Active Recycling

Active Recycling

Välkommen till Active Recycling!

Vi är det innovativa återvinningsföretaget som erbjuder bortforsling, container och storsäckslösningar till dig som privatperson, företagskund eller bostadsrättsförening i Stockholm och Skåne län.

När du anlitar oss kan du förvänta dig kostnadseffektiva återvinningslösningar med hållbarhet och miljötänk i fokus.

Varmt välkommen att be om en offert från oss. Vi svarar alltid inom 60 minuter och levererar önskad tjänst inom 48 timmar. Om du undrar över någonting så har vi lyhörd och kunnig personal på plats som är tillgängliga för att svara på dina frågor.

Läs vad 126 kunder tycker om Active Recycling 2

2021-09-17
    Snabba svar. Lyhörd för önskemål med att lämna och hämta containern.
    Tack för ditt fina omdöme Mona! Active Recycling
    2021-09-15
    Även om jag oftast har ganska dålig framförhållning så löser Basil det utan omsvep och svarar med lätthet, inga problem det löser vi!
    Tack för grym service och tålamod!
    Tack för dina fina ord och omdöme Fredrik. Basil är helt klart en person som enbart ser lösningar och inte problem! Active Recycling
    2021-09-15
    Väldigt bra service och bemötande!
    Snabba svar, snabb leverans och helt ok pris.
    Tack för dina fina ord och betyg Maria! Active Recycling
    2021-09-14
    Otroligt trevligt bemött, fantastiskt fin service.

Trodde att det skulle vara krångligare, men allt var väldigt tydligt.

Snabbt, smidigt och enkelt (beställde två containrar för att rensa ut gamla möbler, madrasser etc.).
    Tack för dina fina ord och betyg Sara, det uppskattas enormt! Active Recycling
    2021-09-13
    Otroligt trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabba att svara och återkoppla. Flexibla vid förändringar. Jag är imponerad och kan bara rekommendera!!
    Stort tack Magnus för dina fina ord och rekommendation, det uppskattas! Active Recycling
    2021-09-10
    Bra och trevlugt bemötande .
    Köpte en 24m3 blandskräp
    Detsamma till dig Tommy. Tackar för ditt fina omdöme! Active Recycling
    2021-09-08
    Snabba, bra pris och väldigt trevliga
    Tack för dina fina ord och omdöme Elis! Active Recycling
    2021-09-08
    Snabba
    Service minded
    Inget omöjligt!
    Container för släng i samband med flytt
    Med bra kommunikation och planering är inget omöjligt! Tack för ditt fina betyg Karin. Active Recycling
    2021-08-31
    Jag blev bra bemött och allt fungerade enl ök! containern kom evl vad vi var öerens om och sedan kom fakturan som i allt förklarade kostnaderna.
    Skoj att höra Ronny! Tydlighet är viktigt. Tack för ditt fina omdöme! Active Recycling
    2021-08-27
    Helt OK
    Tack för det fina betyget Per-Olof! Active Recycling
    2021-08-26
    Hej vi behövde hjälp med bortforsling av skräp på vår förskola Riddaren i Stockholm. Jag hittade dem på nätet blev jättebra bemött o stor hjälp på en gång, snabb återkoppling dem visste precis vad för sorts bilar o antal som vi behövde. Supertrevliga killar som kom på utsatt tid, rekommenderar de verkligen till andra. Med vänlig hälsning, Cina fsk Riddaren
    Skoj att ni blev nöjda Cina! Tack för dina fina ord och omdöme. Active Recycling
    2021-08-26
    Det gick väldigt enkelt att boka, containern på plats på utsatt tid och hämtades efter att jag ringt, Bra service och till ett vettigt pris.
    Johan P
    Vallåkra
    Skoj att höra Johan! Tackar för ditt fina omdöme. Active Recycling
    2021-08-24
    Snabba och proffsiga.
    Trevligt bemötande
    Tack för ditt fina betyg Ulrika! Active Recycling
    2021-08-21
    Vi beställde en container och vi fick snabbt svar och en väldigt bra bemötande och service
    Tack för dina fina ord och omdöme Sandra! Active Recycling
    2021-08-19
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Tack för dina fina ord Magnus! Active Recycling
    2021-08-19
    Jag fick snabb återkoppling och svar på alla frågor jag hade både före och efter att vi fått hem containern. Allt fungerade också smidigt och vi blev nöjda.
    Tack för ditt fina omdöme Ann-Britt! Active Recycling
    2021-07-28
    Blev uppringd efter att ha kontaktat dom på nätet. En trevlig och kunnig kille berättade om företaget och hur de arbetar. Fick ett mycket bra och seriöst intryck. Jag förväntade mig att de skulle hjälpa till att forsla bort saker vi inte ville ha kvar. Hade önskemål om hämtning en viss dag. Som utlovat ringde man innan avfärd så bi kunde finnas på plats. En fantastiskt trevlig och effektiv kille kom och jobbade som bara den. Är mycket nöjd och kommer anlita dom igen.
    Tack för dina fina ord Astrid! Det uppskattas verkligen och du är alltid välkommen åter. Active Recycling
    2021-07-27
    Bra på alla sätt.
    Inga kostigheter, allt fungerade från mailväxling till upphämtning !!
    Skoj att höra Sven och tack för ditt fina omdöme! Active Recycling
    2021-07-25
    Utmärkt service och positivt bemötande!
    Tack för ditt fina betyg Anna! Active Recycling
    2021-07-24
    Supernöjd med allt! Snabba hämtningar och snabb återkoppling på alla frågor. Kommer definitivt använda Active Recycling nästa gång också.
    Skoj att höra Mikaela. Du är mer än välkommen! Active Recycling
    2021-07-22
    Mycket trevligt bemötande, snabb återkoppling och bra service! 😊👍
    Precis det vi jobbar för! Tack för ditt fina omdöme Karolina. Active Recycling
    2021-07-19
    Snabb återkoppling vid kontakt, utmärkt hjälp vid beställning och leverans av containern på utsatt tid.
    Skoj att höra! Tack för ditt fina betyg Ankie. Active Recycling
    2021-07-10
    Mycket bra bemötande, flexibelt, fick bokning med kort varsel. Snabbt jobbat på plats, alla våra grovsopor sorterades snabbt in i lastbilen av två entusiastiska killar, mycket nöjd!
    Skoj att höra Annika! Tack för att du tog dig tiden att lämna detta fina omdöme! Active Recycling
    2021-07-10
    Käpte en tjänst med container o nlamdat abfall. Fungerade bra o motsvarade förväntningarna. Bra bemötande o bra hanterat
    Skoj att höra Arne! Tack för dina ord och fina omdöme. Active Recycling
  • Karl Henrik G
    2021-07-09
    Snabb leverans av container och bra pris. Rekommenderas
    Tack för ditt fina omdöme och rekommendation Karl! Active Recycling
    2021-07-08
    Mycket bra. Snabba svar. Tydligt och korrekt.

Vi blev väldigt väl bemötta.

Vi hyrde en returcontainer. Den kom på tid - trevlig chaufför som både lämnade och hämtade på tid.
    Precis vad vi vill stå för! Tack för dina fina ord och omdöme Ylva. Active Recycling
    2021-07-08
    Väldigt smidig process med allt och stort plus i kanten för deras chaufför som ställde containern exakt där vi ville ha den trots att vi har en utmanande väg för att komma hela vägen fram till vårt hus
    Tack för dina fina ord Martin! Skall vidarebefordra detta till chauffören som gjorde jobbet på plats. Active Recycling
    2021-07-08
    Jag har vänt mig till Active Recycling två gånger och det har varit toppen båda gångerna! Trevligt bemötande via mail, fantastiska killar på plats, flexibla och tillmötesgående trots krånglig beställning från mig. Rekommenderar varmt och välkomna tillbaka! /Hanna Kahm, rektor på Tyresö Montessori
    Tack för dina fina ord Hanna! Det var absolut ingen krånglig beställning. Den var tydlig vilket gjorde det enkelt. Ni är alltid välkomna åter vid behov av hjälp! Active Recycling
    2021-07-08
    Fick snabb och bra respons på min förfrågan,
    Bra killar som hjälpte till att tömma och slänga mycket mer än vad som var beställt.
    kommer använda oss av dom igen.
    Tack för dina fina ord och omdöme! Ni är alltid välkomna åter! Active Recycling
    2021-07-06
    Topp! Bortforsling fyllnads massor.
    Topp kund! Tack för ditt fina omdöme och goda samarbete Henrik! Active Recycling
    2021-06-28
    Vi beställde hämtning av storsäckar med byggavfall och hämtning skedde smidigt och helt enligt plan dagen efter beställning! Skulle absolut använda dom igen!

/ Ville
    Skoj att höra Ville! Tackar för ditt fina betyg! Active Recycling
    2021-06-27
    Bemötandet och servicen som Active Recycling erbjöd och levererade var över förväntan! Med otroligt kort varsel kunde de hjälpa oss med upphämtning och förflyttning av våra utrensade prylar. Redan från första samtalet uppfattades den höga kompetens och kvalitet som ingav ett seriöst intryck av tjänsten de erbjöd. Vi fick såväl offert som flera uppdatering längst med vägen. Hade rekommenderat Active Recycling till alla mina vänner! :)
    Oerhört trevlig läsning Ida! Tack för att du tog dig tiden att lämna detta fina omdöme. Skall förmedla till alla involverade! Active Recycling
    2021-06-24
    Mycket trevligt bemötande som vanligt,snabba svar och levererar i tid. Beställde 10m3 container och allt funkade fint.
    Väldigt skoj att höra Tommy! Tack för din beställning och ditt fina omdöme! Active Recycling
    2021-06-24
    De är bra, bra priser och väldigt tjänstvilliga och duktiga
    Tack för ditt fina omdöme! Det är precis vad vi alltid strävar efter. Active Recycling
    2021-06-18
    Flexibelt och smidigt! Fungerade perfekt!
    Skoj att höra Charlotte! Tack för ditt fina betyg! Active Recycling
    2021-05-29
    tre container varav en för eternit tyckte service och hämtning fungerade perfekt. plus ett trevligt bemötande vid beställning så vårt projekt löper på vidare Tack Janne
    Tack för ditt fina betyg och lycka till med projektet nu Janne! Active Recycling
    2021-05-28
    Bra service och snabba med tömning av container
    Precis som vi vill att det skall vara! Tack för ditt fina omdöme Martin! Active Recycling
    2021-05-27
    Jag beställde containern och hämtning av farligt avfall.
    Jag fick den besta bemötande.
    Snabba och utförliga svar, anpassning efter mina behov och trevlig personal.
    Tack för dina fina ord och omdöme Kristina! Active Recycling
    2021-05-26
    Beställde container till vår BRF, fungerade utmärkt. Inga konstigheter och Active Recycling var mer än behjälpliga.
    Skoj att höra! Tack för Ert fina omdöme. Active Recycling
    2021-05-11
    Snabba och enkla att ha att göra med.
    Precis som vi vill upplevas. Tack för ditt fina omdöme Aleksandra! Active Recycling
    2021-05-08
    Enkla och trevliga att ha och göra med. Skötte uppdraget utmärkt.
    Skoj att höra Dan. Tack för ditt fina omdöme! Active Recycling
  • Michael W
    2021-05-07
    Otroligt smidigt! Gjorde förfrågan på nätet och fick mailsvar inom en timme. Konkurrenskraftigt pris och snabb uthämtning av 2 byggsäckar. Extra plus för säljaren som också följde upp på telefon.
    Otroligt trevlig läsning Michael! Tack för att du tog dig tiden att lämna denna rekommendation! Säljaren (Basil) har mottagit din feedback. Active Recycling
    2021-05-06
    bra sajt och lätt att hitta olika priser för tjänster
    Tack för ditt fina omdöme Marie! Active Recycling
    2021-05-05
    Beställde stor container, snabbt o bra , men var inte informerad om att det fanns 7 st öppningar som krävde hänglås.Annars allt ok
    Skoj att höra Annika och tack för din feedback. Vi skall tänka på att vara tydligare gällande hänglås framöver! Active Recycling
    2021-05-04
    Hyrde container 30 m3. Snabb och tydlig kommunikation. Mailade sent på kvällen att jag var klar med containern och de hämtade den tidigt på morgonen dagen efter.
    Skoj att höra Joakim! Tack för ditt fina omdöme. Active Recycling
    2021-04-24
    Alltså Basil, vilken klippa! Beställt flera containers för vårt byggprojekt, alltid lika snabb och alltid lika trevlig. Bästa priset vad jag kunnat hitta och otroligt smidiga. Trodde aldrig jag skulle bry mig om att rekommendera ett företag som hanterar mitt byggavfall, men för Active Recycling blev jag ju tvungen.
    Vilken underbar läsning! Basil är precis som du beskriver väldigt serviceinriktad. Han har mottagit detta och vi tackar så mycket! Active Recycling
    2021-04-23
    Bokade via ntainer. Trevligt, snabbt och rimligt pris. Lätta att ha med att göra!
    Skoj att höra Ewy! Tack för ditt fina betyg. Active Recycling
    2021-04-23
    Bra kommunikation och trevligt bemötande. Snabb leverans av conteiner.
    Skoj att höra Pierre! Tack för ditt fina omdöme. Active Recycling
    2021-04-23
    Container till rätt pris i rätt tid, snabbt och smidigt på rätt plats.
    Skoj att höra Melvin. Tack för ditt fina omdöme! Active Recycling
  • Markus J
    2021-04-23
    10m3 container blandat avfall. Snabba och lätta i kontakten. Allt gick smidigt.
    Precis som vi vill att det skall vara! Tack för ditt dina omdöme Markus. Active Recycling