ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD

ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD

Läs vad 13 kunder tycker om ADRA TRANSPORT FLYTT & STÄD 2

2022-06-26 Verifierad kund
    När vi skulle flytta till nytt hus anlitade vi Adra transport för flytthjälp. Vi är väldigt nöjda med bemötandet och det utförda arbetet. Eftersom vår husförsäljning ställde till det för oss genom att vägra godkänna slutbesiktningen så blev vi tvungna att samma dag flytta fram datum för flytthjälpen. Detta fixade Adra transport och utförde uppdraget två dagar senare, hela tiden ett trevligt bemötande och fokus på kundens nöjdhet. Inget skadades och priset var fullt rimligt. Detta är ett företag som verkligen vill att kunden ska vara nöjd! Vi ger våra varmaste rekommendationer!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Fantastiskt! Superbra, snälla, effektiva med flytten. Försiktiga med alla saker. Trevliga. Inget mer jag hade önskat. Supernöjd!
    Flytt av bohag till Sälen. Mycket bra
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lite problem när lastbilen inte orkade upp för backen men det löstes snyggt!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket trevliga killar, noggranna och snabba.
    Rengjorde våra golv på Second hand i Kungälv.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bolaget sköter sig klanderfritt!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag var ju stort sett nöjd med deras städning.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag är verkligen nöjd med dem. Det är allt jag kan säga. Har inget att klaga på.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jätte bra bemött, noggrant städat och inget att anmärka på
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag tackar dem för deras arbete. De arbetar noggrant och tar väl hand om saker och ting. Mycket trevliga människor.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag blev perfekt bemött i alla led. Från den första kontakten, med hembesök, till själva flytten och efteråt.

Idag mötte jag dem när de höll på med en flytt huset bredvid och de kände igen mig (hälsade glatt); det visar på att Adra transport är mycket mer än själva flyttandet.
    2022-06-19 Verifierad kund
    De är noga snabba och flexibla
    2022-06-19 Verifierad kund
    Vi köpte tjänsten flytt, städ och packa flyttlådor. Bra priser, proffs, and generellt nöjda!