Nordiska Kompaniet

Nordiska Kompaniet

Ring 08-762 90 00 www.nk.se
3.1

Vi på Nordiska Kompaniet månar om högsta möjliga service i våra varuhus. Snälla hjälp oss bli bättre, skriv vad du tycker om oss.

9 omdömen om Nordiska Kompaniet

Silas Lundgaard F
Skrev om Nordiska Kompaniet

Noll service - när fel produkt skickades... Köpte två stk 400ml Body Builder Volumising Mousse Transparent från Nordiska Kompaniets hemsida. De skickade två stk 100ml i stället, och när jag gör dem uppmärksamma på felet tackar de och berättar att det varit fel på hemsidan, och priset var fel. Jag påpekar att priset inte var vansinnigt på något sätt, utom verkade som okej erbjudande, och förväntade att de skickade ut rätt produkt till mig. I början vägrar de och säger att jag får returnera produkten, och att det då återbetalas....

Stefan R
Skrev om Nordiska Kompaniet

Onödigt dyrt när mycket av deras sortiment finns billigare på Åhléns City!

Niclas D
Skrev om Nordiska Kompaniet

Hade ett presentkort som gått ut 2014-12-31 som jag gick upp på 3:e plan för att prata om idag, måndag. Självklart tänkte jag att det säkert går att lösa, pengarna (500:-) var ju sedan en god tid tillbaka redan i NK,s ägo. Svaret jag fick var att korten gäller i 1 1/2 till 2 1/2 år. Ok tänkte jag, men det måste gå att lösa, men nej. Jag jobbar själv i en rörelse där vi säljer presentkort. Den stora skillnaden är att vi ej har något bäst-före-datum. Vi resonerar snarare som så att, om kunden är så duktig på att hålla...

Alf A
Skrev om Nordiska Kompaniet

Hög standard! Trevlig personal.

Agnetha L
Skrev om Nordiska Kompaniet

Har bara varit där en gång och minns inte så mycket av besöket annat än att det var stort och såg dyrt ut. Varken bu eller bä.

Andreas H
Skrev om Nordiska Kompaniet

Vet väl inte om det här är min grej riktigt. Förmodligen har det att göra med mina bonnläppsgener och att jag kan klä mig i allt som är okej sytt i sömmarna, men att skapa ett forum för folk att handla grejor med för mycket påslag för att ha råd med hyran landar utanför mitt gränsland! Fina grejor for sure, men ett big NJA på det Här spektaklet!

Magnus B
Skrev om Nordiska Kompaniet

"i någons ådror flöt allt som var billigt, obegåvat och fult", Bruno K. Öijer. NK, En värld av konsumtion. Där all sorg kan få lämnas utanför – tillsammans med eftertankens karga skörhet, tillsammans med ensamheten i stora lilla sammanhanget.

erica h
Skrev om Nordiska Kompaniet

åh jag äslkar att komma in på nk. man känner sig liksom lite speciell i den lite exklusiva byggnaden där man är lite exkluderad pga av priserna i vissa affärer. men lika kul att gå och titta i!

Love H
Skrev om Nordiska Kompaniet

Stockholms bästa köpcenter för mode. Många snygga märken trängs i den flera våningar höga byggnaden. Fräsch och lyxig känsla på stället där man ofta hittar nya, snygga plagg.