AB Ava mc

Vårby Allé 53, 143 30 Vårby — Visa karta

Mer än bara ett mc-varuhus.

Läs vad 7 kunder tycker om AB Ava mc

• Jacob E skrev om AB Ava mc
    Jag lämnade in en 400cc scooter för byte av bakhjul som vinglade däck och bromsbelägg, kostade 9500kr vilket jag betalade efter att ha väntat hela sommaren.
    När jag hämtade den så ramlade ena backspegeln av:-(
    Sen våren efter så märkte jag att hastighetsmätaren inte funkade:-(
    Hundra mil senare ramlade bak bromsarna av. Nu lämnade jag hojen till en annan verkstad som konstaterade att dom inte använt orginal glidpinnar utan svetsat för att förlänga några andra glidpinnar. Fusk företag som inte borde ha f skatt sedel Läs mer
  • 2017-04-28

Omdömet har granskats och är verifierat

Christian D skrev om AB Ava mc
    Precis hämtat en Kawasaki Z900. Kan varmt rekommendera Janne och de andra på Ava MC. Grymt bemötande från samtliga och bra service. Kunden i fokus, precis som det skall vara. Tack för en bra affär! Läs mer
  • Matias A
    Matias A skrev om AB Ava mc
    Skitställe iaf verkstan, laga min gamla gixxer, gjorde massa skit jag inte bett om men inte det jag lämnat in den för, sen bla bla bla förklaringar hit o dit, otrevligt bemötande o dyrt! nä tack! Läs mer
  • Thomas . skrev om AB Ava mc
    Tjejerna på tillbehövsavdelningen är skitbra och riktigt kunniga och har inga problem att hjälpa till och stå ut med korkade frågor. Killarna på MC-försäljningen skulle behöva en charmkurs.
    Verkstaden är nice, men stressad. de hade 071-nummer för verkstadesfrågor förut. Lite ocker, men även många bra chanser. Korkat bonussystem för allt utom reservdelar. Läs mer
  • Frank d skrev om AB Ava mc
    Bra utbud av motorcyklar (både nya och begagnade) och tillbehör. Kompetenta säljare på tillbehörsavdelningen. Har aldrig köpt mc här så kan ej säga något om säljarna på den avdelningen. Verkstaden kunde ibland anstränga sig lite mer. Läs mer
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om AB Ava mc
    Trevlig personal.
    Bra priser vissa tider på året. Läs mer
  • Kaspar skrev om AB Ava mc
    Sicket jävla skitställe!

Värdens sämsta säljare och lätt stockholms sämsta varuhus.

Så låter det på många människor men inte enligt mig. Jag har faktiskt bara bra erfarenhet.

Men snälla, låt mig gå runt i lokalen och kika lite utan att ni blir sura över att jag ev. inte köper någonting. Min köplust blir inte precis starkare bara för att ni surar.

Tack så många annars för hjälpen i verkstaden! Läs mer
    Jacob E gillar detta