AVA MC AB

AVA MC AB

Ring 08-556 369 00 www.avamc.se
3.0

AVA MC är etablerat 1975. Vi säljer nya motorcyklar från Honda, Suzuki samt Indian motorcycles. Vi har mopeder från Peugeot. Vi hanterar inbyten av de flesta fabrikaten samt åtar oss försäljningsuppdrag för dig som inte vill sälja själv. AVA MC är en fullservice anläggning med kunden i centrum, vi försöker alltid att leverera...

10 omdömen om AVA MC AB

Heinrich I
Skrev om AVA MC AB

Proffsigt och fantastiskt bemötande! Rekommenderas starkt!

Svar från AVA MC AB

Hej Henkan, Gunnar här! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer förbi under sommaren trots att det blir några mil oss emellan i framtiden! mvh

Sten Olof Erik B

Tack Gunnar och Tony för en Super Service och bemöte trots att jag nog varit världens struligaste kund. Hälsa fröken på tillbehör att jag kommer tillbaka för kompetering till frugan. Har köpt många motorcyklar genon åren och åkt motorcykel i mer än 30 år och har aldrig fått känna mig så omhändertagen som kund som jag blev hos er . Mvh Olof B

Svar från AVA MC AB

Hej Olof! Vår strävan är att försöka se till att ni alltid blir omhändertagna oavsett om det gäller köp av mc eller tbh, alt om ni vill titta förbi på en kopp kaffe och snacka lite. Kanske bara hjälp med att sträcka kedjan eller behov av nytt visir eller något kedjesmörj? Vi syns när ni är ute och åker ! Glöm inte att boka 100 mila service i tid, snart är det full rulle! Tack för det fina omdömet! mvh Gunnar och Toni

MAGNUS F
Skrev om AVA MC AB

VARNING FÖR AVA MC AB Köpte en MC-jacka på distans som företaget levererade med ett butikslarm kvar i sig. jag begärde att få en kredit för att jag själv skulle lösa problemet. detta vägrade företaget gå med på och skickade mig istället till kronofogden. SANSLÖST OSERIÖST BOLAG. KÖP AV NÅN ANNAN!!

Svar från AVA MC AB

Hej, tack för ditt engagemang gällande AVA MC! Vår upplevelse av detta är avvikande gällande det du anför i din recension. //Gunnar Blomgren

Jacob E
Skrev om AVA MC AB

Jag lämnade in en 400cc scooter för byte av bakhjul som vinglade däck och bromsbelägg, kostade 9500kr vilket jag betalade efter att ha väntat hela sommaren. När jag hämtade den så ramlade ena backspegeln av:-( Sen våren efter så märkte jag att hastighetsmätaren inte funkade:-( Hundra mil senare ramlade bak bromsarna av. Nu lämnade jag hojen till en annan verkstad som konstaterade att dom inte använt orginal glidpinnar utan svetsat för att förlänga några andra glidpinnar. Fusk företag som inte borde ha f skatt sedel

Christian D
Skrev om AVA MC AB

Precis hämtat en Kawasaki Z900. Kan varmt rekommendera Janne och de andra på Ava MC. Grymt bemötande från samtliga och bra service. Kunden i fokus, precis som det skall vara. Tack för en bra affär!

Matias A
Skrev om AVA MC AB

Skitställe iaf verkstan, laga min gamla gixxer, gjorde massa skit jag inte bett om men inte det jag lämnat in den för, sen bla bla bla förklaringar hit o dit, otrevligt bemötande o dyrt! nä tack!

Thomas .
Skrev om AVA MC AB

Tjejerna på tillbehövsavdelningen är skitbra och riktigt kunniga och har inga problem att hjälpa till och stå ut med korkade frågor. Killarna på MC-försäljningen skulle behöva en charmkurs. Verkstaden är nice, men stressad. de hade 071-nummer för verkstadesfrågor förut. Lite ocker, men även många bra chanser. Korkat bonussystem för allt utom reservdelar.

Frank d
Skrev om AVA MC AB

Bra utbud av motorcyklar (både nya och begagnade) och tillbehör. Kompetenta säljare på tillbehörsavdelningen. Har aldrig köpt mc här så kan ej säga något om säljarna på den avdelningen. Verkstaden kunde ibland anstränga sig lite mer.

Fredrik N
Skrev om AVA MC AB

Trevlig personal. Bra priser vissa tider på året.

Kaspar
Skrev om AVA MC AB

Sicket jävla skitställe! Värdens sämsta säljare och lätt stockholms sämsta varuhus. Så låter det på många människor men inte enligt mig. Jag har faktiskt bara bra erfarenhet. Men snälla, låt mig gå runt i lokalen och kika lite utan att ni blir sura över att jag ev. inte köper någonting. Min köplust blir inte precis starkare bara för att ni surar. Tack så många annars för hjälpen i verkstaden!

First-Name L och Jacob E gillar detta