Erica Stors
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 99 Läs vad Erica Stors

• Nurlan C köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-26

Sätra
    Jag har köpt en bostadsrätt 3 rok. Blev bemöt jätte trevlig och förväntningar, samt levde upp de med att hon försökte hjälpa, t.ex. kontakta säljaren om jag hade frågor/funderingar, även själva föreningar. Jätte trevlig mäklare, hjälpsam och kändes trygg med henne och Fastighetsförmedlingen. Jag hade dåliga erfarenhet med andra mäklare, därför kan stark rekommendera ES, samt jag är själv nöjd med affären. Läs mer
    2020-03-26 Erica S svarar Nurlan C
    Tack Nurlan för värmande ord och en fin rekommendation. Det glädjer mig att ni känt er trygg i processen och att ni är nöjda. Det ska bli spännande att se lägenheten efter att ni renoverat och fixat! //Erica
  • Linnea S sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-23

Centralt
    Bra bemötande, bra att kunna rådfråga när man som säljare är osäker på vad man ska göra.
    Återkopplade alltid inom den tid hon lovat, vilket är ett stort plus så man som säljare inte behöva gå och fundera på hur visning gick, eller om mäklaren fått återkoppling från spekulanter. Läs mer
    2020-03-26 Erica S svarar Linnea S
    Tack Linnea för ett fint omdöme och att jag fått förtroendet att hjälpa er vid försäljningen. Det är viktigt att ni som säljare känner sig delaktig i försäljningen så de glädjer mig att läsa detta. Vi ses snart igen! //Erica
  • Rogesh H köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-21

Centralt
    Vi köpte vår första bostadsrätt via Erica, hon besvarade alla våra frågor och funderingarna med tydlighet och ett gott bemötande. En grymt bra mäklare. Läs mer
    2020-03-26 Erica S svarar Rogesh H
    Tack Rogesh för ett fint omdöme och rekommendation. Roligt att jag fått hjälpa er med er första bostadsaffär och det glädjer mig att ni är nöjd. Stort lycka till i lägenheten! //Erica
  • Alexander H köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-19

Centralt
    Mycket hjälpsam mäklare Erika. Effektiv och snabb samt mäklar bostäder bra. Läs mer
    2020-03-19 Erica S svarar Alexander H
    Tack för ett fint omdöme Alexander. Stort lycka till i er nya lägenhet! //Erica
  • Inger K sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-19

Centralt
    Sålt central sekelskifteslägenhet bostadsrätt.
    Mäklaren agerade proffesionellt, intresserat och positivt.
    Vi hoppades på ett snabbt avslut - vilket infriades.
    Mäklaren var drivande och hjälpsam.
    Sammanfattningsvis en positiv upplevelse på alla sätt - inför fotografering, visning samt kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-19 Erica S svarar Inger K
    Tack för en fin rekommendation och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Det glädjer mig att ni är nöjda! Vi ses snart igen, allt gott! //Erica
  • Christina S
    Christina S köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-17

Centralt
    Vi har fått fantastisk visning, vägledning och hjälp i att hitta och skriva kontrakt på vår första gemensamma (dröm-) lägenhet – en fantastisk sekelskiftsfyra i centrala Gävle. Vi har varit och tittat på flera lägenheter under det senaste året, och Erica är helt klart den mest engagerade och inspirerande mäklaren vi träffat. Vi har känt oss totalt trygga och sedda under hela processen från visning till kontrakt, och kan inget annat än att mycket varmt rekommendera Erica Stors som mäklare. Många tack! Läs mer
    2020-03-18 Erica S svarar Christina S
    Tack för ett fantastiskt fint omdöme och värmande ord, jag blir så glad av att läsa detta och att ni är nöjda! Ni har köpt en väldigt fin lägenhet och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Vi ses snart igen! //Erica
  • Cecilia Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-06

Söder
    Köpt en 1:a på söder i Gävle. Erica var väldigt proffsig och ordentlig men samtidigt varm och trevlig! Mitt lägenhetsköp känns jättebra och jag känner mig trygg med att allt går rätt till tack vare henne. Läs mer
    2020-03-06 Erica S svarar Cecilia Ö
    Tack Cecilia för värmande ord! Kul att fått hjälpa dig med ditt bostadsköp och att du känt dig trygg i processen. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet! //Erica
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-05

Söder
    Jag fick hjälp med att sälja min 1rok på söder. Erica har varit ett bra stöd genom hela affären. Om jag ska sälja igen vet jag vart jag ska ringa. Toppbetyg! Läs mer
    2020-03-05 Erica S svarar Johan S
    Tack Johan för ett fint omdöme och värmande ord. Alltid lika roligt med nöjda säljare! Du är välkommen att höra av dig när/om det blir dags igen! Allt gott, vi ses snart! //Erica
  • Olle E köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-09

Stigslund
    Mycket väl bemött.

Väldigt enkel och enkla förklaringar om man ville få svar på nånting man inte riktigt förstog, speciellt för någon som gjort sitt första bostadsköp. Läs mer
    2020-02-10 Erica S svarar Olle E
    Vad roligt att du är nöjd Olle och kul att få hjälpa dig med din första bostadsaffär. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! // Erica
  • Åke K
    Åke K sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-06

Stigslund
    Tpppen bra.rekommenderas .från början till slut.jag sålde en bostads rätt,och det gick toppen bra. Läs mer
    2020-02-07 Erica S svarar Åke K
    Tack Åke för ett fint samarbete och att jag fått förtroendet att hjälpa till vid försäljningen. Det gläder mig att du är nöjd! // Erica

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist