7H Skog och Entreprenad AB

Välkommen till 7H Skog och Entreprenad AB - Trädfällning när den är som bäst!

För att fälla träd krävs erfarenhet och kunskap. Vi hjälper dig att fälla träd vid tomt och egendom. Fäll aldrig ett träd själv då det finns risk för både person och/eller egendomsskada. Kontakta oss och konsultera om du är osäker.

Vi hjälper dig som företag, bostadsrättsförening, kommun eller privatperson. Vårt mål är att på ett så säkert sätt hjälpa dig som kund enligt dina önskemål.

För akut hjälp vid stormfällda träd, träd som fallit över egendom eller träd över väg. Ring gärna vårt akutnummer 0731-531500.

Läs vad 23 kunder tycker om 7H Skog och Entreprenad AB 2

2022-05-12 Insamlad av företaget
    Lite småändringar av tid, vilket man får förstå för småjobb som det jag hade. Bra info via SMS och när jobbet gjordes gick det snabbt och grenar och ris hämtades samma dag som fällningen blev klar. Så snabbt avklarat och upprensat efter vad vi kommit överens om.
    Hej
    Tack för ert fina omdöme och vad kul ni blev nöjda
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Proffsig hjälp att ta ner 3 stora björkar på vår tomt.
    Hej Marita
    Vad kul att läsa att ni blev nöjda. Det är bara att återkomma för framtida projekt
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mikael på 7H är så bra! Han är duktig, lyhörd, flexibel och trevlig. Man kan fråga och diskutera sig fram till de bästa lösningarna med honom och så kan han föreslå och anpassa arbetet, och även om man ändrar sig och kommer med ytterligare nya idéer så fixar han det.
    Det började med nedtagning av tre granar och slutade med en totaluppfräschning av den sida av huset som vätter mot vägen, ny parkering, med markduk och packad makadam och grus, ny rododendronrabatt urgrävd och med ny jord, samt en offert på att flytta en friggebod till vintern. Allt arbete räknas som RUT- trädgårdsarbete och därför får man 50% rabatt på fakturan.
    Bättre kan det inte bli!
    Hej Maria

Tack för ert fina omdöme alltid kul att höra
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Sakligt och trevligt bemötande och på utsatt tid.
    Uppdraget utfördes till stor belåtenhet .
    Ett mycket storväxt vårdträd kan troligen leva kvar och skjuta ny formad vacker krona.
    Rimlig prissättning dessutom.
    Hej Mikael
    Tackar för erat fina omdöme och vad bra ni blev nöjda. Glad påsk till er
    2022-04-03 Verifierad kund
    Ett sabbt och trevligt bemötande.En orderbekräftelse med en summa som sedan justerades nedåt då det gick smidigare än beräknat.Är mycket nöjd med dialogen vi haft.
    Hej Dan trevligt att du är nöjd 7H Skog och Entreprenad AB
    2022-03-29 Verifierad kund
    Saklig, korrekt, professionell och prisvärd, ni hittar ingen bättre arborist i Göteborg.
    Tack så mycket för ert fina omdöme 7H Skog och Entreprenad AB
    2022-03-28 Verifierad kund
    Skicklig trädfällare som arbetade snabbt och smidigt.
    Hej Dennis tack för ert omdöme och vad kul att ni blev nöja 7H Skog och Entreprenad AB
    2022-02-28 Verifierad kund
    Väl utförd första hjälpen&HLR utbildning med bra dialoger kring situationer som kan uppstå i arbetet och på fritiden.

Proffesionellt upplägg och bemötande. Rekommenderas alla entreprenörer att göra denna utbildning.
    Hej vad kul att ni blev nöjda med kursen 7H Skog och Entreprenad AB
    2022-02-08 Verifierad kund
    Mikael på 7H Skog är mycket professionell och har ett föredömligt kundbemötande!
    Han sektionsfällde två stora, lutande ekar utan några som helst problem.
    Kan varmt rekommendera!
    Hej och tack för erat omdöme, alltid kul att hjälpa till 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Vi arbetar inom samma bransch och har gjort flera gemensamma arbeten och uppdrag, och har pågående samarbete som fungerar bra.
    Tack och jag kan säga det samma till dig 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-11-29 Insamlad av företaget
    mycket trevlig bemötande, trevliga medarbetarte
    Tack och hoppas ni blev nöjda 7H Skog och Entreprenad AB
  • Dennis E
    skrev om 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-11-27 Verifierad kund
    Har haft hjälp med att ta ner några jättehöga /svåra träd. Har fått hjälp på ett proffsigt och mycket trevligt sätt. Kan varmt rekommendera detta företag.
    Hej Dennis
    Kul att du blev nöjd. Och behöver du framtida hjälp så är vi ett nummer bort.

Med vänliga hälsningar

7H Skog & Entreprenad AB
    2021-10-13 Verifierad kund
    Mycket nöjd med utfört jobb.
    Kunniga och noga
    Kan varmt rekommenderas
    Fällde ett 20 tal mycket stora träd nära fastighet.
    /Mattias
    Hej Mattis vad kul att du blev nöjd över vårt arbete 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-09-28 Verifierad kund
    Vi fick ner våra träd smidigt och försiktigt. Nöjd med resultatet.👍
    tack för det finna omdömet Arja 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-08-31 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande och mycket nöjda med utfört arbete. Proffsigt utfört arbete!
    Hej Viktoria vad kul att ni blev nöja 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-07-30 Verifierad kund
    "Trädfällning när den är som bäst " är företagets slogan och det är min upplevelse rakt igenom.
    Rekommenderar!
    Hej vad roligt att höra ty ni blev nöjda.
    😊
    2021-07-15 Insamlad av företaget
    7H Skog beskärde våra höga träd.
    Trevlig Bemötande. Gav oss olika alternativ och berättade om arbetet. Kom i tid Prisvärt.
    Hej kul att ni blev nöjda mvh 7h skog och entreprenad ab 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-06-11 Verifierad kund
    Snabb service och Professionellt utförande.
    Hej Mikael vad trevligt att du blev nöjd, alltid roligt med nöjda kunder 7H Skog och Entreprenad AB
    2021-06-11 Insamlad av företaget
    Trevlig, snabb och bra pris 👍🏻
    Hej Patrik, vad kul att höra att ni blev nöjda. 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-06-15 Insamlad av företaget
    Mikael kan sin sak. Hjälpte oss att fälla en stor Alm nära vårt hus. Den föll precis som planerat. Till lägre kostnad än jag väntat mig också!
    Hej och vad bra att ni blev nöjda med vårt jobb Mvh Mikael Carlsson 7h skog 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-03-26 Insamlad av företaget
    Trädfällning! Johan var supertrevlig och fälled träden exakt som önskat, inga andra träd skadades! Jätte nöjda
    Hejsan vad kul att ni blev nöjda 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-03-23 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och väldigt kunnig trädfällare
    Tack för dessa ord. Kul att ni blev nöjda med vårt jobb. Med vänliga hälsningar 7H SKOG 7H Skog och Entreprenad AB
  • Ulf D
    skrev om 7H Skog och Entreprenad AB
    2020-03-11 Insamlad av företaget
    Dom har fällt 8 träd för oss med beröm godkänt
    Tack Ulf vad kul att ni blev nöjda med vårt jobb hos er. 7H Skog och Entreprenad AB