18 smaker

18 smaker

Ring 08-462 03 95 www.18smaker.se
4.4

Vi erbjuder riktigt god glass som är tillverkad med kärlek och inspiration. Vi makar vår glass utan tillsatta färg- och smakämnen, och använder ekologiska råvaror i så stor utsträckning vi kan och som är ekonomiskt rimligt.

5 omdömen om 18 smaker

Alexander F
Skrev om 18 smaker

Hemmagjorda glassar med naturliga smaker, utan tillsatser och onödigt mycket socker. Jättegott! Ett tips är att köpa med en halvliters-frigolitlåda om sällskapet är överens om t.ex. två smaker. Billigare än att köpa två kulor för sig för två personer och det blir mycket mer glass för pengarna.

Niklas D
Skrev om 18 smaker

Helt sjuuuukt god glass. Att man kan få till så starka smaker utan tillsatser och annat kul förstår jag inte. Rekommenderas varmt!!

Carl W
Skrev om 18 smaker

Enormt god glass, egentillverkad som ägarna och personalen där kallar det. Helt utan tillsatser och det ger en enormt god/fräsch smak. Det är precis som namnet förklarar 18 olika glassalternativ. Tyvärr så är det en relativt liten lokal, vilket är synd då jag tycker att det borde rymma en massa fler människor med tanke på hur god glassen är!

Niklas D gillar detta
Folke henry C
Skrev om 18 smaker

Helt ok glass till ok priser.

Terese R
Skrev om 18 smaker

Danne o Karin skapar en familjär och mysig känsla samtidigt som de levererar glass av högsta kvalité. Ekologiskt och utan tillsatser. Precis som jag vill ha det!

Nikke L och Tobias B gillar detta