ABS Hushållsmaskin Service

Box 6272, 102 34 Stockholm — Visa karta

ABS Hushållsmaskin Service grundades år 1996. Vi har sedan dess jobbat med vitvaruservice i hela Stockholm. Vi har full elbehörighet, utför installationer och service.

Hos oss kan du få hjälp med alla typer av tvättmaskiner, diskmaskiner, torktumlare, spisar, kylskåp och frysskåp eller vad det nu kan vara som krånglar. Förutom detta erbjuder vi även fastighetsservice och underhåll av tvättstugor.

Vi ger snabb och kompetent service och har alltid som mål att ha en god relation med våra kunder. Varmt välkommen till oss - här får du expertis!

Läs vad 372 kunder tycker om ABS Hushållsmaskin Service

• MANNE B

2020-11-05

MANNE B skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Trevlig personal, snabb service och ärlig information. Kom samma dag. Fantastiskt! Läs mer
  • 2020-10-30

Rebecca F skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Supersnabb och bra service samma dag som diskmaskinen gick sönder. Han hade tom reservdelen redan framme när han kom. Läs mer
  • 2020-10-30

Kim H skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Bra och trevligt bemötande. Supersnabb service inom en timme! Läs mer
  • 2020-10-28

Anne T skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Diskmaskinsservice inkl nödvändiga reservdelar. Företaget skötte sig utmärkt och serviceteknikern vara en ”pärla” Läs mer
  • 2020-10-14

Peter H skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Någon timme efter att ha kontaktat företaget fanns en servicetekniker på plats. Handtaget på tvättmaskinsluckan bytt ytterligare några minuter senare. Läs mer

Karl-oskar F skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Diskmaskinsservice. Snabb service, proffsiga och trevliga. Rekommenderas! Läs mer
  • GERT S

2020-10-13

GERT S skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    ABS Hushållsmaskin Service kom dagen efter och reparerade den diskmaskin Cylinda hade sagt att det var bäst att kassera. Priset var mycket rimligt och maskinen fungerar bättre än innan den stannade. ABS Hushållsmaskin Service fixade också så att luckan inte längre skrapar i listen på sidan om maskinen. Tog en bra stund och det kostade inget extra. Bara det fasta priset för att byta magnetventilen. Toppenservice! Alla med trasiga hushållsmaskiner borde använda detta företag. Läs mer

Magnus T skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Man fick en prisuppgift.
    Det kom samma dag o fixade jobbet.
    Toppen bra Läs mer

Linda K skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Han som kom var förberedd, snabb och löste båda felen. Kommer absolut anlita dem igen om något annat går sönder. Läs mer
  • 2020-09-30

Alexander R skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Mejlade in en förfrågan på lördagskvällen om att komma och kika på min tvättmaskin som inte fungerar som den ska, fick svar söndagmorgon och på måndagen var dom på plats. Snabba och proffsiga till ett rimligt pris. Skulle anlita igen. Läs mer
  • 2020-09-28

Hans L skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Otroligt snabb respons. Trevlig och kunnig tekniker som på plats löste problemet direkt. Läs mer
  • 2020-09-28

Claes E skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabbt utförd service. Tog 3,5 timmar från det att jag ringde till att reparatör kom hem. Läs mer
  • 2020-09-23

Niklas E skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Grym service! Kommer att använda mig av dem igen! Läs mer
  • 2020-09-21

Staffan E skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Grymt snabb och trevlig service. Läs mer
  • 2020-09-15

Annika I skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabb och fantastisk service.
    Kom och lagade vår tvättmaskin på en fredag efter kl 19.00 Läs mer
  • 2020-09-08

HusmanHagberg Farsta skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Trevligt bemötande och mycket snabb hjälp! Läs mer
  • 2020-09-04

Anders O skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabb och professionell service, verkligen en positivt upplevelse! Läs mer
  • Martin A

2020-08-25

Martin A skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Vi har haft dem hos oss tre gånger. Första gången tog de betalt för en timmes felsökning trots att jobbet tog en kvart och under den tiden så gick dörren till kylen sönder ytterligare. Vi sa att vi betalat för en timme och att dörren som tidigare gick någorlunda att stänga nu inte gick att stänga alls och undrade om de kunde hjälpa oss med detta men teknikern sa att det inte gick att fixa, vägrade bry sig och gick. Det löste vi själv på 20min vilket alltså hade fått plats i deras timme de tog betalt för. Sedan byttes gångjärnen men frysen hade fortsatt problem, ny felsökningsavgift 1h när felsökningen tog 10min. Sedan ringer samma otrevliga tekniker som var här första gången och frågar varför vi inte svarar i telefon första gången han ringde (tydligen så är det inte okej att vara i möte och inte kunna svara när de ringer). Vid det laget får vi nog av denna otrevliga person och tackar nej till fortsatt arbete. Läs mer
  • 2020-08-21

Lennart N skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Reparation av tvättmaskin följt av reparation av diskmaskin. Mycket bra bemötande, löste problemet och visade på väldigt flexibilitet för att passa vår tillgänglighet. Vi fick hjälp samma dag som vi ringde.

Vi har anlitat ABS Hushållsmaskinservice tidigare och varit lika nöjde tidigare. Läs mer
  • 2020-08-17

Olle K skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Reparation av diskmaskinen, mycket trevligt bemötande, bra utfört jobb, snabbt. Läs mer
  • JOACHIM N

2020-08-13

JOACHIM N skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Diskmaskinen har krånglat ett tag. Ringer ABS Hushållsmaskin Service vid 12-tiden, en förtroendeingivande tekniker dyker upp vid 16-tiden. Tjipp, tjopp och tjapp vid 16.45 är maskinen lagad och reparationen betald via Swish.
    Det är väl så man vill att det ska funka? Läs mer
  • 2020-07-22

Elsa Anna-Marie S skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Grymt imponerad!!! Hade en tekniker på plats inom 2h trots sen em och semester! Mycket trevlig och löste problemet med vår trasiga tvättmaskinslucka snabbt och snyggt!
    Hos det företag Bosch nyttjar för service och reparation fick vi tid för ett besök av en tekniker den 6/8... idag är det den 21/7.... Läs mer
  • 2020-07-16

Senada T skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Fantastisk service! Snabba och duktiga medarbetare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-06

Mats W skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Hög service och jättetrevliga. Löste mitt problem snabbt och till en bra pris. Läs mer
  • 2020-05-28

Kurt Eddy J skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Gaggenau spisplatta korsslutning snabb inställelse fint bemötande väl utfört arbete
    Utmärkt
    MVH
    Eddy Läs mer
  • 2020-05-20

Daniel T skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Fick min diskmaskin lagad med kort varsel, ok pris och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-18

Bengt M skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabb åtgärd efter påringning en fredagseftermiddag. Priset inget att dividera om, vill man ha en kyl som fungerar så var inte denna kostnad orimlig.
    Effektiv och snabb reparatör som höll socialt avstånd i dessa tider. Läs mer
  • 2020-05-17

Eleni A skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Reperation kylskåp

Snabbt, professionellt och trevligt. Rekommenderar. Läs mer

Olov L skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabbt, trevligt och professionellt Läs mer

Gösta T skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Hej
    Artig, trevlig , hänsynsfull, kunde svenska.
    Toppen
    rep. diskmaskin.5 stjärnor. Det betyder inget kunde göras bättre.
    Tack för hjälpen
    Gösta Troeng Läs mer

Amalia L skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Fick hjälp med min diskmaskin supersnabbt, ringde onsdag lunch och hade en hel diskmaskin innan 17 på torsdagen!

Han som hjälpte mig var väldigt proffsig och noggran och tydlig med vad som va fel med maskinen. Fick också ärliga tips om diskmaskinen för framtiden! Läs mer

Mats B skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Rep av bosch disk.
    Mycket bra bemötande.
    Rep utfört till belåtenhet Läs mer

Hej A skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Fantastisk service! Snabbt på plats, snabbt åtgärdat problem och hög säkerhetstänk för sig själv och mig som kund i dessa Corona-tider. Kan inte bli annat än högsta betyg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • MONA N

2020-05-01

MONA N skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Beställde tjänsten utifrån recensioner här på Reco. Visserligen kom de samma dag men de kunde inte hjälpa oss med vår diskmaskin. För besöket som tog mindre än 5 minuter och utan åtgärd fick vi betala 850kr. Det är en extremt hög framkörningsavgift! Vi kommer inte att anlita företaget igen. Läs mer
    2020-05-01 ABS Vitvaruservice svarar MONA N
    Hej Mona
    Enligt vår elektronisk körjournal har besöket tagit 14 minuter.
    Felsökning var enkel eftersom skada på lucka och gångjärn var synliga efter att någon har trampat på lucka.
    Vår minsta debitering (felsökning) är 850:- inkl.moms och rutavdrag och jag tror att de andra företagen i vår bransch tar nästa lika mycket. Jag skulle vara tacksam om du skriver vilka företag har mindre debitering än vi och hur mycket kostar deras minsta debitering.
    Tyvärr händer det i bland att reparation inte är lönsam så att kunden måste köpa en ny maskin och ändå betala för felsökning.
    Mio
  • 2020-05-01

Alice L skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Reparation av diskmaskin på valborg, de kom inom en timme. Mycket trevligt och proffsigt bemötande, snabb service.
    Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2020-04-27

Tor D skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Reparation av diskmaskinen på kort varsel. Läs mer
  • 2020-04-27

Fredrik S skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    De lagade vår mikrougn. Det gick snabbt, reparatören var trevlig och professionell. Läs mer
  • 2020-04-20

Jan B skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Reparation tvättmaskin

Snabbt och verkar helt OK.
    Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-04-16

MIkael K skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Jättebra och effektiv service. Läs mer
  • 2020-04-08

Tedor M skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Bytte ut termostaten på kylen. Kom hit trots att det var söndag.
    Snabbt och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera detta företag. Kommer definitivt att anlita dem igen om behov finns. Läs mer
  • 2020-04-07

Jan E skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    På väldigt kort varsel (några timmar) fick vi hjälp med vår diskmaskin som inte fungerade. De fixade maskinen som annan leverantör inte lyckades med. Väldigt serviceminded och väldigt professionella. Läs mer
  • 2020-03-24

Niklas T skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabb återkoppling och snabb åtgärd. Läs mer
  • 2020-03-23

Johanna G skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabb och bra service. Duktiga tekniker. Rekommenderar. Läs mer
  • 2020-02-18

Catharina J skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Service av diskmaskinen - snabbt inbokat besök, höll tiden och teknikern var supertrevlig och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-02-12

Monica R skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Snabb ochkundvänlig service. Mycket gott bemötande. Läs mer
  • 2020-02-03

Joar G skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Kom på inbokad tid och gav utmärkt service. Läs mer
  • 2020-01-13

Carl-johan R skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    lagning av diskmaskin under julen det gick väldigt snabbt att fixa Läs mer
  • Emilia M

2020-01-12

Emilia M skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Mkt bra service! Trevlig reparatör. Läs mer
  • 2020-01-10

Elisabeth H skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Vi fick mycket snabb hjälp med att laga vårt företags diskmaskin.
    Kompetent och trevlig personal. Mycket nöjd med arbetet! Läs mer
  • 2020-01-10

Peter K skrev om ABS Hushållsmaskin Service
    Supernöjda. En reparatör kom och lagade vår tvättmaskin samma dag som vi ringde. Topp!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte