Läs vad 150 Läs vad Erica Stors

• 2020-12-21
    Köpt bostadsrätt. Gott bemötande, tillmötesgående och flexibel. Tillgänglig för frågor. Lever upp till förväntningar och jag har inget negativt att tillägga.
    Teodor T
    • 63.3 m²
    • Söder
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Teodor, gläder mig att du är nöjd och grattis till köpet av en fin lägenhet, jag hoppas ni kommer att trivas bra! //Erica

• 2020-12-19
    Erica har hjälp mig att sälja en bostadsrätt och har genom processen varit tillmötesgående, tillgänglig och kompetent. En trevlig och duktig mäklare som jag kan rekommendera.
    Elin L
    • 63.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Elin för din rekommendation, önskar er stort lycka till i nya radhuset! Vi ses snart igen // Erica

• 2020-12-17
    Mycket trevlig mäklare! Kändes som en genuin och ärlig mäklare, rekommenderas!
    Henric H
    • 114.0 m²
    • Sätra
    Tack Henric! Jag hopps att familjen kommer trivas bra i radhuset! //Erica

• 2020-12-16
    Sålt bostadsrätt
    Bra och trevligt bemött
    Våra förväntningar uppfylldes
    De var en positiv upplevelse trots att coronapandemin ställde till det lite
    Lennart J
    • 114.0 m²
    • Sätra
    Tack Lennart, kul att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya huset! //Erica

• 2020-11-27
    Erica har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Hon är fantastisk. Hela tiden professionell, tydlig, personlig och mycket lättillgänglig. Hon är en mäklare som man verkligen får ett förtroende för.
    Jag kan mycket varmt rekommendera henne.
    Ingrid N
    Ingrid N
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Söder
    Tack Ingrid för er fina rekommendation, det gör mig glad att höra att ni är nöjda med försäljningen. Vi ses snart igen! //Erica

• 2020-11-25
    Erica var professionell och hjälpsam under hela processen. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare och själv ta hjälp av henne i framtiden.
    Agnes J
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Söder
    Tack Agnes för en fin rekommendation. Stort lycka till i lägenheten och med renoveringarna, det ska bli spännande och se hur allt blir! //Erica

• 2020-11-10
    Vi anlitade Erica för att sälja vår bostadsrätt. Trots pandemin och en lite svajig marknad så gick det bara tre veckor från första mötet hemma hos oss till dess att kontraktet var påskrivet med köparen. Snabba återkopplingar, även under helgen - vilket vi inte hade förväntat oss. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Maria L
    • 96.5 m²
    • Söder
    Tack Maria för en fin rekommendation och förtroendet att hjälpa er med försäljningen, det glädjer mig att ni är nöjda! //Erica

• 2020-11-01
    Jag var nöjd med henne hon gjorde det bra
    Bayan N
    • 43.0 m²
    • Söder
    Tack för förtroendet Bayan, nu hoppas vi på att allt kommer bli bra i det nya boendet! //Erica

• 2020-10-25
    Köpt en bostadsrätt.
    Otroligt tillmötesgående, förtroendeingivande, snabb och positiv.
    En otroligt hjälp i alla delar och vi kom ända fram. Vill gärna ha henne igen vid behöv. Rekommenderar henne varmt.
    Marina J
    • 4.5:a
    • 104.5 m²
    • Brynäs
    Tack Marina och Stefan för en fin rekommendation. Kul att få hjälpa er med ert bostadsköp och att ni känt er trygga i processen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i lägenheten! //Erica

• 2020-10-23
    Vi har precis sålt en lägenhet på 41 kvm. Vi kontaktade Sv Fastighetsförmedling och fick kontakt med Erica. Vi har varit så nöjda med henne. Hon är proffsig på alla sätt och vis. Hon är verkligen jättetrevlig, lyhörd och informativ. Lätt att samarbeta med. Försäljningen gick snabbt och smärtfritt och vi är så nöjda. Vi kan verkligen rekommendera Erica.
    Madeleine B
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Stigslund
    Tack Madeleine för fina ord och er rekommendation, det värmer att läsa att ni är nöjda! Vi ses snart igen! :) //Erica

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte