Erica Stors
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 84 Läs vad Erica Stors

• Sebastian D köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-21

Erica S gillar detta
  • Lina L köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-21

Erica S gillar detta
  • Christina Å köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-20

Sätra
    Vi har köpt en bostadsrätt i Gävle genom Erica Stors. Proffsigt bemötande, tydlig, positiv och kunnig. Snabb handläggning. Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-21 Erica S svarar Christina Å
    Tack Christina för en väldigt fin rekommendation, kul att höra att är nöjd. Radhuset passar er jättebra och jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! // Erica
  • Gulli T sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-19

Södertull
    Förtroendeingivande och engagerad mäklare för det radhus Erica hjälpt oss att sälja Läs mer
    2019-11-20 Erica S svarar Gulli T
    Tack för ett fint omdöme och framförallt förtroendet att hjälpa er med försäljningen av radhuset! //Erica
  • William W köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-18

Söder
    Jag blev väldigt bra bemött av Erica när jag tittade på lägenheten och processen kändes enkel, men samtidigt proffsig. Läs mer
    2019-11-18 Erica S svarar William W
    Tack för fina ord. Jag hoppa att du kommer trivas bra i lägenheten, kul att få hjälpa till med din första bostadsaffär! //Erica
  • Linda H köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-25

Stigslund
    Köpt bostadsrätt. Tack för ett fint bemötande och så otroligt hjälpsam. Du har hjärtat på rätta stället <3. Fortsätt med det. Kram Linda Läs mer
    2019-10-28 Erica S svarar Linda H
    Tack snälla Linda för fantastisk fina ord, det värmer i hjärtat! Radhuset passar er perfekt och jag hoppas att ni kommer trivas bra! //Erica
  • Nils V sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-24

Stigslund
    Genuin och hjälpsam. Vi kände oss trygga med henne. Läs mer
    2019-10-28 Erica S svarar Nils V
    Tack för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen, kul att höra att ni känt er trygga och är nöjda! //Erica
  • Mattias H sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-17

Brynäs
    Både köpt och sålt lägenhet.
    Proffsigt och hjälpsamt bemött hela vägen. Läs mer
    2019-10-23 Erica S svarar Mattias H
    Vad roligt att du känner dig nöjd Mattias. Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! Vi ses snart igen //Erica
  • Mikael H sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    Sålde en bostadsrätt. Efter många visningar blev vi äntligen av med den. Erica var alltid lika positiv trots att vi ibland kände viss tvekan. Läs mer
    2019-10-14 Erica S svarar Mikael H
    Tack för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas att du och familjen trivs bra i nya huset! //Erica
  • Anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-10-01

Gävle
    Vi har köpt en bostadsrätt en etta på 38 kvadrat.

Mäklaren var toppen från start till mål och fixade och trixade även fast vi strulade till det.

Hon levde verkligen upp till våra förväntningar med sitt sätt att jobba.

Allt flöt på pga hennes otroliga service känsla rakt igenom affären. Läs mer
    2019-10-14 Erica S svarar Anders E
    Tack Anders för en fin rekommendation med värmande ord. Det gäller att hitta lösningar och det glädjer mig att höra att ni som köpare är nöjda. Hoppas att Louise trivs bra i lägenheten! //Erica

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg