Erica Stors
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 67 Läs vad Erica Stors

• Eva-Lotta S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-16

Jag har sålt mitt radhus.Gick snabbt och lätt.Erica är verkligen proffsig.Uppdaterade mig hela tiden. Ett stort tack till Karolina också. Läs mer
    2019-09-17 Erica S svarar Eva-Lotta S
    Tack Lotta för en fin rekommendation och att vi fått hjälpa till med försäljningen! Vi ses snart igen. //Erica
  • Susanne W skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-15

Köpt en bostad.
    Trevlig, bra bemötande, tillmötesgående.
    Svarar snabbt när man skickar sms el ringer. Läs mer
    2019-09-16 Erica S svarar Susanne W
    Tack Susanne. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! //Erica
  • Evelina E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-14

Har sålt min lägenhet med hjälp av Svensk fastighetsförmedling. Är jättenöjd, ett trevligt bemötande och en bra affär! Läs mer
    2019-09-14 Erica S svarar Evelina E
    Glad att du är nöjd, alltid lika kul att höra! Vi ses snart igen Evelina! //Erica
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-10

Har sålt mitt bostadsrättsradhus via Svensk Fastighetsförmedling och Erica Stors. Erica passade mig/oss utmärkt med sitt lugn och trygga kunskaper. Dessutom otroligt trevlig!

Jag förväntade mig en snabb hantering och en smidig affär vilket införlivades helt och hållet.

Mycket nöjd med såväl Svensk Fastighetsförmedling som med Erica. Läs mer
    2019-09-11 Erica S svarar Mikael S
    Tack Micke för en fin rekommendation och värmande ord. Det glädjer mig att ni som säljare är nöjd! //Erica
  • Sofie U skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-03

Köpte en lägenhet i Gävle. Bra service och trevligt bemötande. Allt gick snabbt och smidigt. Sofie Läs mer
    2019-09-11 Erica S svarar Sofie U
    Tack Sofie för en fin rekommendation. Jag hoppas att lägenheten kommer passa er bra! // Erica
  • Haris K skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-09-02

Sålt: Topasvägen 15L
    Köpt: Långbackavägen 133

Bara bra och trevlig bemött

Redan bekant med område, och boende nära det köpta objektet. Visste ganska bra om förutsättningar så något medverkande och ingrepp från mäklare var ej behövd. Dock var mäklarna och mäklarfirma väldigt kompetenta och insatta i arbetet kring köp/försäljning

Bra jobbat :-) Läs mer
    Erica S gillar detta
  • Natalia S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-31

Vi har sålt lägenheten inom en vecka!!! Vi blev bemött av en proffsigt mäklare. Rekommenderar! Läs mer
    2019-09-02 Erica S svarar Natalia S
    Tack för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen, vi ses snart igen! //Erica
  • Helena E skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-28

Vi sålde pappas brf mha Erica Stors/Svensk Fastighetsförmedling och är jättenöjda! Bemötandet var alltid trevligt, kommunikationen okomplicerad, bra att diskutera med, alltid svar snabbt, proffsig, lugn, man kände sig trygg i att även potentiella köpare skulle bemötas bra. Ett extra plus att mäklarna på firman samarbetar mer än vad som verkar vanligt. Vi fick också betalt vad vi förväntat oss/hoppats på. Jag rekomenderar Erica som mäklare! Läs mer
    2019-08-29 Erica S svarar Helena E
    Tack för den fina rekommendationen och värmande ord. Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen och at ni är nöjda!
  • Lars-Åke P skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-26

Vi är mycket nöjda med arbetet som Erica har gjort
    Med vänlig hälsning
    Kerstin o Lars-åke Läs mer
    2019-08-28 Erica S svarar Lars-Åke P
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av radhuset, alltid lika roligt med nöjda säljare. Vi ses snart igen! //Erica
  • Pia S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-26

Hej!! Vi köpte ett bostadsrättsradhus på Rävpasset 9 A.
    Vi vart väldigt trevligt bemött av mäklare Erika när vi kom på visning och hennes snabba jobb.
    Har ingen erfarenhet av tidigare köp så väldigt överraskad att allt gick så snabbt och smidigt.

Tackar så mycket för den fina snabba affären. Läs mer
    2019-08-28 Erica S svarar Pia S
    Stort tack för fina ord Pia. Det kändes som att radhuset verkligen var rätt för er och jag hoppas ni kommer trivas bra! //Erica

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg