Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Ring 0456-226 80 Dela

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl. Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning...

30 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Bengt-anders B
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Sölvesborg Centralt

Mycket öppen hjärtligt bemötande. Nellie gick in för att förklara allt om de papper som skulle signeras. Sedan var problemet att pappren skulle skickas till säljaren i Malmö förunderskrift i den ändan. Detta tog lite lång tid men det är säljarens problem tycker jag. Nu har vi fått klartecken att sätta in handpengen på ert konto. Så nu ser jag fram emot att komma vidare och få ett tillträdes dag. Är säker på att det ordnar sig till det bättre och jag kan flytta in. Vi får avtala en tid för detta genom mäklaren.

Daniela K
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Sölvesborg Centralt

En väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare som är duktig på sitt jobb. Helt klart den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med! Rekommenderar Nellie starkt ☺️

Tord B
Sålde sitt hus med hjälp av
Norje

Nellie var mycket proffsig och hon gjorde så att hela försäljningen blev en mycket bra upplevelse.

Bent Gordon J
Näsum

Vi har til fulde fået vores forventninger indfriet - og lidt til :-)

Magnus A
Köpte sitt hus med hjälp av
Tostarp

Har letat sommarstuga länge och hittade denna hos Svensk fastighetsförmedling mejlade vårt intresse av fastigheten och då ringer Nellie upp och vi kan boka möte samma dag. Utmärkt service trots kort tid. Vi blev nöjda med det vi fick se och köpte fastigheten. Skrev kontrakt första dagen efter helgen återigen vilken toppenservice att få ihop det på så kort tid. Vi är jättenöjda med den service vi fått av Nellie👍

Jan L
Agerum

Sålt Knubbasliden Man blir glad av att träffa en ungdom som Nellie att hon desutom är mäklare vilket vi hade behov av gör livet lite lättare. Nellie har utfört sin uppgift på ett hedervärt sett.

Sebastian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Karlshamn

Sålde min lägenhet i Karlshamn. En 1:a på 38 kvadratmeter. Nellie bemötte mig trevligt och upplevdes som sakkunnig. Hon höll ett mycket gott och inspirerande humör genom hela försäljning och jag är glad att jag använde svensk fastighetsförmedling.

Jonas S
Sålde sitt hus med hjälp av
Norje

Sålt en villa. Nellie var mycket snabb, effektiv, trevlig och stöttande. Förväntningarna överträffades. Allt har flytet på smidigt. Är så nöjd.

Mahdi B
Köpte sitt hus med hjälp av
Bromölla-Centralt

Hej Jag hon är mycket duktig på sitt jobb.

Agneta J
Pukavik

Nellie Johansson har varit fantastisk under hela denna fastighetsaffären. Jag köpte en sommarstuga och trots att jag hade jättemycket strul men att inte själv vara I landet vid tidpunkten för köpet löste hon alla hinder. Hon är positiv, kunnig, lätt att samarbeta med och jag upplever att säljaren har samma bild av henne som mig.

Eva-lotte J
Pukavik

Jag har sålt ett fritidshus. Mäklaren har varit helt fantastisk hela vägen. Förklarade tydligt och bra hur allt går till. Väldigt stort tålamod med en tjatig kund :) Jag tycker helt klart att Nellie levde upp till förväntningarna. Jag vände mig til fler innan men mitt val var Nellie och det ångrar jag inte.

Thomas Reidar A
Näsum

Sålt en bostas/stuga i Näsum. God service og rådgivning. Et rigtigt godt resultat. Nellie får mine bedste anbefalinger.

Pia L
Näsum

Äldre fritidshus med vissa fuktproblem och dåligt fungerande vatten och avloppssystem. Mäklaren berättade öppet om problemen och hade varit i kontakt med kommunen och fått deras synpunkter på vissa delar. När vi kom till någon fråga som hon inte kunde/hade kollat så sa hon detta istället för att hitta på något. Totalt sett ingav hon mycket stort förtroende.

Suzie L
Ryedal

Vi har fått hjälp av Nellie att sälja vår lilla stuga. Allt har skötts via telefon och mail då vi inte bor på orten och det har gått mycket bra. Vi har fått all information vi har behövt för att gå vidare i processen och Nellie har hållit oss uppdaterade hela vägen från visningarna och budgivningen fram till påskriften av försäljningen av vår stuga.

Natasja S
Ryedal

Trevlig mäklare! Kunnig och servicenämnden. Vi är nöjda då hon lyssnade in och återkom när hon lovade. Bra och nära kontakt.

Ing-marie P
Istaby

Trevlig tillmötesgående. Tar reda på fakta. Ny i yrket kommer att bli riktigt bra med lite erfarenhet.

Mårten H
Istaby

Sålt en sommarstuga. Alltid positiv och inlyssnande. Mina förväntningar uppfyllda. Snabbt genomförd affär. Sammanfattningsvis har allt fungerat. Nelly har potential att bli en duktig mäklare.

Magnus P
Istaby

Detta var Nellie:s första egna uppdrag, vilket hon klarade galant med en skön humor, ärlig taktik och ett proffesionellt beteende. Lycka till i framtiden, du är redan en grymt bra fastighetsmäklare.

Adam B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Köpt villa. Trevligt bemötande. Ingav stort förtroende.

Patric E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Har både köpt och anlitat som mäklare, mycket proffsig och rekommenderas varmt.

Linda N
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Vi har sålt en enplansvilla. Han var MYCKET trevlig! Varmhjärtad o väldigt kunnig. Vi fick bra information o hade en bra dialog. Kan verkligen rekommendera honom!!!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Tack så mycket Det är ett nöje att få hjälpa till

Geeta H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Försäljning av bostad En person som vill börja med helhetsuppfattning. Att sälja bostad med ett rimligt pris: Han förklarade verkligheten, marknaden och gav ständigt information om marknadspriser. Vänlig och väl bemötande, snabba responsen, sätta upp rätt marknadspris så det inte skrämmer köpare. Stort tack

Tack Geeta har varit ett nöje aj hjälpa till All lycka framöver Lasse

Albin H

Villa Mycket bra Ja Proffsigt och lättillgängligt bemötande

Helen Ingalena S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Köpt en bostad Blev bra bemött👌

Chris J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Snabb och smidig försäljning och mäklare. Rekomenderas

Charlotte T
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Vänligt bemötande. Tillmötesgående. Trovärdig. Levde upp till mina förväntningar!

Leif Erik O
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

. Vänligt och trevligt bemötande - Förmåga att lyssna på kunden - Väl förberedd och påläst - Kunning - Snabb med att rapportera resultatet Mäklaren levde mer än väl upp till mina förväntningar. Nöjd kund.

Charlott O
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Trevligt bemötande, tog med sig eventuella frågor man hade till bostadsrättsföreningen.

Kim H gillar detta
Dina G
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Min upplevelse var att Kim förklarade på ett professionellt sätt vad som det skulle innebära att sälja mitt hus med korttagning och visningar. hur vi skulle gå tillväga och tidsplanen för hela projektet, kostnader från mäklarfirman o s v. Under budgivningen och kontakten han hade med eventuella spekulanter upplevde jag att jag fick bra feedback om läget. Jag är supernöjd med Kim som mäklare när jag sålde mitt hus.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Tack för de varma orden Dina! Det var ett rent nöje!

Simonetta M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Kanonbra och trevlig mäklare👍🏼rekommenderas!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Tack för rekommendationen Simonetta! Kul med beröm!