Alla kategorier Båttillbehör Stockholms län Värmdö 88 Motorsport Sweden AB

Orions Väg 1F, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om 88 Motorsport Sweden AB

• Maria H
    Maria H skrev om 88 Motorsport Sweden AB
    Jag måste tyvärr hålla med i tidigare tråd. Oseriöst och med dålig service o återkoppling. Köper ni något så be om papper på ALLT! Köper ni något begagnat så be om längre garanti. Tror dessvärre att den dåliga servicen och kundhanteringem beror på ledningen, även om killarna på golvet är väldigt unga. Undvik. Vänd er till ATW shoppen i Åkersberga istället. Ett företag med säkerligen stora möjligheter men det brister överallt.. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om 88 Motorsport Sweden AB
    88 Motorsport, Mölnvik Värmdö

Vad ni än gör - anlita inte detta oseriösa bolag, köp inget etc.

Lämnade in min vattenskoter för service samt batteribyte idag. Efter ett par timmar meddelar de att jag kan hämta den. Är dock någon form av elfel som de vare sig har tid att felsöka eller åtgärda. De kan heller inte ha kvar skotern då de inte har plats.

Jag erbjuder mig att hämta skotern och betala för batteriet men servicen betalar jag när de får tid att slutföra jobbet.

De vägrar då att lämna ut skotern - har helt plötsligt plats för skotern men till en kostnad på 500kr per vecka.

De menar då att jag bokat en årsservice vilket innebär oljebyte samt filterbyte. Ingen felsökning.

På serviceordern står det vanlig service + batteribyte...

Kontentan - undvik att ha med detta företag att göra. Läs mer

Bästa båttillbehörbutikerna i Värmdö:

Älvsby Gårdsväg 20, 13952, VÄRMDÖ