ADRA FLYTT & STÄD AB

ADRA FLYTT & STÄD AB

www.adratransport.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till ADRA FLYTT & STÄD AB! Vi på ADRA FLYTT & STÄD AB erbjuder dig en helhetslösning vad det gäller flytt och städning. Med 15 års erfarenhet inom städ och och flyttservice så förstår vi vad som behövs i leveransen från vår sida för att du som kund ska blir nöjd med oss. Tjänster: Transport, bemanning, flytt, flyttstäd...

96 omdömen om ADRA FLYTT & STÄD AB

Lasse M
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Snabb och effektiv kontakt och utförande av flytt. Lösningsfokuserat.

Carina B

Proffessionellt. Snabbt. Nogranna. Vänliga. Pra pris

Pizzeria L
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Trevliga, lösningsorienterade och mkt bra bemötande

Gerth N
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Är mycket nöjd med helhetsuppdraget med packning, flyttning inkl. slängt mycket på tippen och städning. Rekommenderas!

Almir A
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Det var okey med flytt och städdning trevliga personal.

Alf A
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Mycket bra utfört uppdrag. Pigga, glada och trevliga killar. Den här gången gällde det transport av piano. När jag behöver hjälp nästa gång kommer jag att kontakta dem igen.

M+ A
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Superbra tjänster. snabbt och snyggt!

Emma O
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Supereffektiva och starka karlar! Kunde inte varit mer nöjd, de tog till och med sig en bokhylla och slängde på tippen. Jag är så tacksam!

Emma O
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Otroligt effektiva, satte skyddsplast på möblerna och var noggranna med allt. Bar ett helt bohag till tredje våning utan hiss, tack! Anlitar Adra vid nästa flytt med☺️

Magdalena M
Skrev om ADRA FLYTT & STÄD AB

Professionellt utförd arbete. Personalen var väldigt noggranna att skydda alla mina möbler. Stor tack för det! Trevligt bemötande. Pålitliga, glada och utförde jobbet utmärkt! Kan inte bli mer nöjd!

Alexander K
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Tycker de har bra service och är hjälpsamma samt "trollar" fram tid för städ när det är kris - hänt mer än en gång. Kan varmt rekommenderas😉

Monica B
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Mycket trevlig att prata med. Kom på besök för att se om flytten ska vara med timpeng eller med fast pris. Noggrann, duktiga, trevlig personal. Vi köpte flytt o flyttstäd. Är mycket nöjda. Tackar för all hjälp. Mvh Monica 👍🤗

Margit A
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Denna flytthjälp kan vi varmt rekommendera. Trevliga och duktiga killar som arbetade snabbt och ordentligt.

Sofia A
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Jag anlitade Adra Transport för flytthjälp och städ. Kontakten med Adra var väldigt snabb och enkel. Flythjälpen får full pott, är helnöjd! Rekommenderar varmt. Vid flyttstäd hade vissa småsaker missats, såsom några lister och element. Men överlag godkänt städ!

Gun-Britt O
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Flyttransport. Trevliga, vänliga och effektiva! 10/10!

Fredrik H
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Utmärkt kommunikation, lätta att få tag på, lätta att arbeta med och allt blev som utlovat. Bra pris också. 5/5

Lena H
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Oerhört proffsigt från början till slut. Bra med avtalet man skrev innan. Bra bemötande från personalen som hade koll på allt o löste minsta sak på bästa sätt

Marie W
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

De svarade genast. De kunde genomföra flytten av en soffa snabbt.

Brian B
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Är mycket nöjd med hur flytten gick, snabbt och bra, seriösa anställda som ställde möblerna där man ville ha dom.Högsta betyg.👍 Likaså med flyttstädningen, högsta betyg. Allt så bra det kan bli.👍

Annelie B
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Lugn och trygg transport av mina möbler. Adra transport behandlade mitt bohag med försiktighet och varsamhet och jag är mycket nöjd med flytthjälpen.

Pia M
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Jag köpte flytt tjänst och tycker att det var trevlig och bra personal som utförde uppdraget professionellt. Trevligt och bra bemötande. De levde upp till mina förväntningar. Mvh Pia

Pedro D
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Dom är klockrena :) gillar hur dom jobbar och dom är trevliga och jag är 100% nöjd

Gaby K
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Snabbt, lätt och bra inga problem kommer att anlita dom igen rekomenderar dom för andra👍

Elenor A
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Bra service som gjorde det man förväntade sig.

Carina S
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Trevliga killar åh bra jobbat 👍🏻

Carin A
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Snabb respons på förfrågan, bra och tydlig kommunikation och offert, duktiga och trevliga flyttkillar på plats och väldigt fint bemötande och service. Adra Transport Flytt & Städ gjorde ett jättefint jobb åt oss med både flytt av bohag och bortforsling av skräp och vi är så nöjda! Tack!

Monika H
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Flytten sköttes på bästa sätt och allt gick smidigt och bra. Trevlig och kompetent flyttpersonal och kan varmt rekommendera!

Angela E
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Flytt och flyttstädning; Vänligt och professionellt bemötande. Effektivt och noggrant utförda tjänster. Jag är mycket nöjd och företaget rekommenderas varmt!

Bostadsrättsföreningen 1
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Mycket trevligt bemötande. Ett professionellt och seriöst företag som utför abetet på bästa möjliga sätt. Rekommenderas starkt!

Majvor L
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Allt fungerade över våra förväntningar. Mycket trevlig och service inriktad personal. Flytten gick smidigt och allt var på plats fortare än vi förväntat. Kan varmt rekommendera ADRA Transport. Mvh Majvor Larsson

L&m A
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Bra smidig flytt av vårt kontor med bra kontakt under hela processen

Maxim S
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Punktliga, trevlig bemötande, samt snabba på att återkoppla till kunderna vilket är väldigt viktigt för mig. Flytt och städ gick snabbt och smidigt, dock jag var skeptisk i början. Fantastisk service kan jag säga!

Valon A gillar detta
Linda Marie B
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Trevliga killar som gjorde min flytt så smidig och enkel.

Margareta R
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Mycket bra,trevliga,gick mycket smidigt,snabba ,kan rekommendera dem,Bara positivt

Rune H
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Flytten fungerade alldeles utmärkt. På 6 timmar var hela bohaget på plats, trots att de stora möblerna inte fick plats i hissen vare sig i den gamla som den nya lägenheten. De fick bäras tre trappor ner respektive tre trappor upp. Heder åt "flyttgubbarna" - de gjorde ett strongt arbete!

Lennart J
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Punktliga, vet vad som skall göras. Ärliga!

Claes N
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Bra genomförd flytt. De var noggranna och skötte det bra. Rekommenderas

Aslög O
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Allt gick snabbt och smidigt vid flytten. Packning och städning funkade fint. Vi kommer definitivt rekommendera ADRA till våra bekanta.

Carina N
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Mycket bra service och duktig personal

Monika E
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Bra bemötande, fullföljde uppdraget utan hinder. Tack!

Linda S
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Jag är helnöjd med hjälpen, flytten och bemötandet. Jag uppskattar att de kommer med frågor och tar pauser när de behöver det. De levde upp till förväntningarna och lite till för de var att bra gäng. De vann mitt förtroende och jag kände mig trygg och tacksam.

Evelina S
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Jättetrevliga och riktig bra service! De skötte allt snyggt från början slut. Rekommenderar jättestarkt!

Roland W
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Allt fungerade perfekt. Mina varmaste rekommendationer

Britt O
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Snabba, duktiga, trevliga! Rekommenderas!

Elisabeth O
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Trevligt bemötande,inga problem,allt gick att lösa, trots att jag hade tunga möbler. Kan starkt rekommendera.Bra pris.Jag anlitade för flytt.

Linnea H
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Köpte flyttstäd av firman. Allt var fint städat men dem hade glömt haspa alla fönster och en dörr hade glömts att låsa. Men absolut ingen anmärkning på städningen. Den var så fin!

Realisera A
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Vi anlitade ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD för en brådskande transport av gods i Uddevalla och vi måste säga att vi är otroligt nöjda med deras service. Trots att vi kontaktade dem samma dag, fick vi en mycket snabb återkoppling och personalen var mycket hjälpsam och vänlig från första stund. Vår upplevelse var mycket positiv och vi skulle definitivt rekommendera dem till någon som söker en pålitlig snabb transporttjänst. Tack igen till ADRA TRANSPORT för deras fantastiska service och hjälp!

Yvonne M
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Jätte trevlig personal, jobbade flitigt och var försiktiga och noggranna. Rekommenderar starkt!

Åsa G
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

dom gjorde det bra snabbt och effektivt

Maria Lies Ingrid Å
Skrev om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD AB

Snabb, professionellt och tydlig i kommunikation och information. Lite dyr, men det kan det vara värt.