Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Stockholm Norrmalm Nordiska Kompaniet

Nordiska Kompaniet

Regeringsgatan 38, 111 56 Stockholm — Visa karta

Vi på Nordiska Kompaniet månar om högsta möjliga service i våra varuhus.
Snälla hjälp oss bli bättre, skriv vad du tycker om oss.

Fastighetsbolag nära Nordiska Kompaniet:

Magnus Ladulåsgatan 27, Stockholm
Ring eller maila för mer info. Läs mer ›
Mari L:
Kompetenta och seriösa. Erhöll ett klart och tydligt offertunderlag. Installationen av de tekniker som arbetade på plats i huset var väldigt...

Läs vad 7 kunder tycker om Nordiska Kompaniet

• Niclas D
    Niclas D skrev om Nordiska Kompaniet
    Hade ett presentkort som gått ut 2014-12-31 som jag gick upp på 3:e plan för att prata om idag, måndag. Självklart tänkte jag att det säkert går att lösa, pengarna (500:-) var ju sedan en god tid tillbaka redan i NK,s ägo.

Svaret jag fick var att korten gäller i 1 1/2 till 2 1/2 år. Ok tänkte jag, men det måste gå att lösa, men nej.

Jag jobbar själv i en rörelse där vi säljer presentkort. Den stora skillnaden är att vi ej har något bäst-före-datum. Vi resonerar snarare som så att, om kunden är så duktig på att hålla reda på sitt presentkort ska han/hon självklart få nyttja det, oavsett när.

Hursomhelst kommer jag starkt avråda alla jag möter att införskaffa presentkort som gåva etc. Jag tycker det är oerhört svagt att inte kunna lösa detta. Det enda NK vinner på sin strategi är att skaffa sig missnöjda kunder.

Niclas
  • Alf A
    Alf A skrev om Nordiska Kompaniet
    Hög standard! Trevlig personal.
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Nordiska Kompaniet
    Har bara varit där en gång och minns inte så mycket av besöket annat än att det var stort och såg dyrt ut. Varken bu eller bä.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Nordiska Kompaniet
    Vet väl inte om det här är min grej riktigt. Förmodligen har det att göra med mina bonnläppsgener och att jag kan klä mig i allt som är okej sytt i sömmarna, men att skapa ett forum för folk att handla grejor med för mycket påslag för att ha råd med hyran landar utanför mitt gränsland!

Fina grejor for sure, men ett big NJA på det Här spektaklet!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Nordiska Kompaniet
    "i någons ådror flöt allt som var billigt, obegåvat och fult", Bruno K. Öijer.

NK, En värld av konsumtion. Där all sorg kan få lämnas utanför – tillsammans med eftertankens karga skörhet, tillsammans med ensamheten i stora lilla sammanhanget.
  • erica h
    erica h skrev om Nordiska Kompaniet
    åh jag äslkar att komma in på nk. man känner sig liksom lite speciell i den lite exklusiva byggnaden där man är lite exkluderad pga av priserna i vissa affärer. men lika kul att gå och titta i!
  • Love H
    Love H skrev om Nordiska Kompaniet
    Stockholms bästa köpcenter för mode. Många snygga märken trängs i den flera våningar höga byggnaden. Fräsch och lyxig känsla på stället där man ofta hittar nya, snygga plagg.

Regeringsgatan 38, 111 56 Stockholm