Active Recycling Scandinavia AB

Active Recycling Scandinavia AB

activerecycling.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Active Recycling! Vi är det innovativa återvinningsföretaget som erbjuder privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar/samfälligheter kostnadseffektiva återvinningslösningar där miljön och kunden alltid står i fokus. Våra tjänster innefattar: - Avfallscontainer / Container - Försäljning och upphämtning...

379 omdömen om Active Recycling Scandinavia AB

Sedan starten hos Reco 2019

Lennart P

Bra bemötande Bra pris Kommer att använda dom igen

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för ditt fina omdöme Lennart. Du är alltid välkommen!

Marita K
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Mycket trevligt bemötande! Allt fungerade mycket bra.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Marita! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme.

Sten S
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Vänligt, bra och tydligt redan i telefonsamtalet i allt som spelar roll, alltså när containern skulle kunna komma, volymen i containern, vilka material som platsar i containern, vad det skulle kosta och varför. Utmärkt med tidig leverans av containern och borttagning i rätt tid samt specifierad faktura. Tack!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för att du tog dig tiden för att lämna denna fina feedback Sten, det uppskattas!

Jarl S
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Trevligt bemötande och bra service

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Precis så som vi vill upplevas! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme Jarl.

Carola R
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Jag behövde med kort varsel få hem en en container för blandat avfall och blev mycket personligt och trevligt bemött. Active Recycling tillhandahöll snabb service, allt gick väldigt smidigt och priset var riktigt bra. Jag är jättenöjd.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Härlig läsning! Tack snälla för att du tog dig tiden för att lämna detta fina betyg Carola.

Daniel B
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Bra bemötande och snabb leverans - Helt nöjd :)

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Daniel! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Per M

Allt gick väldigt smidigt och enligt överenskommelse. Öppen container 22m3

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Härligt att höra Per! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Anders L
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Trevlig personal och de kunde hitta till platsen fastän det var en svår väg dit

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Anders! Det är inte alltid enkelt, men med bra vägledning från våra kunder så brukar det oftast lösa sig smidigt. Tack för att du tog dig tid för att lämna detta fina omdöme!

Peter G
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Väldigt enkelt att beställa. Bra tips vilken variant och bra pris! Kommer beställa container därifrån igen!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Peter! Tack för att du lämna detta omdöme och du är självklart alltid välkommen att beställa igen.

Gustaf A
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Snabb hantering och bra service!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Precis som det skall vara! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme Gustaf.

Nathalie N
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Trevligt bemötande, Kunniga, sakliga, smidig och löste mitt problem på en gång. Överförväntan! Jag rekommenderar Active Recycling Scandinavia Ab varmt. Det var första gången jag anlitade Active Recycling för hämta min BAG efter renovering men det kommer INTE vara den sista.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla för dina fina ord och rekommendation Nathalie! Du är alltid välkommen åter.

Mikael E

Bemötande var smidigt & snabbt & service proffsig & enkel! M

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Mikael! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Emelie B
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Snabb och bra kommunikation och leverans

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme Emelie!

Liselotte S
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

De har varit professionella, pålitliga, tillmötesgående och trevliga vid de tillfällen vi har anlitat dem. Finns ingen anledning att välja något annat företag.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla för dina fina ord Liselotte, och även för att du tar dig tiden för att lämna denna feedback!

Marie E

Beställning av Big Bags samt upphämtning. Snabbt hanterat och bra bemötande-

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme Marie!

Vasso J
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Bra och snabb service med kvalitet.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Precis som vi vill ha det! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme Vasso!

Marianne A
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Basil var mycket trevlig och gav snabb och kompetent respons på alla mina frågor kring hyra av kontainer. Mycket nöjd.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Det låter precis som Basil! Skoj att höra, jag har framfört din feedback och tackar för att du tog dig tiden Marianne.

Isabella K
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Mycket bra upplevelse. Bra pris! Trevlig kontakt och snabb leverans. Smidigt att man kan ha den så länge som behövs med låg dagshyra och sen ringa ett par dagar innan för upphämtning. Vi hade den längre än planerat då saker kom emellan. Kommer definitivt använda oss av dem nästa gång vi behöver container.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Underbar läsning! Tack för denna fina feedback Isabella och för att du tog dig tiden. Ni är alltid välkomna!

Arne E
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Väldigt serviceminded. Alltid trevliga och tillmötesgående.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack och detsamma till dig Arne! Uppskattar att du tar dig tiden för att lämna detta omdöme.

Arezou J
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Super bra service! Angerede och professionella personal.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla för dina fina ord Arezou och för att du tog dig tiden!

Cecilia J
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Tre starka och vänliga grabbar som kom i tid och inte klagade över backen upp till mig eller röran som de skulle röja upp i. Jag är mycket nöjd, möjligen lite sur över att bolaget begärde kreditupplysning på mig när jag redan hade betalt räkningen. Cecilia J

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla för din feedback Cecilia. Ang kreditupplysningen mailade jag dig efter jag läste detta, skönt att vi kunde reda ut det missförståendet!

Ingvar W
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Ett bra bemötande. Jag fick vad jag förväntade mig. Jag beställde hyra av en container som jag fyllde med en vindsröjning. Inga problem vare sig med leverans eller hämtning. Det fungerade så som det ska fungera och som det oftast, ja nästan alltid fungerar med en sådan tjänst.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skönt att höra Ingvar! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme.

Anna A
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Supernöjd! Snabbt och smidigt! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla Anna för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme!

Susanne S
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Snabb och bra service, mycket trevligt bemötande. Vi köpte tjänsten där ni kom och hämtade säckar med skräp.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Susanne! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Johan J
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Bra bemötande, lyssnade, frågade och kom med förslag på lösning. Levererad i tid och ett bra pris. Kanoners

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Underbar läsning! Tack Johan för att du tog dig tiden för denna feedback.

William B
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Fick bra med hjälp för att för att välja rätt container. Bra kommunikation, bra pris och allting gick felfritt under projektet. Kommer att använda igen!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra William! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme. Du är alltid välkommen åter!

Emil H

Smidig hantering Utställd enligt överenskommelse

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Precis som vi vill att det ska vara, smidigt och enligt överenskommelse! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme Emil.

Anders L
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Smidigt, prisvärt och enligt överenskommelse

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Härligt att höra Anders! Tack snälla för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Erik L

Snabb och bra återkoppling via Mail. Perfekt service

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Underbart att höra Erik! Tack för din fina feedback.

Åke S
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

All kontakt var bra dom gjorde precis dom. I kommit överens om

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Härligt att höra Åke! Tack snälla för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Linda L
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Active Recycling är ett företag med kunden i fokus! Offerten var mycket tydlig. Kommunikation med företaget var trevlig, professionell och otroligt snabb återkoppling. Chauffören som levererade container var superproffs och lyhörd för placering. Var tvungen att be om en extra tömning och det var inga problem och löstes direkt. Från offertförfrågan - utskick av faktura har jag varit 100% nöjd.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Det värmer enormt att få läsa något sådant här! Tack snälla Linda för dina fina ord och för att du tog tid tiden för att skriva detta. Alla inblandade har fått till sig detta. Allt gott!

Ulf F
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Det mesta fungerade jättebra utom placeringen av containern da det var för trangt !

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för din feedback Ulf! Det händer tyvärr att det är lite för trångt med en container även om vi tydligt visar mått och bilder innan beställning. Skönt att det lösa sig ändå!

Peter K
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Trevligt o proffsigt bemött. Som ovan kund av container blev jag hjälpt hela vägen även när jag ändrade tider mm. Helt nöjd med samarbetet - från beställning till hämtning och faktura. Mvh/Peter Kvant, f d borrbybo.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla Peter för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme. Skoj att du var nöjd med allt!

Sören R
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Alltid trevligt bemötande och snabba leveranser.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla Sören. Alltid lika trevligt att hjälpa Er med avfallshanteringen!

Charlotte D
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Dom är mycket pålitliga med punktliga lite dyra.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme Charlotte!

Martin A
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Bra service och försökte möte mina önskemål trots kort framförhållning av mig. Lämning och hämtning av container gick smidigt och trevligt bemötanande från chaufför.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla för att du tog dig tiden för att lämna denna feedback!

Jan H
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Mycket trevliga som jag hade kontakt med

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att höra Jan! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme.

Gunnar B
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Allt fungerade som det skulle. Enkelt att boka

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Härligt att höra Gunnar. Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme!

Peter W

Bra bemötsnde Höll vad de lovade Höll tiden

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skönt att höra Peter. Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Suvi M
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Har inget att anmärka på. Vi kommer att anlita dem igen, som vanligt :)

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla Suvi, ni är alltid välkomna! :) Och tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Kristian L
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Mycket bra service och trevligt bemötande.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Precis som vi vill upplevas! Tack snälla Kristian för att du tog dig tiden för denna feedback.

Björn K
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Bra och trevligt bemötande. Beställde en container för blandat avfall för en storröjning hemma. Containern både lämnades och hämtades enligt överenskommelse utan krångel och till ett mycket rimligt pris. Rekommenderas!!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Underbar läsning Björn! Tack snälla för denna fina feedback.

Katarina Appelgren A
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Trevligt bemötande. Trots att det bestämda datumet för leverans av container inte gick att genomföra bemöttes det med att det inte var några problem. Vår bostadsrättsförening hyrde en mindre container för sopor.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Alla problem går att lösa :) Tack snälla för denna feedback Katarina, ni är alltid välkomna åter!

Louise Skogby L
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Snabba och bra svar, väldigt hjälpsamma och smidigt med både leverans och hämtning.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Underbart att höra Louise! Tack snälla för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.

Stefan D
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Superbra att ha att göra med. Hjälpte oss med kort varsel med mycket hög service.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Skoj att du är nöjd Stefan! Tack snälla för att du tog dig tiden för att lämna denna feedback.

Ulla E
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Snabbt service och gott bemötande. Lätt att få kontakt vid frågor och funderingar.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Precis som vi vill upplevas. Tack snälla Ulla för dina fina ord och feedback!

Staffan L
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Mycket hjälpsamma och kommunikativa. Dessutom med en helt acceptabel prislapp.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack snälla för dina fina ord Staffan och även för att du tog dig tiden!

Anders E
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Punktligt, service inriktade och trevliga.

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta fina omdöme Anders!

Börje A
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Proffsiga, lösningsorgenterade, snabba och trevliga! Alexander var kanon!

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Tack för dina fina ord Börje, det uppskattas enormt!

Rickard O
Skrev om Active Recycling Scandinavia AB

Blev uppringd och vi kom överens på telefon när byggsäcken skulle hämtas. Och inga som helst problem, Hämtad enligt ök. Rekommenderas verkligen

Svar från Active Recycling Scandinavia AB

Underbart att höra Rickard! Tack för att du tog dig tiden för att lämna detta omdöme.