87 ans Plåt & Lack AB

87 ans Plåt & Lack AB

Ring 070-669 64 74 www.87ans.se
4.0

Välkommen till 87:ans Plåt och Lack. 87:ans är en plåt och lack firma, baserad vid Kallhäll/Stäket i norra Stockholm. Man jobbar framför allt med VAG och Volvo där det finns mycket hög kompetens.

4 omdömen om 87 ans Plåt & Lack AB

YAZAN A
Skrev om 87 ans Plåt & Lack AB

Lämnade in min bil och den kom ut splitterny är väldigt nöjd med bilen. Jag har kört över en månad nu med inga konstigheter. Rekommenderar denna verkstaden som en av den bästa jag varit på 10/10!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.4/5 i betyg av 547 omdömen 4.4 av 547 omdömen

Bästa verkstad, bra bilmekaniker rekommenderar

Jan E
Skrev om 87 ans Plåt & Lack AB

Hämtade bil idag, då saknas: Spännband, startkablar, golvmattor, reservglödlampor mm. som fanns i när den lämnades in. Jag påtalar detta och får jag till svar att den kom in så... När jag sedan skall åka därifrån är batteriet dött, in och påtalar detta och tycker att det borde väl gå att starta bilen när jag skall hämta den, till svar får jag "vi vet ju inte om du skall hämta den med en bärgare...." Efter ha åkt därifrån, stannat ätit lunch är bilen helt död. Jag öppnar huven och ser att batteriet som sitter i är utbytt...

Michel D
Skrev om 87 ans Plåt & Lack AB

Mycket nöjd =) Dom tog hand om min bil med kort varsel och är mycket nöjd med resultatet

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Jerry A
Skrev om 87 ans Plåt & Lack AB

länmade in min bil där, mycket trevlig personal samt mycket bra jobb med bilen