Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

• BadgeSevenYears
Ring 0223-125 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Fagersta! Funderar du på att köpa eller sälja ett boende i Fagersta? Vi på Svensk fastighetsförmedling känner väl till området och mäklarbranschen. Vi tillhör Sveriges främsta mäklarkedja med inte mindre än 80 år i branschen, vilket säger något om vår kompetens. Villor, lägenheter,...

145 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Emelie M
Fagersta

Snabb återkoppling på frågor osv. Bra information och bra/snabb med tider för visning och kontraktsskrivning.

Ammar A
Fagersta

Allt var perfekt och Anna Jansson bästa mäklare jag sett hon är jätte jätte snäll och fokusera perfekt på jobbet

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack Ammar! Jag önskar er all lycka med flytten :-)

Nadira A

Bra jobbat!!! Hon är uppmärksamma, jobbar väldigt bra. Tack för denna gången. 💝

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack snälla Nadira! Hoppas vi ses igen i framtiden :-)

Mohammed Ali R
Fagersta

Hon är väldigt snäll och hjälpsam, hon jobbade hårt och jag tackar henne för hjälpen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack Mohammed! Hoppas det nya livet i Västerås är toppen! :-)

Thomas J
Fagersta

Vår mäklarr Maria sköter hela processen bra och har ett inlyssnande förhållningssätt och finns tillfänglig för att rådfråga längst vägen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack för omdömet och lycka till med era nya projekt och boenden. /Maria

Maxim G
Fagersta

Jag kan värkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till alla ! Man känner sig sedd, mäklare vill göra det bästa för dig. Svarar alltid, ger rätt och tydligt information, svarar på alla frågor. Man känner sig trygg och säker! Trevligt bemötande! Stor tack bästa Anna och Maria!

First-Name L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Fick ett mejl från Maria Martinsson idag 20231115 som meddelade mig att villan var såld! Jag har varit i kontakt med henne ett flertal gånger och hon har inte sagt något om att det fanns andra intressenter eller att det fanns bud. Det låg inget bud på hemnet. Känner mig så besviken och lurad då jag inte ens fick möjligheten att lägga ett bud. Vad skulle hänt om jag hade lagt ett bud för några dagar sedan. Skulle jag fått villan?? Jag ingen vet eftersom jag inte ens fick möjligheten.

JAAKKO R
Skinnskatteberg

Vänlig, glad, saklig och professionell mäklare. Förväntningen under omständigheterna var att försäljningen skulle ta tid, men allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!

Thomas F
Skinnskatteberg

Mötena har varit vänliga och raska, jag har inte känt mig avvisad. Jag förväntade mig att det skulle ta väldigt mycket mera tid och att priset skulle vara högre. Om Anna? Rask, visning innan marknadslistning. Användbar, hon kunde lägga mitt bud utan för mycket "jobb" med appar, papper och dessutom tidigt vilket gav mig försprång antar jag. Ärlig, jag fråga henne om hon bara sommarjobba eller var all-in då hon var lite yngre än jag var van vid och verkade lite exalterad. Det ledde till en lite personligare story om...

Robbin Å
Skinnskatteberg

Trevlig, innovativ och lugn i sitt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tusen tack Robbin! Jag hoppas och tror ni kommer att skapa fantastiska minnen tillsammans där!

Kjell P
Skinnskatteberg

fint bemötande av mäklaren och hon har gjort vad som kan göras i dessa dystra försäljartider många tummen upp till Anna

Kenneth J
Skinnskatteberg

Bra engagerat bemötande. Bra presentation av objektet som såldes. Stort engagemang vid försäljningen. Riktigt bra mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tusen tack! Så roligt att få hjälpa till att sälja ert fantastiska ställe som nu får gå vidare till nya ägare att förvalta och njuta av omgivningarna och naturen.

Cem A
Riddarhyttan

Allt var toppen😊❤️ Överträffade förväntningarna

Sanjay S
Hindric Pers

It was great experience dealing with Svensk Fastighetsförmedling, specially with Anna Jansson. She was very prompt and responsive at all times. Very friendly and accommodating. She also turned out very lucky for us, as we were her first client and our apartment got sold within a month at our expected price. Good job Anna 👍

Ali Q
Fagersta

I have sold my apartment in Fagersta through them. The broker was very professional even if this was her first job as a broker she tried her best in every aspect. I highly recommend her to those who are looking to sell their properties in Fagersta.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Thank you so much Ali, I wish you all the best in your new home and maybe our paths will cross again!

Katarina N
Skinnskatteberg

Bra och sakligt bemötande. Trots helt stillestånd på marknaden lyckades hon boka många visningar och få ett acceptabelt pris på mitt hus.

Anna Karin B
Norberg

Mycket bra intryck av både mäklare o mäklarassistent. Lätta att komma i kontakt med och ordning på information och papper. Kan absolut rekommendera dem till andra.

Fadi Y

Allt är bra! Tack så mycket! Fadi

Maria L
Norberg

Jag har upplevt att min mäklare har gjort allt för att hjälpa mig med försäljningen, peppat mig när det inte Känndes bra. Så jag är mycket nöjd med både Maria och Anna. Hälsningar Maria 😀

Simon B
Fagersta

Svår att få tag i, dålig återkoppling, felbokade möten och krångel vid skrivning av kontrakt.

Adam L
Norberg

Det gick bra. Snabba och enkla

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Lycka till med nya boendet och renoveringarna.

Bo J
Fagersta

Både mäklaren Maria och assistenten Anna var tillmötesgående och var snabba att svara om man hade frågor. Är väldigt nöjd med deras arbete och kan rekommendera dem i Fagersta

Kirsi M
Fagersta

Jag ville köpa lägenheten innan visning, skickade in intresseanmälan om den + vad säljare ville sälja lägenheten för under helgen. På måndagen hör mäklarens assistent av sig och talar om priset och jag säger ja. På onsdagen tittar jag på lägenheten o bestämmer att jag vill köpa den. Jag ville skriva kontrakt så fort som möjligt, mäklaren lyssnade på mig o bokade kontaktskrivning veckan därpå. Väldigt snabb och smidig affär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack för svar och lycka till med kommande flytt. Roligt att kunna hjälpa till.

Lena C
Fagersta

Bra bemötande och bra att ha att göra med.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Önskar dig lycka till med nya jobbet på annan ort.

Mikael B
Fagersta

Bra och tydlig information, vänligt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack för att du tog dig tid att svara. Lycka till med nya boendet och välkommen till Fagersta.

Sven Erik O
Norberg

Trevligt bemötande, saklig. Genomförde affären på bra tid. Kommer att rekommendera denna mäklare till andra Hälsning

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack för att svaret och för att vi fick hjälpa till med försäljningen. Ha det bra!

Gabriel D
Fagersta

Utmärkt företag , personalen är hjälpsamma och snälla och de har bra beskrivning för lägenheten vid visning .

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack och roligt att vi fick hjälpa till och lycka till med nytt boende på ny ort.

Eva Kristina H
Norberg

Hej! Jag blev mycket välbemött.

Khalid B
Fagersta

Jag tycker att Svensk Fastighetsförmedling Fagesta är det bästa valet man kan göra inför köp av bostad. Anna har varit oerhört hjälpsam och trevlig och har inte tvekat att att lägga visningstider utanför den officiella datumet. Maria har varit professionell och tydlig vid kontraktskrivning med mera. Jag fick Tydlig beskrivning om olika steg som skulle göras för att genomföra köpet. Jag skulle inte tveka att använda Svensk fastighetsförmedling I framtiden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack, vad roligt att höra. Så roligt att få hjälpa till och vi hälsar dig välkommen till Fagersta och hoppas att du ska trivas bra. //Maria & Anna

Anna N
Fagersta

..Har bara gott att säga om Svensk Fastighetsförmedling i Fagersta.. De är väldigt kompetenta, service inriktade & trevliga, lättsamma.. Kan varmt rekommenderas🌟

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Roligt att få hjälpa till med försäljningen. Lycka till med det nya boendet och renovering där. //Maria & Anna

Robin N
Fagersta

Trevligt och tydligt bemötande av mäklaren och mäklarens medarbetare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack så mycket. Roligt att få hjälpa till och lycka till på nya orten. //Svensk Fastighetsförmedling, Fagersta

Peter H
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
Fagersta

Mycket nöjd med Maria Martinsson, snabb och smidig försäljning plus att presentationen av bostaden va mycket bra. // Peter

Rickard B
Fagersta

Mycket bra, som man får förtroende för.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Hej och tack för svar. Tack för förtroendet att få hjälpa till och lycka till i ditt nya boende. /Maria

Zied S
Fagersta

Mäklaren var jättetrevlig även lokalen. Det var nyttigt möte. Jag fick veta vad jag bör veta om bostaden. Stor tack till Svensk Fastighetförmedling Fagertsa-

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack så mycket. Roligt att få hjälpa till och tack för att ni gillar även vår lokal trots renoveringskaos. :) /Vi på kontoret i Fagersta

Maria G
Norberg

Trevligt bemötta av mäklaren, allt gick smidigt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Lycka till med det nya boendet och hoppas att ni ska trivas bra på nya orten.

Susanne V
Apollo

Jag är mycket nöjd med mäklarens tjänster. Har tidigare anlitat Maria Martinsson ochh kan rekommendera hon. Mvh Susanne Viklund

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Vad roligt att höra. Önskar dig all lycka och trivsel i nya boendet på ny ort. /Maria

Sebastian O
Fagersta

Väldigt bra bemötande och grymt bra samarbete.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack så mycket. Lycka till med ert nya villa boende!

Paul A
Fagersta

Snabbt enkelt och smidigt. Återknöt under hela tiden.

Tack. Hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten. //Maria och Anna

Pierre R
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
Riddarhyttan

Lättillgänglig, transparant och med ett trevligt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Spännande att se vad det kommer att bli för hus på tomten sedan. //Vi på kontoret i Fagersta

Kirsi K
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Fagersta
Fagersta

Bra, tog lite lång tid eftersom den andra hoppa av.

Hej, Tack för svaret. Lycka till med fastigheten och era planer för den. /Maria

Eina Birgitta S
Fagersta

Trevlig, informativ och kunnig Levde upp till förväntningarna

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Roligt att höra. Lycka till med det nya boendet.

Tony B
Ängelsberg

Vi blev väldigt bra bemötta av vår mäklare Maria Martinsson, innan vi ens gick genom husvisningen så ställde vi väldigt många frågor och jag blev faktiskt lite förvånad över hur mycket hon kunde om huset, det var helt fantastiskt informativt. Maria var väldigt glad,trevlig och professionell, precis som en mäklare ska vara. Vi anser att vår mäklare verkligen levde upp till våra förväntningar och mer därtill och vi är mer än nöjda !

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Vad roligt att höra. Ett fint och trevligt ställe ni köper. Lycka till!

Stig S
Fagersta

Maria kämpade på trots lite motvind i början men hon lyckades sälja lägenheten till slut

Siv Ingrid Karolina S
Skinnskatteberg

Jag är mycket nöjd med hur försäljningen av min fastighet togs om hand och genomfördes av mäklaren. Hon har hela tiden hållit mig underrättad, besvarat mina frågor och lyssnat på mina synpunkter. Alltid ett trevligt bemötande. Med vänliga hälsningar SIv Segelström

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack Siv för förtroendet att få hjälpa till. Så roligt att få hjälpa till. /Maria

Sara F
Fagersta

Fick gott bemötande och försäljningen flöt på utan problem

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack och lycka till med det nya.

Maria N
Fagersta

Först var jag lite skeptisk till att det var fast pris istället för procent, men det visade sig att mäklaren gjorde ett bra jobb och fick igång en budgivning med gott resultat. Det var över förväntan. Mäklaren var trevlig och lätt att kommunicera med. Jag är mycket nöjd.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Hej, Skönt att höra att det kändes bra och att det blev ett bra resultat.

Torbjörn B
Fagersta

Trevligt bemötande Att försäljningen skulle gå snabbt Mäklaren levde upp till våra förväntningar

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack. Lycka till med nya boendet.

Bahadir E

Allt bra, Tack Maria och Svensk Fastighersförmedling

Tack. Roligt att få hjälpa till med försäljningen! //Maria

Michelle H
Fagersta

Jag sålde min lägenhet. Jag blev väl bemött av företaget

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Tack, roligt att få hjälpa till.

Eric S
Fagersta

Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande av personalen. Hjälpte mig hitta rätt bostad för mig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Fagersta

Hej, Tack, roligt att höra att ni är nöjda.