360Move

360Move

www.360move.nu
  • BadgeFiveYears

Välkommen till 360Move! De flesta flyttar väldigt sällan men vi på 360Move flyttar varje dag. Med över 25 års erfarenhet och kunnande i branschen kan vi erbjuda en flyttservice utöver det vanliga. Den största lärdomen vi har tagit till oss är att du som kund alltid ska bli nöjd med vår service. Våra tjänster: Företagsflytt,...

659 omdömen om 360Move

Sedan starten hos Reco 2020

Johan B
Skrev om 360Move

Snabba och professionella. Flyttade hela vårat bohag pluss företag på rekordtid. Dessutom väldigt trevlig personal.

Dumitrita B

Jag är oerhört imponerad av kvaliteten på arbetet och hur smidigt allt gick. Jag bokade 360Move AB för flytt och städning av min lägenhet och allt var superbra kvalitet, flyttarna gjorde ett enastående jobb, tog riktigt väl hand om alla saker och flyttade allt väldigt snabbt. Städarna gjorde också ett fantastiskt jobb också, superbra kvalitet och standard. Jag är mycket tacksam och kommer definitivt att använda dem igen. Tack så mycket 360Move AB!

Rebecka C
Skrev om 360Move

Snabbt och effektivt! Jag upplever att de tog mycket väl hand om mina möbler och andra tillhörigheter. Rekommenderar!

L
Skrev om 360Move

Mycket bra kan varmt rekommendera

C
Skrev om 360Move

Ett mycket trevligt, positivt och klargörande samtal redan vid beställningen. Själva flytten utfördes på ett organiserat, varsamt och effektivt sätt. Mycket trevlig personal både vid beställningen som de 3 som utförde flytten. Städningen av lägenheten var till full belåtenhet. Jag har redan rekommenderat er till vänner som även valt ert företag. Mycket nöjd.

J
Skrev om 360Move

Bra service, smidig kommunikation hela vägen och trevliga killar som gjorde ett toppenjobb med flytten. Gjorde det lilla extra så som att hjälpa till att spackla igen hål, montera isär och ihop möbler osv. Mycket nöjd!

I
Skrev om 360Move

Mycket trevlig och snabb personal. Utförde ett mycket bra arbete.

Caroline H
Skrev om 360Move

Min initiala erfarenhet med 360Move var positiv, tack vare deras vänliga och tillmötesgående kommunikation. Dock försämrades mitt intryck avsevärt när jag upptäckte att flera av mina tillhörigheter, inklusive en designmöbel, stolar och bordsskiva samt vårt nyslipade golv, skadats under flytten. Vid framförandet av min reklamation, påstod företaget att skadorna troligtvis var befintliga innan flytten och antydde att golvskadan var ett resultat av egna handlingar, vilket inte stämmer. De erbjud en ersättning på 200 kr, vilket...

K
Skrev om 360Move

Bra flyttfirma! Bara positivt att säga, förutom att vi fick trasiga flyttkartonger att packa i. Annars topp!

Britt-Marie N

Vi är mycket nöjda med kontakten där alla involverade var serviceinriktad och flexibla Tack

Brian E
Skrev om 360Move

Mycket trevlig bemötande från bokning till avslut. Duktiga, trevliga problemlösande flyttkillar som bl a oväntat fick bära tungt i trånga trappan utan att knota. Rädda om möblemanget och bägge lägenheterna. Perfekt!

Carl K
Skrev om 360Move

Snabba, noggranna samt trevliga! Kunde inte valt bättre flyttfirma 😊!!!

N
Skrev om 360Move

Jag väldigt nöjd. De kom i tid packade fint och försiktigtigt men ändå snabbt. Städningen var kanon. Mvh Nasser

M
Skrev om 360Move

Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt av dessa killar. Hade inga förväntningar, men det hade inte kunnat bli bättre. Ska ni flytta så rekommenderar jag er att anlita 360 MOVE Glada, trevliga och väldigt rädda om mina möbler och inte minst billiga.

S
Skrev om 360Move

Mycket bra bemötande av 360Move jag tycker att 360Move infriade med råge dom förväntningar jag hade. Sammanfattningsvis en jättebra flyttupplevelse nu väntar jag på besked om när flyttstädningen blir imorgon. Mvh S

Eva R
Skrev om 360Move

Det kom 2 mkt trevliga grabbar i rätt tid och packade noggrant in mina möbler, lastade och körde till min nya bostad. De satte alla saker på rätt plats och det fanns inga skador på möblerna. Finns inget mer att önska.

S
Skrev om 360Move

360 move hade ett fantastiskt bemötande från början till slut. Personligt engagemang och snabb återkoppling. De fixade ett sopkärl som de tömde åt oss flera ggr innan själva flytten och kom tillbaka inom några timmar. Servicen var fantastisk från början till slut. De försåg oss med lådor och papper för det vi ville packa själva, sedan kom de och packade allt! Noggrannt!!! Och vi får packa upp i egen takt, och de hämtar tomma lådor allt eftersom. Kommer att använda 360 move igen och kan rekommendera dem för alla som behöver flytta! Bäst, helt enkelt!

Jana Isanta N

Punctual, efficient and friendly!

Ahmad A
Skrev om 360Move

Smidigt och hjälpsam seriöst flytt och städa firman. Rekommenderar starkt !

Annelie R
Skrev om 360Move

Bra duktiga flyttkillar . Bokat flyt + städ.(nästa vecka).

J
Skrev om 360Move

Fantastisk service! Vi hade bokat in flytt från lgh till hus men upptäckte en vattenläcka i huset vid ankomst. Fick snabbt hjälp med magasinering av våra tillhörigheter istället. Proffsigt bemötande och alltid nåbara via telefon.

Eva A
Skrev om 360Move

Upplevde flyttkillarna som stressade, den ena av dem, någon träningsnörd av deras konversation att döma, han behöver nog jobba på sin attityd lite.

Svar från 360Move

Hej "E", Det är tråkigt att höra att du upplevde våra killar som stressade. Det kan mycket väl bero på att du behövde akut hjälp, särskilt om du köpte en soffa och ville ha den levererad samma dag. Killarna gjorde sitt bästa för att rycka ut och hjälpa dig inom 30 minuter, och det är möjligt att de kände pressen att hinna fram till dig innan butiken stängde och för att du skulle inte behöva vänta. När det gäller din kommentar om att en av dem verkade vara en "träningsnörd" baserat på deras konversation, så är det viktigt...

Gunilla W
Skrev om 360Move

Flytt - utmärkt kommunikation och lyhördhet. Själva flytten var effektiv och proffsig. Kan varmt rekommendera.

A
Skrev om 360Move

Effektiva och jättetrevliga. Beställde flytt från lägenhet till lägenhet.

I
Skrev om 360Move

Super trevliga människor. Lätt att boka och dom var väldigt tillmötesgående med byte av tid indiska minuten pga snöoväder. Killarna som kom var snabba och effektiva och trevliga. Kommer absolut använda mig av dom igen och rekommenderar dom till 100%

Karin Z
Skrev om 360Move

Jag tycker att 360Move är ett utmärkt val för er som önskar en smidig professionell flyttfirma. Personalen är ytterst tjänstvillig, artig och lösningsinriktad. Du får hjälp med allt du önskar i samband med flytten, lådor att packa i som jag hade flera månader innan så jag kunde packa i lugn och ro, nedmontering av lampor, tv snyggt och fint. Uppsättning av de samma, ihopsättning av möbler och allt lätt och smidigt . Inget skräp el nedsmutsning . Vi är mkt nöjda kunder och kan varmt rekommendera företaget. Karin och Mohamed Zarrouk

Ewa M
Skrev om 360Move

Mycket trevligt bemötande av alla!!! Fönsterputsningen såg ut som att man hade torkat av med en smutsig disktrasa...men förhoppningsvis är det åtgärdat nu! Men inga sura miner när vi klagade på det. Så...vi är supernöjda!!!!

Marie K
Skrev om 360Move

Glatt o vänligt.Proffsigt.Tjänstvilligt o omtänksamt. Toppen!

Nilla B
Skrev om 360Move

Beställde flytt av möbler. Allt fungerade mycket bra. Bra kommunikation och service! Mycket nöjd! 360Move kommer jag väljer igen nästa gång!

Lena R
Skrev om 360Move

Bäst på allt, bemötande, hantering av flytt till bästa pris!

Bo L
Skrev om 360Move

Har köpt flytt och städning, och är oerhört nöjd med 360Move. Varje kontakt har varit fokus på att jag som kund ska bli nöjd. Varje kontakt har präglats av vänligt och trevligt bemötande. Tjänsterna har utförts snabbt och effektivt, och personalen har visat prov på stor flexibilitet. Hela paketet har varit mycket prisvärt och överträffat förväntningarna med råge. Jag kan varmt rekommendera 360Move.

Cesar V
Skrev om 360Move

Hej anlitade 360Move i början av November, super smidigt och professionellt skött allt från början till slut, bra kundservice vid frågor, snabb response och förståelse för våra behov och förutsättningar. Skulle lätt anlita dem igen för flytt och städ.

Denise L
Skrev om 360Move

Vi anlitade 360Move inför vår flytt på 30 mil! Redan från första samtalet så fick vi riktigt bra service, dem kom dessutom hem innan för att kunna planera vilken lastbil och tidsåtgång mm. Väl på flyttdagen så kom ett gäng väldigt trevliga killar och tog riktigt bra hand om och skyddade alla våra möbler! Proffsiga och erfarna. Tack för att ni tog hand om vår flytt!

Ursula F
Skrev om 360Move

Flytt & städ allt över förväntan. Trevlig och serviceminded personal. Kommer rekommendera till alla jag känner!!!

Dennis N
Skrev om 360Move

Bra service och de som utförde flytten var lugna och trevliga.

Felicia I
Skrev om 360Move

Trevligt bemötande, service-minded, bra kommunikation/ snabba på att svara. Vi köpte flytt + flyttstäd, var inte helt nöjda med flyttstädning, men det kompenserade dom & löste direkt dagen efter. Flytten gick smidigt, trevlig & kunnig personal.

Emelie R
Skrev om 360Move

Detta var första gången jag använt mig av en flyttfirma och det har varit över all förväntan! Bra kommunikation, rimliga priser, till synes bra storlek på arbetslag för att förhindra skador på personal.

Jessica B
Skrev om 360Move

En lätt och smidig flytt. Killarna som hjälpte mig behandlade mina ägodelar som om de vore deras egna. Super nöjd

Tina H
Skrev om 360Move

Jag hade en väldigt bra upplevelse med er, bra kundservice, experta killar , snabba och noggrana, väldigt nöjd om allt, jag rekommenderar dem starkt

Emma A
Skrev om 360Move

BÄSTA servicen!! Helt sinnesjukt hur snabba de va, och erbjöd sig sätta ihop möbler och ta ner hyllor åt mig osv. De verkligen gav service i världsklass. Kunde inte varit nöjdare!!

Bengt J

Mycket bra service. Trevlig personal

Kim H
Skrev om 360Move

Flytten med 360Move var en positiv upplevelse. Det var trevliga tillmötesgående människor som utförde uppdraget.

Enikö N
Skrev om 360Move

Mycket duktiga trevliga och professionella

Ingegard Å

Jag ville få några möbler inkl. ett piano flyttade en kort sträck inom Staffanstorp. Det gick väldigt bra. Flyttbilen kom punktligt lite före avtalad tid. Starka karlar svepte in känsligare möbler i plastfilm så att de inte skulle skadas och pusslade sedan in allt i lastbilen. Efter bara ett par timmar fanns allt på plats i mitt nya hem. Tack för hjälpen!

Sara E
Skrev om 360Move

Vänlig och professionell personal. Bra packat och uppmärkt så att lådorna hamnade på rätt ställe.

Peter Å
Skrev om 360Move

Oerhört professionell hantering, snabba och mycket prisvärda. Mitt projekt innebar flytt av en kororgel som ju är ett speciellt projekt. Tummen upp

Siamak B
Skrev om 360Move

Proffsigt, snabb, bra bemötande personal, rekommenderar till alla som kommer att flytta.

Jenny S
Skrev om 360Move

Punktliga, trevliga, noggranna, rädda om ens möbler, plastar in och lägger filtar. Vilken härlig upplevelse, och då var detta min 19:e flytt, så jag vet vad jag talar om 👍👍👍👍👍👌, Tack Hans! Jenny och Tony i Ystad

Erika R
Skrev om 360Move

Sen bärhjälp men mycket smidigt att göra bokning och trevlig personal.

Ann-Charlott N

Kände mig stressad när dem kom för att de påstod att jag hade mycket grejer och att det skulle ta tid. Jag hade en dubbelsäng,soffa 3 byråer,1 vitrinskåp och en del lådor,tv och tvbänk s o matsals möbler.Så jag bar en massa grejer bara för att jag inte ville betala mer än det vi kom överens om.Killarna var trevliga men mycket besviken faktiskt