7H Skog och Entreprenad AB

7H Skog och Entreprenad AB

Välkommen till 7H Skog och Entreprenad AB - Trädfällning när den är som bäst!

För att fälla träd krävs erfarenhet och kunskap. Vi hjälper dig att fälla träd vid tomt och egendom. Fäll aldrig ett träd själv då det finns risk för både person och/eller egendomsskada. Kontakta oss och konsultera om du är osäker.

Vi hjälper dig som företag, bostadsrättsförening, kommun eller privatperson. Vårt mål är att på ett så säkert sätt hjälpa dig som kund enligt dina önskemål.

För akut hjälp vid stormfällda träd, träd som fallit över egendom eller träd över väg. Ring gärna vårt akutnummer 0793398169.

Läs vad 6 kunder tycker om 7H Skog och Entreprenad AB 2

2021-06-11
    Snabb service och Professionellt utförande.
    Hej Mikael vad trevligt att du blev nöjd, alltid roligt med nöjda kunder 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-06-11
    Trevlig, snabb och bra pris 👍🏻
    Hej Patrik, vad kul att höra att ni blev nöjda. 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-06-15
    Mikael kan sin sak. Hjälpte oss att fälla en stor Alm nära vårt hus. Den föll precis som planerat. Till lägre kostnad än jag väntat mig också!
    Hej och vad bra att ni blev nöjda med vårt jobb Mvh Mikael Carlsson 7h skog 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-03-26
    Trädfällning! Johan var supertrevlig och fälled träden exakt som önskat, inga andra träd skadades! Jätte nöjda
    Hejsan vad kul att ni blev nöjda 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-03-23
    Trevligt bemötande och väldigt kunnig trädfällare
    Tack för dessa ord. Kul att ni blev nöjda med vårt jobb. Med vänliga hälsningar 7H SKOG 7H Skog och Entreprenad AB
  • Ulf D
    skrev om 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-03-11
    Dom har fällt 8 träd för oss med beröm godkänt
    Tack Ulf vad kul att ni blev nöjda med vårt jobb hos er. 7H Skog och Entreprenad AB