Läs vad 236 kunder tycker om 3050 Din Trafikskola AB 2

• 2020-05-30
    Proffsig trafikskola med hög kvalitet på utbildningen. Körde med Susanne och Hasse som var lugna och pedagogiska hela vägen fram till en lyckad uppkörning. Tack för tiden tillsammans, känns fantastiskt att ha körkortet i handen nu!
    PÄR G
  • 2020-05-19
    Tog fyra lektioner med Alviks trafikskola för att förbereda för min uppkörning. Körde med Susanne och Tobbe. Tycker att jag fick bra tips som gjorde så att jag kunde klara uppkörningen! Väldigt ärliga och försökte aldrig sälja på mig fler lektioner än vad jag behövde. Rekomenderar!
    Tack för ett bra bemötande och lycka till ute i trafiken. //Tobbe & Sussi

• 2020-02-09
    Bra, pedagogiskt och ärligt! Ger mycket bra förutsättningar för uppkörningen.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis till körkortet Charlotte, jag var säker på att du skulle klara det så bra som du körde. // Hasse

• 2020-02-07
    Älskar alviks trafikskola! Klarade körkortet på 8 lektioner och en testlektion. Väldigt pedagogiska lärare och man lär sig ordentligt från grunden.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack för rekommendationen Elvira, det är lätt att vara pedagogisk med en så lättlärd elev som du. // Hasse

• 2020-01-26
    Oerhört duktiga och kunniga lärare! Var ärliga med deras bedömning och antalet lektioner de trodde man behövde, kändes inte som de försökte sälja på dig något utan deras enda mål var att man körde säkert på vägarna. Körde med Hasse och Malin och båda var oerhört professionella som gjorde att de kändes bekvämt att köra med dem samtidigt som de vågade vara ärliga med med vad som man behövde jobba på. Lyckades ta körkortet på första uppkörning så kan inte än annat rekommendera skolan till någon som letar efter en seriös trafikskola med go personal :)
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis till körkortet Roa, tack för rekommendationen. se nu till att köra så mycket som möjligt. // Malin & Hasse

• 2020-01-20
    My experience at Alviks Trafikskola was 100% positive. Every single person working there was unfailingly professional, thoughtful, and expert in their work. The process of navigating the Swedish driver’s license system was made easy with their help, lessons with Hasse were useful and fun—all in all I must say that I was very impressed with the school, and would not hesitate to recommend it to anyone, including my own teenage kids!
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack för rekommendationen Alan, ska bli ett sant nöje att se dig på konserthuset. // Hasse

• 2020-01-17
    Jätteduktiga och seriösa. Man märker att de inte försöker sälja på extra många lektioner utan det viktigaste är att man som elev ska klara kunskapsprovet och uppkörningen.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack Magnus och kul att du var nöjd med oss. Ha det så gott och lycka till med bebisen. //Susanne Alviks Trafikskola

• 2019-12-29
    Mycket bra körskola som ställer höga krav, är rak och tydlig samt effektiv utan att förlora sin avslappnade attityd. Framförallt uppskattar jag Hasses tålamod vid för mig svåra moment och att han ständigt orkade vara 'så himla jobbig'. Rekommenderas varmt.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis Gabriella! Ibland är det mitt jobb att vara tålmodig och lite jobbig 😉Se nu till att köra så mycket som möjligt. Gott nytt år Hasse

• 2019-12-28
    Jag är väldigt nöjd med Alviks Trafikskola och kan varmt rekommendera den. Min grymma trafiklärare Hasse fick mig snabbt att känna mig trygg bakom ratten. Efter ett antal givande körlektioner på alviks trafikskola och en del mängdträning hemma var vägen till körkorten inte så lång. Lycka till!
    Tilde Alice Elvira R
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis Tilde! När du väl bestämde dig för att satsa på körkortet så gick det som en dans. Kör försiktigt Hasse

• 2019-11-06
    Kan verkligen rekommendera Alviks Trafikskola. Lasse guidade mig med varlig hand fram till uppkörningen, som jag klarade (idag) i Farsta på första försöket. Det blev totalt 20 lektioner, varav de flesta dubbellektioner. I början hade jag Susanne i två lektioner, sedan Lasse. Båda är mycket duktiga pedagoger, har tålamod och positiv attityd. Har känt mig välkommen, sedd och trygg och vänligt bemött av alla på trafikskolan. Peter i receptionen gör också ett kanonjobb. Verkligen stort, stort tack!
    👍 Grattis till körkortet Peter. /Lasse

• 2019-10-25
    Välutbildade och exeptionella lärare som har bra koll på dina förbättringsområden. Vet också när och om du är redo!
    Grattis till körkortet. Kör nu försiktigt med den nya fina bilen. // Hasse

• 2019-10-17
    I took driving classes as well as renting the car for my driving exam. As I’m not swedish speakers they provide the lessons in english (few teachers speaks english, and I took classes with Hasse)
    Grattis Amy! Se nu till att köra så ofta du kan. // Hasse

• 2019-09-07
    Fantastiska lärare och personal, speciellt tack till Susanne som trodde på mig hela vägen ända in i mål och gav mig självförtroende inför uppkörningen som sedan gick vägen! Bra och seriös trafikskola som ej försöker lura dig på pengar, som jag tyvärr upplevt på andra ställen.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack Jessica! Så roligt att höra att du är nöjd med oss. Ta hand om dig och kör försiktigt. Med vänlig hälsning Susanne

• 2019-08-21
    Alviks Trafikskola rekommenderas starkt. Undervisningen är systematiskt upplagd men man själv väljer sitt tempo. Körningen börjar i Tranebergs och södra Brommas lugna kvarter, sedan ut på mer trafikerade leder och till slut ut på E4:an. Själv hade jag Malin och Hasse, vilka är några av de effektivaste lärare som jag har haft, med Tobbe på slutet inför uppkörningen. Tydlig, fokuserad och effektiv undervisning. Återigen, en mycket bra trafikskola, dessutom nära både Gröna linjen och Tvärbanan. Men det gäller att vara ute i god tid med bokningarna; det är ofta fullbokat.

/Tomas Larsson
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis till körkortet Tomas! Hörde att du kört mycket i sommar. Hoppas det går bra med ditt bilinköp. // Hasse, Malin, Tobbe

• 2019-07-19
    Malin från Alviks trafikskola är inget annat än ett pedagogiskt geni! Så duktig på att lära ut, ge råd och har svar på alla funderingar som en kan tänkas få. Rekommenderar skolan till alla som läser detta! Fått ett gott intryck av alla lärare som jag mött genom riskettan osv men vill framförallt slå ett slag för Malins fantastiska förmåga att lära ut bil körning! Fick idag mitt körkort och är så tacksam för denna körskola!
    Stort TACK Evelin så roligt att fått ha dig som elev. Vi ses i trafiken . Med vänlig hälsning Malin

• 2019-06-19
    Bokade uppkörning på egen hand och körde också privat. Blev nog runt 10 lektioner i slutändan. Började köra med skolan i april. Körde upp i juni (blev godkänd). Gjorde all teori själv med appen "Ta körkort", räckte gott och väl. Läraren jag hade flest lektioner med var Hasse, som gjorde ett stabilt jobb. Rak och rättfram i kommunikationen. Gick också igenom lite teori under lektionerna där det kunde vara relevant, vilket var användbart Kanske lite barsk ibland men i grund och botten bra. I övrigt funkade det mesta smidigt. Lite strul med faktureringen men löste sig utan större problem så fort jag påtalade det.
    Alexander S
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis Alexander! kul att du klarade förarprovet på första försöket. Ibland måste man vara lite barsk för att uppnå snabba mål ;-)

• 2019-06-19
    Med hjälp av Alviks Trafikskola klarade jag körkortet på första försöket! Stort tack!
    Grattis Emma, skönt att du klarade allt på första försöket. // Hasse

• 2019-06-17
    A great bunch of folks that made my Canada to Sweden licensing a real pleasure. They never tried to sell me anything I didn't need - 3 lessons and a safety check, that was it. So, they're trustworthy and not looking to rip you off. That I can verify. They'll let you know when you're ready to take the test. That might be 2 lessons or maybe 40.

HUGE thanks to Hasse for always being calm, cool, collected and reassuring.
    Grattis Scott! Kan man köra bil så behöver man inga lektioner. // Hasse

• 2019-05-28
    Fantastiskt bra och seriös skola. Rekommenderas varmt. Inte näriga med att boka upp massa lektioner utan du avbokas om de tycker du har lärt dig tillräckligt m.m.

Stort tack till Tobbe och Hasse!
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack Felix! Börja lite lugnt så ses vi ute i trafiken och ha en underbar sommar med många bilturer. Hälsningar Hasse och Tobbe

• 2019-05-13
    Övningskörde med Hasse och klarade både teorin och uppkörning på första försök. Tydlig, rak och kärnfull feedback. Rekommenderar starkt!
    Grattis till körkortet! Se nu till att köra försiktigt med din nyinköpta bil. // Hasse

• 2019-05-08
    Tack Alvik Trafikskola för bra service med ett proffsigt bemötande från all personal. Ett extra stort tack till Lasse 🖤💛 för givande lektioner med många bra tips som jag kommer bära med mig framöver.
  • 2019-04-05
    Trevlig personal med mycket tålamod. Hade aldrig kört bil innan jag skrev in mig på körskolan och sju månader senare tog jag körkort. Tryggt och köra upp via trafikskolan i en bil man kände till.
    Rekommenderas.
    Grattis Merveille! Det var ett sant nöje att ha dig som elev. // Hasse

• 2019-03-26
    If you are a foreigner in Sweden and need to get your driver's license, please, do yourself a favor and pick Alvik Trafikskola! (the teachers speak English and are motivated + talented, which is very important if you want to take your license in Sweden)

I drove with Hasse, Tobe, Kenneth and once with Lasse during my lessons and I learned so much about traffic and safety. They are very experienced, patient, kind and everything an insecure student would want in a driving teacher. I was hopeless before but I passed my driving exam without any stress!

I drove the most with Hasse and I can't thank him enough for his amazing tips!

So, if you need a license, listen to me, and go to Alvik Trafiksola! (you won't regret it!)

Tack, tack, tack, tack again and again and again! :)
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis Cristina! Det var verkligen roligt och spännande att ha dig som elev. Se nu till att köra så mycket som möjligt nu i början. // Hasse

• 2019-03-13
    Jag tog ett gäng uppvärmningslektioner inför min uppkörning efter att ha kört privat under en längre tid. Jag hade Micke och Tobbe, och båda lyckades sätta precis lagom mycket press på mig för att klara av att justera det jag lärt in lite fel och finputsa på det viktigaste. Jag klarade sen uppkörningen på första försöket! Så glad och nöjd.
    Malin W
    Grattis till körkortet Malin! // Tobbe & Micke

• 2019-03-08
    Alviks trafikskola har gjort ett strålande bra jobb, alla jag har varit i kontakt med har varit duktiga och hjälpsamma. Micke har på några få välplanerade och pedagogiska dubbellektioner fått upp mig på banan och jag har klarat mitt körkort på första försöket.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Hugo. Vad kul att du är nöjd med utbildningen här på Alviks trafikskola. Se nu till att hinna med lite bilkörning mellan studerandet inför högskoleprovet. Ha det fint! Hälsningar Micke

• 2019-03-04
    Alviks Trafikskola är verkligen toppen! Jag var inte nöjd med en annan skola och därför vände jag mig hit. Alvik återkopplade snabbt och har överlag väldigt bra service. All personal som jag varit i kontakt med har varit glada och trevliga.

Jag körde med Micke och efter 3 knappa veckor hade jag tagit körkort, otroligt smidigt och man fick riktigt bra feedback. Hoppas att jag alltid kommer ha en mini-Micke sittandes på axeln för han har verkligen sett till att finslipa mig som bilförare.

Jag känner att lektionerna var tydliga, även om jag själv stressade iväg så fick jag alltid tydliga riktlinjer och bra ”att tänka på”s. Micke gav bra stöd, ingenting var oklart och han hade alltid olika infallsvinklar för att jag skulle förstå ett visst moment bättre.

Lektionerna var givande och det var alltid trevlig stämning. Kan varmt rekommendera Alviks Trafikskola.

Sofia
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Sofia. Tack för ditt fin omdöme och vad glad jag blir att du känner dig nöjd hos oss. Kul att du hittade rätt och fick en undervisning som du är värd. Hoppas du har det bra och att körkortet utnyttjas väl. Ha det fint så ses vi i trafiken. Hälsningar Micke

• 2019-02-22
    Kenneths lugna och trevliga sätt under våra, ganska få, lektioner kompletterade min privata utbildning och jag klarade uppkörningen på första försöket. Jag har fått tydlig feedback, har haft roligt under lektionerna och jag uppskattar särskilt att skolan inte försökt få mig att köpa lektioner jag inte behöver.
    Rekommenderas starkt!
    Linda G
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis Linda, vad roligt att du klarade körkortet och att du är nöjd med oss. Lycka till i fortsättningen. Kennet plus övrig personal

• 2019-02-19
    Jag är väldigt nöjd med Alvik Trafikskola. Jag körde främst med Micke men även några lektioner med Kenneth och båda är suveräna lärare. Micke är duktig på att förklara på olika sätt för att man ska förstå. Tack för hjälpen till körkort!
    Maja P
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis till körkortet Maja. Hoppas allt är bra och att körkortet kommer väl till hands nu när ni fått en till familjemedlem hemma. Ha det så bra. Mvh Micke

• 2019-02-18
    Väldigt bra bemötande och bra hjälp inför
    uppkörningen.
    Tog några dubbellektioner och Hasse var toppen
    Grattis Inga! Jag visste väl att du skulle fixa uppkörningen. // Hasse

• 2019-01-30
    Riktigt bra upplevelse från början till slut, klarade båda teorin med god marginal och körkortsprovet utan några problem alls, Tack Alviks trafiksskola!😊
    Fredrik A
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack Fredrik. Det har varit kul att hjälpa både dig och din syster till era körkort. Ta hand om dig nu och hälsa hem så gott! Mvh Micke Alviks trafikskola

• 2019-01-16
    Jag blev väl bemött under hela utbildningen. Då jag inte behövde ett helt paket utan något mellanting, anpassade min lärare ett pris till just min utbildning. Min lärare sa också att han inte ville "lura" mig på pengar och boka in onödigt många lektioner utan bokade endast in så många som jag faktiskt behövde. Mycket bra upplevelse!
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack för omdömet Adam och grattis till körkortet. Inte alla som får så mycket beröm av inspektören. // Hassse

• 2018-12-18
    Bra och mycket pedagogiska lärare som hjälpt mig på vägen mot körkortet. Tack
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis till körkortet Hugo och bra jobbat! Ha nu en fin jul i fjällen. Hälsningar Micke

• 2018-12-18
    Väldigt nöjd med körskolan! Körde mest med Micke som på ett lugnt och pedagogiskt sätt lärde mig allt jag behövde kunna. Gick även intro och riskettan där och alla som jobbar där är väldigt trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar!!
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Caroline. Vad kul att du är nöjd med din utbildning här hos oss. Det har varit kul att hjälpa dig på vägen till ditt körkort. Hälsa mamma så gott! Hälsningar Micke samt personalen

• 2018-12-14
    Jag tog en testlektion med Tobbe och körde sedan ett par lektioner med Hasse. Jag är supernöjd och skulle absolut rekommendera Alvik trafikskola! Jättebra lärare båda två.
    freja H
    Grattis och tack för rekommendationen. God Jul Hasse

• 2018-11-19
    Superbra och trevliga lärare som får en att förstå det man lär sig och på vilket sätt man utför det bäst.
    Grattis Mirjam, Bra jobbat! Hoppas din nya bil går bra. // Alviks trafikskola

• 2018-11-18
    Tog en lång paus i mitt försök att ta körkort och återvände till Alviks trafikskola. Är supernöjd med deras trevliga bemötande, kompetens och glada stämning på körskolan! Rekommenderas varmt till alla! Stort tack till Hasse för all hjälp och ditt engagemang! Keep up the good work!
    Grattis Sara! Kör nu försiktigt med nya bebisen. // Hasse

• 2018-11-13
    Så otroligt nöjd med Alviks Trafikskola! Kan verkligen rekommendera er till alla! Ett extra stort tack till Micke för ditt tålamod, ditt lugn och att du alltid varit så pedagogisk och trevlig! Du har varit en fantastisk körskollärare! Tack även till Hasse och Tobbe som även ni varit toppen!
    // Maya.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Maya. Vad kul att du är nöjd med Alviks trafikskola. Hoppas du får köra mycket bil nu och att renoveringen hemma gått bra. Det har varit kul att undervisa dig och hoppas mannen hemma är nöjd efter att AIK fick sitt SM guld. Ha det så bra så hoppas jag vi ses. Hälsningar Micke

• 2018-11-06
    Took my driving license within 2 months with fantastic help from Hasse and Tobbe. The level of professionalism applied to my studies, the way they were supportive and had a clear plan for me made this process a pure pleasure. I did fail the first ''uppkörning'' but there is no one else to blame but myself :) I can with absolute security recommend this school to anyone thinking about doing their license. All i can add is a BIG THANK YOU to Tobbe and Hasse, keep up the great work, and good luck to anyone getting their license!
    Madis T
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack för din rekommendation Madis. Det är alltid lika trevligt att utbilda lättlärda elever. // Hasse&Tobbe

• 2018-10-28
    Jag körde med Hasse och Tobbe, super trevliga och bra på att lära ut båda två.
    Jag blev rekommenderad Alviks trafikskola av flera och skulle verkligen rekommendera den till andra.
    Jag tog 6 dubbel lektioner och det räckte för mig att ta körkort.
    Grattis och tack för rekommendationen. // Hasse och Tobbe

• 2018-10-17
    Jag trodde aldrig jag skulle ta mitt körkort, kändes så långt bort. Efter 3 månaders körning med Hasse, så har jag nu mitt efterlängtade körkort! Hasse är pedagogisk och hjälpte mig att tro på mig själv. Så tack Hasse för att du stod ut med mig under denna tiden! :D
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Du ska vara stolt Alva. Det är inte många elever som får beröm för sin körning av förarprövaren. Grattis! // Hasse

• 2018-10-02
    Kingen Kenneth har med en ängels tålamod väglett mig ur en djup osäkerhet till att idag stå (eller köra) stadigt med körkort i hand. Tack för den helt ovärderliga hjälpen! Rekommenderar er till alla!
    Moa L
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Grattis igen Moa! Hoppas du kör när du får tillfälle så du behåller din snygga körning. Trevligt att ha dig som elev och lycka till med utbildningen. (Tack för kortet också) Hälsningar Kenneth + de andra på trafikskolan

• 2018-09-25
    Skriver denna recension av en anledning. Kom in förtvivlad till körskolan efter kuggat två gånger. Tobbe lovade mig mitt körkort om jag gjorde som han sa. Jag gav det en chans och fick idag mitt körkort. Tobbe är en väldigt sträng lärare men otrolig kunnig och ger dig dessa små detaljer som är ett måste för få sitt Körkort. Fick körkortet efter ungefär 2-3 veckor efter tiden med denna körskola. Rekommenderar alltså, alviks trafikskola och speciellt Tobbe.

//Linus L
    Linus L
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack Linus för att du lyssnade på mig. Då var det lättare att fixa det tillsammans och jag sa ju att det skulle gå bra. Ut och kör mycket nu så att den fina körningen håller i sig. Grattis än en gång //Tobbe

• 2018-09-25
    Världens bästa trafikskola! Jag har övningskört med Hasse, Micke och Kenneth som alla tre har vart fantastiska! Jag hade inte övningskört på flera år och lyckades med deras hjälp ta mitt körkort på några veckor. Då har man verkligen utnyttjat tiden väl och klämt in så mycket man kan i varje lektion. Och då var jag en krånglig elev som tyckte att vissa delar var läskiga.

Om man vill hamna rätt direkt så tycker jag att man ska köra med Alviks trafikskola, guld värt!
    lulu v
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Lulu, grattis till körkortet. Kör nu mycket så du behåller din fina körning. Och så krånglig var du faktiskt inte. //Alviks trafikskola

• 2018-09-18
    Jättebra trafikskola! från att jag tog min första körlektion tills det att jag fick mitt körkort i handen tog det 3 veckor på dagen.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Tobias och kul att du är nöjd med Alviks trafikskola. Det har varit kul att hjälpa dig på vägen med ditt körkort och hoppas du kommer ha stor nytta av det nu. Kul med Liverpool seger i går också. Vi får hålla tummarna att ni tar hem CL i år. Ha det så bra så ses vi! Med vänlig hälsning Micke

• 2018-08-23
    Det gäller en bilkörning kurs på Ålviks Trafikskola som jag tagit i 2018. De alla på skolan var jätte hjälpsamma och trevliga! Alltid tillmötesgående med min komplicerate tidsschema!
    Trevliga och roliga instruktörer!
    Många Tackar!!!!
    Tack Ludmila, hoppas du hinner köra mycket nu innan du flyttar. // Hasse

• 2018-08-17
    Väldigt bra trafikskola som jag varmt rekommenderar. Proffsig och stöttande lärare. Tack för allt Hasse!
    Karin A
    Tack för omdömet Karin! // Hasse

• 2018-08-15
    Bästa trafikskolan! Jag har provat flera som jag inte varit nöjd med, men med Alvik trafikskola klarade jag körkortet. Trevliga, trygga och pedagogiska.
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej. Vad kul att du är så pass nöjd med trafikskolan. Hoppas du kör en hel del bil nu =) Med vänlig hälsning Alviks trafikskola

• 2018-07-14
    Jag hade några körlektioner med körskolan och kombinerade med att träna hemma. Fick körkortet på 5 månader, stort tack till min körlärare Hasse som hjälpte mig. Jag skulle verkligen rekommendera alviks trafikskola! :)
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Tack för omdömet Emmie! Kan tänka mig att det går snabbare att ta sig till jobbet nu. // Hasse

• 2018-07-12
    Jag övningskörde med Alviks trafikskola och jag tyckte dom var jätte duktiga och lugna som lärare. Detta gjorde så att man kände sig trygg när man körde och men den tryggheten så var man beredd sen vid uppkörningen.
    Grattis Johanna! Se till att du kör mycket nu. // Hasse

• 2018-07-10
    Tack vare Alviks Trafikskola kunde jag skaffa körkort inom loppet av en månad. De är alla väldigt trevliga, effektiva och fastän de har smockat schema så ansträngde de sig alltid för att få in lektioner åt en. Hela processen med körkort (som annars kan kännas lite stressig och läskig) blev mycket rolig och lärorik! Kan även rekommendera att gå både Riskettan samt "garagelektionen" så klarar man både teoriprovet och uppkörningen galant. Jag körde för det mesta med Micke som är en mycket skicklig förare och lärare ;-)
    skrev om 3050 Din Trafikskola AB
    Hej Betty och tack för ditt fina omdöme. Hoppas att du har kört en hel del bil nu och att jobbet rullar på. Ha en fin höst. Vänliga hälsningar Micke

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte