Alla kategorier Bokförlag Stockholms län Stockholm Bromma Blackeberg AB Trafikpedagogik Tp

AB Trafikpedagogik Tp

Porthansvägen 9, 168 45 Bromma — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om AB Trafikpedagogik Tp

• joseph f
    joseph f skrev om AB Trafikpedagogik Tp
    jag gick till taxilegit. trafikskola i tensta i stockholm, när jag fick min utbildnigmaterial innehöll cd skiva som tillhör ab trafikpedagogik, jag frågade skolan om man kan använda skivan på flera datorer ja sa han, i skivan finns loka,lag,säke.kartprover,på paketet står att man kan köra på 1 dator med inernet koppling och koder jag tyckt att det ok,nästa gång kan man köra på
    på anna dator med koder, jag körde skivan på arbets plat dator då tänkte jag att jag kan läse på när jag har lång rast eller strunta i lunchen,när jag kom hem och körde skivan i hemmet dator funkade inte då frågade jag skolan varför fungerar inte skiva på min hem dator då svarade dom men det står 1 dator det är lurig? det skulle har stått 1 dator och 1 gång, nu måste jag läsa på i jobbet komma tidig 1 timme eller slutar 1 timme sent kanske köpa en ny. mycket lurig

Porthansvägen 9, 168 45 Bromma