Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

• BadgeNineYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg! Letar du bostad eller går i säljtankar? Låt då någon av våra duktiga mäklare hjälpa dig på vägen mot din drömbostad. Med ett starkt varumärke i ryggen och en gedigen erfarenhet av bostadsmarknaden i Sundbyberg kan vi hjälpa dig på bästa sätt vid en försäljning av din bostad....

823 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2019

Anne Imbi F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Envis och jobbade hårt nu när marknaden är seg. Ingav och visade stort förtroende och erfarenhet som mäklare. Mycket bra på att återkoppla. Mycket bra på att lyssna på våra synpunkter och önskemål och värna om dessa. Vi valde Alexander för att vi köpte ett objekt av honom tidigare.

Christer F
Centrala Sundbyberg

Alexander tog sig an uppdraget med att sälja vår lägenhet med fokus, driv, envishet och en stor portion empati och vänlighet. Trots att det kom massor av folk på visningarna så hände ingenting, men Alexander sa hela tiden att detta kommer bli bra! Efter nio visningar hände det och vi är väldigt tacksamma för att vi valde Alexander som är en otroligt bra mäklare. Tack Alexander 🙏

Boris B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Alexander var trevlig och hjälspam under hela processen. Han var lätt att ha att göra med och alltid tillgänglig för frågor och hjälp, vilket var väldigt tacksamt för en förstagångsköpare. En enastående mäklare!

Julia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jättenöjda med bemötandet vi fick av Erkan! Proffesionell, trevlig och hjälpsam!

Gunn Marie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jag har haft ett väldigt bra samarbete med Erkan, han har skött visningarna och allt annat perfekt.. Vi har haft en bra dialog hela vägen. Kommer att rekommendera honom till alla som behöver en bra mäklare.

Anes B
Sundbyberg

Tycker att Erkan tar sin tid och lyssnar, ser och hör vad mad man tycker och tänker. Proffsig och objektiv. Kan varmt rekommendera Erkan, och om han skulle sälja/köpa i Norrort kommer jag definitivt gå till han!

Sebastian G
Sundbyberg

Riktigt bra bemötande redan vid första samtalet och under processen vid köpet av lägenheten. Snabb återkoppling vid funderingar och frågor.

Robin N
Centrala Sundbyberg

Jag rekommenderar Erkan alla gånger! Med stor erfarenhet, tålamod och envishet gör han jobbet väldigt professionellt. Han får en att känna sig trygg och vi hade höga förväntningar när vi valde mäklare och vi kände verkligen att vi valde rätt!

Pamela N
Centrala Sundbyberg

Driven, engagerad, kunnig, stöttande och lyhörd är fem ord som beskriver denna mäklare. Han stöttade oss igenom en försäljning och gjorde det omöjliga i en tuff marknad!

Magnus L
Centrala Sundbyberg

Erkan är en otroligt duktig mäklare som med engagemang och trovärdighet hjälpte mig genom mitt första lägenhetsköp och gjorde hela processen smidig! Utöver det social och trevlig och en riktig fena när det kommer till Sundbyberg och dess närområde 👌.

Nicklas H
Centrala Sundbyberg

Erkan var fantastisk att ha som mäklare! Otroligt proffsig och positiv under hela vår resa av försäljningen. Vi är mycket nöjda hur allting har hanterats samt slutresultatet. Toppbetyg!

Rickard K
Centrala Sundbyberg

Alexander har verkligen hjälpt oss i hela den här processen med både försäljning av lägenhet och jakten på en ny bostad och han överträffade verkligen våra förväntningar. Han är lyhörd, hjälpsam och mycket kunnig. Rekommenderar varmt Alexander!

Sofia S
Sundbyberg

Noggrann och förtroendeingivande! Fokus på att alla inblandade skulle vara nöjda med utfallet. Rekommenderar starkt!

Jenny H
Sundbyberg

Vi köpte vår lägenhet via Erkan för 2 år sedan. När det nu var dags att sälja så var det ett givet val att ta hjälp av Erkan igen. Han var minst lika proffsig och behjälplig nu som när vi köpte! I en tuff marknad så lyckade vi ändå få till en snabb och bra affär. Allt har rullat på smidigt, från fotografering till annonsering och visningar. Rekommenderar alla att vända er till Erkan oavsett om ni ska köpa eller sälja bostad. Trevligare mäklare är nog svårt att hitta!

Elvira B
Centrala Sundbyberg

Erkan har varit från dag ett en fantastik mäklare som är lyhörd, kommer med goda råd, och har bra koll på området. Han är en mycket passionerad och driven mäklare, fast med ett lugn som man kan behöva i allt som har med att köpa och sälja bostäder att göra. Vi upptäckte Erkan på en visning vi gick på där vi fick ett så gott intryck av honom att vi hörde av oss på en gång efter det angående vår egen bostad. Den visningen genomsyrades av en gedigen välkomnande och tillförlitlig känsla, där han förstod oss och våra behov som...

Mona-Lisa S
Rissne

Alexander är en utmärkt duktig mäklare och hela försäljningen av lägenheten gick som en dans. Alexander är kunnig, erfaren och lugn. Han tar sig tid, förklarar och hjälper till. Den bästa mäklaren som jag har haft!

Emmy R
Centrala Sundbyberg

Erkan är trevlig, tillmötesgående och informativ. Väldigt nöjd med upplevelsen av Erkan.

Karin L
Rissne

Jag har fått ett så gott första intryck av Alexander när jag gick på visningen. Mina barn var upp i gasen men Alexander var så otroligt förstående. Det jag uppskattade mest var hans lugn, hans tålamod och vänligt bemötande. Han tog sig tid att svara på alla mina frågor fastän visningen hade dragit ut på tiden. Han svarar alltid på mina sms och samtal inom väldigt kort tid. Ni kommer inte ångra att ni väljer Alexander. Jag rekommenderar honom varmt.

Philip W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Bällsta Strand

Lisa är mycket professionell och jobbar engagerat för att nå bästa resultat. Är övertygad om att samma resultat inte hade nåts med en annan mäklare.

Sinem H
Sundbyberg

Vi blev bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt av Erkan. Han presenterade bostaden på ett mycket tydligt sätt och köpet skedde väldigt smidigt!

Rebecca L
Sundbyberg

Erkan är otroligt engagerad och har verkligen varit ett stort stöd under hela säljprocessen. Under processen gång har vi haft tät dialog och blivit informerade om status, vilket vi tyckt varit värdefullt. Vi är jättenöjda med valet av Erkan som mäklare!

Kitty E
Centrala Sundbyberg

Han var lugn och var väldigt tydlig hur allt går till och han tog hand om allt då jag mådde för dåligt . Mycket respektfull . Jag kunde ringa när jag ville. Han lyssnade in och kom med förslag hur man kunde göra . Han var klockren mäklare för mig otroligt duktig och fick lägenheten såld inom en vecka utan problem Mycket kunnig på detta område visste mycket om försäljningen och hur vi ska få det att funka

ALP A
Sundbyberg

Snabb och smidigt hanterat med flexibilitet och punktlighet i prio. Erkan har en grym förmåga att skräddarsy komplexa situationer för en, med utfallet till din och säljarens fördel. Tveka inte. Kontakta honom!

Carl Johan E
Sundbyberg

Extremt bra bemötande. Tydlig kommunikation. Seriöst intryck och någon som gör det lilla extra för säljaren.

Erik Mats Johan S
Sundbyberg

Erkan kontaktade oss i ett skede där vi fortfarande inte visste vad vi skulle köpa. Han rekommenderade att vi körde fram processen så långt som möjligt så att vi skulle vara redo när dagen väl kom. Det tog 2 år och under tiden så samlade Erkan intressenter och pushade aldrig att vi skulle avvika från vår egna plan om att köpa först. Tillslut köpte vi ett objekt och det var dags för oss själva att sälja. Erkan ordnade en privat visning på en vecka baserat på intressenterna han hade hämtat och ingen annonsering på Hemnet...

Henrik B
Sundbyberg

Trevlig, professionell och koll på läget! Han har trots en sämre marknad visat på stor erfarenhet och effektivitet och väglett mig som säljare genom processen på ett utmärkt sätt. Alltid med god kommunikation och tydlighet. Rekommenderar nära & kära att anlita Erkan för kommande bostadsaffärer, för mig är det en självklarhet.

Jesper B
Sundbyberg

Förtroendeingivande, lugn och väldigt duktig. Som köpare var han tillgänglig, tillgång till information samt viktigaste noggrann vid kontraktsskrivningen och stressade inte igenom något.

Christian S
Sundbyberg

Mycket väl och proffsigt bemötande. Kunnig och har koll!

Matilda S
Sundbyberg

Erkan var supertrevlig, förtroendeingivande och lätt att ha och göra med. Vi kände oss trygga med honom och med bostadsaffären då det vid kontraktsskrivningen märktes att han var väldigt noggrann och såg till så allt verkligen blev rätt!

Piérre N
Centrala Sundbyberg

Blev väldigt bra bemött, vi fick kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Vi hade väldigt bra dialog, upplevde att Alexander lade ner väldigt mycket tid på vår försäljning. Vi är mycket nöjda och hade valt samma mäklare igen ifall vi skulle sälja. Mäklararvodet var även lägre än andra vi jämförde med i Sundbyberg.

Luca D
Centrala Sundbyberg

Erkan är professionell, trygg, trevlig och alltid positivt inriktad. Jag uppskattade framför allt hans ärlighet och marknadskännedom. Alla kan sälja dyra lägenheter när det går bra och räntan ligger på 1%, men bara de superproffsiga fixar det i krisläge och Erkan tillhör ”mäklar-eliten” som levererar oavsett omständigheterna.

Helena D
Centrala Sundbyberg

Erkan kan jag rekommendera varmt, gick på min magkänsla och så fort Erkan kom in i vårat hem beslutade jag på en sekund att vi hittat bästa mäklaren. Har ett förflutet som fastighetsmäklare och Erkan lever mer än väl upp till mina höga krav på alla punkter. I en turbulent marknad kände vi genom hela processen en trygghet att Erkan skulle ro allt i land. Erkan är rak, ärlig, professionell, otroligt trevlig, kunnig, trovärdig och uppdaterar kontinuerligt. Ni som funderar på att anlita en mäklare behöver inte leta mer eller...

Yan M
Centrala Sundbyberg

Very professional! He explained everything super clearly. We had good experience for the whole process. Super recommended!

Roger L
Sundbyberg

Öppen och trevlig starkt engagerad Överträffade alla våra förväntningar Jätte trevlig jätte tydlig jätte mycket tålamod jätte snabb försäljning

Gustav L
Sundbyberg

Lätt att få tag på, la stort engagemang och var anpassningsbar

Andreas M
Centrala Sundbyberg

Superbra! Hjälpte oss att få det bästa priset på en tuff marknad. Tidlig i sin kommunikation.

Carl R
Centrala Sundbyberg

Erkan var mycket professionell och påläst

Emilie N
Centrala Sundbyberg

Trevligt bemötande, snabb med svar/återkoppling och kändes proffsig med koll på läget.

Sanna A
Centrala Sundbyberg

Erkan är en otroligt trevlig, ärlig och har ett bra driv. Trots en tuff marknad blev vårt objekt sålt snabbt och till ett bra kvadratmeterpris. Vi är väldigt nöjda med att vi valde Erkan som vår mäklare. Stort tack till Erkan!

Krister M
Sundbyberg

Trevligt bemötande, snabb vid frågor och otroligt hjälpsam. Löste allt från början till slut med homestyling, städning etc. Rekommenderar starkt att sälja med Erkan

Emma D
Sundbyberg

Vi fick kontakt med Erkan och han bokade en privat visning för oss då vi precis missade den öppna visningen, vi möttes av en glad och engagerad mäklare som hade svar på alla våra frågor vilket kändes tryggt och förtroendegivande. Hela köpeprocessen gick väldigt smidigt och det märktes att Erkan var väldigt mån om att båda parter skulle känna sig trygga med både köp & sälj :)

Marcus K
Sundbyberg

Erkan har varit en kanon mäklare! Snabb och tydlig återkoppling, har varit en trygg punkt att bolla med i en turbulent bostadsmarknad och viktigast av allt - ALLTID med ett leende på läpparna! Har navigerat oss igenom denna försäljning med ett lugn och stabilitet som lämnar både oss och köparen otroligt nöjda. Har du chansen att få sälja med Erkan - ta den!

Jennifer K
Sundbyberg

Vi valde Erkan efter att vi gått på en visning som han hade och blev imponerade av hur förberedd han var och vilket otroligt bemötande vi fick. Vi har framförallt uppskattat att Erkan har haft en god dialog och återkoppling under hela processen. Rekommenderar Erkan starkt, vi är så nöjda.

Julia S
Sundbyberg

Erkan var väldigt professionell i sitt bemötande och gav all information man kunde tänkas behöva. Han var även väldigt snabb med att återkoppla, underlätta i processen och såg även till att affären skedde smidigt. Det kändes tryggt att ha Erkan som mäklare.

Andrej C
Centrala Sundbyberg

Alexander är riktig grym mäklare som verkligen jobbade hårt för att försäljningen skulle hända just nu när marknaden är tuff. Rekommenderar honom starkt!

Mikael B
Ör

Noggrann , kunnig, informativ. Snabb återkoppling. Mvh Mikael

Alice Josefine G
Ör

Alexander bemötte oss väldigt bra, han var tillmötesgående och flexibel. Tusen tack!

Inger Elisabet L
Sundbyberg

Erkan är snabb, positiv och mycket hjälpsam i en tid av en viss osäkerhet. Erkan lyckades trots det sälja mitt objekt relativt fort.

Fatemeh M
Sundbyberg

Erkan är en trevlig person som man direkt känner sig bekväm med. Han ger information på ett ärligt sätt, vilket ger intrycket av att han inte bara tänker på säljarens interessen utan även på vad som är bäst för mig som kund. Det som verkligen stod ut var hans förmåga att presentera lägenheten på det allra bästa sättet, vilket visade på hans professionalism och engagemang. Hans tillväggångssätt gjorde hela processen trygg och förtroendeingivande.

Mikael K
Sundbyberg

Trevligt och proffsigt bemötande, rekommenderas!