AB Delta

Ritargatan 1, 724 66 Västerås — Visa karta

Vi på Ab Delta vill verka för ett tryggare och säkrare Sverige. Vi vill förebygga olyckor och förhindra att människor kommer till skada, och det ligger oss mycket varmt om hjärtat att förmedla information om detta.

Vi erbjuder utbildningar inom allt mellan Första hjälpen och HLR till brandskyddsutbildning, truckutbildning, traversutbildning och skyliftsutbildning. Dessutom kan du gå utbildningar som leder till certifikat inom heta arbeten eller speciella ansvarsområden. Självklart är vår personal både certifierad och auktoriserad inom respektive områden.

Varmt välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om AB Delta

• Ulrica H skrev om AB Delta
    Heta arbeten
    Vänligt bemött :-) Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om AB Delta
    Alltid positivt och bra bemötande. Kvalitet i utbildningarna. Heta arbeten och lift utbildningarna HSec Säkerhetsteknik varit på har varit förstklassiga.
    AB Delta - vårt självklara val gällande utbildning Läs mer
  • Magnus W skrev om AB Delta
    Heta Arbeten.
    Mycket hjälpsam personal samt en prisvärd utbildning. Läs mer
  • Thord L skrev om AB Delta
    *Traversutbildning
    *Ruth ger oss alltid superservice
    *Delta ger oss alltid vad vi förväntar oss
    *Vi kommer fortsättningsvis anlita Delta just pga den service och det trevliga bemötande vi alltid får. Läs mer
    2018-05-04 Ruth O svarar Thord L
    Hej Thord!
    Alltid lika trevligt att anta de utmaningar du ger oss. Tack själv för den fortsatta förtroendet.
    :-)
  • Mustafa S skrev om AB Delta
    Jag har köpt utbildning för travers av Delta. Det kom en kompetent instruktör och hade utbildningen. Jag fick ett proffsigt bemötande under bokningen och bra uppföljning efter utförd utbildning. Jag hade höga förväntningar om företaget och jag blev inte besviken. Proffsigt, kompetent och välplanerat! Läs mer
    2018-05-04 Ruth O svarar Mustafa S
    Hej Mustafa!
    Fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med oss och att vi levde upp till dina förväntningar.
    Det glädjer oss!:)

Hylsnyckeln 1, 19730, Bro