3050 Din Trafikskola AB

Välkommen till 3050 Din Trafikskola AB!

Är det dags att skaffa körkort? Att skaffa körkort behöver inte vara dyrt. Ta reda på vad vi har för olika erbjudanden för körlektioner och utbildningar. Vi förstår att körkort är en stor investering för dig. Därför är det viktigt att du väljer körskola med omsorg. Vi brinner för att ge dig den bästa körkortsupplevelsen.

Utbildningar: Handledarutbildning, riskutbildningar, teoriutbildning, körlektioner

Vi tror på människan och dess förmåga att vara olika. Därför ser vi till att skräddarsy din utbildning utefter dina styrkor och förbättringsområden.

Läs vad 228 kunder tycker om 3050 Din Trafikskola AB 2

2022-10-05 Spontant omdöme
    Först och främst vill jag tacka Malin och Tobbe för en fantastisk upplevelse i piteå och med körkortet. Denna körskola rekommenderar jag starkt eftersom att dem vill att du ska lyckas och lägger väldigt mycket tid på just dig. Jag uppskattar verkligen er hjälp. När jag var där så fick jag all hjälpmedel som jag behövde och dessutom körde vi två gånger per dag, och det hjälpte mig verkligen!

Tack och hej

Mvh Josephine
    2022-08-25 Spontant omdöme
    Fantastisk körskola på alla sätt! Fick körkortet på första uppkörningen efter en veckas intensivkurs tack vare Malin och Tobbes fantastiska engagemang. Rekommenderar starkt!
    Tack,
    Vad glad jag/vi blir att höra detta. Ibland är det tufft och hårt men det lönar sig. Vi strävar mot samma mål.
    Ta hand om dig i Stockholm nu.
    2022-07-27 Insamlad av företaget
    Tack för hjälp och stöttning på resan till körkort!
    Tack Kajsa!
    Lycka till nu i Stockholmstrafiken.

2022-07-27 Insamlad av företaget
    Stort tack till Tobbe och Malin, för mig är ni proffs på elit nivå och för att ni gjorde att jag klarade körkortet genom att bara behöva ta 1 veckas intensivkurs. Ni är proffs och all tid ni lägger på era elever de gör ingen så bra som ni. Tack🌸
    / Emelie K
    Stort tack till dig Emelie för fina ord det är alltid roligare att göra resan tillsammans.

2022-07-25 Insamlad av företaget
    I went from a person who was afraid at driving and had never been behind a wheel for 33 years to getting my driving license and driving confidently with in 12 lessons with Tobbe and Malin. Tusen tack för allt. Ni är bästa!
    Thank you Tadsaneepapaha for your kind words. We are very proud of our philosophy to make the driving lessons simple, fun and effective. Thank you for your bubbly and positive attitude, every single day you were studying and learning from us. We wish you all the best in your future endeavors. Be well and best of luck.
    Malin and Tobbe.
  • michel a
    2022-07-24 Insamlad av företaget
    Helt underbara bästa lärarna i Sverige. Väldigt duktiga och roliga avslappnade och ser till att man klarar uppkörningen. Åk till Piteå och njut och ha roligt samtidigt så får du körkort.
    Tack Michel!
    Hoppas det går bra för dig i Stockholmstrafiken. Ta hand om er.
    2022-07-24 Insamlad av företaget
    Supernöjd, glad och tacksam för den hjälp jag fick. Malin är en stjärna!! Tack för du hjälpte mig till det efterlängtade körkortet. Rekommenderar starkt att ta en intensivkurs, hos 3050, det är väldigt effektivt sätt att lära sig på.
    Hej Veronica,
    Så roligt du kom till oss och jag fick hjälpa dig till körkort. Tack för dina fina ord dom värmer mitt hjärta.
    Ta hand om dig.
    Kram Malin
    // Tobbe
    2022-06-30 Spontant omdöme
    Otrolig trafikskola! Fick lära mig massor på ett bra, pedagogiskt och roligt sätt. Rekommenderar 3050 din trafikskola alla dagar i veckan.
    Tack Malin och Tobbe!
    Tack fina Olivia,
    Ta hand om dig och vi lär synas där ute.
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Super mer än nöjd! Väldigt uppmuntrande, positiva, glada,trevliga,roliga,förklarar på ett tydlig och enkel sätt, flexibla.Fick även hjälp med att boka boende och flyg, allt var så smidigt. Fokus på att bli av med mina brister på vägen till körkortet. Jag hade provat flera olika trafikskolor men inte blivit så bra bemött och någon som verkligen ville ärligt hjälpa mig tills jag åkte hem med körkortet. Rekommenderar stor!!
    Tack fina Malin och Tobbe

//Johana
    Tack Johana!
    Det har varit så roligt att kunnat hjälpa dig till ett körkort. Stort tack för dina fina ord. Vi är i Stockholm lite då och då så vi kanske ses på vägarna där nere.

2022-05-24 Spontant omdöme
    Jag kan verkligen rekommendera denna trafikskola ! Jag tog en intensivkurs och fick mitt körkort med hjälp av Malin och Tobbe som proffsigt lärde mig köra bil. Tålamod, peppning och seriöst upplägg av utbildningen.
    Flexibla med tider för övningskörning.
    Jättenöjd !!
    Tack Jun,
    Det värmer med så fina ord. Stort GRATTIS till ditt körkort och har du vägarna förbi Piteå så är du alltid välkommen.
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Duktig på att förklara å ge råd på vad man ska tänka på
    Tack Dmitri.
    Hoppas att ni kommer att ha en bra semester med husvagnen.
    Mvh Tobbe & Malin
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Supernöjd med allt! Allt gick smidigt och proffsigt. Dem hjälpte mig att ta körkortet på ungefär 2,5 vecka, tack!!😊
    Tack Denice!
    Vi ses ute i trafiken.
    //Tobbe & Malin
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Så smidigt och trevlig personal. Tack för hjälpen
    Tack själv!
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Väldigt bra körskola! Bra på att lära ut, pedagogiska osv. Rekommenderar!
    Tack Mirjam för många glada skratt, lycka till nu.
    // Tobbe & Malin
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Jag vill tacka Tobe och Malin för den utbildning de gett och för att de mycket enkelt förde fram situationen på bästa möjliga sätt i olika situationer. Till exempel att boka tid samt betalningssätt och betalningstid, samarbetade mycket. Om någon letar efter en körskola skulle jag rekommendera 3050.
    Tack
    Arsham,
    Tack för ett fint omdöme.
    // Tobbe & Malin
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Super trevliga och hjälpsamma, klarat allt på första försöket och priset är bra med tankte på hur mycket hjälp man får.
    Tack Cornelia det värmer att höra.
    Ta hand om dig i trafiken nu.
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och vet ej vad för tjänst jag köpt mina föräldrar hav mig dem men upplevelsen var utmärkt
    Tack Linus,
    Tänk att dina föräldrar gjorde rätt val. Vi vill tacka för ditt bemötande med många trevliga samtal och lektioner.
    2022-01-25 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd, hjälpte till med bokning och upplägg på ett väldigt smidigt sätt.
    Tack David
    Ta det försiktigt med släpet.
    Tobbe
    2021-12-06 Spontant omdöme
    Ett stort tack till Tobbe och Malin!

Både var väldigt pedagogiska och undervisar på ett tryggt sätt.

Rekommenderar starkt att ta lektioner hos Din Trafikskola 3050!

Återigen, Tack Tobbe och Malin, nu har man äntligen körkortet :D
    Tack Raphael!
    Önskar dig lyckat till med din utbildning här i Piteå.
    Ses i Stockholms trafiken när vi är på besök i Sth.
    2021-11-16 Spontant omdöme
    Jätte glad att jag valde 3050 Trafikskola. Kände mig väldigt trygg när jag kom till mitt körprov och klarade det Galant!! Bästa trafik lärare på Jorden!! Tobbe 🤗❤ Helt underbara människor.
    Lugna , bra på att förklara på ett enkelt och logiskt sätt så man direkt förstår sammanhanget i olika situationer . Många aha-upplevelser :)
    Även om man är nervös så känner man sig trygg .
    Enligt mig så är Tobbe världens bästa lärare :)
    rekommenderar dem starkt . Tack bästa Tobbe och Malin
    Tack Fathia,
    Dina dagar hos oss har även givit oss fina minnen och vi är glada att vi kunnat hjälpa dig till körkortet.
    Vi hör av oss när det nalkas Göteborg. Stort tack för dina dagar och ta hand om dig nu.
    2021-11-10 Spontant omdöme
    Stort Tack! Fantastiskt bra, flexibelt och proffsigt genomförd intensivkurs som gav både körkort och bra add-on kunskap för framtiden :)
    / Oliver och Carina
    Tack för fina ord!
    Ta hand om dig i trafiken Oliver.

2021-11-04 Spontant omdöme
    Supernöjd över bemötandet jag fått och all hjälp. Trots att jag var ute i sista stund för att vara med på deras intensivkurs så ordnade dom en plats åt mig och har hjälpt mig hela vägen fram till körkortet. Jätte trevlig och kompetent personal som verkligen har hjälpt mig. Jag kan varmt rekommendera Din Trafikskola AB.
    Tack Evelin
    Det har varit en roligt tid med att ha dig som elev.
    Nu får du parkera mopeden och åka en varm bil till jobbet.
    Vi se ute på vägarna.
  • CAROLINA F
    2021-10-18 Spontant omdöme
    Bästa Tobbe & Malin!
    Fick hjälp att ta körkortet på 14 dagar. Alltid peppande och ställer upp för sina elever. Fixar och löser allt på bästa sätt.

Är oerhört tacksam för eran hjälp & rekommenderar starkt alla att ta körkort hos er!
    Tack Carolina,
    Få intensiva dagar men du fixade det. Önskar dig nu all lycka med den högre behörigheten och framtida äventyr.
    2021-09-06 Spontant omdöme
    Så himla nöjd! Jag som är över 40, försiktig och är väldigt åkrädd kände mig trygg och säker med Malins hjälp. Hade inte kört nåt tidigare men lyckades klara körkortet på en månad och 14 lektioner. Rekommenderas varmt.
    Tack fina Anneli!
    Det är så roligt att få hjälpa. Stort lycka till men alla nya möjligheter nu.
    // Malin
    2021-08-24 Spontant omdöme
    5 av 5 prickar av mig. Denna trafikskola lärde mig att ta körkort på 9 lektioner, jag hade knappt rört en manuell växellåda innan och det tog mig endast 2 månader att slutföra utbildningen med körkort i hand. Samtidigt som jag jobbade heltid dessutom.

Det var även kul och trevligt att köra med Malin och Tobbe, till och med när det blev fel.
    Rekommenderar starkt, trots lite strul med planering av uppkörning.
    Tack Adrian,
    Vi är så glada att vi fått hjälpa dig på denna korta och intensiva resa. Ses ute i trafiken.
    // Malin &Tobbe
  • Lisa Emelia E
    2021-08-17 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera 3050 Din Trafikskola AB!
    Fantastiska, proffsiga, flexibla, pedagogiska och trygga handledare som gjorde det möjligt för mig att på kort tid ta körkortet.
    Ett stort TACK till Malin och Tobbe!!!
    Tack Lisa,
    Vi önskar dig all lycka till i framtiden.
    2021-08-05 Spontant omdöme
    Jag gjorde en intensiv kurs på den här skolan. All heder åt Malin som guidade mig med sitt fantastiska tålamod och professionella sätt. Jag kan verkligen rekommendera 3050 Din trafikskola för alla som vill ta körkort. Klarade det på första uppkörningen!
    Tack Viking!
    Roligt att träffa dig och fått hjälpa dig med körkortet. Jag och Tobbe önskar dig all lycka till men tänk dig för om det blir vänstertrafik😊😊
    2021-06-28 Spontant omdöme
    Tack vare Malin nådde jag mitt mål och tog mitt körkort! Det finns inga som Malin och Tobbe, världens bästa trafikskola och lärare! STORT tack!
    Tack Hanna! Nu möts vi snart på Piteås gator m.m. // Malin 3050 Din Trafikskola AB
    2021-06-18 Spontant omdöme
    Bemötande och service som inte går att hitta hos andra skolor, klarade körkortet med Malin som lärare som är bäst
    Tack Jacob! Ta hand om dig ute i trafiken.// Malin 3050 Din Trafikskola AB
  • Alva Charlotte H
    2021-05-18 Spontant omdöme
    Hade inte klarat att ta körkort utan min intensivkurs med Malin! Tack såå mycket!!
    Tack Alva,
    Det har varit ren glädje att haft en Stockholmare här några dagar och STORT GRATTIS till körkortet.
    // Malin
  • JONAS D
    2021-05-05 Spontant omdöme
    Jag tog hjälp av Tobbe för att klara BE nu i vår.
    Allt gick som en dans och Tobbe var väldigt trevlig, pedagogisk och hade smarta knep för att lära mig det jag behövde kunna. Kan verkligen rekommendera Din trafikskola om du ska ta körkort i närheten av Piteå!
    Tack Jonas! Hoppas att ni får en riktigt trevligt semester i er nya husvagn.
    Vi hoppas på bra väder hela sommaren.
  • PÄR G
    2020-05-30 Spontant omdöme
    Proffsig trafikskola med hög kvalitet på utbildningen. Körde med Susanne och Hasse som var lugna och pedagogiska hela vägen fram till en lyckad uppkörning. Tack för tiden tillsammans, känns fantastiskt att ha körkortet i handen nu!
    2020-05-19 Spontant omdöme
    Tog fyra lektioner med Alviks trafikskola för att förbereda för min uppkörning. Körde med Susanne och Tobbe. Tycker att jag fick bra tips som gjorde så att jag kunde klara uppkörningen! Väldigt ärliga och försökte aldrig sälja på mig fler lektioner än vad jag behövde. Rekomenderar!
    Tack för ett bra bemötande och lycka till ute i trafiken.
    //Tobbe & Sussi
    2020-02-09 Insamlad av företaget
    Bra, pedagogiskt och ärligt! Ger mycket bra förutsättningar för uppkörningen.
    Grattis till körkortet Charlotte, jag var säker på att du skulle klara det så bra som du körde.
    2020-02-07 Insamlad av företaget
    Älskar alviks trafikskola! Klarade körkortet på 8 lektioner och en testlektion. Väldigt pedagogiska lärare och man lär sig ordentligt från grunden.
    Tack för rekommendationen Elvira, det är lätt att vara pedagogisk med en så lättlärd elev som du.
    2020-01-26 Spontant omdöme
    Oerhört duktiga och kunniga lärare! Var ärliga med deras bedömning och antalet lektioner de trodde man behövde, kändes inte som de försökte sälja på dig något utan deras enda mål var att man körde säkert på vägarna. Körde med Hasse och Malin och båda var oerhört professionella som gjorde att de kändes bekvämt att köra med dem samtidigt som de vågade vara ärliga med med vad som man behövde jobba på. Lyckades ta körkortet på första uppkörning så kan inte än annat rekommendera skolan till någon som letar efter en seriös trafikskola med go personal :)
    Grattis till körkortet Roa, tack för rekommendationen. se nu till att köra så mycket som möjligt.
    // Malin & Hasse
    2020-01-20 Insamlad av företaget
    My experience at Alviks Trafikskola was 100% positive. Every single person working there was unfailingly professional, thoughtful, and expert in their work. The process of navigating the Swedish driver’s license system was made easy with their help, lessons with Hasse were useful and fun—all in all I must say that I was very impressed with the school, and would not hesitate to recommend it to anyone, including my own teenage kids!
    Tack för rekommendationen Alan, ska bli ett sant nöje att se dig på konserthuset.
    2020-01-17 Insamlad av företaget
    Jätteduktiga och seriösa. Man märker att de inte försöker sälja på extra många lektioner utan det viktigaste är att man som elev ska klara kunskapsprovet och uppkörningen.
    Tack Magnus och kul att du var nöjd med oss. Ha det så gott och lycka till med bebisen.

//Susanne Alviks Trafikskola
    2019-12-29 Spontant omdöme
    Mycket bra körskola som ställer höga krav, är rak och tydlig samt effektiv utan att förlora sin avslappnade attityd. Framförallt uppskattar jag Hasses tålamod vid för mig svåra moment och att han ständigt orkade vara 'så himla jobbig'. Rekommenderas varmt.
    Grattis Gabriella! Ibland är det mitt jobb att vara tålmodig och lite jobbig 😉Se nu till att köra så mycket som möjligt.
    Gott nytt år
    Hasse
  • Tilde Alice Elvira R
    2019-12-28 Spontant omdöme
    Jag är väldigt nöjd med Alviks Trafikskola och kan varmt rekommendera den. Min grymma trafiklärare Hasse fick mig snabbt att känna mig trygg bakom ratten. Efter ett antal givande körlektioner på alviks trafikskola och en del mängdträning hemma var vägen till körkorten inte så lång. Lycka till!
    Grattis Tilde! När du väl bestämde dig för att satsa på körkortet så gick det som en dans.
    Kör försiktigt
    Hasse
    2019-11-06 Spontant omdöme
    Kan verkligen rekommendera Alviks Trafikskola. Lasse guidade mig med varlig hand fram till uppkörningen, som jag klarade (idag) i Farsta på första försöket. Det blev totalt 20 lektioner, varav de flesta dubbellektioner. I början hade jag Susanne i två lektioner, sedan Lasse. Båda är mycket duktiga pedagoger, har tålamod och positiv attityd. Har känt mig välkommen, sedd och trygg och vänligt bemött av alla på trafikskolan. Peter i receptionen gör också ett kanonjobb. Verkligen stort, stort tack!
    👍 Grattis till körkortet Peter.
    /Lasse
    2019-10-25 Spontant omdöme
    Välutbildade och exeptionella lärare som har bra koll på dina förbättringsområden. Vet också när och om du är redo!
    Grattis till körkortet. Kör nu försiktigt med den nya fina bilen.
    2019-10-17 Insamlad av företaget
    I took driving classes as well as renting the car for my driving exam. As I’m not swedish speakers they provide the lessons in english (few teachers speaks english, and I took classes with Hasse)
    Grattis Amy! Se nu till att köra så ofta du kan.
    2019-09-07 Insamlad av företaget
    Fantastiska lärare och personal, speciellt tack till Susanne som trodde på mig hela vägen ända in i mål och gav mig självförtroende inför uppkörningen som sedan gick vägen! Bra och seriös trafikskola som ej försöker lura dig på pengar, som jag tyvärr upplevt på andra ställen.
    Tack Jessica! Så roligt att höra att du är nöjd med oss. Ta hand om dig och kör försiktigt. Med vänlig hälsning Susanne 3050 Din Trafikskola AB
    2019-08-21 Spontant omdöme
    Alviks Trafikskola rekommenderas starkt. Undervisningen är systematiskt upplagd men man själv väljer sitt tempo. Körningen börjar i Tranebergs och södra Brommas lugna kvarter, sedan ut på mer trafikerade leder och till slut ut på E4:an. Själv hade jag Malin och Hasse, vilka är några av de effektivaste lärare som jag har haft, med Tobbe på slutet inför uppkörningen. Tydlig, fokuserad och effektiv undervisning. Återigen, en mycket bra trafikskola, dessutom nära både Gröna linjen och Tvärbanan. Men det gäller att vara ute i god tid med bokningarna; det är ofta fullbokat.

/Tomas Larsson
    Grattis till körkortet Tomas! Hörde att du kört mycket i sommar. Hoppas det går bra med ditt bilinköp.
    // Hasse, Malin, Tobbe
  • 2019-07-19 Spontant omdöme
    Malin från Alviks trafikskola är inget annat än ett pedagogiskt geni! Så duktig på att lära ut, ge råd och har svar på alla funderingar som en kan tänkas få. Rekommenderar skolan till alla som läser detta! Fått ett gott intryck av alla lärare som jag mött genom riskettan osv men vill framförallt slå ett slag för Malins fantastiska förmåga att lära ut bil körning! Fick idag mitt körkort och är så tacksam för denna körskola!
    Stort TACK Evelin så roligt att fått ha dig som elev. Vi ses i trafiken . Med vänlig hälsning Malin 3050 Din Trafikskola AB
  • Alexander S
    2019-06-19 Insamlad av företaget
    Bokade uppkörning på egen hand och körde också privat. Blev nog runt 10 lektioner i slutändan. Började köra med skolan i april. Körde upp i juni (blev godkänd). Gjorde all teori själv med appen "Ta körkort", räckte gott och väl. Läraren jag hade flest lektioner med var Hasse, som gjorde ett stabilt jobb. Rak och rättfram i kommunikationen. Gick också igenom lite teori under lektionerna där det kunde vara relevant, vilket var användbart Kanske lite barsk ibland men i grund och botten bra. I övrigt funkade det mesta smidigt. Lite strul med faktureringen men löste sig utan större problem så fort jag påtalade det.
    Grattis Alexander! kul att du klarade förarprovet på första försöket. Ibland måste man vara lite barsk för att uppnå snabba mål ;-) 3050 Din Trafikskola AB
    2019-06-19 Insamlad av företaget
    Med hjälp av Alviks Trafikskola klarade jag körkortet på första försöket! Stort tack!
    Grattis Emma, skönt att du klarade allt på första försöket.
    2019-06-17 Spontant omdöme
    A great bunch of folks that made my Canada to Sweden licensing a real pleasure. They never tried to sell me anything I didn't need - 3 lessons and a safety check, that was it. So, they're trustworthy and not looking to rip you off. That I can verify. They'll let you know when you're ready to take the test. That might be 2 lessons or maybe 40.

HUGE thanks to Hasse for always being calm, cool, collected and reassuring.
    Grattis Scott! Kan man köra bil så behöver man inga lektioner.
    2019-05-28 Spontant omdöme
    Fantastiskt bra och seriös skola. Rekommenderas varmt. Inte näriga med att boka upp massa lektioner utan du avbokas om de tycker du har lärt dig tillräckligt m.m.

Stort tack till Tobbe och Hasse!
    Tack Felix!
    Börja lite lugnt så ses vi ute i trafiken och ha en underbar sommar med många bilturer.
    Hälsningar Hasse och Tobbe