3050 Din Trafikskola AB

3050 Din Trafikskola AB

www.3050.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till 3050 Din Trafikskola AB! Är det dags att skaffa körkort? Att skaffa körkort behöver inte vara dyrt. Ta reda på vad vi har för olika erbjudanden för körlektioner och utbildningar. Vi förstår att körkort är en stor investering för dig. Därför är det viktigt att du väljer körskola med omsorg. Vi brinner för att...

338 omdömen om 3050 Din Trafikskola AB

Sedan starten hos Reco 2013

Erik F
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Bra och trevliga lärare. Bra priser. Värt alla pengarna. Kan rekommendera denna körskola till 100%. Mvh Erik F

Tack Erik! Vi önska dig all lycka till framöver. Malin & Tobbe

Lova J
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Otroligt kunniga och pedagogiska. Högsta betyg!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Det värmer verkligen att höra, det här som får oss att vilja fortsätta med det vi gör.

Henrik H

Kanon! Inget att klaga på. Jag köpte BE-paketet. Bra pris

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Henrik för fina ord, fortsatt lycka till!

Emma T
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

De är riktigt bra!!! Är jätte nöjd !!!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Emmal! Hoppas det går bra för dig i trafiken. Ta hand om er. :)

William R
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Mycket trevliga och faktiskt inriktade på att ge DIG körkort istället för att försöka ta dina pengar genom att säga att du behöver ta mer lektioner än vad du behöver..( roberts trafikskola). Mycket bra upplevelse med alla som jobbade där.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack William för dina fina ord om oss. Ta hand om dig och ditt körkort. Lycka till med allt framöver.

Urban J
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Mkt bra, trevligt o professionellt

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Urban. Ta hand om dig och kör försiktigt. .

Binai F
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

De är trevligt och duktiga, rekommenderar starkt!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack snälla för dina fina ord!

Moaz A
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Tog en veckas intensiv kurs hos Tobbe och Malin vilket skulle visa sig vara en utav dom bästa beslutet jag tagit. Super trevliga och sköna personer dessa två här och är väldigt mån om att skapa dom bästa förutsättningarna för en att nå målet. Jag skulle rekommendera 3050 alla dagar i veckan.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt val av trafikskola. Vi strävar alltid efter att erbjuda en trevlig och ärlig utbildningsupplevelse för våra elever, och det gläder oss att höra att du upplevt det så:)

Kenneth L
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Trevligt och bra bemötande, lätt att förstå och bra feedback.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för så fin recension, lycka till framöver:)

Caroline R
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag tycker det var så lärorikt och intressant varje dag. Väldigt bra och pedagogiskt, vilket ledde till att jag fick körkortet i handen 😊

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Caroline, Vi kanske ses i Stockholmstrafiken i sommar.

Michaela S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Kände mig trygg och omhändertagen. Körlektionerna genomfördes med en tydlig pedagogik och tydlighet.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Michaela, Vi önskar dig all lycka i trafiken.

Liam N
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Bra Bra! Lycka till med körningen vi ses i trafiken.

Fanny O
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Efter att ha övningskört till och från i hemstaden kände jag att det var dags att lägga fullt fokus och verkligen ta tag i körkortet. Bästa beslutet jag gjort. Jag hade gjort det tidigare om jag hade vetat hur BRA en intensivkurs kan vara. Allt ifrån upplägget till pedagogik var spot on. Jag gick från att avsky t.ex cirkulationsplatser och accelerationsfält till att ÄLSKA de momenten. Har rekommenderat 3050 vidare till samtliga vänner som ännu inte har körkort. Rekommenderar varmt!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Kör nu lika bra i US som du gjorde här!

Camilla G

Super nöja med allt när jag tog mitt B - 96 körkort

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för så fin recension, lycka till framöver:)

Patrik H
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Skolan levde upp till mina förväntningar, leverade bra utbildning och har inget dålig jag kan säga om de.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack snälla för dina fina ord Patrik, kör försiktigt där ute nu.!

Henrik S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Mycket bra trafikskola. Malin och Tobias är superkompetenta och hjälper en fokusera på rätt saker i ens körning. Rekommenderas starkt👍

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack försöker göra det bästa vi kan!

First-Name L
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Hej Jag var i Piteå på intensivkurs hos 3050 och jag är jätte nöjd under en veckar .Tobbe hämtade mig vid flygplasten .Tobbe och Malin var proffsiga god bemötande ,lektionernas på morgonen och eftermiddag för jag skulle förbered mig för nästa dagen vad jag behöver lär mig mera när jag tillbaka hotell. De fokus mer på vad jag behöver och vi öva mycket för det .Jag rekommendera detta körskolan till alla som ska har körkort, och äntligen jag åkte hem med körkort .Tror på mig ni kommer inte ångar Jag tacka så mycket till bästa lärarna Tobbe och Malin Med vanlig hälsingar Van Anh

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Halloj Hoppas att allt går bra med din körning och att bilen går bra. Vi önskar dig all lycka till! Tobbe & Malin

Genet G
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

3050 trafikskolan är en bra trafikskola de har bra bemötande. Jag tycker att de har bra.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack snälla för dina fina ord.:)

Peter M
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Det kan inte finnas trevligare körskola i Sverige. Tobbe och Malin är bäst.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Peter! Nu kan du dra scootern på släpet med nya bilen. Vi ses!

Gabrielle K
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag åkte på intensivkurs hos 3050 och är mycket nöjd med upplevelsen. De hade kontrakt med ett väl fungerande boende och läget var mycket bra. Vi blev hämtade och lämnade på flygplatsen av dem, vilket var väldigt smidigt. Lektionernas tid användes väl och de läste snabbt av vad som behövdes mer fokus på, båda lärarna var mycket bra och jag rekommenderar detta till alla som behöver den där lilla extra knuffen för att ta körkort.

Tack Gabriella, Ta hand om dig och ditt körkort. Mvh Malin & Tobbe

Alexandra S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Hej, Beställde en intensivkurs för körkort och 3050 som levde upp till mina förväntningar. De var proffsiga, väl bemötande, och tillgängliga för mina behov. Jag kommer definitivt att varmt rekommendera detta företag. Bästa hälsningar, Alexandra Sandberg

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du var nöjd med vårt val av trafikskola och önskar dig fortsatt lycka till framöver. :)

Fredrik S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

rekommenderar starkt riktigt engagerade och hjälpsamma

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack! Vi är verkligen glada över din rekommendation och att du upplevde oss som engagerade och hjälpsamma. Grattis till ditt körkort igen! :)

Loureen O
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag rekommenderar starkt denna Malin och Tobbes intensivkurs. Äntligen fick jag körkort tack vare Malins pedagogiska handledning.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack så mycket! Vi är så glada att du fick ditt körkort och uppskattar din rekommendation. Kör försiktigt! 🚗💨

Mikael A
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Den bästa trafikskolan i piteå. :) 3050 hjälper dig hela vägen från början till slut med allt du behöver kunna, de är flexibla och anpassar allting efter dina behov och kunskaper så att du kan ta körkortet så snabbt och smidigt som möjligt. Jag kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Stort tack till Malin och Tobbe. :)

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för ditt fina omdöme. Glöm inte bort att komma och visa upp din bil. Vi ses på gatorna i Piteå. H. Tobbe & Malin

Vicktoria Margareta Lilian S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Så nöjd efter en veckas intensivkurs. Professionell körskola som ser till elevens bästa. Rekommenderas varmt!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för din entusiastiska recension! Det är fantastiskt att höra att du är så nöjd med din intensivkurs hos oss. Din varma rekommendation betyder mycket för oss. Fortsätt att köra säkert, och om du någonsin behöver mer hjälp är du alltid välkommen tillbaka till oss.

Marcus L
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Den var bra, fick många lektioner och det kändes som dom gick in och visste exakt hur dom skulle göra för att hjälpa mig som person på det bästa möjliga sättet

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för den fina recensionen! Vi är glada att du tyckte våra lektioner var bra och att våra instruktörer var hjälpsamma och anpassade sig för att stödja dig på bästa sätt.

Hallon A
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Kunde inte valt en bättre trafikskola, bra priser, dom försöker inte lura folk på pengar som många andra trafikskolor gör, väldigt trevliga och ser till att man klarar körkortet.

Gul H
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Fantastic teachers. Got my driver’s licence in a week without much previous experience and training. Recommend 100%! ❤️

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience with our teachers.:)

Ida K
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Bästa körskolan! Dom är jätte bra på att hitta passande lösningar, och är flexibla med tider. Stöttande, roliga och vänliga. Dom har verkligen förgyllt den jobbiga tiden för körkortastudierna och gjort den både hållbar och rolig.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är otroligt glada över att höra att du tycker vi är den bästa körskolan. Att erbjuda passande lösningar och vara flexibla med tider är något vi strävar efter för våra elever. Att du upplever oss som stöttande, roliga och vänliga värmer verkligen. Vi är glada att vi har kunnat göra din körkortsutbildning till en bra upplevelse. Fortsätt att köra säkert ute på vägarna!

Isac L
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Skaffade mitt körkort via dem. Ett välkomnande och professionellt bemötande med en förmåga att se vad man som individ behöver för att utvecklas så att man kan smidigt och enkelt ta körkortet. Rekommenderar!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Grattis till ditt körkort! Det låter fantastiskt att du upplevde ett välkomnande och professionellt bemötande från oss, det är vad vi strävar efter.:)

Sabina K
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

3050 Din Trafikskola är riktigt bra trafikskola med professionella och erfarna lärare. Toppenbra kundbemötande med mycket stöd och hjälp. Starkt rekommenderad.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är så glada att höra att du är nöjd med vår trafikskola och våra professionella lärare. Vi strävar alltid efter att erbjuda toppenbra kundbemötande och stöd. Tack för ditt förtroende och starka rekommendationer!

Nicklas G
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Mycket pedagogiska och professionella lärare.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Nicklas för dina positiva ord.:)

Suleaman M
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Den bästa körskolan och de är välplanerad och hjälpsamma. Jag rekommenderar att ni ska kontakta dem.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för den otroliga feedback som du ger oss. Det glädjer oss att du är nöjd, då är vi nöjda.:)

Tony S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Mycket bra bemötande, företaget levde upp till alla förväntningar, mycket bra körskolslärare.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack snälla Tont för dina fina ord. Får oss att vilja fortsätta med det vi gör.:)

Joella Melanie Caroline B
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Genomgick en veckas intensivkurs (B körkort) hos 3050 nyligen. Tyvärr var Tobbes bemötande och pedagogik under utbildningen inte enligt förväntan. Nedan är exempel på typen av feedback som gavs (dag 1): ’Det här borde redan sitta’ ’Det finns inget i boken som kan lära dig köra bil’ ’Det finns en anledning till att blinda inte får körkort’ ’Jag vet inte hur du ska fixa detta’ Jag fick även till mig första dagen att det kanske inte var någon idé att jag gick utbildningen. Detta kändes väldigt tråkigt att höra när jag...

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Vi är djupt ledsna över att höra om din negativa upplevelse under intensivkursen hos oss. Först och främst, vi beklagar verkligen för det olämpliga bemötandet och de oprofessionella kommentarerna som du upplevt. Detta är helt oacceptabelt och står i strid med vår strävan efter att erbjuda en positiv och konstruktiv utbildningsmiljö för alla våra elever. Vi tar din feedback på största allvar och vi önskar att du hade upplevt en helt annan typ av utbildning hos oss. Vi är fullt medvetna om att vårt uppdrag är att utbilda...

Fred B
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Superbra trafikskola! Både Malin och Tobbe var jättetrevliga och pedagogiska vilket hjälpte mig ta körkort trots att jag inte kört mycket innan. Rekommenderar starkt!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi uppskattar din rekommendation och ser fram emot att hjälpa andra elever på samma sätt. Stort grattis till ditt körkort. :)

Nelly B
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Hur bra som helst - Malin och Tobbe är underbart trevliga och såg till att ordna ett bra körschema åt en som gjorde att man fick all den körning man behövde innan det var dags för provet. Testat andra trafikskolor tidigare och vill verkligen rekommendera denna!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse med Malin och Tobbe. Tack så mycket för din rekommendation , det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa andra elever att lyckas med deras mål. Grattis till körkortet.:)

Felix A
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Väldigt pedagogiskt och lärorikt. Jag rekommenderar starkt denna trafikskola ifall du vill ta körkort. Lärarna Malin och Tobbe var extremt hjälpsamma och duktiga. Mysig stad att uppleva, väldigt centralt boende. Tack så mycket att ni hjälpte mig ta körkort. 10/10

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack så mycket för din vänliga recension! Vi är glada att höra att du upplevde vår trafikskola som pedagogisk och lärorik. Det är också fantastiskt att höra att du tycker Malin och Tobbe var till stor hjälp och att du trivdes i vår mysiga stad. Grattis igen till ditt körkort! Vi uppskattar din rekommendation och önskar dig all lycka framöver. :)

Nino H

Tack, Grattis till körkortet Nino🌟

Mirre M
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Dom upplevs professionella. Personliga och väldigt engagerade i att man ska klara sitt körkort.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för dem fina orden, och grattis till ditt körkort.:)

Helena L
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag gick en veckas intensivkurs. Verkligen en effektiv och väldigt individanpassad utbildning! Jag kände mig aldrig pådyvlad onödiga kostnader eller lektioner, utan utgångspunkten var hela tiden vad jag behövde för att klara mitt körkort. Jag klarade körkortet på en vecka och är så glad för detta, även om det också var en rätt så krävande vecka. Tack så mycket!

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för din positiva feedback! Vi är glada över att du uppskattade vår intensivkurs och glada över att du lyckades ta ditt körkort på din vecka. Stort grattis och tack för att du delade din erfarenhet och upplevelse! :)

Olle N
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Var i Piteå en vecka för intensivkurs. Tobbe och Malin var pedagogiska och duktiga på att lära ut, det var givande timmar bakom ratten. Dock hade jag fått ett uppskattat pris på veckan och fakturan visade i slutändan det dubbla, vilket blev en chock för mig. Så ha en dialog från början för att undvika att hamna i min sits. /Olle

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Grattis till körkortet och tack för din respons! Som du skrivit har du fått ett uppskattat pris, vi hör en version/din uppfattning om dina körkunskaper, när de visar sig inte stämma och vi gör vad vi kan för att du ska få med dig ditt efterlängtade körkort. Men till en extrakostnad av 5 extra körlektioner. Tråkigt att du upplever det så men alla har rätt av att avbryta sin utbildning. Mvh Malin & Tobbe

David A
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Trevligt bemötande och bra lärare

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack snälla, kul att höra att du hade en bra upplevelse:)

Catharina K
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Professionella och kunniga med lång beprövad erfarenhet. Detta tillsammans med respektfullt empatiskt bemötande får sammanfatta min erfarenhet efter en veckas intensivkurs hos Tobbe, Malin och Ida. Tack för guidningen till ett länge efterlängtat körkort!/Catharina

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Chtharina för de värmande ord du givit oss hoppas du får användning av körkortet ordentligt nu.:)

Florah S
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag är 50-årig kvinna som har kört på ett utländskt internationellt körkort i flera år i många olika länder men bor nu i Sverige och behöver ett svenskt sådant för att få köra här. Efter många besvikelser från tidigare körskolor som nästan drev mig in i depression och var bara intresserade av att maximera antalet timmar och intäkterna istället för att fokusera på att visa mig vad som krävs för att få ett svenskt körkort, började jag leta efter en seriös trafikskola som kunde hjälpa mig med det. Jag kom till 3050 med väldigt...

Torbjörn N gillar detta
Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Grattis till körkortet! Vi kan inte tacka dig nog för dina fina ord om oss, det ger oss viljan att fortsätta med det vi gör och att hjälpa andra att också nå sina mål. Tack för att du valde oss, kom hit och gav oss en sådan fin recension.:)

Ella D
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag gick en intensivkurs en vecka på 3050 och kan rekommendera alla som verkligen vill komma in i körningen ordentligt att göra detsamma. Jag reste hela vägen från Stockholm då jag fått uppfattningen att det här var en riktigt bra utbildning, och jag är så nöjd med mitt beslut. Upplägget var flexibelt och både Tobbe och Malin var supertrevliga. Jag körde mest med Malin och lärde mig mer av henne på några dagar än jag fått med mig på två år av övning, hon var rak och tydlig och förklarade saker på ett sätt som gjorde att...

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Ella för dina fina ord, det gör oss väldigt motiverade att fortsätta med det vi gör. Det var en ära att ha dig här och vi är tacksamma att du valde oss. Lycka till med allt annat framöver.:)

Björn O
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Min upplevelse av personalen var superb! Jag fick mkt bra hjälp och ett snabbt resultat

Tack Björn för dina positiva ord, det gläder och gör oss motiverade. // Ida

Melvin J
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Väldigt bra handledare som är bra och tydlig på vad man ska kunna för att t.ex ta körkort och vad man ska plugga på.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack Melvin för dina fina ord! Kul att ha haft dig här och stort grattis till körkortet! // Ida

Harry N
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Åkte på en veckas intensivkurs. Fick handfasta råd genomgående, och jag kände att jag blev en klart bättre förare efter varje lektion. Var en smula dyrt, och det blev en hel del strötid att spendera i Piteå.

Svar från 3050 Din Trafikskola AB

Tack för recensionen Harry! Det låter som att du fick bra och konkret handledning under intensivkursen, och vi är glada för din feedback! // Ida

Emil N
Skrev om 3050 Din Trafikskola AB

Jag tog kontakt med 3050 Piteå för att få lektioner för BE behörighet. Med kort varsel var jag inbokad på 2 lektioner. Bra bemötande med kompetent lärare. Pedagogiskt förklarat; vad jag skulle förbättra eller tänka på. Resulterade i godkänt körprov. Rekommenderar varmt.

Tack Emil för dina positiva ord det gläder och gör oss motiverade. // Ida