A & O Marmor & Granit AB

A & O Marmor & Granit AB

Välkommen till A & O Marmor & Granit AB!

Får det lov att vara snygga bänkskivor till kök och badrum? Då har du kommit alldeles rätt.

Hos oss på A & O Marmor & Granit AB prioriterar vi personlig service och hög kvalitet. Besök gärna vår 300 kvm stora utställning, belägen i Åstorp utanför Helsingborg. Vi har ett brett sortiment av produkter.

Vi har även andra duktiga återförsäljare runt om i landet som kan hjälpa dig att välja rätt skiva för kök eller badrum. Några exempel på dessa är Optimera, Elon, Ballingslöv, Skanska, Beijer, K-Rauta och många fler. Varmt välkommen att höra av dig till oss eller besök vår hemsida.

Läs vad 64 kunder tycker om A & O Marmor & Granit AB 2

2021-05-15
    Vi fick kunnig och bra service följt av en proffsig leverans. Men när vi behövde reklamera en av de tre skivorna föll fasaden och vi fick ett närmast fientligt bemötande.
    Hejsan Max. Det var tråkigt att höra. Hör gärna av dig till vår kundtjänst, info@marmorochgrant.se, om vi kan hjälpa dig med något. A & O Marmor & Granit AB
    2021-05-14
    Allt var perfekt utfört och levererat, helt nöjd!
    Vad härligt att höra! Tack för din recension. A & O Marmor & Granit AB
    2021-05-07
    Vi köpte en stor mängd bänkskivor till vårt kök i samband med nybyggnation av vårt hus. Fantastiskt fint bemötande! Proffsig mätning och montering av bänkskivorna. Blev en brolösning i köksön som inte riktigt passade, inga problem, de tog tillbaka den och slipade den till perfektion inom rimlig tid. Kan varmt rekommenderas!
    Hejsan Mahdi! Tack för din fina recension av oss. Det värmer! A & O Marmor & Granit AB
    2021-05-06
    Löste ett stort problem på ett mer än föredömligt sätt.
    Kan rekommendera A & O Marmor & Granit AB å det varmaste!

Köpte 5 m2 Jura Matt Kalksten inkl. installation.
    Hejsan Martin Vi uppskattar verkligen att ni ger oss en så fin recension! A & O Marmor & Granit AB
    2021-05-04
    Vår tvålpump hade gått sönder. Som tur var fanns reservdelar. Tack för smidig och snabb hjälp.
    2021-04-27
    Köpt bänkskivor till vår studio i Göteborg och har blivit mycket väl bemötta! Som bänkskiveproffs som A&O är, har jag höga förväntningar som inlivats perfekt.
    Hejsan! Vi tackar för din fina recension av oss! A & O Marmor & Granit AB
    2021-04-23
    Bra service och väldigt tillmötesgående.
    Hejsan Silvija! Tack för din fina recension. A & O Marmor & Granit AB
    2021-04-22
    - bänkskiva i natursten kommer köpas

- trevligt och kunnigt

- motsvarande enl. ovan.

- ett riktigt bra möte i "butiken"
    2021-04-22
    Service, hantverkare, produkt...allt har varit utmärkt.
    Hejsan Per! Så glada vi blir att höra att du är så nöjd med vårt arbete! A & O Marmor & Granit AB
    2021-04-22
    Bra hjälp från början till slut. Älskar vår nya bänkskiva!
    Hejsan Anna! Så härligt att höra att du är så nöjd! A & O Marmor & Granit AB
    Mindre stenskiva.
    Bra bemötande.
    Höll utlovad tid.
    Priset på stenskivor är bra men priset på att komma och ta mått och därefter utkörning är väldigt högt.
    Hejsan Lars. Vi tackar dig för din recension. A & O Marmor & Granit AB
    Proffsigt och punktligt, prisvärt
    Vi tackar för den fina recensionen! A & O Marmor & Granit AB
    Bra service!! Rekommenderas verkligen
    Hejsan Jessica. Vad härligt att höra att du är så nöjd med oss. A & O Marmor & Granit AB
    2021-04-22
    Silstone Q-Action för bänkskiva. Snabb leverans och rimligt (men högt) pris jämfört med andra aktörer.
    2021-04-22
    Trevlig personal och proffsig, mycket nöjd.

Hejsan Khalil! Vad glada vi blir för din fina recension av oss. A & O Marmor & Granit AB
    2021-04-22
    Köpte Q-action tvättmedel till dekton bänkskivor. Allt va perfekt.
    2021-03-22
    De var helt otroligt kunniga , proffsiga och serviceminded. De måste vara de bästa i branschen. Hoppas fler kunder hittar till dem då man vill gynna trevliga och kompetenta bolag som dessa
    Hejsan Helene Wow, tack för din otroligt fina recension av oss! Vi blir så glada när våra kunder är nöjda! A & O Marmor & Granit AB
    2021-03-12
    Vi skulle ha bänkskivor i sten till vårt nyrenoverade kök. Nästan 7 meter bänkyta i vinkel var vårt önskemål.
    Suveränt bemötande på A&O och framför allt en mycket kompetent och proffsig kundmottagare. ( Ska tilläggas att vi nyss hade besökt en annan stor stenfirma utan att bli speciellt imponerade).
    Här på A&O fick vi svar på alla frågor och , som vi upplevde det, en väldigt klar fokus på olika alternativ och för- o nackdelar med olika lösningar - realistiskt och ärligt. Skivtjocklekar, kantbehandling, håltagningar, urfräsningar, hoar och armaturer presenterades.
    Vi valde sen en 30 mm granitskiva med stor dubbelho ( stor+ liten).
    Fick uppmätt i köket på måndan veckan efter och skivorna monterades sen redan på fredan. Kanonjobb,som det var en fröjd att närvara vid, av
    en mycket kompetent personal i allt!
    Vi är jättenöjda och kan verkligen rekommendera A&O!!!
    Hög kvalite genom hela processen känns det som!
    Å så fint det blev...
    Hejsan Mats. Så härligt att ni är så nöjda med både vår personal och vårt arbete! Det värmer verkligen att få så fint omdöme av er. A & O Marmor & Granit AB
    2021-03-12
    Jag köpte bänk skiva och fick väldigt god hjälp inför mitt val och ett mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera företaget.
    Hejsan Lena. Vi tackar för din fina recension om oss! A & O Marmor & Granit AB
    2021-03-08
    Vi beställde stora partier av deras Dekton Arga bänkskiva till vårt kök (nybyggnation). Allt har varit över förväntan: Kontakten med säljare Linda, utmärkt och professionell mätning av Samuel och fantastisk montering av Jonas och Magnus. Vi beställde en köksö med girad brolösning, när man kom ut med den och försökte montera så märkte man att de girade kanterna på ena sidan inte riktigt var 100%. Inga problem! De tog tillbaka skivan, slipade till och kom tillbaka efter ett par dagar varvid den sitter som ett smäck. De ville inte göra något som inte var 100% vilket vi uppskattar. Vi betalade mycket pengar (mycket sten!) men vi upplever att det var värt varenda krona! Extremt professionellt företag! Vi kommer definitivt att göra affär igen!
    Hejsan Mahdi. Så glada vi blir för din fina recension om oss! Tack! A & O Marmor & Granit AB
    2021-03-05
    Supernöjd med A&O Marmor!
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande.
    De har ett brett sortiment av stenskivor med många valmöjligheter och bra priser. Kan starkt rekommendera A&O Marmor!
    Hejsan! Tack! Vad glada vi blir att höra att du är så nöjd. A & O Marmor & Granit AB
    2021-02-25
    Trevliga, kunniga och snabba!!
    Vi tackar för den fina recensionen! A & O Marmor & Granit AB
    2021-02-13
    Bra personal och bra service.
    Hejsan Hossein! Tack för din fina recension. A & O Marmor & Granit AB
    2021-02-11
    Enkelt att beställa på hemsidan samt snabb leverans.
    2021-02-08
    - Planen är att beställa bänkskiva i natursten, som skall tillverkas och monteras i vårt nybyggda kök.
    - Företagsrepresentanten var mycket trevlig och kunnig i fråga om materialval, tekniska lösningar samt beskrivning av leveransomfattning.
    - Vi har erfarenhet av A & O Marmor & Granit AB från tidigare leveranser som varit till full belåtenhet.

- Vi tror att detta blir en riktigt bra lösning för det nya köket.
    2021-02-01
    Ringde A & O Marmor & Granit för att välja rätt impregnering av min obehandlade granitbänkskiva. Riktigt trevligt och professionellt bemötande.

Det hade blivit 5 stjärnor om frakten varit billigare. (99:-). I mitt fall 40% av ordervärdet.
    Hejsan Fredrik. Tack för din fina recension av vårt bemötande! A & O Marmor & Granit AB
    2021-01-30
    Mycket bra service från dag 1 vi var i kontakt med dem. Det hade blivit en miss för dag med måttningen men A&O Marmor löste detta samma dag som de fick veta om missen, above and beyond! Trevligt personal med hög servicemind! Kommer absolut att använda oss av A&O Marmor i framtiden igen. Resultatet blev också bättre än förväntat!
    Hejsan Frida! Det gör oss mycket glada att höra att du är så nöjd, både med vår service och med resultatet av bänkskivorna! A & O Marmor & Granit AB
    2021-01-28
    Stenskiva till kök.Utmärkt bemött,kan med varm hand rekommendera er.
    Hejsan Jörgen! Tack för din fina recension! Så härligt att du är nöjd! A & O Marmor & Granit AB
    2021-01-18
    Köpte en olja till min köksbänk av granit. Mycket snabb leverans . Fick varan dagen efter jag hade beställt den. Mycket väl bemött av företaget.
    2020-12-25
    Köpt en bänkskiva kvartsit. Myckett nöjda rakt igenom utom mätning. Eftersom måtten ligger i fas med befintlig kakel och inte går in under kakeln dom vi pratade om vid mått tagning. De tre delarna hade utan tvekan gått att montera under kakel. Jag som kund hade enl överenskommelse rensat kakeln på undersidan och vår befintliga skiva var lös när mätning gjordes, förutsättningarna var solklara! Den stora glipa som nu blev försvårade fogningen och en bred fog r inte så snyggt.
    2020-12-20
    Stenskivan blev fantastiskt! Bra bemötande samt toppen slutresultatet. Vi är väldigt nöjda!
    Hejsan Monique. Vad härligt att höra att ni är så nöjda! A & O Marmor & Granit AB
    2020-11-30
    Bra service, kunniga och snabba
    Hejsan Anna. Tack för din fina recension! A & O Marmor & Granit AB
    2020-11-20
    Avmontering av granitskivor.
    Bra.
    Ja det tyckte jag.
    2020-11-20
    Trevligt bemötande, snabb o proffsig leverans.
    Hejsan Marcus. Härligt att höra att du är nöjd med oss och vår leverans! A & O Marmor & Granit AB
    2020-11-14
    Jag har köpt en bänkskivan och väggpanel i silestone. Är jättenöjd. Köpte sedan en tub med mjukfog i specialanpassad färg, det väldigt smidiggnoch trevligt bemötande när vi frågade om det.
    Hejsan Annelie! Tack för din fina recension och att du är så nöjd med vårt arbete både av våra hantverkare och av kontorspersonalen. A & O Marmor & Granit AB
    2020-11-08
    Hej,
    Produkten gjorde rent, men konstig bruksanvisning... vem kan ”skölja av” en köksbänk utan att förstöra golven / skåpen. Lär drälla och rinna lite överallt.
    Blev rent, men förlorade all glans
    Hejsan Karin. Var vänlig och maila till vår personal på kontoret, info@marmorochgranit.se. Så hjälper de dig med eventuella frågor du har kring produkter och rengöring. A & O Marmor & Granit AB
    2020-11-06
    Två vackra stenskivor till mitt nyrenoverade badrum. Fint tillskurna, passar perfekt och höjer hela rummet. Väldigt bra råd om mått, utformning och skötsel. Punktlig leverans av trevliga killar. Jag är sååå nöjd!
    Hejsan Ingrid! Vad glada vi blir att höra att du är så nöjd! A & O Marmor & Granit AB
    2020-11-05
    Bra och proffsigt bemötande, kvalitet på topp
    Tack så mycket för din fina recension! Det värmer! A & O Marmor & Granit AB
    2020-10-11
    Köp av fönsterbänk med ovanligt utförande
    Återkoppling med prisuppgift och ritning med mått
    Hämtas i fabrik där trevlig personal hjälper till att lasta
    En för dom liten order men för mig viktig då den skall pryda sin plats och har ett särpräglat utseende
    Hejsan Lars. Även en mindre sten är ett konstverk. Tack för att du valt oss! A & O Marmor & Granit AB
    2020-10-08
    Vi är jätteglada för vår bänkskiva som vi beställde genom Marmor och granit. De har erbjudit jättefin service genom hela processen.
    Hejsan Roze. Tack så mycket! Vi är så glada att du känner dig så nöjd. A & O Marmor & Granit AB
    2020-10-03
    Byt bänkskiva och ”stänkskydd” på befintligt kök till en silestone skiva. Man klädde även in ett fönster ovanför vask.

Allt har fungerat bra, måttagning och montering. Proffsigt och allt blev perfekt på millimetern .
    Hejsan Elisabeth. Vad roligt att höra att allt blev perfekt! A & O Marmor & Granit AB
    2020-10-03
    Bra service och kommunikation. Väldigt nöjda med slut produkten
    Hejsan Joakim! Härligt att höra att du är nöjd! Det gillar vi :) A & O Marmor & Granit AB
    2020-09-28
    Jag köpte bänkskiva i sten. Fick ett bra bemötande. Jag är nöjd totalt sett. Dock en dyr produkt och retade mig lite på att man skulle ha tillägg för alla smådetaljer och inte gav någon rabatt alls vid köp av tillbehör såsom vask.
    Hejsan Fredrik. Vad härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och dina bänkskivor. A & O Marmor & Granit AB
    2020-09-18
    Vi valde att köpa bänkskiva i granit till vårt kök. Vi är väldigt nöjda med A&O Marmor & Granit som varit väldigt proffsiga från början till slut. Även när det uppstod komplikationer (skada på vägg vid installation av skivan) hanterades detta på ett exceptionellt sätt. Dessutom väldigt bra leveranstider! Rekommenderar varmt A&O!
    Hejsan Christian! Vad härligt att höra, tack! Vi hoppas att ni är nöjda med era fantastiska bänkskivor! A & O Marmor & Granit AB
    2020-09-13
    Lagning av bänkskiva väl bemött av personalen både på kontoret o killarna dom kom hem till oss
    Lagningen blev bra o proffsigt utfört om det ej håller kan de komma tillbaka fixa till det supernöjd
    Hejsan Anette! Härligt att höra att vi gjort ett bra jobb och att ni är så nöjda. A & O Marmor & Granit AB
    2020-09-11
    Mycket bra kvalitet på sina produkter...proffsigt utfört arbete.
    Vi köpte köksbänkar samt fönsterbänkar i Blå Labrador.
    Hejsan Ingemar! Härligt att höra att du nöjd! Det gillar vi! A & O Marmor & Granit AB
    2020-08-27
    Trevlig personal och toppkvalite :)
    Tackar så mycket för fin recension! A & O Marmor & Granit AB
    2020-08-24
    Bänkskiva till köksö.
    Fantastiskt bemötande och hjälp från Linda.
    Även bra info vid hämtning av varan och jag fick tydliga instruktioner från en montör.

Kommer absolut att rekommendera Er till vänner!
    Torbjörn Svensson
    Hejsan Torbjörn! Vad härligt att höra att du är så nöjd! Vi tackar och bugar för berömmet. A & O Marmor & Granit AB
    2020-08-22
    Att sätta en bänkskiva i granit på plats. Trevligt bemötande och kunnig folk i alla led.
    Hejsan Olof! Tack för din fina recension. Så härligt att höra att du är nöjd! A & O Marmor & Granit AB
    2020-08-17
    Jag köpte en köksbänk skiva av granit. Jag blev hela tiden mycket väl bemött, både av kontoret, mätaren och montören.
    Hejsan Per-Martin! Tack så mycket. Det värmer! A & O Marmor & Granit AB