Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Svensk Fastighetsförmedling Tranås

• BadgeEightYears

På Svensk Fastighetsförmedling har vi koll på Tranås! Vi finns i hela landet, men har lokala kontor och mäklare som verkligen kan sitt område. Därför kan vi hjälpa dig med allt du kan tänkas behöva inför din bostadsaffär, plus lite till. Vi har ett starkt lokalt nätverk och vet vad köparna vill ha och vilka objekt som är påväg...

278 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Roland C
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Ydre

Mycket duktig och trevlig och tack för ett snabbt jobb. All heder till henne. Mvh Roland.

Vironika Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Tranås

Bra bemötande, kunnig bara positivt ++++

Lisa L
Tranås

Jag är supernöjd med Josefine och hennes insats. Enkel, smidig och snabb med återkoppling. Helnöjd!

Carola B
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Centralt

Han är hjälpsam och trevlig. Förklar saker man undrar på ett bra sätt. Verkar kunnig.

Jennie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Centralt

VI är jätte nöjda, under hela processen har Josefine varit smidig, lyhörd och proffsig att ha att göra med.

Johann Viktor F
Tranås

En duktig mäklare som är lätt att ha att göra med. Vi är supernöjda trots en för tillfället trög marknad. Rekommenderas starkt! :)

Anna K
Tranås

Josefine är en väldigt aktiv och trevlig mäklare. Hon har hjälpt mig att sälja mitt hus snabbt och bra pris. Rekommenderar gärna till andra!

Adnan K
Tranås

Trevligt kundbemötande, tillgänglig & svarar snabbt på frågor både på och utanför normal kontorstid. Förmdela ett jättefint hus till oss!

Martin R
Sålde sitt hus med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Aneby

Extremt bra och proffsig. Kommunikativ.

Linnea R
Aneby

Trevlig, engagerad och smidig kontakt.

Jan W
Köpte sitt hus med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Förklarade bra Bra kontakt Kan varmt rekommendera honom

Ken G
Aneby

Det fungerade smidigt med min bostadsaffär.

Ken G
Tranås

Bra mäkling Snabb och smidigt.

Lena J
Ö.Bergsområdet

Det har varit kanon med Josefine. Hon har varit informativ och tagit kontakt direkt när det har hänt något. Jag är mycket nöjd.

Britt-Marie R
Tranås

Fantastisk mäklare!! Mycket engagerad! Alltid tillgänglig, snabba svar och målinriktat arbete hela vägen från första till sista mötet! Vi har känt oss mycket väl omhändertagna och hon har verkligen anpassat sig efter våra önskemål och behov. Rekommenderar varmt Josefine som mäklare!!

Jari K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Moberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås

Trevligt , smidigt bemötande. Saklig och och engagerande

Lars-Åke O
Tranås

Trevlig, kompetent, hjälpsam. Helt enkelt som en bra mäklare ska va.

Alexandra P
Stoeryd

Josefine har varit en helt fantastisk! Hon har varit tillmötesgående och hjälpsam och skött en svår situation med säljaren helt otroligt bra! Hon gav oss ett proffsigt men avslappnat intryck, något som fick både mig och min sambo att känna oss väldigt trygga.

Liam S
Stoeryd

Josefine gjorde ett utomordentligt jobb vid en annars knepig försäljning. Utan henne hade den inte blivit av. Skulle starkt rekommendera henne!

Eija Annikki N
Ralingsås

La ner massa tid och själ och hjärta på att kontakta massa tyskar som svarade via speglad annons på deras marknad. Visade huset flera gånger för vip.

Tomas S
Ydre

Josefin har från det första mötet vi genomförde till det att försäljningen genomfördes varit väldigt proffsig. Det gäller allt ifrån bemötandet av oss som säljare till hennes sätt att hantera presumtiva köpare. Hennes personliga engagemang har varit exceptionellt bra. Josefine har alltid tid att prata med oss som kunder oavsett vilket samtalsämne det handlar om. Josefin kan varmt rekommenderas till andra kunder. Superlativen kan fortsätta att räknas upp men detta får räcka för denna gång.

Stefan P
Norraby

Kanon jobb! Han är ambitiös och har stor erfarenhet, det märks! Helnöjda!

Åsa E
Tranås

Entusiasmerande, kunnig och effektiv.

Magnus E
Tranås

Trevligt bemötande, engagerad, social och pålitlig. Allt gick väldigt smidigt i samband med vår försäljning.

Christer S
Tranås

Jag blev väldigt bra bemött av Josefine. Vi hade bara ett mål. Det var att sälja huset så att alla skulle bli nöjda. Josefine gjorde ett mycket bra jobb och var mycket pådrivande och skicklig på försäljningen. Hon visste precis hur det skulle gå till med försäljningen. Jag är väldigt nöjd med allt från början till slut.

Bo D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Tranås

Har inget att klaga på. Hon skötte det galant.

Ebba K
Tranås

Supertrevlig, enkel att prata med, professionell. Levde upp till förväntningar vi hade, vi är otroligt nöjda med vårat första husköp, förklarade och svarade på alla våra frågor. :)

Elzbieta S
Tranås

En positiv glad och fin tjej som kom och fyllde hela huset med glädje. Så klart ville vi sälja huset snabbt och till bra pris Presentationen mäklaren visade var klockren. Allt var noga påläst. Snabb och bra presentation där vi också kunde ställa frågor. Tålamod skicklighet och glädje. Möten ned säljare samt presentation av huset. Väldigt bra.

Anette Inger Margreth H
Sålde sin bostad med hjälp av Josefine Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tranås
Sunhultsbrunn

Proffsig, trevlig, hjälpsam, kunnig, lyhörd. Kunde inte önska mig en bättre mäklare

My A
Sunhultsbrunn

Väldigt bra mäklare! Trevlig och tillmötesgående, bästa mäklaren jag träffat

Veronica G
Tranås

Mycket trevlig. Tillmötesgående och enkel. Väldigt nöjd.

Patrick G
Tranås

Josefine är mycket proffsig i sin roll som mäklare och vi hade inte kunnat ha någon bättre

Cecilia Å
Tranås

Engagerad och glad. Lätt att få kontakt med.

Johan Å
Tranås

Fick redan vid första kontakten en bra återkoppling och hennes engangemang under hela tiden har varit toppen, kan varmt rekommendera henne.

Cecilia G
Tranås

Josefine har varit en fantastisk mäklare! Hjälpsam, engagerad och snabb med återkoppling. Jag rekommenderar Josefine varmt.

Dag S
Ydre

Trevlig o ambitiös, har genomfört bra visningar, håller oss uppdaterade om läget

Karin S
Ydre

Josefina har varit idog i försäljningen av vår bostad. Hon levde upp till våra förväntningar och skötte processen proffesionellt.

Erik A
Sommen

Smidig och bra, har inget att klaga på :)

Kristine B
Ö.Bergsområdet

Jättebra, trevlig, och gör ett fantastiskt jobb som mäklare.

Anton S
Ö.Bergsområdet

Har inga som helst klagomål! Funkade jätte bra.

Eva G
Tranås

Bra bemötande, trevlig och korrekt. Tog sej tid. vänlig.

Berit M

Mkt positiv och upplevelse! Engagerad och personlig mäklare. 👍

Carl Johan Emil T
Tranås

Josefine var mycket hjälpsam och flexibel och gjorde att mitt lägenhetsköp gick väldigt smidigt Alltid lätt att nå på telefon och snabb respons när man hade frågor och bekymmer pga krångliga arbetstider, bankbyte osv Proffsig och trevlig!

Javad N

Mycket bra bemötande. Service inriktad. Hjälpsam. Kunnig

Kerstin B
Tranås

Detta blir inte svårt. Från första kontakten vi fick av Josefin, var positivt. Så duktig, insatt och kunnig med sin roll som mäklare. Kommer absolut att rekommendera henne, vad gäller husförsäljning till andra.

Rolf S
Tranås

Mycket trevlig och kunnig. Lätt att få kontakt med. Vet vad man letar efter

Markus E
Tranås

Alltid glad positiv och väldigt snabb på återkoppling .

Gunnel H
Tranås

Mycket engagerad säljare, som är mån om kunden.

Zenita E

Trevlig snabb grundlig klar ✔️

Joakim E
Tranås

Mycket trevlig och smidig att ha o göra med rekomenderar starkt