A & O Marmor & Granit AB

A & O Marmor & Granit AB

www.marmorochgranit.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till A & O Marmor & Granit AB! Söker ni hållbara bänkskivor till kök och bad? Då har ni hittat helt rätt. Hos oss på A & O Marmor & Granit AB prioriterar vi personlig service och hög kvalitet och hjälper er hela vägen från offert till monterad bänkskiva. Besök gärna vår 300 kvm stora utställning, belägen i Åstorp...

181 omdömen om A & O Marmor & Granit AB

Sedan starten hos Reco 2020

Jan L

Prima 👍 Utmärkt 👍 Bra pris👍 Leverans säkert 👍

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Jan, Vilken trevlig recension av oss! Det gör oss glada.

Erik S
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Skivor på plats, köpte via agelito och a&O måttade upp och levererade.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Erik, Tack för din recension!

Mattias R
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Väldigt proffsiga, kunniga och serviceriktade. Kan verkligen rekomendera dem!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Mattias, Vi på A&O tackar så mycket för din fina recension av oss!

Kristin S
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Villket proffsigt, trevligt bemötande. Både i butiken och killarna som kom hem för att montera. Köpte granitskiva och en diskho. Blev så snyggt. Rekommenderar verkligen dom.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Kristina. Tack för din fina recension. Vi är så glada att ni är så nöjda med oss och er bänkskiva.

Linda B
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

En av mina värsta köpupplevelser som kund någonsin, gäller både service, bemötande och kvalitet på utfört arbete. Köpte en kalkstens bänkskiva till vårt nya kök. Resultatet med flera sprickor, de gjorde hål för 80 cm häll, när vi beställt för 70 cm, vilket resulterade att vi fick köpa ny häll. Bänkskivan täckte inte ens bänkskåpen, monterades fult 1,3 cm från väggen. De kompenserade med att ge oss en vägglist, men den flyttade bara upp problemet. Skulle inte rekommendera någon att handla något av varken A&O Marmor eller...

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hej Linda. Vanligtvis bemöter vi inte kritik publikt på Reco, men i detta fall gör vi ett undantag då mycket av det du skriver inte stämmer eller är missvisande. Urtaget till hällen blev för stort p.g.a. den mänskliga faktorn. Detta beklagar vi, misstaget ligger helt på oss. Dock löste vi problemet i samförstånd genom att 70-hällen byttes mot en 80-häll. Vi stod för mellanskillnaden. Som plåster på såren bjöd vi också på kantlister i sten. Bänkskivan innehåller inga sprickor. De linjer du kallar sprickor, är så kallade...

Carly F
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Tillmötesgående, trevliga och lätta att nå. Ett minus för att jag inte från början fick reda på allt som jag själv skulle ordna, ex snickare som ska ta bort gammal kakel och bänkskiva, rörläggare som fixade blandare och avlopp, elektriker som fixade all el. Det hade jag velat få reda på vid första kontakten.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Carly. Tack för din recension. Vi tar emot dina kommentarer och vara tydligare med detta framöver.

Johan T
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Proffsig installation och jättefint slutresultat!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Johan, Vad roligt att höra att du är så nöjd med vårt arbete!

Ulf H
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket kompetent firma med ett trevligt bemötande!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Ulf, Vi på A&O tackar för din fina recension av oss!

Pernilla L
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket bra information inför arbetet. Tidsplanen höll, hjälp att boka lyftkran inget vi behövde fixa med själva. Fantastiskt fint resultat, vi är supernöjda med vår bänkskiva i vårt nya fina kök 🤩

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Pernilla, Vi tackar för din fina recension av oss och vi är mycket glada att du är så nöjd med oss och bänkskivan.

Stig A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Linda gav osd superbra service.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hej Stig. Tack, det kommer Linda att bli glad att höra.

Therese H
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Otroligt proffsiga, duktiga och trevliga. Kan verkligen rekommendera.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Therese. Så härligt att höra att ni är så nöjda med oss!

Anette K
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket trevlig och proffsig personal, som gjorde ett fantastiskt jobb. Vi är supernöjda.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Anette. Det gör oss glada att höra att ni är så nöjda med både personal och vårt arbete!

Sören B
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Ett företag som genomsyras av kundfokus och att man som kund skall vara helt nöjd. Ett mycket vänligt bemötande och omsorg om att leveransen skall fungera.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Sören. Vi på A&O tackar för din fina recension av oss!

Daniel L
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

We had a very good experience with A&O Marmor & Granit buying countertops for a new kitchen. Being clients from Denmark we were a little cautious but Maria communicated fast and personal with us, and managed to arrange a visit to their warehouse on very short notice were they had picked out the countertops we were most interested in. Ordering in a hectic period before Christmas, there was a small misunderstanding about one deadline, but besides from that everything went super smooth, with the team giving us their dates...

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hi Daniel. Thank you so very much for yor kind words about us. We appreciate it so very much.

Tobias E
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Väldigt bra, från början till slut. Vi är väldigt nöjda.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Tobias, Vi på A&O tackar för din fina recension av oss!

Kent S
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket positivt bemötande Beställde lagning av bänkskiva vilket blev ok. Inte 100 slätt men ok!!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Kent. Tack för din recension. Om det är något du önskar återkoppla kring lagningen, så kontakta oss på info@marmorochgranit.se

Amanda Ö
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Supernöjd kund. Från start till mål!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Amanda, Tack för din fina recension av oss. Njut nu av ert superfina kök!

Bonny L
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Snabb service och bra utfört arbete!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Bonny. Tack för din fina recension!

Susanne A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Fantastisk hjälp med beställning och leverans

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Susanne. Tack för din fina recension av oss!

Gisela S
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Supertrevliga som alltid och kunniga🤩

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Gisela. Vi på A&O tackar för din fina recension av oss!

Alex B
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Bra kommunikation, produkt och service.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Alex. Vi på A&O tackar för din fina recension av oss.

Henric B
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Alltid vänliga o trevliga när man ringer, snabba på att ta fram offerter o sköter kunderna som jag önskar. De gör alltid kunderna mycket nöjda. Mvh Henric

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Henric, Tack för alltid fint samarbete! Tack för din fina recension av oss.

Nalle A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Bra bemötande, lätta att jobba emot. Alltid lätta att få tag på

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Tack för din fina recension av oss!

Jessica Christine Marie H
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Amazing company ! Our Dekton boards were manufactured and installed by A&O Marmor och Granit and we are absolutely stunned with how they did everything they could to help us fulfill our very short leadtime. The stone is absolutely wonderful, the installers were an amazing team, knowledgeable, professional and the little gift bag left on the kitchen island was such a sweet touch. Stort tack!

Stefan O gillar detta
Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hello Jessica, Lovely to hear that you are so pleased with our work. Enjoy your kitchen!

Rebecca H
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket trevlig personal. Informativa och hjälpsamma!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Rebecca. Tack för din fina recension av oss!

Lars Christian B
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Ger min bedömning en 2:a. Vi fick monterat 4 skivor, vilket var fantastiskt bra gjort, men det som drog ned betyget ordentligt var följande. Vi hade en undermonterad diskho. Efter 4 dagar, så kollapsade diskhon och släppte men följd av fullt med vatten på hela golvet (och då hade vi precis fått renoverat efter stor vattenskada i huset). Här upplevde vu inte att A&= Marmor & Granit tog sitt ansvar, utan vi fick själva ordna en som limmade tillbaka diskhon, då de inte hade möjligt med kort varsel ordna detta och dessutom en...

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Lars, Vi beklagar att du upplever att vår service i detta ärende inte var som önskat. Ta gärna kontakt med oss på info@marmorochgranit.se om vi kan hjälpa till med något.

Christer M
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket bra, bortsett från en felmonterad diskho som dock rättades till på ett bra sätt av montören på plats så har allt fungerat som tänkt och jag är mycket nöjd med produkten

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Christer, Tack för din recension av oss. Vad bra att vi kunde åtgärda vasken och att du är nöjd med resultatet.

Stefani V
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

God kommunikation og svar på alle relevante spørgsmål. Venlige og kompetente folk (måler og montører) der kom herud og gav en tryg oplevelse.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Stefani, Vi på A&O tackar för din fina recension av oss!

Jessica O
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Vi har köpt bänkskivor till vårat nya kök. Mycket snabba svar när vi ville ha prisuppgifter även vid ändringar kommer det snabbt svar på Mail. Har gått smidigt vid bokning och installation. Missnöjet som vi har är ett litet märke i en skiva. Plus att vi själva råkat skapat en missfärgning som vi inte får bort.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Jessica, Vi på A&O tackar för din recension av oss. Ta gärna kontakta med vår kundtjänst via vår mail (om du inte redan gjort) det gällande det du inte är nöjd med.

Fay A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket trevligt bemötande och stor hjälpsamhet. Tänker rekommendera företaget till vänner och kontakter .

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Fay, Vi på A&O blir så glada över din fina recension av oss!

Marcus S
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Alltid väldigt proffsiga och tillmötesgående. Kan varmt rekommenderas!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Tack för din fina recension av oss!

Mike C
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Fantastisk bemötande och super trevliga och proffsiga. Kan varmt rekommendera dem till alla som behöver bänkskivor av något slag.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Mike, Så trevligt att höra att du är så nöjd med oss och vår service!

Magnus J
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket fint utfört arbete med bearbetningen av stenen. Mycket duktiga och trevliga montörer.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Magnus. Vad roligt att höra att du är så nöjd med oss på A&O och vår service.

Anna Carin Maria F
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Beställning av fönsterbrädor. Bra service. Trevlig personal. Fick låna prover. Höll lev tid.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Tack för er fina recension av oss!

Philip J
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Bra och snabb service! Rekommenderas varmt.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hej Philip. Vi på A&O tackar för din fina recension av oss!

Maria A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Proffsiga och det är tydligt att de kan sin sak

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Maria, Vi på A&O blir så glada och tacksamma att läsa din fina recension av oss!

Erik G
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Bra bemötande aningen förvirrande med motstridiga uppgifter från säljare och måttagaren men blev kanon när skivan var på plats.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Erik Vad tråkigt att du upplever att du fått olika uppgifter från oss. Men vi är glada att höra att allt blivit bra!

Conny A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Mycket bra service och trevligt bemötande!!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Conny, Så härligt att höra att du är nöjd med oss och vår service!

Margareta P
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Det har varit en jätte positiv upplevelse att ha med A & O Marmor o Granit AB att göra . Trevlig o engagerad personal . Håller vad de lovar . Vi kommer att rekommendera dem till vänner o bekanta . Vi är mycket nöjda .

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Margareta, Tack så mycket! Vi på A&O blir så glada av att höra att ni är så nöjda, både med oss och vårt arbete.

Susann C
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Fungerade bra med mycket. Hade dock svårt att få svar på frågor under väg. Otydliga besked om leverans och möjligheter. Köpte en bänkskiva till vårt nya kök.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Susann Vad tråkigt att höra att du upplever att kommunikationen varit svår. Du får gärna höra av dig till oss på A&O via vår mail om det är något vi kan hjälpa till med.

Ulrica P
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Snabb och smidig kontakt via mail. Ringer i förväg om när de planerat måttagning och montering. Beställde en bänkskiva till köksö. Trevliga och fick även rengörinsspray och förkläde vid leverans! Mycket nöjda.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Ulrica. Så glada vi blir att höra att ni är så nöjda både med oss och er bänkskiva!

Olof R
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Proffsiga och hjälpsamma ! Bra kunskap och gav värdefulla förslag .

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Olof. Tack för ditt din fina recension!

Carin N
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Bra service, trevligt bemötande. Snabbt från mätning till leverans. Perfekt passform 👌.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Carin, Vi tackar för din fina recension och är glada att du är så nöjd med vårt arbete.

Sophie K
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Snabb leverans. Lätt att beställa via nätet

Mihajlo H
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Beställde 3 st bänkskivor, mycket fin service och bra info om arbetet - vi är mycket nöjda med allt från start till färdigmonterad produkt 👍👍👍

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hej Mihajlo. Så roligt att höra att du är så nöjd med oss, vårt arbete och våra produkter!

Tobias A
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Bytte till A & O Marmor & Granit då den leverantören vi valde först inte kunde leverera stänkskydd i kalksten på under 10 cm vilket A& O kunde. Vi är väldigt nöjda med hela processen och fick en jättefin sten. De är dyrare än de stora leverantörerna men fördelen är att det känns mer personligt och att de vet vem man är när man ringer.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Tobias Vi på A&O marmor och granit tackar för din fina recension.

Anders N
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

- Med proffessionalitet - Stora - vi jämförde flera leverantörer både lokalt och nationellt. - Hela processen sköttes snabbt och enkelt allt från ide till mätning och färdig produkt. Vi beställde fyra bänkskivor (Soke) till kök. Dessutom höll tidsplanen. Helhetsintrycket blev väldigt positivt.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Anders. Vi på A&O är så glada att höra att ni är så nöjda med oss och vårt arbete.

Eva T
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Personligt och professionellt bemötande som mycket väl levde upp till våra förväntningar när vi köpte vår köksbänk i sten.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Eva Tack för din fina recension av oss. Vi är mycket glada att höra att du är så nöjd med oss och vårt arbete.

Bonny L
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Vi beställde bänkskivor till vårt nya kök och vi fick dem levererade precis som vi ville ha dem. De gav ett professionellt intryck som de levde upp till. Vi är jättenöjda!

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Bonny. Tack för din fina recension av oss! Det gör oss så glada att ni är nöjda med vårt arbete.

Peter N
Skrev om A & O Marmor & Granit AB

Har via HTH fått levererat köksbänk och med direktkontakt köpt stänkskydd. Båda tillfällena har de varit proffesionellt och levererat hög kvalite. Installatörerna har varit sociala och med stor respekt samt kunnighet installerat bänken och gjort ett utmärkt jobb.

Svar från A & O Marmor & Granit AB

Hejsan Peter Vad glada vi blir att du är så nöjd med vårt arbete. Det värmer verkligen!