Skrev om
AB Låsfirman i Öresundsregionen
En förskräckligt dålig upplevelse, rekommenderas ABSOLUT INTE. Fakturerar även om uppdraget utförs sämre än amatörmässigt, även om egendom förstörs, även om kunden måste ta dit andra hantverkare för att rätta till skadorna, och de lämnar inga garantier. De har även en oerhört sur och på alla sätt nedlåtande receptionist.