Alla kategorier Hushållsvaror Kalmar Västervik ABS Vitvaruservice AB

ABS Vitvaruservice AB

Box 6272, 102 34 Stockholm — Visa karta

ABS Vitvaruservice grundades år 1996. Vi har sedan dess jobbat med vitvaruservice i hela Stockholm. Vi har full elbehörighet, utför installationer och service.

Hos oss kan du få hjälp med alla typer av tvättmaskiner, diskmaskiner, torktumlare, spisar, kylskåp och frysskåp eller vad det nu kan vara som krånglar. Förutom detta erbjuder vi även fastighetsservice och underhåll av tvättstugor.

Vi ger snabb och kompetent service och har alltid som mål att ha en god relation med våra kunder. Varmt välkommen till oss - här får du expertis!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 84 kunder tycker om ABS Vitvaruservice AB

• Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Trevligt bemötande och snabb service
    Trevlig personal
    Kommer att fortsätta anlita firman även i framtiden och även rekommendera det till vänner och bekanta
  • Instruktör Ž
    Instruktör Ž skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Kunde komma ut samma dag för att åtgärda problemet. Det skulle dock visa sig bli en kostsam historia och lång leveranstid på reservdelar. Han rekommenderade mig att köpa en ny produkt och felanmäla via min hemförsäkring - vilket jag gjorde.
  • Rolf J
    Rolf J skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb och bra service. Trevligt bemötande. Servicen gällde åtgärdande av diskmaskin. Kommer att nyttja företaget nästa gång också.
  • Loni H
    Loni H skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Har anlitat företaget under många år och alltid erhållit toppenbra och trevlig service. Kostnaden för jobbet har alltid varit rimlig. Denna gång gällde det utbyte av en diskmaskinspanel. Kan absolut rekommendera företaget, det är seriöst, kompetent och trevligt!
  • Miguel C
    Miguel C skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Punktligt , professionell och inte minst, trevliga.
  • Helena K
    Helena K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Otroligt proffsig service från början till slut! Lätt att få kontakt och boka via telefon och Goran gjorde ett fantastiskt jobb med vår gamla Miele-trotjänare! ABS Vitvaruservice AB kan jag varmt rekommendera!
  • Mia H
    Mia H skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Vänligt, respektfullt och mycket kompetent.
    Byte av avlopps-slang på diskmaskin. Montering av diskmaskin i bänk.
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb service och trevlig bemötande. Fick kostnadsförslag som utlovat och tvättmaskinen reparerad för förr ok kostnad.
  • Sofia J
    Sofia J skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb respons vid första kontakt och lagad tvättmaskin & torktumlare - allt på samma dag!
  • Linda S
    Linda S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Vi fick snabbt hjälp när vår tvättmaskin gick sönder. Ingen annan kunde skaka fram en tekniker samma dag.
  • Hans N
    Hans N skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Toppklassigt bemötande! Servicemannen, Mio, som kom var noggrann i sitt arbete och lämnade inget åt slumpen. Mio hade informerat om att han förmodligen inte kunde komma förrän nästkommande arbetsdag, dvs måndag. Men om han blev klar med jobbet i tid, på fredagen som jag ringde, skulle han försöka komma samma dag. Han vid kl 18-tiden på fredagen. Snacka om service!! Stort tack!!
  • Anders L
    Anders L skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabbt, trevligt och väl utfört jobb
  • Kuna B
    Kuna B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    De hade ingen intresse att göra tjänsten, ringer från dolde nummer, kontoret kan inte svara ansvarsfullt och dyrast kostnader. Jag rekommenderar inte och varnar er. :(
    2017-08-22 ABS Vitvaruservice svarar Kuna B
    Ibland under semestertiden har vi inte möjlighet att ta emot och hjälpa nya kunder eftersom vi måste prioritera våra avtalskunder och stamkunder och då hänvisar vi inte gärna våra nya kunder till våra konkurrenter.
    Alla telefonnummer som står på våra annonser är registrerade på ABS Vitvaruservice AB och inte alls hemliga, men en del av våra servicetekniker har hemliga nummer eftersom de inte vill bli störda medan de är hos kunder och jobbar.
    Vi anlitar ett företag (Gagnefs Telefonpassning AB) som ta emot samtal när vi inte hinner svara. De kan boka tid eller skicka meddelande till oss, men de ger begränsad information och är tyvärr inte kunniga i samt kan inte besvara tekniska frågor.
    ABS Vitvaruservice AB
    Mio
  • Pål N
    Pål N skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Bra bemötande på telefonen, och de ringde och avtalade tid för reparation av vår diskmaskin.
  • Paul E
    Paul E skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb analys av fel, snabb respons, bra att ni hade delarna på lager och kunde byta direkt samma dag.

Problem med nätdel på styrkort för kyl-frys.
  • Peter J
    Peter J skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra service! Kom samma dag och lagade diskmaskinen, trots att klockan hann bli 19 innan det blev vår tur. Hade alla nödvändiga delar i bilen, så han kunde laga maskinen direkt. Vettiga priser och var dessutom trevlig!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Bra, snabbt o enkelt. Trevlig och korrekt. Dyrt, men det är snarare en branchfråga
  • Per S
    Per S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    ABS löste mitt problem med tvättmaskinen mycket professionellt och med bästa tänkbara bemötande. Rekommenderar dem till 100%!
  • Mary R
    Mary R skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Handhavandet av vårt ärende, trasig torktumlare, sköttes på bästa sätt med ett artigt och vänligt bemötande och punktligt på utlovade tider.
  • Tove W
    Tove W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb och professionell service!
  • Lotta K
    Lotta K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Har haft kontakt med ABS Vitvaruservice AB flertal gånger tidigare och anser att företaget är välrenommerat och därför anlitar jag alltid företaget vid problem med vitvarorna.

Lotta
  • Elin D
    Elin D skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Vi fick hjälp med vår diskmaskin på jobbet samma dag vilket var guld värt! Snabb och diskret service. Mycket uppskattat!
  • Peter H
    Peter H skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Helt fantastiskt. Har panik med en tvättmaskinslucka som gått i baklås. Ringer vid 20 tiden och får svaret att 'jag kommer om en stund'. ABS dyker upp och har på 10 minuter öppnat luckan, reparerat det som var trasigt och räddat kvällen, veckan och månaden. Det visitkortet får en hedersplats till nästa gång det behöver användas.
  •   jan W
      jan W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Utmärkt service! Kompetent montör som kom i tid och gjorde jobbet perfekt.
  • Suzana N
    Suzana N skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jättenöjda med besöket. Duktig och trevlig.
  • Peter K
    Peter K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag är MYCKET nöjd med ABS Vitvaruservice. Mio var professionell, snabb, samt kunde redan samma dag åtgärda problemen.
  • Helena B
    Helena B skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb service, ringde på morgonen och de kom på eftermiddagen. Trevlig personal och bemötande.
  • Erik T
    Erik T skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb service och väl utfört arbete till bra pris. Prisuppgiften på förhand stämde exakt med det slutgiltiga priset. Vi är helt nöjda!
  • Krister L
    Krister L skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb,effektiv,trevlig och kunnig service/personal
  • Jeremija I
    Jeremija I skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra och proffessionellt, snabb service utan krångel.
  • Peter S
    Peter S skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb respons , snabb och bra service med humana priser. Väldigt flexibla vad det gäller tider. Andra gången jag anlitar firman och och vi lär ses igen. Rekommenderas starkt!
  • Georgios C
    Georgios C skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Hade problem med vår diskmaskin. Ringde och fick hjälp supersnabbt. Inom en timma var teknikern på plats och lagade diskmaskinen.
    Mycket bra service!!
  • Petter A
    Petter A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Kom inte i tid(tvåa timmar sent) svarar inte när man ringer och tar 1400kr för tio min jobb. Men luckan fungerar nu och mannen som kom var ju trevlig.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Allt har varir bra från start till mål. det enda om jag skulle gnälla på nått är att efter mailförfrågan att det skulle komma någon form av återkoppling till mig,automatsvar att " vi har tagit emot ditt mail, vi återkommer inom X timmar"

Bra serviceman, arbetade rent o snyggt, bra och snabb respon, och råd på vårt ärende.
  • Dag R
    Dag R skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Lätt att få kontakt med. Snabb återkoppling, lagade min centraldamsugare på 3 dagar, inkl. best. av reservdelar.
    Trevliga att ha att göra med, flexibla.

Jag rekommenderar dem.

/Dag
  • Gustaf Å
    Gustaf Å skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Trevligt bemötande. Snabb hantering, jag ringde ca kl 9 och fick hjälp ca kl 13. Mycket nöjd.
  • Sara L
    Sara L skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb hjälp och noga utfört jobb! Supernöjd.
  • Michael W
    Michael W skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra. Snabb service och trevligt bemötande. Kan rekommenderas.
  • Peter K
    Peter K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycketbra och snabb service. Särskilt imponerad av att de kunde komma samma dag som jag ringde.
  • Mcompany Ab
    Mcompany Ab skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Snabb återkoppling och kunniga inom området.
  • Torbjörn K
    Torbjörn K skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Gummipackningen runt dörren på min tvättmaskin hade gått sönder med kraftigt läckage som följd. Efter samtal till ABS fick jag detta åtgärdat samma dag. Kan verkligen rekommendera detta företag, kommer aldrig ringa någon annan när vitvaror krånglar i framtiden.
  • Staffan Ö
    Staffan Ö skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket snabb och bra service!
  • Magnus L
    Reparation av spishäll Gaggenau
    Snabba, proffsiga
  • Julie D
    Julie D skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag behövde hjälp med en Siemens diskmaskin som gav ett fel nummer strax efter programstarten. Jag hade redan köpt en ny pump men behövde få den installerad trodde jag. Tyvärr visade det sig att avloppspumpen som jag hade köpt var inte problemet och det hörde teknikern ifrån ljudet. Jag ficck lämna tillbaka pumpen. Diskmaskin var kaputt för det skulle inte löna sig att byta circulationspumpen och kretskortet vilket krävdes. Lite tråkigt att det inte gick att laga men det visade sig att diskmaskin var äldre än jag kom ihåg! Teknikern från Vitvaruservice tog sig tid att förklara för mig , var hjälpsam och tittade även på min torktumlarens dörr som vissladse medan den var igång. Han lagade det åt mig.
  • Alberto C
    Alberto C skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Utmärkt!...Professionella och kunniga. Har bara bra erfarenhet med ABS.
  • Beatrisa H
    Beatrisa H skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket nöjd med servicen! Snabbt på plats (samma dag), innan jobbet utfördes fick vi veta vad som behövs lagas och totala kostnaden. Väl utfört arbete, trevligt bemötande, fakturan i mailboxen dagen efter. Rekommenderas!
  • Michele M
    Michele M skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Very good fast service and professional
  • Susanna A
    Susanna A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Jag tycker de gav väldigt bra service från första samtalet till sista.
    Man utförde arbetet smidigt och utan oklarheter.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om ABS Vitvaruservice AB
    Mycket bra. Fick hjälp samma dag som jag ringde.

Box 6272, 102 34 Stockholm