Bra bemötande. Och bra rep.Rekommenderas .
Bilverks. Hulterström & Seidlitz, AB
Om företaget
Välkommen till AB Bilverkstan Hulterström & Seidlitz – din Autoexperten Bilverkstad i Linköping! Vi erbjuder bilservice och reparationer för alla bilmärken. Hos oss hjälper vi dig med allt som rör din bil som exempelvis däckbyte med förvaring av dina däck på vårt däckhotell, hjulinställning, montering av motor- och kupévärmare...
231 omdömen om Bilverks. Hulterström & Seidlitz, AB
Sedan starten hos Reco 2025
Detta var min första kontakt med Hulterström & Seidlitz, fick tips av en vän. Jag fick snabbt en tid och hjälp att reparera min bil och ett rimligt kostnadsförslag som inte överskrids. De beställde hem och bytte ut båda fjäderbenen fram. Allt detta på drygt två dagar.
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Proffsiga mekaniker och superbra bemötande.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Snabbt bemötande och bra service från första stund
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra bemötande och bilen blev lagad.
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Service, förra gången tog dom betalt för saker dom inte gjorde, sen fick jag underkänt på besiktningen.
Tack för att du berättar. Vi vill alltid bli bättre och göra dig som kund nöjd.
Fick snabb tid, bra jobb hittills. Rimliga priser. Nöjd!
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra jobb och smidig hantering.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Snabbt och enkelt att få tid bra service.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Fortsätter att vara en traditionell bilverkstad med focus på väl utförda arbeten!
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra service och bilen går bra :)!
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande och väl utfört jobb.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Trevligt bemötande och bra service
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
I haven't yet completed all the scheduled service, as I had to schedule an additional day for corrective maintenance, but the service was very attentive and satisfactory.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra service, trevlig personal och ett bra resultat!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Bra bemötande och fick snabbt hjälp med mitt problem med bilen. Hoppas att det funkar fortsättningsvis. Kan rekommendera verkstaden. La ä
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Trevlig personal och bra jobb.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Även denna gång är jag nöjd med den hjälp jag fått med bilen
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Bilfirman Hulterström & Seidlitz AB i Linköping framstår som en seriös och pålitlig partner för alla bilägare. Min upplevelse präglas av en kombination av genuin hantverksskicklighet och ett modernt kundfokus. Från det ögonblick man kliver in i lokalerna möts man av en professionalism som genomsyrar hela verksamheten, oavsett om det gäller service, reparationer eller teknisk rådgivning. Det som verkligen sticker ut är deras förmåga att förena traditionell noggrannhet med en personlig touch; man känner sig aldrig som bara...
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Väldigt serviceinriktad. Bra utföra jobb. Trevlig bemötande
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt bemötande och hjälpsamma. Rimligt pris på kontroll och påfyllning av ac system
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra service och sympatisk personal.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra jobb däremot fick meddelande om en sak i telefon vid bokning men en helt annan sak när vi väl kom dit. Mycket dåligt hanterat.
Tack för att du hörde av dig. Vi tar med oss dina synpunkter.
Mycket bra och trevligt bemötsnde
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb service och bra och trevlig personal
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Bästa bilservice i Linköping och bra pris.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Snabba, smidiga och mycket kunniga
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
En verkstad man kan lita på , konkurrensmässiga priser , bra bemötande och enkla att ha och göra med.
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Toppen. Bara bra. Inga proböem
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra seriös bilverkstad med mycket erfarenhet. De hör av sig vid oklarheter och är tydliga i sin kommunikation.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Jättebra! Serviceinriktade och professionella!
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Gick snabbt att få tid för några felsökningar, och då det visade sig vara enkelt att åtgärda så gjorde de det direkt istället för att boka in en ny tid. Det var också billigt i jämförelse med hur mycket verkstadsbesök brukar kosta.
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Som alltid, bra service till ett vettigt pris
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Bra service trevligt bemötande
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra upplevelse på plats och bra kontakt därefter. Problemet löst. Smidigt.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Bra och snabb service, trevlig personal
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra bemötande och väl utfört jobb!
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Verkstan motsvarar alltid mina höga förväntningar.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Trevliga, professionella och snabb service
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande, snabb hjälp! Bra jobb genomfört.
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Alltid smidigt, enkelt, bra och prisvärt att lämna bilen på denna verkstad.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Fick snabbt en tid vid problem med bilen. Åtgärdades och fick SMS när den var klar.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Alltid lika bra 👍 duktiga mekaniker
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Snabb service och trevligt bemötande
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket bra bemötande, snabb hantering vid service och byte av kamrem. Väldigt nöjd!
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Trevlig och tillmötesgående personal. Lätt att få tid som passar. Tydlig och snabb kommunikation.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Trevligt bemötande, snabbt utfört. Mycket nöjd!
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Alltid proffsigt och perfekt bemötande! Snabb och föredömligt utfört arbete! Jag har varit kund med mina bilar hos verkstaden i minst 20 års tid. Rekommenderas på det varmaste!!
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Min upplevelse hos Bilverks Hulterström Seidlitz är enbart positivt, väldigt bra bemötande av personal och jag är väldigt nöjd.
Tack så mycket! Du är alltid välkommen tillbaka till oss.