Alla kategorier Byggföretag Uppsala Uppsala 2 Snickare AB

2 Snickare AB

Gnistagatan 15, 754 54 Uppsala — Visa karta

Vi på 2 Snickare är ett byggföretag med tio års erfarenhet inom branschen. Därför har vi sett många olika arbetssätt, anställda och koncept och vet vad som fungerar på riktigt.

Vi är en totalentreprenad och är med dig från början till slut genom hela projektet. Våra byggare erbjuder ett brett utbud av byggtjänster och du kan få hjälp med allt från nybyggnation till tillbyggnad, ombyggnad, badrumsrenovering och takarbeten.

Vi utför jobb i hela Uppsalaregionen och kommer även till Stockholm om du önskar.

Välkommen att kontakta oss för rådgivning och offert!

Läs vad 9 kunder tycker om 2 Snickare AB

• Charlotta W
    Charlotta W skrev om 2 Snickare AB
    Renovering och målning av fasad.
    Mycket trevligt, flexibelt och tillmötesgående bemötande. Förståelse för, och lösningar av, specifika krav. Läs mer
  • Soveig S
    Soveig S skrev om 2 Snickare AB
    Totalentreprenad
    Utmärkt, noga med att vi skulle vara nöjda
    Dom levde upp till våra förväntningar.
    Dom lyssnade på oss vi hade bra diskussioner och var med i hela processen.
    När något blev fel så tog dom fullt ansvar och rättade till utan extra kostnader. Läs mer
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om 2 Snickare AB
    Är VD för ett stort fastighetsbolag i centrala Uppsala. Vi använder oss av 2Snickare som är väldigt duktiga och noggranna. Kan varmt rekommendera byggbolaget 2Snickare.

Kenneth Ohlsson Läs mer
  • Nicklas  K
    Nicklas K skrev om 2 Snickare AB
    2snickare hjälpte oss att bygga vårt hus
    Vi är mycket nöjda, de höll tiden som utlovats var noggranna och städade upp efter sig.
    Kan varmt rekommenderas
    Mikael med fam Läs mer
  • Inger C
    Inger C skrev om 2 Snickare AB
    Jag har anlitat 2Snickare två gånger, båda gångerna för att uppföra uteplatser. Företaget var kom på utsatt tid och utförde de arbeten vi kommit överens om inom den tid vi kommit överens om. De var lätta att komma i kontakt med och jag är mycket nöjd med de jobb de utfört. Jag rekommenderar dem gärna. Läs mer
  • Elham K
    Elham K skrev om 2 Snickare AB
    Anlitade 2 Snickare, för flertal projekt under 2016.
    Var överlag väldigt nöjda med deras insats och bemötande.
    Steven var väldigt lätt att kommunicera med, de gånger det strulade/ inte gick enligt planerna kunde han på ett smidigt sätt lösa det.

Fam Kellgren i Nåntuna Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om 2 Snickare AB
    Väldigt trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb. Jag kan absolut rekommendera 2 snickare. Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om 2 Snickare AB
    Ett mycket snabbt och väl utfört målningsjobb på min fasad. Har även bytt tak med bra resultat. Läs mer
  • Kristina F
    Kristina F skrev om 2 Snickare AB
    Jag kan inte ge någon recension av deras arbete. Vi har haft en tid av rekognoscerande men sedan har kontakten helt avstannat (från deras sida) Läs mer
    2018-03-01 Stiven I svarar Kristina F
    Hej Kristina!

Vi vill först och främst be om ursäkt för att det har skett ett tråkigt missförstånd! Vid vårt senaste samtal så rekommenderade vi er att ta kontakt med kommunen innan vi fortsatte projektet för att ni skulle slippa eventuella onödiga extrakostnader om brandtrappan inte skulle bli godkänd. Vi har därför i vår tur inväntat svar från er sida då vi trott att ni skulle återkomma till oss. Men vi ska självklart lösa detta så alla blir nöjda!

Vi har provat ringa dig några gånger under dagens gång samt mailat dig utan framgång, så du får gärna kontakta oss så snart du får tillfälle.

Med vänliga hälsningar, Stiven

Gnistagatan 15, 754 54 Uppsala