Aduction Living AB

Aduction Living AB

About company

Aduction Living är en inredningsbutik online med brett sortiment till hemmet och till barnen. Här hittar du även inredningshjälp online och vi hjälper dig även vid en försäljning av din bostad. Aduction Living drivs av Linda Abrahamsson som har flera års erfarenhet inom heminredning. Vi är alltid mån om dig som kund och hos...

18 omdömen om Aduction Living AB

Pernilla G
Wrote about Aduction Living AB

Jag är så så nöjd med allt Linda har hjälpt mig med. Linda tar sig an sitt uppdrag med det största av engagemang och resultatet blir därefter. Superbra!! Jag och mina pojkar är så nöjda och så tacksamma.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Kari K
Wrote about Aduction Living AB

Smidigt företag med ett starkt sortiment som är helt i tiden

Mikaela O
Wrote about Aduction Living AB

Jättefina glas! Bästa kundbemötandet. Personligt, trevligt och serviceminded. Oerhört nöjd

Susanna H
Wrote about Aduction Living AB

Snabb leverans, bra och snabb service, god kvalitet på produkterna

Therese J
Wrote about Aduction Living AB

Jag köpte dricksglas och kuddfodral och är supernöjd. Fina varor, bra priser, fin hemsida och snabb leverans.

Svar från Aduction Living AB

Roligt att höra att du är nöjd! Tack för att du handlade.

Lisa K
Wrote about Aduction Living AB

Fina grejer, snabb och fin service.

Svar från Aduction Living AB

Tusen tack! Kul att du är nöjd.

Lali C
Wrote about Aduction Living AB

Snabb leverans, bra produkt och till ett bra pris 😊

Svar från Aduction Living AB

Tack snälla! Bra att du är nöjd.

Patrizia S

Trevlig sida. Fina saker. Snabb leverans

Svar från Aduction Living AB

Tusen tack! Vi blir så glada för dina fina ord!

Westhem F
Wrote about Aduction Living AB

Vi upplever Linda som duktig, effektiv och alltid positiv i sina uppdrag som inredningsstylist inför bostadsförsäljningar. Våra kunder, som hon hjälpt inför försäljningar, har varit väldigt nöjda.

Tusen tack!

Bobutiken I
Wrote about Aduction Living AB

Snabb och pålitlig. Gör ett jättefint arbete med kvalitet!

Tusen tack!

Martin K
Wrote about Aduction Living AB

Mycket bra inredningsrådgivning! Rekommenderas starkt!

Svar från Aduction Living AB

Tack snälla! Var trevligt att samarbeta med er.

Anne H
Wrote about Aduction Living AB

I 1/4 dricksglas var det spricka i glaset som vi köpte. Läcker. De övriga var perfekta. Snabb leverans och kan ha gått sönder i frakten. (Köpte online med hemleverans) underbara glas i övrigt

Svar från Aduction Living AB

Hej! Tråkigt att det var trasig när det kom fram. Skickar dig gärna ett nytt glas. Mvh Linda

David S
Wrote about Aduction Living AB

Alltid glad och trevlig. Bra service och koll på läget. Kommer definitivt tillbaka

Tack snälla!

Julia E
Wrote about Aduction Living AB

Ett företaget med det lilla extra! Fint utbud av produkter, en snygg och enkel hemsida som aldrig har krånglat. Men det bästa av allt.. servicen! Vid ett tillfälle beställde jag glas som tyvärr var trasiga vid leveransen men jag kontaktade företaget och fick svar på mindre än 10 min och bara dagen efter fick jag nya glas skickade till mig. Det kallar jag service!! Jag kommer definitivt köpa mer från denna hemsidan! Hatten av för ett seriöst företag med det lilla extra! 🙏🏼 Jag har bara bra saker att säga om detta företag!🤗

Svar från Aduction Living AB

Tusen tack för dom fina orden!

Charlotta M
Wrote about Aduction Living AB

Fantastisk service& noga utvalt sortiment

Svar från Aduction Living AB

Så roligt att du är nöjd!

Pernilla G
Wrote about Aduction Living AB

Vi har fått ovärderlig hjälp av Linda! Vi är så tacksamma! Linda har hjälpt oss med att inreda vårt vardagsrum/kök och vår hall. Linda har lotsat oss genom köpen av våra nya möbler och inredningsdetaljer. Allt så smakfullt och fint. Linda jobbade efter mottot att skapa ett vardagsrum som vi inte ville skiljas ifrån och hon lyckades mer än väl. Vi stortrivs i vårt ”nya” hem! Pernilla

Svar från Aduction Living AB

Tusen tack för det fina omdömet! Roligt att höra att ni trivs med det nya.

Lena K
Wrote about Aduction Living AB

Fina saker, fin hemsida, trevligt bemötande. Snabb leverans!

Aduction Living gillar detta
Offensive content
Choose a reason:

Tack! Roligt att höra att du är nöjd! Mvh Linda

Marina B
Wrote about Aduction Living AB

Toppen! Snabb leverans och välpackat!

Aduction Living gillar detta
Offensive content