Svensk Fastighetsförmedling

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan det här med hem. Inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda. Hem där det lever människor. Där det lagas mat och tittas på tv, där det är vardag och ibland fest. Hem där par blir sambos, familjer blir till, barn växer upp och flyttar vidare. Det är det vi förmedlar; relationer, förhoppningar och drömmar. Ända sedan 1937 har vi fått folk att känna sig hemma, vilket faktiskt gör oss till landets äldsta mäklarkedja. Det hade vi inte varit utan nöjda kunder. Idag står vi bakom var femte bostadsaffär som görs av mäklare i Sverige. Det betyder drygt 32 000 villor, bostadsrätter, fritidshus och andra typer av fastigheter till ett värde av ungefär 65 miljarder. Så prata med oss när du vill göra en riktigt bra bostadsaffär. Välkommen till mäklaren med koll på läget.
Svensk Fastighetsförmedling - det självklara valet i alla lägen för dig som ska köpa eller sälja en bostad!
  • Prisade för bäst på service i ServiceScore 2016
  • Över 80 års erfarenhet
  • 1200 medarbetare på 230 platser från norr till söder
Svensk Fastighetsförmedling
"Trevlig och med bra idéer inför visning"
Lillulla Ö anlitade Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
"Louise Klingborg utförde hela försäljningsprocessen mycket väl. Från ett första möte tillsammans med Louise där hon värderade min bostad. Min upplevelse av Louise var att hon besitter hög kompetens in..."
Jonas H anlitade Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar