Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

• BadgeSixYears
Ring 0651-120 21 Dela

Njut av den svenska naturen i Järvsö - Alltid. Vackert. Nära. Funderar du på att flytta i eller till Järvsö? Letar du efter ett fritidshus i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i Järvsö och vet var både köpare och säljare finns och vad de söker. Vi har alla fördelar av att vara en nationell kedja...

209 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Nils Jesper O
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Jogedal en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Färila

Utmärkt bemötande och snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera.

Svar från Patrik Jogedal

Tusen tack för de fina orden Jesper, hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus! :)

Lars Gunnar Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Kyrkby

Jag hade inte kontakt med Susanne utan hennes assistent Liv Hedberg. Det har fungerat mycket bra!

Katrin H
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Mon

Engagemang, positiv energi, glad, trevlig och hjälpsam, från start till mål!! Vi är så nöjda med Susanne, hon är en stjärna!

Hugo P
Mon

Entusiastisk, kunnig och passionerad i sitt yrke och som person. 100 procent engagemang från början till slut, vi är så nöjda!

Birgitta B
Sålde sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Harsa

Toppenmäklare. Fantastiskt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Susanne. Birgitta och Anders

Anna-Lena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Ljusdal

Bra bemötande. Lätt att få kontakt och återkoppling.

Anders V
Köpte en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Järvsö

Trevligt och professionellt bemötande. Bra och snabb återkoppling vid budning. MvhA

Jon B
Sålde en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Järvsö

Bra bemötande, proffsig, och aktiv.

Dick Å
Korskrogen

Susanne är en glad, positiv och trevlig människa. Hon visar ett genuint engagemang som inger förtroende. Jag hade inte förväntat mig att huset skulle vara lätt att sälja, men hon sålde det fortare än jag hade hoppats på och dessutom till ett pris som faktiskt översteg mina förhoppningar. Hela processen har varit en positiv upplevelse hela vägen.

Annika H
Köpte sin stuga med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Näsberg

Mycket trevlig och hjälpsam, snabb i kontakten. Bra på alla sätt. När det gäller prospektet tycker vi att bostaden var i sämre skick utvändigt än vad som framkom, och brunnslåset kunde ha kontrollerats innan att det gick att öppna. Annars inget. En timme är kort när man vill granska ett hus. Vet att det är bruklig tid (eller kortare), men skulle önska längre, i alla fall när man har en bit att åka.

Dick Å
Näsberg

Trevlig och positiv. Susanne sålde stugan för en summa som var betydligt större än jag förväntat mig. Hon skötte allt föredömligt. Glad och trevlig. Höll mig/oss uppdaterad på hela försäljningsproceduren. Förklarade sin strategi och förankrade alla ekonomiska beslut hos mig/oss.

Ulla J
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Färila

Positiv och glad tjej mycket hjälpsam vet vad hon pratar om Mycket glad att vi fick henne kemin stämde direkt

Lena Å
Näsberg

Förtroendeingivande och positiv ( sprider glädje) Är noga med korrekt information till alla parter. För oss lyckades hon med det vi aldrig skulle tro skulle vara möjligt- att sälja ett fritidshus utan el och indraget vatten på ofri grund !. Till 3 gånger högre pris än vi kunde hoppas på. Hon tar sig an objekt med stort engagemang . Lättsam att ha att göra med .

Hans L
Ljusdal

God empatisk kontakt Intresserad av mina behov och planer Kunskap om objektet, trakten omkring och säljarens önskemål Gick med på att jag fick en extra visning då jag inte kunde komma på fastlagda dagar Var beredd vid telefon för ev. frågor Ordning på det formella med blanketter osv. Bra information. Punktlig vid möte. En mycket bra mäklare helt enkelt

Olof B
Ramsjö

Vi fick jättebra hjälp. Genomtrevlig och seriös. Försökte verkligen se till att det blev så bra för oss som det var möjligt. Rekomenderar verkligen.

Bo Gustav K
Ramsjö

Jo jag har blivit bra bemött hon ställer upp i tid och otid när det passar kunden.

Emil M
Centrala Ljusdal

Alltid nöjd med Susanne, hon är lättillgänglig och duktig på sitt jobb!

Anna Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Viken en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Ljusdal

Proffesionellt och smidigt rakt igenom..

Yvonne M
Ljusdal

Har anlitat Susanne i tidigare fastighetsaffärer och har bara positiva erfarenheter.

Hans W
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Malin var en stjärna genom hela förmedlingen! 5 av 5 Järvsöklackar

Jonny W
Järvsö

Proffsigt och bra bemötande av Malin. Svarade snabbt på mina frågor med en tydlig och strukturerad plan hur denna försäljning skulle gå till och vad vi skulle belysa för att det skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt. Mina varmaste rekommendationer!

Linda Mikaela S
Yg

Då jag inte var den som hade någon kontakt med henne har jag ingen åsikt

Bengt Göran S
Sålde sin stuga med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Ljusdal

Kompetent och trevlig och snygg...........

Henrik N
Skålbo

Mycket bra Sakligt Trevligt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Maria H
Stråsjö

Susanne har tagit hand om mig och min försäljning exemplariskt. Alltid glad och positiv. Försäljningen från vår första träff har gott snabbt och smidigt. Hon är en mäklare som passar för sitt arbete.

Svar från Susanne Viken

Stort tack Maria för ditt fina omdöme och goda vitsord, blir ödmjukt mycket glad! Älskar mitt jobb och med gott samarbete löste vi allt! Önskar dig och din familj allt gott. //Vänligen Susanne Viken

Elisabeth O
Hudiksvall

Malin har varit hjälpsam, stöttande, förstående och förtroendeingivande under hela processen. Jag har upplevt ett stort engagemang från hennes sida och uppskattar hennes tydlighet.

Annsophi H
Kläppa

Påläst, duktig, välkomnande, trevlig och snäll.

Svar från Susanne Viken

Tack Annsophi för ert vänliga omdöme, och tänk idag flyttar ni också in i ert nya fina hus!! Önskar dig och er mor allt gott i ert nya boende. Mvh Susanne Viken

Peter G
Delsbo

Väldigt engagerad i allt som rör fastighetsaffären, toppentjej.

Birgitta K
Hudiksvall

Malin har hjälpt oss med försäljning av dödsbo och haft alla verktyg man behöver i ett sådant fall,: finkänsla, varmt hjärta, stor hjälpsamhet, stort engagemang med allt som måste organiseras i vårt fall ❤️.

Birgitta K
Hudiksvall

Malin är bästa mäklaren ever ❤️🥳🍀! Finkänslig, trevlig, hjälpsam, clever…

Lars Olov Kenneth V
Delsbo

Malin gjorde ett fantastiskt arbete med försäljningen vårt hus! Kunnig, hjälpsam och trevlig. Toppen!

Per-Åke Å
Hudiksvall

Jättebra bemötande, vi besökte objektet förutsättningslöst och allt blev till belåtenhet.

Birgitta S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Hudiksvall

Tydlig, återkopplar, håller vad hon lovar.

Sven-erik S
Hudiksvall

Bra bemött ,bra återkoppling , lätt att få kontakt Mäklaren levde upp till våra förväntningar på säljuppdraget

Lars H
Harsa

Alltid glad och trevlig. Väldigt mån om att tillgodose mina önskemål. Erfaren och därmed kunnig mäklare framstår hon som.

Jonas M
Harsa

Väldigt bra mäklare. Hög servicegrad (t.ex. hämtade och lämnade på tågstation och körde mig till objektet och tillbringade nära 2 timmar där). Proffsig hantering av budprocessen och snabba svar på frågor som uppkom. God lokalkännedom om Järvsö/Harsa. Alltigenom positivt omdöme.

Siw L
Centrala Ljusdal

Jag kände mig trygg med både Susanne och hennes kollega Malin som hjälpte mig med försäljningen av min bostad. Allt sköttes professionellt och effektivt från fotografering till kontraktsskrivning, Jag kan varmt rekommendera Susanne Viken! /Siw

Veronica O
Färila

Susanne är en stjärna! Härligt, uppfriskande bemötande samtidigt proffsig. Uppskattar en mäklare som henne och man vill liksom köpa och sälja fler gånger :) Rekommenderas varmt!

Pernilla A
Järvsö

Susanne är en fantastiskt glad, dedikerad tillgång som lägger ner själ o hjärta i sitt jobb. Otroligt nöjda med bemötande, hjälp o resultat.

Daniel Å
Järvsö

Jag fick stort förtroende för henne direkt i telefon och det blev bara bättre när vi träffades. Snabb i kommunikationen både vad det gällde tid för visning och andra frågor vi hade via telefon. Susanne fick oss att känna trygghet i detta köp av Alpvägen 17 i Järvsö.

Carla C
Centrala Järvsö

Mycket trevligt bemötande, kunnig , och väldigt hjälpsam med allt den praktiska för oss som bor lite långt från Järvsö

Steve E
Ljusdal

Fick ett naturligt genuint gott första intryck av Malin och detta har bestått. Vi var en av budgivarna som till slut skrev kontrakt och Malin har varit professionell, öppen och hjälpsam genom hela processen. Vår tidigare erfarenhet av mäklare har inte varit lika positiv så våra förväntningar överträffade hon med råge. Vi kan med lätthet rekommendera henne till framtida säljare/köpare!

Svar från Malin Bergman

Tack så hjärtligt för dina varma ord - rakt in i hjärtat! Jag ser framemot att få välkomna er hem till Ljusdal!

Berit S
Ljusdal

professionellt bemötande förväntningarna blev uppfyllda positiv upplevelse hur hon marknadsförde mitt objekt och vi fick huset sålt vilket var målet

Svar från Malin Bergman

Tack så mycket Berit för din rekommendation och jag önskar dig all lycka i din nya hemstad =)

Klas Stefan Ludvig D
Kårböle

Mina erfarenheter av Susanne Viken som mäklare i samband med en försäljning av mitt fritidshus är mycket goda. Susanne var trevlig, lyhörd för mina önskemål och mycket professionell. Högsta betyg!

Majvor G
Korskrogen

Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Kanske önskat lite mer kontakt under budgivningen.

Göran L
Kårböle Skans

Ett otroligt professionellt bemötande men även känslan av en genuin vänskaplig värme. Det sammanfattar väl vår kontakt med denna kvinna.

Ann-Christine S
Kårböle Skans

Jag och min sambo blev väldigt bra bemötta. Susann var väldig trevlig och hjälpsam med alla våra frågor.

Hans E
Los

Vi är mycket nöjda med MB. Trevligt och professionellt bemött. MB överträffade våra förväntningar. Hon visade stort engagement och entusiast och huset blev sålt på kortare tid än vi förväntat oss. Som helhet är vi mycket nöjda med Malin Bergman

Kirsten Julie Maria R
Los

Mäklaren har varit till stor hjälp för oss som köpare. Tålmodig, vänlig och hjälpsam.

Svar från Malin Bergman

Tack Kirsten för dina varma ord och tusen tack för de goda kakorna =)

Håkan S

Effektiv, tillförlitlig och kompetent