Alla kategorier Hushållsvaror Kalmar Västervik ABS Vitvaruservice AB

ABS Vitvaruservice AB

Box 6272, 102 34 Stockholm — Visa karta

ABS Hushållmaskin Service grundades 1996 och har sedan dess jobbat med vitvaruservice i hela stor-Stockholm. Vi har full el-behörighet och utför både instalallationer och servar befintligt. Från och med februari 2015 har vi ändrat namn och bolagsform till ABS Vitvaruservice AB med org.nr.559005-5363,
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om ABS Vitvaruservice AB

• Helena B
    Helena B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb service, ringde på morgonen och de kom på eftermiddagen. Trevlig personal och bemötande.
  • Erik T
    Erik T skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb service och väl utfört arbete till bra pris. Prisuppgiften på förhand stämde exakt med det slutgiltiga priset. Vi är helt nöjda!
  • Krister L
    Krister L skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb,effektiv,trevlig och kunnig service/personal
  • Jeremija I
    Jeremija I skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra och proffessionellt, snabb service utan krångel.
  • Peter S
    Peter S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb respons , snabb och bra service med humana priser. Väldigt flexibla vad det gäller tider. Andra gången jag anlitar firman och och vi lär ses igen. Rekommenderas starkt!
  • Georgios C
    Georgios C skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Hade problem med vår diskmaskin. Ringde och fick hjälp supersnabbt. Inom en timma var teknikern på plats och lagade diskmaskinen.
    Mycket bra service!!
  • Petter A
    Petter A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Kom inte i tid(tvåa timmar sent) svarar inte när man ringer och tar 1400kr för tio min jobb. Men luckan fungerar nu och mannen som kom var ju trevlig.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Allt har varir bra från start till mål. det enda om jag skulle gnälla på nått är att efter mailförfrågan att det skulle komma någon form av återkoppling till mig,automatsvar att " vi har tagit emot ditt mail, vi återkommer inom X timmar"

Bra serviceman, arbetade rent o snyggt, bra och snabb respon, och råd på vårt ärende.
  • Dag R
    Dag R skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Lätt att få kontakt med. Snabb återkoppling, lagade min centraldamsugare på 3 dagar, inkl. best. av reservdelar.
    Trevliga att ha att göra med, flexibla.

Jag rekommenderar dem.

/Dag
  • Gustaf Å
    Gustaf Å skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Trevligt bemötande. Snabb hantering, jag ringde ca kl 9 och fick hjälp ca kl 13. Mycket nöjd.
  • Sara L
    Sara L skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb hjälp och noga utfört jobb! Supernöjd.
  • Michael W
    Michael W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra. Snabb service och trevligt bemötande. Kan rekommenderas.
  • Peter K
    Peter K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycketbra och snabb service. Särskilt imponerad av att de kunde komma samma dag som jag ringde.
  • Mcompany Ab
    Mcompany Ab skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb återkoppling och kunniga inom området.
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Gummipackningen runt dörren på min tvättmaskin hade gått sönder med kraftigt läckage som följd. Efter samtal till ABS fick jag detta åtgärdat samma dag. Kan verkligen rekommendera detta företag, kommer aldrig ringa någon annan när vitvaror krånglar i framtiden.
  • Staffan Ö
    Staffan Ö skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket snabb och bra service!
  • Magnus L
    Reparation av spishäll Gaggenau
    Snabba, proffsiga
  • Julie D
    Julie D skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag behövde hjälp med en Siemens diskmaskin som gav ett fel nummer strax efter programstarten. Jag hade redan köpt en ny pump men behövde få den installerad trodde jag. Tyvärr visade det sig att avloppspumpen som jag hade köpt var inte problemet och det hörde teknikern ifrån ljudet. Jag ficck lämna tillbaka pumpen. Diskmaskin var kaputt för det skulle inte löna sig att byta circulationspumpen och kretskortet vilket krävdes. Lite tråkigt att det inte gick att laga men det visade sig att diskmaskin var äldre än jag kom ihåg! Teknikern från Vitvaruservice tog sig tid att förklara för mig , var hjälpsam och tittade även på min torktumlarens dörr som vissladse medan den var igång. Han lagade det åt mig.
  • Alberto C
    Alberto C skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Utmärkt!...Professionella och kunniga. Har bara bra erfarenhet med ABS.
  • Beatrisa H
    Beatrisa H skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket nöjd med servicen! Snabbt på plats (samma dag), innan jobbet utfördes fick vi veta vad som behövs lagas och totala kostnaden. Väl utfört arbete, trevligt bemötande, fakturan i mailboxen dagen efter. Rekommenderas!
  • Michele M
    Michele M skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Very good fast service and professional
  • Susanna A
    Susanna A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag tycker de gav väldigt bra service från första samtalet till sista.
    Man utförde arbetet smidigt och utan oklarheter.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra. Fick hjälp samma dag som jag ringde.
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Hej!
    Hade problem med min tvättmaskin.
    Personen som kom var korrekt, provesionall och hjälpsam. Fick besked och pris på reparationer direckt. Arbetet var inte det enklaste men han klarade det "galant" och jag har tillbaka min tvättmaskin och är jätte nöjd.
    Mvh/ Elisabet
  • Urban G
    Urban G skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb service och bra kvalité. Dessutom trevliga.
  • Catharina Lilian M
    Catharina Lilian M skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Fantastisk service och vänligt bemötande Kundvänligt och proffsigt utfört jobb Nu kan jag baka bröd igen :)
  • Timo S
    Timo S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabba, trevliga och löste problemet. Extra bonus för underhållstipsen för tvättmaskin och torktumlare
  • Ove L
    Ove L skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Bra uppföljning av uppdraget. Bra med tidspassning och kommunikation.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Lätt att få kontakt. Direktkontakt. Jag slapp gå via världsfrånvänd växel som inte har en susning om nåt. Inget krångel. Snabb hjälp. Flexibla, trevliga och serviceinriktade. Fokuserade på att lösa kundens problem utan att bli hindrade av kommunikationsproblemen inom den egna organisationen ( som inom Bosch/Siemens ). Och dessutom kunde de laga tvättmaskinen omgående. Samma dag. Utmärkt!
  • Souzan A
    Souzan A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Smidigt, ärligt, bra jobbat, kunnigt och väl bemötande
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om ABS Vitvaruservice AB
    850:- för framkörning och felsökning. Löjligt. Konkurrenter tar nästan halva priset. Oseriöst. Anlita inte. Titta vidare.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om ABS Vitvaruservice AB
    850:- bara för att dyka upp och göra en felsökning när de explicit fått en felkod på tvättmaskinen. Hutlöst och oseriöst.
  • Eva E
    Eva E skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Lätt att få kontakt med. Jag fick all hjälp jag behövde.
    jag fick löpande info om min kyl och frys då det behövdes flera åtgärder för att det skulle fungera igen.
    Jag är mycket nöjd med arbetet, kontakten och service

Kyl/frys som slutat fungera. Märke Siemens
  • Joel W
    Joel W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb på att ge gensvar vid förfrågan, erbjöd sig komma nästkommande dag. Hörde av sig om förutsättningarna för besöket lite mer än 30 min innan. Goran var trevlig, effektiv och noggrann. Visade vad felet råkade vara (leksaker som fastnat). Rekommenderas varmt!
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Fantastiska på alla sätt
    Kommer snabbt
    Ger tips om hur vi ska undvika problem
  • Göran W
    Göran W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabbt, trevligt och välgjort job.
  • Mats R
    Mats R skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Hej! Har anlitat ABS Vitvaruservice tidigare. Så bra service och bemötande att man blir förvånad. Denna gång hjälpte de oss med vårt kylskåp, allt var 100% från första kontakt tills avslut och uppföljning. Kan varmt rekommendera ABS Vitvaruservice AB till alla som behöver hjälp med vitvaror.
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    MIO är den bäste service mannen jag någonsin har träffat!
  • Representant för RS Rörservice
    Representant för RS Rörservice skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Super nöjd!! Trevligt bemötande!! Snabb service!!
    Min lucka till tvättmaskinen hade gått sönder och det var lite akut, jag fick hjälp samma dag!!
  • Carola R
    Carola R skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Trevligt bemötande och snabb hjälp med vårt problem
  • Magnus B
    Magnus B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabba, effektiva och trevligs
  • Micael B
    Micael B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Fantastisk service!!

Svarar alltid i telefon och service kommer inom
    någon timma!!!!
  • Johannes
    Johannes skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Lita inte på detta företag!

Håller inte vad de lovar, kommer försent (1 dygn), skickar felaktiga fakturor och säger att har undersökt delar som de inte har. Efter fakturan försökte jag skriftligen kontakta företagen med 3 email och 1 meddelande via deras hemsida. Fick inget svar utan bara en påminnelse faktura där de kräver betalt. 3 månader senare ringer de upp när de har fått betalt och förstår inte vad som är fel....

Rekommenderas EJ!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag tycker att det var absolut för dyrt betala 1600 kr. för 5 min jobb!
    Mvh Alexander
    P.S. hur mycket ska man betala per timme om man betalar 1600 för 5 min ?!
  • Ronald N
    Ronald N skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Tydligt och effektivt.
    Ärende: Kabelbrott i diskmaskin.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra service, kom på utsatt tid och kunde omgående ge tydligt svar på fel och föreslå hur man bäst åtgärdade felet.
  • Pål W
    Pål W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag är mycket nöjd. det var en snabb återkoppling och jag fick hjälp redan samma kväll som jag ringde. trevligt bemötande också.. tack..
  • Peter S
    Peter S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Bra bemötande och snabb service
  • Eva F
    Eva F skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb återkoppling med både besök, offert och åtgärd!

Box 6272, 102 34 Stockholm