden!

Bertil H
Bosnäs

Jättebra. Bemötande Kan rekommendera

Anna Maria B
Bosnäs

Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande.

Jan Karl Ivan A
Sjöbo

Fick en väldigt bra support hela tiden. Min mäklare följde upp alla mina frågor helt perfekt Ett bemötande från mäklaren som var helt perfekt

Anders L
Sandared

Trevligt och bra bemötande. Lätt att komma i kontakt med mäklaren. Hon var snabb med att svara samt uppdatera oss om status både via telefon och sms. Mäklaren kändes kunnig och engagerad. Vi kan rekommendera henne.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Anders och Lena för att jag fick det fina förtroendet att sälja er fastighet. Det har varit roligt att samarbeta med er.

Andreas C
Sjöbo

Jättebra bemötande! Allt var långt över förväntan och det gick väldigt smidigt. Kan inte tänka mig en bättre upplevelse för en bostadsförsäljning! Med tanke på situationen (marknaden) var mina förhoppningar inte så höga men de hittade många spekulanter och var väldigt flexibla. Löste en snabb och smidig affär och hjälpte mig på vägen. Fick alltid snabba svar vid frågor. Världsklass!

Rose-Marie M
Boda

Hela försäljnings processen gick väldigt smidigt. Bra information om försäljnings detaljerna. God kommunikation under försäljnings tiden. Trots den korta tid som mäklare, agerade Eric som mycket professionell. Lugn, saklig och mycket kunnig. Det blev en snabb försäljning, som gjorde oss nöjda. Skulle varmt rekommendera Eric och svensk fastighets förmedling till andra. Mvh Rose-Marie

Hakim N
Gånghester

Grym mäklare! Gjorde allt helt proffesionellt! Rekommenderar starkt!👍

Zoltan H
Brämhult

Victoria var väldigt påläst, proffsig och mycket trevlig och tillmötesgående på alla fronter. Vi var väldigt nöjda med henne hela vägen från början till slut. Jag kan varmt rekommendera Victoria till alla som vill sälja sin bostad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack för de fina orden och rekommendationen. Det var kul att kunna hjälpa er till en lyckad bostadsaffär.

Fariba K
Borås

Väldigt fin bemötande mäklaren var mkt angegerad i sitt jobb!!

Emil Z
Borås

Simpelt och lätta att ha att göra med

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack Emil, hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Önskar dig en fin sommar/ Frida

Per F
Rydboholm

Mäklaren har varit saklig, kunnig och behjälplig i alla situationer som dykt upp. En positiv och kunnig mäklare som vi kan, och redan gör, rekommendera till andra husförsäljare och husköpare. Sammanfattat är vi mycket nöjda!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Borås

Tack för era fina ord och för förtroendet att hjälpa er med fastighetsaffären! Det har varit en glädje att kunna hjälpa till med er fantastiska villa!