Aerius Ventilation AB

Aerius Ventilation AB

aerius.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Aerius Ventilation AB på Reco, där vi värderar feedback från alla våra kunder, stora som små. Sedan starten 2015 håller vi hårt om våra värderingar: kunden nöjd, hålla deadline och effektivitet genom hela processen. Vårt team är specialiserat på att anpassa energieffektiva ventilationslösningar för villor, bostadsrättsföreningar...

543 omdömen om Aerius Ventilation AB

Sedan starten hos Reco 2020

Mariana S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Professionellt bemötande och genomförande. Tydlig kommunikation från första kontakt fram t o m fakturering. Trevlig och hänsynsfull personal. Ger mina bästa rekommendationer.

Emil L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Installerade FTX i radhus i två plan med självdrag. Maskin på vinden. + Jag är nöjd med resultatet, och överlag nöjd med aerius. + Alla är trevliga och går oftast att få tag på för frågor osv. inför och under installationen + De hjälpte till och fixade snickare för att täppa igen några hål som uppstod i samband med att det behövdes tas upp golv för att borra. + De höll tidsplan och inom offert - Det dök upp en del problem som kanske skulle kunnat undvikas om man gått igenom mer innan. jag hade i vissa fall en...

Charlotte W
Skrev om Aerius Ventilation AB

Aerius hade en bra kommunikation i samband med offert och avtalstecknande. De utförde jobbet mycket bra - ordning och reda. Efter utförd utbyte av fläkt så skulle vi få protokoll som inte dök upp utan vi fick "tjata" lite - det drar ned betyget något samt att de inte verkar kolla sin info mail så bra/så ofta/fördelar arbetsuppgifter/mail. därav blir det ingen 5:a. Men det utförda arbetet var mycket bra!

Sten L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra bemötande, snabbt och korrekt utfört jobb.

Britt-Louise A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Allt har fungerat bra! Bra info och genomförande av byte av köksfläkt.

Jakob S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande, snabb och effektivt utförande! Supernöjd med resultatet samt priset! //Jakob Cabrera

Olof G
Skrev om Aerius Ventilation AB

Proffsigt från offert till leverans enkelt och snabbt

Christian J
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi anlitade Aerius Ventilation AB för rengöring av våra frånluftsdon och frånluftskanaler. Vi tyckte de gjorde ett exceptionellt arbete av främst två anledningar - en är den enastående kommunikationen och återkopplingen från projektledare Andreas som bokar in teknikern. Och när det kommer till tekniker Johan fick vi en fantastisk insats. Både vad gäller kompetens och feedback på arbetet som utfördes. Sen skadar det inte heller att de är mycket trevliga att ha att göra med. Aerius Ventilation rekommenderas varmt!

Anders A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevliga proffsiga hantverkare som fixade vår ventilation till vår fulla belåtenhet. Vi är mycket nöjda med vår nya takfläkt och spisfläkt som fungerar utmärkt.

Per-Eric S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi köpte ett nytt ventilations aggregat. Trevlig personal både i konsultation och i utförande av bytet. Bra info om hur allt ska skötas och en installation precis som vi beställt!

Mikael L

Snabba proffsiga och tillmötesgående

Lena E
Skrev om Aerius Ventilation AB

Installation av ventilationaggregat har förväntar mig av det jag betalar för

Yvonne S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Allt var bra. Bemötandet bra. Utförandet bra. Ventilationsuttag.

Fredrik S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande, kunnig personal, lyhörd service.

Maria F
Skrev om Aerius Ventilation AB

Kanon kille som kom och fixa vår heru ventilation.

Leif H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Företagets representant gjorde ett bra jobb med att rensa kanalerna i vårt hus

Lars S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevlig personal och bra jobb. Jag hade räknat med att radonhalten skulle gå ner men tyvärr är den lika hög. Killen som var här hade inte så mycket erfarenhet av radon bekämpning.

Göran A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevliga! Snabba! Skräpade inte ner så mycket. Å lite snygga var ni också!

Michael S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Smidigt att beställa Bra Job utfort !!!

Jenny S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra tekniker som förklarade vårat ventilationssystem på ett tydligt och pedagogiskt sätt.

Göran S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mkt bra hörde av sig omgående när vi beskrev vårt önskemål Tydlig offert och arbete genomfördes i gott samarbete Allt stämde bra och arbetet utfördes exakt som de utlovade

Fredrik E
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag kan rekommendera Aerius. Professionellt och trevligt bemötande. Motsvarade mina förväntningar. Installationen blev mkt bra.

Daniel E
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi blev väldigt nöjda med installationen av vår ftx-ventilation. Väldigt skönt var också att kunna ha en ordentlig dialog kring val av aggregat mm när man är fullständig lekman i ämnet själv. Jag skulle rekommendera dom heltklart! /Daniel

First-Name L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande från första kontakt tills arbetet var klart.Rengöring av frånluftskanalerna och takfläkts byte i isande kyla,utfört av kunnig och trevlig Ziad. Anlitar er gärna fler gånger.

Anders B
Skrev om Aerius Ventilation AB

En ok insats. Sotningen av ventilationen utfördes, vilket var nödvändigt. Personen som kom var trevlig och gjorde sitt job, men inte mer. Hade blivit lovad en erfaren person, eftersom vi funderar på att byta hela anläggningen, men nej. Personen hade jobbat 3 mån och var dessutom missnöjd och på väg därifrån till annan firma, visade det sig (jag som frågade lite). Bortsett från detta, ok.

Eva G
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bokade långt i förväg och dom kom precis den veckan vi kommit överens om. Kändes som dom verkligen kunde sin sak. Trevliga och tillmötesgående. Snabba med att åtgärda lite för högt ljud av motorn för ventilationen. Mycket nöjda . Eva

Fredrik S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Väldigt professionellt arbete från första kontakt till slutfört uppdrag. Kan varmt rekommendera Aerius.

Ulf E
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra hantering, fick fin genomgång av teknikern som utförde jobbet.

Ninos G
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande o fick svar på mina frågor.

Sven J
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra bemötande och jobbat förutom att kontrollen var monterad med mycket korta skruv på en gipsvägg

Advokatfirman Oebergs Ab A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag hade verkligen låga förväntningar om att få hjälp, men det blev så bra! -Om man som kund inte vet något alls om ventilation och hur en takfläkt fungerar - eller var den tagit vägen- är Aerius helt rätt val av entreprenör- kunnigt, tålmodigt och vänligt lotsas man rätt och får precis den rådgivning som behövs och därefter en snabb offert - som dessutom håller. Kundmottagningen är alltså alldeles utmärkt, liksom genomförandet och uppföljningen. Mina varmaste rekommendationer för dessa killar!

Maria D
Skrev om Aerius Ventilation AB

Snabb kontakt och mycket proffsigt jobb utfört av trevlig medarbetare! Rengjorde mina fruktansvärt smutsiga ventilationskanaler.

Camilla H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mycket professionella och duktiga, fick bra förklaring av Ziad, på vad de skulle göra och vad de hade gjort. Det tillkom lite material som inte var med i offerten och de stämde genast av via telefon att det var okej. Kan varmt rekommendera Aerius Ventilation

Claes E
Skrev om Aerius Ventilation AB

grymt bra service av säljaren + de två installatörerna som kom. dom får alla 5 getingar i betyg. Mycket bra.

Gunnar M
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra bemötande. Trevliga personer som utförde arbetet. God information till mig under arbetets gång.

Eivor B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Lätt att komma i kontakt med företaget och att förklara de speciella förhållanden som gäller vid en beställning av tjänster som ska utföras.

Joanis M
Skrev om Aerius Ventilation AB

Professionell och service inriktad personal. Rekommenderas starkt. Har använd dom i flera år.

Håkan B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag fick svar på min förfrågan inom de 48 timmar som de skriver på hemsidan. Personen som ringde var kunnig och trevlig och jag fick offerten strax efter samtalet. Efter att jag accepterat offerten på en ny värmeväxlare så hade jag lite tur, installatörerna ville arbeta extra och två dagar senare, på en lördag, får jag den gamla utbytt. Installatörerna gjorde ett bra jobb och det blev en snygg installation. De var effektiva och väldigt trevliga. Jag hade ganska höga förväntningar och de levde upp till dem.

Henrik J
Skrev om Aerius Ventilation AB

Smidigt, trevligt och bra resultat. Som det ska vara!

Patrik B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jobbet utfördes snabbt och bra. Dock glömde den första personen jag bokade med att lägga in jobbet flera gånger så teknikern dök aldrig upp. Sen pratade jag med VDn som gav kompensation för att de missat. Överlag är jag nöjd och kan rekommendera bolaget

Anders D
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra utfört arbete av kunnig personal till en rimlig kostnad.

Henrik P
Skrev om Aerius Ventilation AB

De kunde komma tidigare än väntat och fixade klart allt på en dryg halvdag. De åkte aldrig iväg och hämtade något utan hadr saker med sig. Ett minus var att de kunde bars byta motorn på takfläkten då resten knte passade trots att det var de själva som varit här och konstaterat att fläkten skulle bytas. Det var några år sedan som de konstaterade att bytet behövdes och skickade den första offerten (som de senare baserade den offerten vi beställde mot på). Nu blev det billigare och det skulle inte ha något funktionell betydelse,...

Jonas B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Alla var trevliga mot mig och alla gav mig mycket bra service. Ett seriöst företag som jag starkt kan rekommendera.

Margareta Ö
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande och genomförande, men inte så starka vad gäller administration och kommunikation - både mot kund och internt mellan medarbetare. De som skulle utföra arbetet hos oss var inte helt informerade om vad som skulle göras och trodde att vi skulle ha hjälp med en köksfläkt vilket inte var fallet. Bra i övrigt!

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Margareta, tack för ditt omdöme men är samtidigt överraskad över din kommentar om vår administration och kommunikation mot kund/internt. Vi kom inom avtalad tid, utförde det som vi kommit överens om och höll deadline. Vi lämnade snabbt en offert samma dag till dig om att åtgärda ytterligare fel i ditt system. Montörerna kan ibland fråga vad som ska göras för att säkerställa att det stämmer överens med arbetsbeskrivningen. Vi tackar för förtroendet.

Britt-marie L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Installation av takfläkt och rengöring av kanaler. Trevligt och duktig installatör Att det inte blir en femma beror på att installationen blev framflyttad två dagar pga dubbelbokning.

Helena N
Skrev om Aerius Ventilation AB

Arbetet utfördes proffsigt och till och med offerten var proffsigt, jag gillade han som utförde jobbet han hade gjort ett stort jobb hos mej tidigare. Tack för allt arbete på mitt hus.

Svante F
Skrev om Aerius Ventilation AB

Proffsigt och trevligt bemötande av tekniker på plats!

Roland F
Skrev om Aerius Ventilation AB

Proffsigt bemötande Väl genomfört arbete med byte av takfläkt Utmärkt kundbemötande Enda nackdel var en långväntetid (2 mån) från kontakt till åtgärd, delvis förklarat av mellanliggande helger (jul och nyår)

Rami A
Skrev om Aerius Ventilation AB

profesionella och kunniga, gick väldigt smidigt

Sami A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mycket bra bemötande vid bokning av ventilationsrengöring. Hade inte så mycket förväntningar då det var första gången. Super nöjd med ventilationsrengöringen som gjordes. Kunnig personal! Rekommenderas!