Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

• BadgeSixYears
Ring 0142-133 00 Dela

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker. I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat...

264 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stefan Clas Gunnar R
Mjölby

Jag upplever att affären utfördes med snabbhet och på ett lugnt och säkert sätt.utan efterlämnade frågor och ovisshet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Stefan för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa dig i samband med ditt bostadsbyte. Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Elin Weidt

Kerstin A
Mjölby

Mycket bra bemötande och skickligt hanterande av handläggandet

Martin A
Mantorp

Allt har funkat kanon under säljprocessen. Ständigt återkopplande. Engagerad i det han gör. Helnöjd kund. Rekommenderas starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Martin för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa dig med din husförsäljning. Ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Philip Green

Ingela Q
Mantorp

Väldigt bra samarbete och bemötande med mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack för det fina omdömet! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende. Varma hälsningar Philip Green

Axel H
Mjölby

En riktig trevlig och lyhörd herre! Lättillgänglig, svarar alltid när man ringer, behaglig att prata med. Väldigt hungrig och han la ett stort engagemang på våran fastighet så att affären skulle bli så bra som möjligt. Affären blev bättre än vad vi hade förväntat oss. Han var intresserad av att vi skulle hitta vårat nya hem, han ringde upp så fort han fick nys om något nytt objekt. Duktig på att förklara hur saker och ting funkar och tar inte individerna för givet. Glimten i ögat och hjärtat på rätt ställe. Han ville...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Wow, tack Axel för en otroligt fin rekommendation! Det gläder mig enormt att ni är nöjda med mitt arbete och jag hoppas att ni kommer att trivas på er nya gård! Bästa hälsningar Philip Green

Per-Erik A
Mjölby

Mäklare Elin har varit tydlig, lätt att komma i kontakt med och proffsig. Hon är absolut en av de bättre mäklarna vi varit i kontakt med.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Per- Erik för de fina orden och tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er med husköpet. Jag hoppas att ni kommer trivas! Allt gott, varma hälsningar Elin Weidt

Linda W
Mjölby

Elin är proffsig och en kunnig mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Linda för ditt omdöme! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hem. Må gott, varma hälsningar Elin Weidt

Sofia E
Mjölby

Från första kontakt till färdigt genomförande var allt utmärkt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett stort tack Sofia för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. Allt gott, varma hälsningar Elin Weidt

Gunnel B
Skänninge

Sakligt och vänligt bemötande. Perfekt än så länge.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett varmt tack Gunnel för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Ha det fint! Med vänliga hälsningar Elin Weidt

Gunnel Ejna Marianne P
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
Rimforsa

Vi blev väl bemötta av mäklaren och hon gjorde ett gott intryck på oss. De förväntningar vi hade blev väl tillgodosedda, på alla sätt. Fritidshuset fick en bra beskrivning både inomhus och utomhus.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack snälla Gunnel för ditt fina omdöme, och tack för förtroendet att få hjälpa dig genom denna bostadsresa. Varma hälsningar, Gabriella Karner

Toni J
Hogstad

Snabbt, enkelt , smidigt och proffsigt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack Toni för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs i er nya bostad. Bästa hälsningar Philip Green

Sofija D
Boxholm

Super trevligt och tydligt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Sofija! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Allt gott! Varma hälsningar Elin Weidt

Eva E
Boxholm

Alla mäklare bemötte oss trevligt och köpet gick att genomföra förhållandevis snabbt men -Mäklaren hade inte all information om fastigheten som vi sökte och saknade också nycklar till en del av fastigheten vid visningen. -Mäklaren hörde inte av sig efter visningen och vi saknade återkoppling vid flera tillfällen. - Vi fick träffa flera olika mäklare under visning-köp-kontrakt vilket försvårade informationen. -Nycklarna vi fick av mäklaren var fel.

Krister M
Svartå Strand

Hela upplägget är väldigt proffsigt och seriöst med en rask och okomplicerad hantering. Mäklaren är mycket kompetent och har ett vinnande och förtroendeingivande förhållningssätt till såväl uppdragsgivare som uppdrag. Hennes närmast lustfyllda engagemang imponerar!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett varmt tack Krister för de fina orden! Tack för förtroendet att få hjälpa dig i ditt bostadsbyte. Må gott, Med vänliga hälsningar Elin Weidt

Nora N
Mjölby

Väldigt bra bemötande av mäklaren fick allt information jag behöver

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Nora! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Med Vänliga hälsningar Elin Weidt

Margareta H
Skänninge

Snabbt, smidigt och proffsigt bemötande!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett stort tack för det fina omdömet! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Allt gott, varma hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling

Martin A
Mjölby

Duktig och trevligt bemötande. Proffsigt genom hela processen. Bra dialog och uppföljningar under försäljningen. Kan stark rekomendera detta företag.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett varmt tack Martin för de fina orden. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vänliga Hälsningar Svensk Fastighetsförmedling

Anna J
Mjölby

Allt funkade smidigt och mäklaren Elin är alltid trevlig och proffsig och finns nära tills hands:).

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett varmt tack Anna för dina fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Varma hälsningar Elin

Filip E
Mjölby

Mycket bra bemötande och pedagogisk mäklare som förklarade bra till oss då detta va första gången vi köpt lägenhet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett stort tack Filip för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Allt gott, Elin Weidt

Rickard K
Mjölby

Det var ett bra bemötande som motsvarade förväntningarna.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Rickard för ditt omdöme! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vänliga Hälsningar Svensk Fastighetsförmedling

Birgitta B
Mjölby

Svensk Fastighetsförmedling och då vår kontakt Elin Weidt är proffsig och supertrevlig. Vi har köpt två lägenheter och sålt ett hus med hjälp av Elin och vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Varmaste tack Birgitta för de fina orden! Tack för jag fått förtroendet att hjälpa er ännu en gång! Hoppas ni får en härlig jul! Varma hälsningar Elin Weidt

Eva L
Mjölby

Ett trevligt och kunnigt bemötande där vi tillsammans gick igenom våra förutsättningar av att kombinera köp och att sälja bostäderna.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Eva! Tack för förtroendet att få hjälpa er i samband med ert bostadsbyte. Önskar er en trevlig jul! Varma hälsningar Elin Weidt

Björn B
Mjölby

Trevligt bemötande och proffsigt agerande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Björn! Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er ännu en gång i samband med ert bostadsköp. Önskar er en fin jul! Varma Hälsningar Elin Weidt

Björn A
Svartå Strand

Hej! Mycket information om allt positivt, men fick fråga om sådant som var lite mer negativt. Vad glömde jag fråga om? Mvh Björn

Britt A
Mjölby

Fint bemötande av mäklare. Var tillgänglig när jag behövde svar på mina frågor. Känns positivt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Britt för dina ord. Tack för jag fick hjälpa dig i samband med ditt bostadsköp. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Varma hälsningar Elin Weidt

Jesper Carl Roger L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Uppstod stora problem vid köp hos Svensk fastighetsförmedling Mjölby som resulterade i 110 dagars försening för tillträde. Dålig kommunikation och service från både mäklare och företaget gjorde att detta köp resulterade i dyra och obefogade omkostnader.

Eva L
Mjölby

Vi möttes av en kunnig mäklare som på ett proffsigt sätt ledde oss igenom försäljningen av vår bostad

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Eva för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och i samband med köpet av er nya bostad. Må gott, Varma hälsningar Elin Weidt

Wilmer K
Skänninge

Mycket bra bemötande. Lätta att jobba med Bra samarbete och en snabb affär helt i min smak

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Wilmer och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! Vi ses på tillträdet! Allt gott, vänliga hälsningar Elin Weidt

Kim M
Skänninge

Kanonbra bemötande från Mjölby kontoret!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Kim för ditt omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Må gott, vänliga hälsningar Elin Weidt

Anita Maria J
Mjölby

Trevlig och tillmötesgående. Förklarade allt om köpet på ett enkelt och bra sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack för de fina orden! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet! Vänliga Hälsningar Elin Weidt

Torbjörn O
Boxholm

Zebastian har varit trevlig och gett ett professionellt intryck. Hittills har affären gått väldigt smidigt.

Amanda S
Mjölby

Blev mött bra. God kontakt och snabb affär

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Amanda! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! Må gott, Varma Hälsningar Elin Weidt

Maria A
Mjölby

Proffsigt bemötande av Elin, trevlig, saklig, bra och rättvisande bilder i annons, snabb och tydlig hantering vid budgivning och signering.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett Stort Tack Maria för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! Allt gott, Varma hälsningar Elin Weidt

Besarta K
Mjölby

Tyckte jag blev mött på ett bra sätt av mäklaren. Han besvarade på mina frågor och gav mig en extra visning när jag frågade om det. Han förklarade bra och tydligt gällande köpet av bostaden och vad som gäller.

Tomas A
Mjölby

Proffsig mäklare , otrolig serviceinriktad, närvarande, gett kloka råd och delat med sig av sin kompetens för att göra försäljningen så smidig och lyckad som möjligt. Ett väldigt fint bemötande som gör att jag gärna rekommenderar Zebastian Pape Albrektsson

Sara E
Mjölby

Glatt och seriöst Att det skulle vara ordnat, jättebra upplever det. Väldigt kunnig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Sara för dina ord! Tack för jag fick hjälpa er i samband med köpet av er nya lägenhet. Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar Elin Berggren

Aleksandra K
Boxholm

Jättebra kontakt med mäklaren. Hela tiden tillgänglig för frågor, man känner sig riktigt omhändertagen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett varmt tack för det fina omdömet! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er stort lycka till med ert nya hus. Vänliga hälsningar Elin Berggren

Ina B
Boxholm

Mäklaren beter sig mycket bra med de tjänster vi åtnjuter

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Ina! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren

Maria G
Mjölby

Bästa trevliga kunniga och proffesionella mäklaren. Tydlig och hjälpsam! Rekommenderar Elin!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Maria för dina ord! Tack för förtroendet! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. Varma hälsningar Elin Berggren

Rikard D
Mjölby

Bra och trevligt bemötande an mäklaren. Noggrann med detaljer och hjälpsam med att svara på frågor. Förklarar på ett bra och tydligt sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Rikard för det fina omdömet! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Vänliga Hälsningar Elin Berggren

Fredrik S
Svartå Strand

Proffsig, kunnig och intresserad! Därför valde jag Elin som mäklare igen

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack för att jag återigen fick möjligheten att hjälpa dig vid ditt bostadsbyte! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet! Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren

Ebba D
Mjölby

Jättenöjda! Trevligt med en gemensam presentation av visning. Snabba svar vid frågor osv.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett varmt tack Ebba! Roligt att ni uppskattade visningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet! Må gott, vänliga hälsningar Elin Berggren

Anna Maria E
Svartå Strand

Bra och professionellt bemötande av mäklaren. Väldigt engagerad och påläst och gav ett förtroendeingivande intryck. Var noggrann och såg till att både köpare och säljare förstod samtliga delar i kontraktet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Må gott, Varma Hälsningar Elin Berggren

Alexander L
Centralt Mjölby

Blev bemött av mäklaren riktigt bra och allt gick snabbt och väldigt enkelt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Alexander för det fina omdömet! Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Allt gott, vänliga hälsningar Elin Berggren

Johanna E
Centralt Mjölby

Alltid trevligt och proffesionellt bemötande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett stort tack Johanna för dina fina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar Elin Berggren

Nina W
Mjölby

Från början till slut har vår mäklare Elin varit tydlig och inkännande mot oss. I slutskedet av försäljningen visade hon ett fantastiskt driv och hittade den rätta köparen åt oss snabbt och smidigt, precis vad vi hade önskat oss! Jag rekommenderar Elin och Svensk fastighetsförmedling starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

WOW Nina! Ett stort stort tack för dina fantastiska ord! Tack för att jag återigen fick möjligheten att hjälpa er i samband med ert bostadsbyte. Jag önskar er lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Varma hälsningar, Elin Berggren

Nina W
Mjölby

Att jag ens fick tag på lägenheten jag köpte berodde på att mäklarna på Mjölbykontoret samarbetade, de är väldigt kunniga och stöttande. Allt gick mycket smidigt och snabbt 🤩 och trots att ansvarig mäklare inte kunde ta visning och kontraktsskrivning så löste de allt utan problem för oss 👍

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Ett stort tack Nina för dina värmande ord! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med både köpet samt försäljningen av ert nuvarande boende! Vi önskar er stort lycka till i er nya lägenhet. Varma Hälsningar Elin Berggren & Zebastian Albrektsson

Nikola S

Utmärkt service, kundinriktad aproach

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Nikola för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren

Linn J
Mjölby

Elin är kanon, har hög ambitionsnivå o är motiverad vilket ger resultat för mig som säljare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Stort tack Linn! Tack för möjligheten att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Vi ses på tillträdet! Allt gott, Varma hälsningar Elin Berggren

Erika B
Mjölby

Trevlig och kompetent mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Tack så mycket Erika för din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet. Allt gott, Vänliga Hälsningar Elin Berggren