Erica Stors
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 28 kunder tycker om Erica Stors

• Maria S skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt en villa.
    Mäklaren var mycket professionell och realistisk. Mäklaren levde upp till mina förväntningar, hon var lätt att få tag på och uppdaterade oss regelbundet.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Maria S
    Tusen tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Det gläder mig mycket att ni är nöjda! Vi ses snart igen.
    Erica S gillar detta
  • Mycket påläst, trevlig, och flexibel.
    Väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-17 Erica S svarar Andreas B
    Tack så mycket Andreas och Telli för omdömet. Önskar ert stort lycka till i nya huset, vi ses! //Erica
  • Anna A skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Erika har hjälpt oss sälja vårat hus på ett snabb, smidigt och bra sätt. Hon är väldigt lätt att ha att göra med, engagerad, positiv, driven och kunnig. Hon kändes som en väldigt bra representant att ha ute bland potentiella kunder vid visningar och har skött affären väldigt bra åt oss. Läs mer
    2018-10-01 Erica S svarar Anna A
    Tack för ett fint omdöme och värmande ord. Nu hoppas vi att ni kommer att trivas bra i nya huset! :) // Erica
  • Tove H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Köpt en vill. Mycket nöjd med bemötande! Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Tove H
    Tack Tove, vad roligt att du är nöjd!
  • Peter H
    Peter H skrev om Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trots ett litet fritidshus bra bemötande och intresse från både mäklare och fotograf.
    Informationen under hela processen fungerade utmärkt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Peter H
    Tusen tack för det fina omdömet Peter, det värmer!
  • Försäljningen av vårat hus gick smidigt från start till försäljning. Erica uppfyllde våra förväntningar med att hela tiden ta sig tid för oss som kund och informera om hur processen fortskred. Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Alexander N
    Tack så mycket för det fina omdömet och förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det värmer att höra att ni är nöjda med försäljningen! Stort lycka till i nya huset!
  • Jag och min man köpte en fastighet på Paradisvägen 57, vid Högbacka sjön. Vi är mycket nöjda, trevligt bemötande, lätt att få tag på. Bra förfarande vid budgivning, ingen lång och utdragen historia utan effektivt. Rekommenderar gärna Erika för framtida säljare och köpare.

Med vänlig hälsning Annika Proos Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Annika P
    Tack så mycket för det fina omdömet och värmande ord Annika. Ni har köpt ett fantastiskt fint fritidshus där jag hoppas att ni kommer trivas bra!
  • Jag har fått hjälp med försäljning av villa. Mäklaren var otroligt professionell och levde mer än väl upp till alla förväntningar. Trevlig, sakliglig och framförallt tillgänglig.
    Rekommenderar Erica varmt. Läs mer
    2018-11-01 Erica S svarar Sandra L
    Tack Sandra för fina ord och förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • Sålt ett radhus.
    På ett trevligt och proffsigt sätt.
    Våra förhoppningar var att sälja huset så snabbt som möjligt och att få så bra betalt som möjlig. Huset såldes efter fyra dagar och vi var nöjde med vad vi fick betalt för det. Läs mer
  • Hej vi sålde Vikingavägen 138 ett radhus och vi blev mycket proffesionellt bemött och vi kände ett stort förtroende till Erika Stors. Det blev mycket mer än vad vi hade förväntat oss och mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Ett mycket proffesionellt mäklarföretag svenskfastighetförmedling. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg