Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Svensk Fastighetsförmedling Kinna

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kinna! Här i Kinna och Marks kommun har vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor koll på alla områden, vare sig det gäller centralorten eller landsbygden. Mäklarkontoret ligger i Kinna men vår lokalkännedom sträcker sig längre än så. Vi hittar ditt drömboende i hela Marks kommun...

381 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Eva A
Sålde sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Haratången

På ett trevligt och bra sätt. Glad, driven och energisk. Vi ville få sålt huset och det gick smidigt. Snabb återkoppling på allt och svarade på våra frågor. Jag har bara positiva feedback och uppskattar den snabba och kunniga hanteringen av försäljningen. Vänliga hälsningar Eva

Svar från Martina Ericsson

Tack Eva, för ett trevligt sammarbete.

Östen N
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinnahult

Alla tiders bra, trevligt bemötande!

Laila A
Öxnevalla

Professionell, trevlig och stort kundfokus. Kännedom om området gör att hon känns trovärdig. Jag hade frågor kring försäljningen och vi hade en bra dialog om olika möjligheter och konsekvenser. Jag var trygg i alla steg genom tät kontakt och tydlig information. Toppenmäklare!

Svar från Martina Ericsson

Tack Laila det var fint sagt, vi ses snart igen.

Joel N
Köpte sitt hus med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxnevalla

Mycket trevlig och kunnig vilket lett till ett snabbt och bra bostadsköp!

Svar från Martina Ericsson

Tack Joel hoppas du kommer trivas i ditt fina hus.

Marcus B
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Horred

Mycket nöjd med allting och skulle köpa utav er igen

Yvonne L
Sålde sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Mjöbäck

Pär Brundin är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som lyssnar och ger bra råd vid en försäljning. Han är dessutom väldigt positiv vilket gynnar både säljare och köpare! Jag är mycket glad att vi fick Pär!

Sandra H
Kinna

Mäklaren har varit pricksäker vad gäller värderingen av fastigheten och haft en professionell framtoning. En god affär tack vare en engagerad mäklare.

Michael S
Fritsla

Bra,duktig,trevlig hjälpsam förklarade bra de olika alternativen som fanns att göra vid en försäljning

Svar från Martina Ericsson

Tack Mikael, är glad att det blev bra med försäljningen

Ricardo M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinna

Han gör ett bra jobb snabb service samt trevlig

Svar från Pär Brundin

Tack så mycket! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Ingela S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinna

Martina har ett mycket bra bemötande, lyssnande och lyhörd. Vi ville/ önskade helst att slippa öppen visning och tack vare en intresselista för just vårt boende slapp vi detta. Vidare är Martina lätt att komma kontakt med samt återkopplar alltid. Allt har gått enl vår önskan och rekommenderar gärna Martina.

Svar från Martina Ericsson

Tack för de fina orden det värmer. Ja allt har gått smidigt men också tack vare er.

Tomas J
Sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxabäck

Bra bemötande och tydlig kommunikation

Axel F
Sätila

Mycket kunnig och professionell.

Svar från Martina Ericsson

Tack , lycka till med er försäljning ser ut att vara en jättefin lägenhet.

Peter B
Kinna

Trevligt bemötande, tydligt förklarat och snabbt, bra information

Svar från Martina Ericsson

tack Peter, tack för trevligt sammarbete.

Boris G
Hyssna

Martina var den mäklare som sammantaget ingav störst förtroende. Att hon även sålde huset till mig var et plus.

Svar från Martina Ericsson

Tack Boris och lycka till i letandet efter din nya bostad.

Calle B
Köpte sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Hyssna

Nora är noggrann, kunnig och proffisionell i sitt arbete. Nora återkopplar snabbt och håller det hon lovar.

Rolf Morgan P
Kinna

Tycker hon gjorde ett bra jobb

Svar från Martina Ericsson

Tack Morgan, är så glad att det blev bra för er, lycka till i nya boendet.

Emma L
Kinna

Snabba svar och trevligt bemötande. Vi kände oss trygga med Martina.

Svar från Martina Ericsson

Tack själva för ett trevligt bemötande, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad

Britt-Marie C
Rydal

Jag tycker att det fungerar mycket bra Britt-Marie Claesson

Svar från Simon Andreassen

Tack Britt Marie! Ja vi kom i mål efter alla visningar, men det krävs också et bra samarbete, vilket vi verkligen haft. Så tack för ett gott samarbete =)

Ida S
Sålde sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Kinna

Vi är bara nöjda med Petters insats. Försäljningen av vår bostad gick smidigt och vi är nöjda med både bemötandet och upplägget.

Johan L
Kinna

Proffsig, positiv och engagerad. Bra återkoppling och uppdatering längs med hela processen.

Ing-Mari Viktoria B
Kinna

Petter är lyhörd och har en stor social kompetens. Han bryr sig om både säljaren och köparen. Ett stort plus att han har byggingenjörskompetens.

Viktor A
Kinna

Martina guidade oss på ett professionellt sätt genom hela våran bostadsförsäljning. Hon ingav både trygghet och kunskap under hela processen. Vi är väldigt nöjda.

Svar från Martina Ericsson

Tack för att jag fått hjälpa er att sälja ert fina hus. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Thomas E
Köpte sitt hus med hjälp av Pär Brundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Sätila

Vi hade förmånen att få hjälp av Pär med både försäljning och köp och är mycket nöjda!

Svar från Pär Brundin

Tack så mycket för dom fina orden!

Carolina H
Horred

I dagens läge visste vi inte vad vi skulle förvänta oss, inte heller som säljare för första gången. Har varit trygg med Pär hela tiden. Det känns som att han har varit rak och ärlig och inte gått ut ich lovat något när marknaden är oviss. I slutändan en snabb och smidig försäljning och bra kontakt under hela tiden. Skulle rekommendera alla att använda Pär.

Svar från Pär Brundin

Tack så mycket Carolina! Det värmer!

Anders J
Köpte sitt hus med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Fjärås

Vår erfarenhet med Petter Johansson var utmärkt. Han överträffade våra förväntningar, han bemötte oss trevligt och var väldigt kunnig kring fastigheten vi tittade på. Han har haft stort tålamod under veckorna vi har haft kontakt vilket har gett oss ett lugn under tidens gång. Han har varit flexibel under processen och kunnat möta våra efterfrågningar. En liten bonus har varit att han hade bakgrund i byggbranschen så han har kunnat svara på frågor om byggnadens konstruktion väldigt väl.

Mathieu N
Köpte sin bostad med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Horred

Lätt att kontakta och att kommunicera med. Tydlig och positiv.

Svar från Martina Ericsson

Tack själva för smidig affär och trevligt bemötande

Madelene N
Kinna

Trevlig, bra bemötande, kunnig och hjälpsam

Svar från Martina Ericsson

Tack Madelene , ni kommer få det kanonbra i ert fina hus

Stephan H
Öxabäck

Väldig proffsigt bemötande och bra kontakt, super snabba svarstider och uppskattning av "chans att säljer" var realistiskt.

Svar från Martina Ericsson

Tack Stephan , fint att det har gått smidigt med försäljningen

Karin E
Kinna

Martina är förtroendeingivande och kommer med bra information genom hela processen. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Martina Ericsson

Tack Karin , hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fina hus

Anette Ö
Torestorp

Proffesionellt och trevligt bemötande. Hela processen igenom fungerade problemfritt.

Svar från Martina Ericsson

Ja visst gick det smidigt, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet

Carina H
Tostared

Martina är en mycket kunnig, trygg, vänlig och positiv mäklare. Hon lyssnade ödmjukt på våra önskemål och höll oss hela tiden informerad under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Martina

Svar från Martina Ericsson

Tack det värmer och glad att ni är nöjda.

Wioletta Katarzyna S
Tostared

Martina är exceptionell i hennes vänliga och klara manierism. Hon väntade på oss redan vid dörren även då vi var 10 minuter förtidigt. Min make pratar bara Engelska och det var ingen problem för Martina, hon var flytande i både engelska språket och kommunikation. Vad jag uppskattade bäst var hur hon tog till att organisera tre visningar i närheten av varandra och hur hon var entusiastisk även när hon visade huset hon var inte ansvarig att sälja. Vi litade på henne med en gång. Hon har spelat en stor roll i vårat beslut...

Svar från Martina Ericsson

Tack själva har bara varit trevligt att få hjälpa er, så roligt att ni också hittade ett hus som ni föll för.

Jennifer W
Köpte en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Tostared

She was friendly, knowledgeable and helped me get in contact with the commun.

Kalle W
Sålde en tomt med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Tostared

Bra kontakt fram till mammaledighet och sommaren. Då kom 2 st andra in och det blev tillslut lite rörigt. Mail, telefonsamtal, post. Kunde skötts lite bättre.

Kenneth G
Kinna

100% kundfokus där Martina medverkar och ger värdefulla råd i hela processen vid försäljning av fastigheten vilket var mycket tacksamt eftersom man gör detta enbart en gång i livet. Aktivt på plats medverkat i samband fotografering , energideklaration, varudeklaration. Martina har också förmågan att skapa en harmoni och stort förtroende mellan oss som säljare och de som har köpt vår fastighet. Vi även ge en stark 5;a till Kinna kontoret där alla har varit uppdaterade i statusen var vi har befunnit oss i denna process....

Svar från Martina Ericsson

Tack va fint skrivet , jag är glad att vi kunde hjälpa er med både försäljning av ert fina hus samt köp av er nya bostad.

Felicia J
Sätila

Martina såg helheten med pappas ställe, gav ödmjukt intryck och bra servicekänsla. Martina har alltid haft ett gott bemötande i de frågor jag haft och även gett bra tips kring försäljningen. Kan varmt rekommendera Martina vid försäljning ev er bostad.

Svar från Martina Ericsson

Tack Felicia att jag fick hjälpa dig och dina syskon med försäljningen .

Pekka H
Sålde sin stuga med hjälp av Martina Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Berghem

Trevlig och otroligt skicklig mäklare med stor och värdefull lokalkännedom Dessutom full koll på all adekvat dokumentation

Svar från Martina Ericsson

Tack Pekka kul att jag fick hjälpa dig att sälja ditt fina sommarställe

Jonas P
Fritsla

Petter arbetade mycket proaktivt och engagerat för att marknadsföra min bostad på ett sätt som verkligen framhävde dess bästa sidor. Han använde sig av en bred mix av annonseringstekniker och hade ett stort nätverk av potentiella köpare, vilket resulterade i ett flertal visningar och intresserade spekulanter. riktigt grym

Vera N
Kinna

Simon är väldigt professionell och trevlig!

Katarina T
Fritsla

Jag fick ett mycket bra intryck av Petter Johansson som mäklare! :) Trevlig, kunnig, flexibel och seriös och lätt att prata med. Är mycket nöjd med hur snabbt och effektivt köpet av fastighet skötts av mäklaren.

Daniel E
Kinna

Mycket proffesionell och tillmötesgående. Har haft mycket bra kontakt före under och efter köpet. Alltid återkommit med svar på frågor.

Jennie W
Kinna

Mäklaren Simon Andreassen har varit tillgänglig och hjälpsam.

Lennart E
Sålde sin bostad med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Björketorp

💯 nöjd med Petters insats vid försäljningen av sommartorpet Lennart Ekberg

Dusan S
Hällingsjö

Proffsig och engagerad mäklare! Topp!

Lizkulla P
Kinna

Vi är helnöjda med Pär. Kunnig, trevlig och väldigt positiv. Huset blev sålt på en vecka. Inte dåligt i dessa tider.

Daniella H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Andreassen en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Simon är mycket kompetent och säker mäklare.

Ulla Gerda Viola E
Sålde sin stuga med hjälp av Petter Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Torestorp

•. En glad positiv, engagerad person. •. Han ville ha visning som ”gynnade” Svensk Fastighetsförmedling kunder. Nu är kanske deras Kunder inte riktade mot Fritidshus. Vi ville ha Hemnet och så blev det senare. •. Positiv o engagerad.

Ingrid L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Lundin en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Skene

Emma Lundin var kunnig och tillmötesgående. Hon styrde upp hela försäljningen på ett tryggt, snabbt och effektivt sätt, utan att vi behövde känna oss stressade, Hon verkade ha god koll på marknaden, vilket bidrog till att vi fick ett bra pris på lägenheten. Emma motsvarade alla mina förväntningar på en bra mäklare.

Marie-Louise B
Sätila

Bra information från mäklaren.

Svar från Martina Ericsson

Tack hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe.

Ingrid A
Skene

Simon är en duktig och bra mäklare Han levde upp till våra förväntningar