Erica Stors

Läs vad 37 Läs vad Erica Stors

• John B skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-20

Sålt en bostadsrätt.
    Erica är engagerad, tillgänglig och tillmötesgående. Ser till säljarens behov och kommer med egna förslag gällande hur hon ser på försäljningen. Detta utan att vara påtryckande.
    Har god koll på marknaden och förberedde sig väl innan första hembesöket. Påläst gällande förening.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Emma A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-13

Jag har köpt min första egna bostad, en bostadsrätt.
    Erica har bemött mig fantastiskt bra och hjälpt till att vägleda mig genom köpet.

Som mäklare känns Erica kunnig och genuin, den dagen jag ska sälja en bostad kommer jag att kontakta henne.

Jag känner mig trygg i mitt köp och upplever att allt gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-03-13 Erica S svarar Emma A
    Tack Emma för de värmande orden. Det glädjer mig att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet😊 //Erica
  • Oscar D skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-11

Sålde min lägenheten på Fjärde Tvärgatan,

Väldigt trevlig och proffsig mäklare, väldigt bra affär med en trygg känsla,

Svenskfastighetsförmedling är att rekommendera! Läs mer
    2019-03-13 Erica S svarar Oscar D
    Tack Oscar för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet och fina ord. All lycka i nya bostaden nu!:) //Erica
  • YingYing Z skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-09

Vi har sålt lägenhet och har blivit bemött av mäklaren på ett varmt och professionellt sätt. Erika har levt upp till våra förväntningar. Det känns tryggt och trevligt att sälja lägenheten via Erika. Läs mer
  • Yingying Z skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-04

Vi har sålt en lägenhet. Vi har blivit bemött på ett varmt och professionellt sätt av Erica. Jag tycker Erika har levt upp till mina förväntningar. Det känns bra och tryggt. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-20

Köpt en lägenhet. Mäklaren var jätte trevlig och hjälpsam på alla vis. Läs mer
    2019-02-21 Erica S svarar Fredrik S
    Vad roligt att höra att du är nöjd Fredrik! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenheten! //Erica
  • Annika E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-19

Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Gävle.
    Mycket trevligt bemötande av Erica, kunnig, trevlig, snabb återkoppling när det var något vi funderade på.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-02-21 Erica S svarar Annika E
    Tack Annika, så roligt att få hjälpa er med köpet och att ni känner er nöjd! //Erica
  • Per H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-11

Erica är trevlig och mycket professionell, inger förtroende. Fick snabb återkoppling på mina frågor.
    Erica levde väl upp till mina förväntningar och skötte försäljningen av villan på ett mycket professionellt sätt.
    Jag kan absolut rekommendera Erica för er som tänker köpa eller sälja bostad.
    Med vänlig hälsning
    Per Läs mer
    2019-02-12 Erica S svarar Per H
    Tack för ett fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! // Erica
  • Sara Ö skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-15

Jag har fått hjälp av Erica att sälja min bostadsrätt! Jag har fått super bra hjälp med alla mina frågor och fick ett super bra bemötande! Affären gick över förväntan från min sida vilket känns väldigt roligt. Jag skulle absolut rekommendera Erica till någon jag känner och ta hjälp av henne vid nästa sälj/köp tillfälle! Läs mer
    2019-01-17 Erica S svarar Sara Ö
    Tack för den fina rekommendationen och värmande ord, det glädjer mig att ni är nöjda! Nu får ni äntligen börja planera flytten till huset! :) // Erica
    Erica S gillar detta
  • Maria S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-10-29

Har sålt en villa.
    Mäklaren var mycket professionell och realistisk. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, hon var lätt att få tag på och uppdaterade oss regelbundet.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Maria S
    Tusen tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Det gläder mig mycket att ni är nöjda! Vi ses snart igen.
    Erica S gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle