Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

• BadgeSevenYears
Ring 0980-168 05 Dela

Ska du på att byta bostad i Kiruna? Eller funderar du kanske på att flytta hit? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området och bostadsmarknaden och hjälper dig med allt från värdering eller prospektering till affär! I Kiruna finner du ett rikt djurliv och fantastisk natur. Sveriges högsta berg Kebnekaise, fjällrävar och...

252 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kiruna

Stefan K
Lombolo

Väldigt bra bemötande levde upp till mina förväntningar. Proffsigt och bra

Jesper L
Matojärvi

Mäklarens bemötande har varit bra och hantering med ev. Köpare. Huset är såld och jag är nöjd!

Kedir A
Lombolo

Vi hade jättebra bemötande från mäklaren från visning dag tills avslutar med köpet . Vi var imponerad av mäklarna och gjorde allt med professionella sätt .

Claes C
Luossavaara

Kompetent och engagerad personal. Bra och enkla administrativa rutiner.

Ingemar S
Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
Jukkasjärvi

Trevlig och hjälpsamt bemötande. Att mäklaren skulle ordna med allt administrativt utan någon större inblandning från mig som säljare. Anser att Svensk Fastighetsförmedling Kiruna skötte affären på ett mycket professionellt sätt mot mig som säljare och troligtvis också mot den nöjde köparen. Som säljare är jag mycket nöjd med min mäklare. Jag rekommenderar gärna denne mäklare till andra intressenter.

Jean Claude M
Vittangi

Professionellt och personligt. Allt gick fort och bra. Tusen tack.

Magdalena M
Luossavaara

I blev vänligt bemötta,respekt i och med att det är/var vår sons lägenhet han gick bort i september. Jag hade lite oro för mäklaren ( har dålig erfarenhet av annan mäklare). Men Mathias Larsson tog sig tid att prata med oss och svara på våra frågor när han var och tittade på lägenheten. Vi upplever också att telefonkontakten varit mycket bra, inget krångel och inte påstridig om att det brottom med försäljning. Lägenhet är inte såld ännu eftersom det är ett dödsbo,men vi har bara positiva upplevelser av mäklare Mathias...

Astrid Doris S
Högalid

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Blev informerad om vad som hände under hela försäljningen. Jag är mycket nöjd.

Anders L
Lombolo

Bra bemött, kunnig mäklare, snabb och smidig försäljning. Mäklaren rekomenderas varmt.

Jan P
Högalid

Bra och tydlig kommunikation, lätt att få tag på och aktiv och engagerad

Lars E
Luossavaara

Helt ok, vänligt bemött, stort kunnande, välkänd, gick fort, bra upplysning av olika skeden av försäljningen,

Hans J
Luossavaara

Blev bemött på ett väldigt professionellt och fackmannamässigt sätt vid första besöket. Lämnade över allt som hade med försäljningen av lägenheten till mäklaren och han har skött det utan minsta problem. Så allt har gått som vi förväntade oss. När försäljningen kom igång flöt allt på hur smidigt som helst. Sammanfattningsvis kan jag inget annat än ge högsta betyg.

Gunilla Birgitta W
Laxforsen

Proffsigt bemötande hela tiden😉 Höga krav vid val av mäklare Mäklaren jättebra

Inga-Maj F
Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
Kiruna

Mäklaren höll mig hela tiden informerad om varje steg som togs. Mycket positiv upplevelse!

Roger T
Lombolo

Fantastiskt bra och kunniga mäklare. Under hela affären kändes det att man blev väl omhändertagen.

Karl Erik M
Lombolo

Bra bemötande Förväntade att försäljning skulle gå fort och mäklaren gjorde att det blev så. Mäklaren gav fin service och bra förtroende. Lätt att få kontakt med mäklaren

Liz-Marie H
Lombolo

Mäklaren är så proffsig, 10/10 ⭐️ till Catrin i Kiruna!

Åse O
Högalid

Positivt sätt. Att vi fick veta vad som förväntades av oss o av mäklaren. På ett bra sätt. Vi upplevde att mäklaren gjorde ett bra jobb och förklarade ordentligt eftersom vi hade vissa tveksamheter. Vi är supernöjda.

Anneli L
Luossavaara

De har gått smidigt hela vägen

Johanna T
Lombolo

Vi blev väl bemötta redan från start och kontakten under hela försäljningen har varit väldigt bra, smidigt att kunna höras via sms.

Ann-Louise A

Mycket bra bemötande, professionell

Anders B
Luossavaara

Engagerad och serviceinriktad mäklare.

Elin R
Lombolo

Verkligen supernöjd med hela försäljningen.

Patricia M
Högalid

Vi köpte en lägenhet via Catrin för två år sedan och det kändes bra, så vi anlitade henne nu för försäljningen av samma lägenhet. Mycket skulle ordnas på distans men det löste hon smidigt. Bra kommunikation, vi kan verkligen rekommendera henne. 👍🏻

Elaine L
Norrmalm

Under dessa svåra tider så hittade han en köpare, mycket bra jobbat.

Sven-Erik O
Triangel

Mycket bra bemötande. Stort engagemang av mäklaren, förtroendeingivande och informativt. Hållit oss väl informerad under hela processen.

Mona H
Högalid

Han lyssnade på min åsikt angående försäljningen av fastigheten. Det var jag som tog beslutet om vem som skulle köpa fastigheterna. Det kändes bra. Fick alltid kontakt med honom när jag behövde få svar på mina frågor. Trevligt bemötande

Väinö M
Norrmalm

Mycket bra mäklaren upplevelsen kändes bra

Jörgen L
Torneträsk

Utmärkt på alla områden. Mäklaren har levererat.....

Senja J

Trevlig mäklare. Förtroendeingivande.

Per S
Östermalm

Kunnig personal som alltid har ett lugnt och tryckt bemötande oavsett var i säljprocessen vi var. När det strulade med en köpare så kunde vi gemensamt lägga upp en plan för hur vi skulle gå vidare så det kändes bra för mig.

Marlene G
Kurravaara

Jag upplevde mäklaren som kompetent och lyhörd för mina önskemål.

Laila Anita F
Lombolo

Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Mina förväntningar var ju att han skulle få huset sålt, o de fick han.

Jan H
Högalid

Trevlig och ytterst kompetent mäklare i Catrin Isaksson. Tillmötesgående och hjälpsam då vi före affären bodde långt ifrån. Även hjälpsam efter affären då vi fortfarande har en liten "sak" med säljaren. Sammanfattningsvis, helnöjd!

Joakim P
Luossavaara

Tack , sammanfattning görs gärna nån månad eller så efter tillträde...

Marcus F
Lombolo

Helt ok engagemang, hade önskat att mäklare är mer pålästa om objektet.

Ronja P
Jägarområdet

Trevligt och proffsigt bemötande. Uppskattar att kommunikation kan ske smidigt över telefon, mejl och sms beroende på dess prioritet. Lösningsorienterat och bra fixat när kontrakt behövts signerats på distans/olika orter. Är mycket nöjd!

Tuula Irmeli S
Kurravaara

Supertrevlig mäklare. Kändes väldigt proffsig både mot oss och köparna. Vi fick svar på allt vi undrade över och mäklaren skötte allt.

Bengt B
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kiruna
Kurravaara

Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb.

Gudrun Jonette P
Lombolo

Väl bemött! Mäklaren har svarat på mina frågor och förklarat när det behövdes.

Lisbeth Maria K
Luossavaara

Informativa, seriösa, bra bemötande och supertrevliga!

Eva-Lott W
Puoltsa

Mäklare Catrin var professionell, inlyssnande och tillgänglig. Hon förklarade och informerade under hela budgivningens gång. Levde väl upp till de förväntningar jag hade om husförsäljning via mäklare.

Erik W
Högalid

Det gick väl som det skulle gå.

Ann-christin R
Matojärvi

Saklig bra information! Snabb återkoppling vid frågor. Trevligt bra bemötande!

Allan E
Vittangi

Mycke duktig mäklare Mattias Larsson

Ann-Britt K
Triangel

Har fått ett väldigt bra bemötande. Bra kontakt med mäklaren både via telefon och sms. Behöver bara slå en signal om jag undrar över något och dom har ringt mig om dom harhaft någon info till mig. Toppbetyg.

Göran J
Sandstensberget

Seriös och proffsig byrå. Bra bemötande och trevlig personal

Katarina O
Triangel

Catrin har gjort ett riktigt bra jobb! Hon är en inlyssnande mäklare som med sitt pedagogiska uttryck fick lagstiftning kring en försäljning att upplevas lättbegriplig. /Katarina och Fabian

Charlotta O
Luossavaara

Super nöjd, med allt! Bra bemötande av mäklare, mycket bra tips för styling av lägenhet. Fotona var otroliga, lägenheten visades ut sin bästa synvinkel. Proffsigt hela tiden.

Ellen B
Högalid

Ett vänligt och sakligt bemötande där vi gick igenom hela processen steg för steg. Lyssnade och förklarade när det kom många frågor och funderingar. Mäklaren infriade de förväntningar som fanns och gjorde sitt arbete på ett jättebra sätt. Kom med tips och råd hur man skulle agera i de olika stegen men var samtidigt lyhörd för ens egna önskemål. Känns bra att allt har gått som det gick och kan varmt rekommendera mäklaren till andra som går i köp- och/eller säljtankar!