Svensk Fastighetsförmedling Sala

Svensk Fastighetsförmedling Sala

• BadgeEightYears
Ring 0224-131 35 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sala! Här i Salatrakterna hittar du förutom den välkända silvergruvan kullerstenstorg, vackra dammar och en lång rad boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig att hitta rätt bland villor, radhus och lägenheter. Allt för att du ska få det boende du alltid drömt...

698 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sala

Solweig J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Turbo

Jag har inget att klaga på. Trevlig. Har hela tiden meddela vad som händer.

Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Turbo

Mycket trevlig och hjälpsam! Är snabb på att kolla upp frågor och återkoppla med svar. Varit till stor hjälp under processen.

Anna G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Lugn och trygg, proffsigt bemötande och känner till området där hon verkar väl, rekommenderar Solvej som mäklare!

Mikael W
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Morgongåva

Trevligt bemötande. Svarar snabbt på frågor och håller en uppdaterad, precis som önskat.

Elizaveta L
Morgongåva

Första mötet på visningen kände jag mig direkt sedd och Camilla var väldigt professionell, både berättade om lägenheten men också lät oss gå runt och titta ostört. Det blev en fin balans. Sen har det varit väldigt bra kontakt inför komtraktsskrivande och Camilla ingav ett lugn och en trygghet till oss som förstagångsköpare. Vi blev guidade genom allt både inför och under själva köpet. Supernöjd, kommer verkligen att rekommendera Camilla till vänner och familj 🌸

Sonia H
Morgongåva

Camilla är trevlig, tillmötesgående, informativ och trygg. Jag är mycket nöjd med hanteringen. Camilla har skött försäljningen på ett professionellt sätt och kan varmt rekommendera henne. Sonia H

Margareta Å
Sålde sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Väldigt bra och hjälpsam, professionell

Karin D
Surahammar

Bra bemötande och stort engagemang. Vi kan rekommendera Solvej som mäklare!

Christian E
Salbohed

Camilla är lugn, trevlig och kunnig. Då detta är vårt första bostadsköp blev vi stressade, men med snabb återkoppling och erfarenhet kunde hon lugna oss. Affären kändes trygg i Camillas händer, kan verkligen rekommendera!

Linn L
Köpte sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Salbohed

Vänligt bemötande, stöttade oss i ärenden med banken, var tydlig i beskrivning av kontrakt och svarade väl på frågor. Allt vi kunnat önska för en smidig affär.

Roger K
Möklinta

Camilla har varit en mycket bra mäklare att ha att göra med , trevligt sätt och följer upp frågor ikring köp av objekt man har intresse av . Trevligt proffsigt och personligt bemötande i affärer H. Roger

Inger H
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Möklinta

Trevlig och kunnig! Pedagogisk i alla steg

Susann H
Salbohed

Trygg och säker. På ett mycket possitivt och personligt sätt guidat mig igenom alla steg. Hållit en tät och snabb dialog. Camilla är proffs på det hon gör och är alltid tillgänglig när man har frågor. Jag är mycket nöjd.

Lars R
Hedåker

Camilla är en bra människa som bryr sig om personerna som säljer, inger förtroende och trygghet

Lars Göran L
Källberget

Högsta betyg på service. Hon gjorde det enkelt för mig som säljare.

Supertack för gott samarbete och fin rekommendation! Bästa hälsningar Solvej

Fredrik L
Kungsängen

Mycket Trevligt bemötande och bra hantering av försäljningen. Upplevelsen var över förväntan och försäljningen gick snabbt och smidigt

Ann B
Gudmundstorp

Mycket trevlig och bra mäklare

Stort tack för fina ord och rekommendation! Bästa hälsningar Solvej

Helena H
Sala

Mycket kundvänlig och ett fint bemötande, både inlyssnande, tydlig och informativ. Kan varmt rekommendera Camilla.

Christoffer G
Västerfärnebo

Camilla var lättåtkomlig och svarade snabbt när vi kom med funderingar kring vårt husköp. Vi kommer absolut höra av oss i framtiden. Rekommenderas varmt!

Pia H
Sålde sin stuga med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Västerfärnebo

Camilla Andersson är ett proffs ända ut i fingerspetsarna då hon är mycket kunnig på bostadsmarknaden, sätter sig verkligen in i både säljarens och köparens önskemål och hon möter upp de perfekt. Jag kan å det varmaste rekommendera Camilla om du ska sälja eller köpa en fastighet.

Thomas H
Kungsängen

Bra att förklara och tydlig.Kunnig och trevlig för båda parter.

Sven Olof E
Surahammar

Solvej har stått upp till de förväntningar jag hade på en bra mäklare och vi har haft en bra kontakt och hon har rätat ut de frågetecken jag hade på ett proffisionelt sätt jag är mycket nöjd.

Svar från Solvej Rasmussen

Stort tack för rekommendationen och fina ord! Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

Helena H
Kungsängen

Upplevde Camilla som ödmjuk, respektfull samtidigt som hon var tydlig och inlyssnande.

Daniel E
Kungsängen

Camilla var mycket tillmötesgående från första kontakten och hon levde mer än väl upp till de förväntningarna man kan ha på en mäklare i dagens ekonomiska läge. Sammanfattningsvis har det varit en enkel och professionell resa med Camilla som mäklare.

Linda S
Kungsängen

Ett mycket trevligt bemötande där jag som säljare kände mig trygg och fick god insikt i processen.

Mikaela A
Centrum

Vid första mötet med Camilla kände jag naturlighet och värme. Både utseendemässigt och i sätt att tala med mig. Lugn och trygg i sig själv. Hon fick mig att känna mig sedd och lika viktig som vem som helst. Vid själva visningen kände jag mig väldigt välkommen och möttes av samma naturliga lugn. Jag kände att jag kunde titta mig omkring i lugn och ro länge utan att känna mig stressad av att hon skulle iväg eller nåt. Hon är närvarande i blick i samtal och kändes till och och med som en vänlig vän. Efter köpet ansträngde hon...

Elisabeth A
Centrum

Professionell, trevlig, noggrann och påläst.

Ann-Sofie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Surahammar

Tillmötesgående och lättsam. Snabb att vara tillgänglig och svara på frågor när man har det

Svar från Solvej Rasmussen

Tack så mycket för rekommendationen och fina ord. Blir spännande att få följa din resa! Bästa hälsningar Solvej

Harald G
Grusbanan

Svarade på frågor utan dröjsmål och var i alla avseenden tillmötesgående.

Daniel H
Centrum

Solvej är ett proffs ut i fingerspetsarna och kan konsten med att informera om det viktiga och samtidigt ge bemötandet en personlig touch. Det är inte första gången jag är inblandad i en affär där Solvej är mäklare och även denna gång är jag lika nöjd, hon har således left upp till förväntningarna på fart, kommunikation och professionalitet vid två tillfällen. Vid det första tillfället deltog jag på säljarsidan och den här gången i egenskap av köpare. Erfarenheten var alltså lika god (högsta betyg) vid båda tillfällena!

Svar från Solvej Rasmussen

Tusen 1000 tack Daniel för fina ord och rekommendation. Detta gjorde min dag och detta gör att jag känner att jag vill fortsätta jobba som mäklare och göra det bästa jag kan för både mina köpare och säljare. Det ska bli roligt att följa dig framåt med nya lyan. Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

ELLA E
Grusbanan

Köpte vårt hus av Camilla och nu när det var dags att sälja var det ett givet val att hon, med sin person och erfarenhet av området skulle få sälja det åt oss också. Från start till slut har vi känt oss trygga och uppdaterade med allt som händer och de val vi haft i processen att sälja ett hus. Camilla har alltid kunnat svara på alla frågor vi haft, genom superbra snabb kommunikation på det vis som vi tyckte passade bäst. Hon kan området, har svar på alla frågor och är en fantastisk positiv och genuin person som man absolut vill ha som frontfigur för sin försäljning! Vi kunde inte vara mer nöjda.

Maria H
Centrum

Solvej är ansvarsfull mäklare. Hon är lugn, trygg och kunnig.

Tack så mycket! Bästa hälsningar Solvej

Fredrik E
Hamrarna

Effektiv och proffesionell. Husaffärern gick snabbt och smidigt.

Victor J
Hamrarna

Tredje gången jag köper/säljer genom Camilla som mäklare och valet av mäklare var enkelt när jag nu skulle sälja huset! En riktigt kompetent mäklare med ett fantastiskt driv och engagemang! Riktigt bra bemötande och kommer med väldigt bra input och synpunkter när man som säljare har funderingar och själv drar iväg på villovägar i tanken. Har bara gott att säga, hon kan verkligen sitt jobb och känner marknaden bra i sitt område! Hela försäljningen har gått hur bra som helst, riktigt nöjd!

Maria O
Centrum

Proffsig, kunnig och ett toppenbemötande! Känner mig trygg i säljprocessen med Camilla som mäklare då hon alltid återkopplar snabbt och informerar vad som händer. Har haft Camilla som mäklare tidigare och kommer anlita henne igen om jag ska flytta framöver! Kan varmt rekommendera Camilla som mäklare!

Agne F
Anfarten

En mycket kunnig mäklare som gav oss god support i vår säljprocess! Trevlig och positiv.

Svar från Solvej Rasmussen

Tack för förtroendet att få hjälpa er och lycka till med det nya. Bästa hälsningar Solvej

Ina E
Köpte sitt hus med hjälp av Solvej Rasmussen en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Anfarten

Allt gick smidigt och Solvejs bemötande var trevligt och professionellt.

Stort tack för fina ord och rekommendation. Allt gott! Bästa hälsningar Solvej

Britt-Mari O
Sålde sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Tärnsjö

Jag är mycket nöjd med Camilla. Alltid trevlig och tillmötesgående. Jag kände att jag kunde lita på henne och hon svarade alltid snabbt på mina sms och telefonsamtal.

Maj-Lis Desideria L
Vittinge

Professionell och trevlig. Tog hand om oss på bästa sätt. Vi är mycket nöjda.

Beatrice N
Surahammar

Som alla försäljare så upplever jag att hon sade sig kunna prestera mer än hon faktiskt gjorde. Som kund blev jag ifrågasatt av henne vilket förvånade mig och nästan fick mig att fundera om hon tar köparens parti istället för vårt som har anlitat henne. Kommer inte att rekommendera henne.

Svar från Solvej Rasmussen

Hej Beatrice. Det är väldigt beklagligt att du känner som du gör. Inte lätt att sitta i Finland och få den rätta känslan och uppfattning om en person man ALDRIG har träffat. Som du skriver är jag även köparens mäklare, men i detta fall var det nog rådande omständigheter på den svenska bostadsmarknaden som blev avgörande i denna försäljning. Önskar dig allt gott. Bästa hälsningar Solvej

Annika J
Centrum

Camilla känns som en trevlig och seriös mäklare. Vi kände oss fint bemötta!

Svante Eddie A
Köpte sin bostad med hjälp av Camilla Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sala
Tärnsjö

Det gick väl bra. Att texten måste vara minst 30 tecken passar inte en norrlänning.😄😄😄

Kjell A
Virsbo

Vi har ju inte mer än kontakten under den snabbaste affär vi, och med största sannolikhet även mäklaren, gjort. Den möjliggjordes genom ett prospekt som på ett 100-%-igt sätt beskrev fastigheten. Vi behövde bara en kort visning, som genomfördes på ett mycket bra sätt, för att sedan direkt diskutera en affär. Det gick snabbt och smidigt och en timme senare skrevs alla handlingar under efter en snabb, men ändå heltäckande, genomgång av förutsättningarna.

Svar från Solvej Rasmussen

Supersuper tack för fina ord och Reco! Ibland säger det bokstavligen bara ”KLICK” på alla plan. Tack för en trevlig visning och snabbaste affären under mina 20 år! Bästa hälsningar Solvej.

Moa H
Kungsängen

Camilla är mycket tydlig för en som sålt sin lägenhet. Känner mig trygg att ha henne som mäklare

William S
Kungsängen

Camilla har haft ett gott kundbemötande och varit snabb på att svara. Jag har bara haft en bra upplevelse av Camilla som mäklare.

Inara Z
Virsbo

Väldigt duktig glad och man förstår henne

Stort tack för rekommendationen. Bästa hälsningar Solvej

Dimal S
Gärdesta

Hon var en bra försäljare. Hon meddelade osa allt som hon vet om köparen .

Irené F
Surahammar

Suverän 🙂Mäklare lyhörd bra koll.

Tack så jättemycket! Bästa hälsningar Solvej

Noksha S
Persdal

Hon hade trevligt bemötande och var kunnig i sitt roll

Shaho N
Persdal

Camilla var lyhörd , hjälpsam, hade väldigt bra bemötande, samt drivande i processen. Vi rekommenderar henne väl till alla vi känner.