Alla kategorier Fastighetsbolag Örebro Örebro AB Husherren Fastigheter 2

Hagmarksgatan 56D, 702 16 Örebro — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om AB Husherren Fastigheter 2

• Johan F
    Johan F skrev om AB Husherren Fastigheter 2
    Större nonchalans av hyresgäster får man leta efter.

Husherren har som slogan ” Hyresgästen i Centrum” - det enda som stämmer i det "påståendet” är att lägenheterna är centralt placerade i Örebro.

”Husherren har en liten organisation och kan därmed fatta snabba beslut. Vi är måna om att allt ska fungera, både invändigt och utvändigt. Här finns också hantverkare – rörmokare, snickare och målare – direkt anställda i företaget. Vilket är en garanti för att arbetet blir snabbt och korrekt utförda.”

Ja, ska man skratta eller gråta när man läser ovanstående "påstående"!? Att under 5 års tid inte lyckas åtgärda en vattenläcka i en lägenhet får ju ovanstående "påstående" att framstå som ett skämt!

Jag avråder starkt från att hyra av detta skojbolag. Framför dina klagomål och du blir hotad om vräkning. Nej,Husherren vill bara suga ut så mycket pengar de kan av dig och ge minimal service tillbaka.

Om ni funderar på att hyra lägenhet / lokal så avråder jag starkt att hyra av Husherren!

Hagmarksgatan 56D, 702 16 Örebro