Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Absoluteapartment

Absoluteapartment

Kåkbrinken 16, 111 27 Stockholm — Visa karta

Absoluteapartment - Ett hem hemifrån!

Med Absoluteapartment kan du välja att hyra ut din bostad eller
varför inte hyra en bostad smidigt och enkelt. Absolutapartment
förmedlar både semesterboenden, lägenheter och hus över större
delar av världen.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Absoluteapartment:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 9 kunder tycker om Absoluteapartment

• Vilhelmina U
    Vilhelmina U skrev om Absoluteapartment
    Bra utbud av lägenheter att hyra i flera olika städer i världen. Lättanvänd sida med mycket och bra information om samtliga lägenheter. Sammanfattningsvis mycket smidigt system både för dem som önskar hyra ut sin egen eller hyra någon annans lägenhet.
  • David E
    David E skrev om Absoluteapartment
    Fantastisk service och mycket bra support. Deras hemsida är väldigt lättanvänd. Jag har inget ont att säga.
  • Elin H
    Elin H skrev om Absoluteapartment
    Absoluteapartment.com är den bästa lägenhetsförmedlaren jag stött på! Bra utbud, en hemsida som är lätt att förstå och en blixtsnabb support! Tack för det!
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Absoluteapartment
    Proffsiga, seriösa och mån om kunden i hela ledet.
  • Ida P
    Ida P skrev om Absoluteapartment
    En jätte rolig ide! En chans att komma närmare staden och få tips på guldkorn istället för att bara besöka dom vanliga turist attraktionerna. Ett mer personligt boende än hotell.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Absoluteapartment
    Alltid snabb återkoppling med ett trevligt bemötande från företaget. Otroligt smidiga och proffsiga att ha och göra med. Rekommenderas varmt!
  • Johan P
    Johan P skrev om Absoluteapartment
    Jag har hyrt ut min lägenhet via dem, och det har fungerat kanon! Vi hyrde ut under en sommar och så tog vi pengarna och drog till Thailand samma vinter. Riktigt bra svensk sida med serviceinriktad personal!!
  • Sonia K
    Sonia K skrev om Absoluteapartment
    Ett seriöst företag som tillvaratar och lyssnar på kundens önskemål.Ställer även upp om problem uppstår.
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Absoluteapartment