Erica Stors

Erica Stors

Erica Stors är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Erica Stors har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Erica Stors har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.9. Erica Stors har haft 60 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 170 Läs vad Erica Stors

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Söder
    2021-06-29
    Erica är nog den bästa mäklaren jag haft med o göra. Så lätt och genuin person, som verkligen strävar efter det bästa för kunden. Priset ska inte ens diskuteras, då jag fick mycket mer än vad jag hade förväntat mig. Tips till alla där ute som går i säljtankar; ta kontakt med henne för den absolut bästa sälj upplevelsen ni någonsin kommer att ha!
    Tack Emre för en väldigt fin rekommendation och värmande ord. Det gläder mig att du/ni är nöjda! //Erica Erica Stors
    2021-06-02
    Sålt en lägenhet centralt, trevligt bemötande och engagerande. Sen så kanske inte priset blev som förväntat men kan man ju inte helt skylla på mäklaren.
    Tack för ett fint omdöme och förtroendet att hjälpa till vid försäljningen! //Erica Erica Stors
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Söder
    2021-06-01
    Bostadsrätt.
    Bra och kunnigt bemötande.
    Väldigt enkelt och smidigt förfarande i alla delar av affären.
    Tack Anders! Önskar er lycka till med renoveringarna och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! //Erica Erica Stors
    2021-05-10
    Ett proffsigt men personligt bemötande, när vi skulle sälja mammas våning. Tydliga råd om vad som gällde inför både visning som vid budgivning.
    Tack Sara för en fin rekommendation! // Erica Erica Stors
    • Sätra
    2021-05-07
    Kunnig, proffsig o trevlig vid försäljning av bostadsrätt
    Tack Göran för värmande ord och förtroendet att hjälpa er med försäljningen! //Erica Erica Stors
  • Ove
    • Sätra
    2021-04-21
    Erica har skött allt efter förväntan, snabbt, enkelt och mycket bra service. Jag är supernöjd!
    Vad kul att ni är nöjd Ove och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten! //Erica Erica Stors
    2021-03-24
    Vi sålde en minitvåa i centrala Gävle och anlitade svensk fastighetsförmedling och Erika Stors. Vi visste innan att det skulle fungera bra och Erika har skött allt efter förväntan. Snabbt enkelt och bra service.

Med vänlig hälsning, Anna
    Tack för en fin rekommendation och förtroendet att hjälpa er med försäljningen! //Erica Erica Stors
    2021-03-24
    Proffsig noggrann engagerad mäklare! Alltid trevlig och finns alltid till hands på telefonen om det är något man undrar över. Så nöjd 🌸
    Tack Anna, alltid lika roligt med nöjda säljare och tack för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen // Erica Erica Stors
    • Bomhus
    2021-03-21
    Jag upplever Erica Stors som en mycket trevlig, kompetent och noggrann mäklare. Hon ingav ett sådant förtroende att jag köpte parhuset utifrån endast bilder och den målande beskrivningen Erica gav mig, då jag ej hade möjlighet att titta på plats.
    -Det vittnar enligt mig om en förtroendeingivande och trygg mäklare!
    Tack Daniel! Hoppas att renoveringarna kommer att gå bra, vi ses snart igen! //Erica Erica Stors
    • Hille
    2021-03-17
    Trevligt och professionellt bemötande. Att köpa bostad med Erica var väldigt smidigt!
    Tack Elin. Önskar er stort lycka till i ert nya radhus! //Erica Erica Stors