18 smaker

Timmermansgatan 15, 118 25 Stockholm — Visa karta

Vi erbjuder riktigt god glass som är tillverkad med kärlek och inspiration. Vi makar vår glass utan tillsatta färg- och smakämnen, och använder ekologiska råvaror i så stor utsträckning vi kan och som är ekonomiskt rimligt.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:
Mån-Sön: 12:00-18:00

Läs vad 5 kunder tycker om 18 smaker

• Alexander F
    Alexander F skrev om 18 smaker
    Hemmagjorda glassar med naturliga smaker, utan tillsatser och onödigt mycket socker. Jättegott! Ett tips är att köpa med en halvliters-frigolitlåda om sällskapet är överens om t.ex. två smaker. Billigare än att köpa två kulor för sig för två personer och det blir mycket mer glass för pengarna.
  • Niklas D
    Niklas D skrev om 18 smaker
    Helt sjuuuukt god glass. Att man kan få till så starka smaker utan tillsatser och annat kul förstår jag inte. Rekommenderas varmt!!
  • Carl W
    Carl W skrev om 18 smaker
    Enormt god glass, egentillverkad som ägarna och personalen där kallar det. Helt utan tillsatser och det ger en enormt god/fräsch smak. Det är precis som namnet förklarar 18 olika glassalternativ. Tyvärr så är det en relativt liten lokal, vilket är synd då jag tycker att det borde rymma en massa fler människor med tanke på hur god glassen är!
    Niklas D gillar detta
  • Henry C
    Henry C skrev om 18 smaker
    Helt ok glass till ok priser.
  • Terese R
    Terese R skrev om 18 smaker
    Danne o Karin skapar en familjär och mysig känsla samtidigt som de levererar glass av högsta kvalité. Ekologiskt och utan tillsatser. Precis som jag vill ha det!
    Nikke L, Tobias B gillar detta

Timmermansgatan 15, 118 25 Stockholm