Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka AB Nacka Lås och Larm

Värmdövägen 260, 131 42 Nacka — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 4 kunder tycker om AB Nacka Lås och Larm

• Richard N
    Richard N skrev om AB Nacka Lås och Larm
    Riktig skojarfirma. Oärliga och försöker bara klämma kunderna på så mycket pengar som möjligt. Rekommenderar en riktigt låsfirma, som är mån om sitt rykte.
  • Daniel
    Daniel skrev om AB Nacka Lås och Larm
    Vägrar installera Yale Doorman om de inte får sälja låset själva. Hänvisar till garantiproblem, vilket är nonsens när man pratar med låstillverkaren. Ren girighet är dålig service. Sådant går inte att lita på.
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om AB Nacka Lås och Larm
    Bra tekniker. Mycket otrevligt bemötande av ansvarig arbetsledare. Blev avbruten åtskilliga gånger och fick inte komma till tals angående ett simpelt önskemål om att få faktura efter sedvanlig kreditprövning! (Jag har bra kreditrating på företaget, de hänvisade till att jag skulle använda en följesedel där inte ens momsen är specad. Not serviceminded!
  • gurra s
    gurra s skrev om AB Nacka Lås och Larm
    Att rekomendera, Bra bemötande i butiken och av montören. Försökte inte kränga på grejer utan gav bra förslag på åtgärder direkt och för framtida behov. PS var den billigaste av 3 offerter

Värmdövägen 260, 131 42 Nacka