Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sandviken! Sandviken i Gästrikland ligger nära natur- och sjölandskap och erbjuder många fina boenden. Är det hit du funderar på om flyttlasset ska gå? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor så ska vi hjälpa dig på vägen till drömboendet. Svensk fastighetsförmedling...

215 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Tomas Ö
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Ivantjärn

Vi är verkligen jätteglada att vi valde dom som mäklare.

René A
Stensätra

Allt har gått smidigt och vi har blivit väl bemött

Lee C
Ivantjärn

I recently had the pleasure of conducting business with Annie, and I must say it was an exceptional experience from start to finish. Annie exudes professionalism and charm, making every interaction a delight. From the outset, she demonstrated a genuine commitment to catering to our needs and addressing any questions or concerns we had with utmost care and attention. What truly sets Annie apart is her clarity and transparency in all aspects of her service. She navigated us through the process with ease, ensuring that we...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Best Lee and Lucy, Thank you very much for your gracious recommendation. It was truly a pleasure working with you throughout the entire process. I want you to understand how deeply I value your kind words. My warmest wishes to this new chapter in your beautiful lodge. I look forward to stay in touch and I'm always here to assist with any future real estate needs. Warm regards, Annie Andersson!

Annika J
Storvik

Väldigt bra och professionellt bemött, hade svar på alla frågor jag hade och informerade klart och tydligt om tillvägagångssättet vid en försäljning. Försäljningen gick smidigt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Åh, tack snälla för ett oerhört fint omdöme Annika. Det gläder mig enormt att ni är nöjda och att jag har fått hjälpa er. Bästa hälsningar, Annie Andersson!

Helena I
Dalfors

Väldigt trevlig bemötande. Fick alltid svar på mina frågor. Hela köp handling var gick lungt och fint Rekommenderar absolut till er som vill köpa eller sälja.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Hjärtligt tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa dig och dina trevliga söner i denna affär. Det har vart ett så roligt uppdrag! Sköt om dig Helena, Varma hälsningar Annie Andersson

Andreas B
Dalfors

Trevlig mäklare, hon höll mig informerad under hela processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Stort tack Andreas för de fina orden :-) Bästa hälsningar, Annie Andersson.

Madeleine P
Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Ockelbo

Jag blev bemött med öppna armar. Jag fick hjälp direkt av Annie och hon hjälpte oss med allt på vägen. Vi är jättenöjda med vår mäklare och rekommenderar starkt att ta hjälp av Annie när ni behöver sälja något. Tack för allt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Tack snälla Madeleine för en sådan fin rekommendation. Det gläder mig att jag har fått hjälpa er i försäljningen. Bästa hälsningar Annie Andersson

Erfan G
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Ockelbo

Professionell mäklare som vägledde oss jätte bra genom hela köpet! Rekommenderas starkt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Hjärtligt tack för ett fint omdöme Erfan! Grattis till en mycket charmig tomt, det ska bli spännande att följa hur ni utvecklar den. Bästa hälsningar, Annie Andersson

Sonja J
Sandviken

Har fått otrolig hjälp av min mäklare hittills och hoppas förstås på fortsättning på det tills vi är i hamn

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Tusen tack för de fina orden Sonja! Jag ser fram emot att hjälpa dig vidare under resans gång. / Annie

Marie L
Centralt

Bra service och information, trevligt bemötande

Maria N
Sandviken

Annie gjorde allt väldigt smidigt och enkelt. Så nöjda!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Tack Maria, vad glad jag blir! Det ska bli så roligt att få följa er resa. / Annie Andersson

Göran V
Flyktsbacka

Enkelt o bra Bra kommunikation o erfaren säljare Slutfört uppdrag o nöjd kund.

Ellinor E
Kungsgården

Blev bra bemötta av mäklaren, han hade bra information om fastigheten. Han var lite lugnare än vad jag har upplevt att många andra är, de ska ha svar så fort på om man är intresserad eller inte o.s.v. Mäklaren lät oss ta det i lite lugnare takt och man kände sig inte jagad som jag har upplevt det lite tidigare att vi har blivit. Så det kändes tryggare. Kändes bra även vid påskrivningen gick igenom avtalets alla sidor lugnt och ordentligt.

Elisabeth I
Centralt

Vi fick ett fint bemötande och snabba svar på de frågor vi hade. Lätta att få tag på. Lyhörda. Det kändes tryggt att ha dom som mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Stort tack för de fina orden Lisa, det har varit vårt nöje att få hjälpa er i försäljningen. / Annie och Pär.

Ulrica D
Centralt

Det är framförallt min syster som haft kontakt med Svensk Fastighetsförmedling då det handlar om försäljning av vår fars lägenhet. Jag har fått papper att signera och det har gått bra. Har inte någon personlig erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Tusen tack Ulrica för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme till oss, tack även för att ni valde oss till att hjälpa er i försäljningen. Allt gott till dig! / Annie och Pär

Jesper N
Väster

Pär gjorde ett snabbt och bra jobb. Tack för det!

Anders F
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Årsunda

Ett trevligt å glatt humör å bemötande.. Han var mycket duktig på sin sak å kom och hörde hur vi tänkte å bolla lite idéer.. Han var öppen för frågor och kunde sin sak om huset. Bra på läst. Och mycket trevlig.

Arne Hilding S
Säljan

Bra bemötande och lätt att få information. Utmärkt arbete av mäklaren.

Siw S
Säljan

Vi har blivit mycket bra bemötta. Vi är också mycket nöjda med alla kontakter hos sv. Fast.h. Och med den hjälp vi fått. Vi hoppas och tror att även avslutningen blir bra.

Susanne N
Centralt

Bra bemötande. Snabbt och okrångligt. Efter att pratat med köparen, skulle mäklaren frågat mer om saker rörande fastigheten ex parkering, källare , ingångar o utgångar . Smidig försäljning 👍🏼

Evelina B
Barrsätra

Trevligt bemötande och bra engagemang.

Torsten E
Vallhov

Superb hjälp hela vägen till försäljning. Fick massor med bra tips så att allt löste sig så smidigt som möjligt.

Carina S
Flyktsbacka

Tog lite tid innan vi fick tag på mäklaren, men efter det så var det smidigt.

Lena T
Ursa

Att köpa bostad i Sverige från utlandet är en utmaning, men Per Bonnevier gjorde det möjligt för oss arr genomföra. Per har verkligen representerat bostaden och kommunicerat på ett helt fantastiskt sätt.

Åsa W
Flyktsbacka

Proffsigt bemötande, tydlig information och prissättning. Inga frågor lämnades obesvarade. Visning, budgivning och kontraktsskrivning flöt på snabbt. Känner oss omhändertagna på bästa sätt.

Stina Ö
Sandviken

En seriöst engagerad kunnig mäklare som jag hade hoppats på..

Helena R
Sandviken

Otroligt kompetent mäklare och väldigt bra bemötande i försäljningen .

Malin Å
Sandviken

Helt ok. Men det blev ett problem med ett dolt fel fast mäklaren tog till sig det och försökte åtgärda det så gott det gick.

Niklas W
Storvik

Till och från lite seg kommunikation, men det är enda minuset jag kan komma på. Pär känns förtroendeingivande. Dessutom konkurrenskraftigt pris.

Marcus A
Barrsätra

Bra återkoppling och service. Vi är nöjda med all hjälp vi fått under försäljningen och kostnaden har varit skälig tycker vi.

Tack Marcus, roligt att få assistera Er! /Per

Anders Ola H
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Mörtebo

Helt ok. Trevligt bemötande och kunnig.

Lillemor B
Östanbyn

Jag är helt nöjd med visning och försäljning av min bostad och med hjälp av en korrekt och trevlig mäklare. Med vänlig hälsning Lillemor bywall

Jacob L
Hantverkarbacken

Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Mäklaren var väldigt professionell och jätte lätt att prata med

Jenny L
Storvik

Bra hjälp trots mellandagarna och ledighet så fick jag både komma på visning och fick telefonkontakt snabbt med mäklaren!

Anders A
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Bärrek

Bra service och bra kommunikation. Lösningsorienterad mäklare.

Arne P
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sandviken
Lingbo

Bra bemötamde, flexibel, snabba svar

Emma L
Centralt

De hade ett väldigt fint bemötande från start där jag som säljare kände mig trygg. Väldigt lyhörda och duktiga på att förklara processen från start till mål! Kan varmt rekommendera andra att välja svensk fastighetsförmedling som deras mäklare

Sven D
Sandviken

Bra bemötande av mäklaren, hjälpsam och informativ.

Bernard C
Sälgsjön

Par was excellent in his dealings with us. He was courteous, knowledgeable and friendly.

Mikael B
Sandviken

Väldigt bra bemötande från första kontakten på plats till kontraktskrivning. Flexibel och hjälpsam för att underlätta alla beslut som var nödvändiga att ta. Väldigt nöjd👍

Jimi L
Sandviken

Toppen från början till slut! Bra kommunikation och tips.

Rhia F
Örta

Mycket trevlig mäklare som gjorde det han skulle: Visa lägenheten, svara på frågor, aktivt hjälpa med kommunikationen mellan säljare och köpare samt smidig påskrift av avtal. Mycket nöjd.

Jonathan B
Sandviken

Bra mottagande, ärlig och kunnig. Hjälpsam med alla frågor.

Siv L
Örta

Snabb, trevlig, och kunnig mäklare

Håkan W
Jädraås

Proffsigt kunnande om marknaden och bra bemötande.

Thomas A
Centralt

Kan verkligen rekommendera svensk fastighets förmedling , väldigt bra bemötande o en snabb o smidigt affär . Ett extra stort tack till Annie Andersson (säljstöd) för det otroligt bra jobb du gör och att du är så professionell o så duktig o supertrevlig . Vilken stjärna du är redan nu , du kommer att bli den bästa mäklaren

Petra S
Centralt

Professionella och trevliga. Blev bra informerad.

Annie Å
Seestaden

Vi har haft en toppenbra upplevelse både vid försäljning av befintlig bostad och vid köp av ny. Bra bemötande, tydlig information och användbara tips genom hela processen!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Hej Annie! Tack för en sådan fin recension, det gör oss väldigt glada! Varma hälsningar/ Vi på kontoret!

Ingela N
Åbyggeby

Per är en helt fantastisk mäklare som vi fick jättebra kontakt med. Rekommenderas varmt. Mvh Ingela och Peter

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sandviken

Hej på Er! Tack för dom fina orden. Det har varit roligt att få hjälpa er till ny bostad. Mvh Per

Christina H
Järbo

Trevligt bemötande, enkel förmedling, snabb affär 👍😀