AG Elektriska

AG Elektriska

www.agelektriska.se
  • Badge2023

AG Elektriska är en pålitlig partner när det kommer till elinstallationer. Vi hjälper företag, föreningar och privatpersoner med allt från små till stora eljobb. Vårt mål är att utföra snabba, trygga och säkra elinstallationer med högsta kvalitet till ett bra pris. Vi har många års erfarenhet av att utföra elinstallationer och...

31 omdömen om AG Elektriska

Birgitta J
Skrev om AG Elektriska

Trevligt bemötande och väl utfört jobb. Kan varmt rekommenderas.

CARL T
Skrev om AG Elektriska

Snabbt svar, trevligt bemötande, bra utfört arbete inom angiven tid till ett rimligt pris. Såhär ska det gå till. Jag vet vart jag vänder mig nästa gång! 👍🏻

Svar från AG Elektriska

Vi blir så glada när vi får höra att bemötandet är positivt, vi brinner verkligen för kundservice och sätter alltid dig som kund i fokus. Varmt välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp. Hälsningar Fredrik och Jonathan på AG Elektriska⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Ebba  S
Skrev om AG Elektriska

AG levererar alltid felfria, proffsiga och tidsenliga arbeten, vi uppskattar alltid deras utförande när vi tar in dem! Väldigt seriösa och noggranna killar!

Ulf O
Skrev om AG Elektriska

Proffsigt bemötande och snygg installation av våran laddbox. Rekommenderas varmt!

Svar från AG Elektriska

Stort Tack för att du tog dig tid till att lämna ett omdöme. Du vet vart vi finns när du behöver hjälp Hälsningar Fredrik och Jonathan på AG Elektriska ⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Aidan F
Skrev om AG Elektriska

Professional and friendly service. Installed kitchen cabinet lighting and wall sockets - quick, tidy and a quality job done on time. Highly recommended.

Fredrik A gillar detta
Svar från AG Elektriska

We are so happy when we hear that the response is positive, we are really passionate about customer service and always put you as a customer in focus. Welcome to contact us when you need help Greetings Fredrik and Jonathan at AG Elektriska⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Eva B
Skrev om AG Elektriska

Proffsigt bemötande och snabbt jobbat👍

Fredrik A gillar detta

Hans B
Skrev om AG Elektriska

Mycket duktiga och snabba killar. Aldrig omöjliga om man ber om något mer som inte finns i beställningen Bra priser och korta väntetider.

Svar från AG Elektriska

Vi blir så glada när vi får höra att bemötandet är positivt, vi brinner verkligen för kundservice och sätter alltid dig som kund i fokus. Varmt välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp Hälsningar Fredrik och Jonathan på AG Elektriska⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Maria H
Skrev om AG Elektriska

Bra utfört arbete och väldigt trevliga killar

Johan G
Skrev om AG Elektriska

Jag behövde hjälp med installation av jordfelsbrytare samt byte ifrån anslutningsdosa till vägguttag i badrum för tvättmaskin. Jag fick även ett uttag för taklampa installerat. Kontakten med företaget var tydlig och smidig. Jag visste inte riktigt vad som behövdes och jag fick bra hjälp att bestämma vilken lösning som passade bäst för mig. Elektrikern som utförde arbetet var väldigt trevlig, snabb, professionell, punktlig och lätt att samarbeta med. Jag fick bättre hjälp än vad jag förväntat. Under tiden som elektrikern...

Cecilia H
Skrev om AG Elektriska

Svara snabbt på mail, utförde jobbet snabbt & effektivt. Trevlig elektriker.

Jakob S
Skrev om AG Elektriska

Mycket nöjd, trevlig kille som kom på utsatt tid och var både kunnig och snabb. Rekommenderas!

Lodi Sava A
Skrev om AG Elektriska

Välbemötande,snabb service,punktligt,proffsigt och trevligt.Hittade bra lössning till installation av min nya spiss till en gammal elektrisk uttag. Rekommenderas varmt!

Mohmoud P
Skrev om AG Elektriska

Vi fick fint bemött och företaget gjorde jobbet felfri.

Björn M
Skrev om AG Elektriska

Möttes av en kunnig, snabb och trevlig kille som flexibelt löste det jag hade bett om. Gav dessutom pragmatiska råd kring olika lösningar. Rekommenderas!

Svar från AG Elektriska

Vi blir så glada när vi får höra att bemötandet är positivt, vi brinner verkligen för kundservice och sätter alltid dig som kund i fokus. Varmt välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp Hälsningar Fredrik och Jonathan på AG Elektriska 0720078007⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Johan M
Skrev om AG Elektriska

Väldigt bra bemötande. Proffsiga och bra pris. Kan rekommendera!

Philip P
Skrev om AG Elektriska

Suveränt proffsiga och tillmötesgående. När jag kontakta AG elektriska var vi inte helt på det klara med vad vi ville åstadkomma i form av ljuslösning. Utöver den operativa biten av installation så var det även uppskattat att vi hade någon att rådfråga och konsultera kring vad våra alternativ var. 4 stjärnor får de för att dom är suveräna elektriker, sista stjärnan förtjänar dom genom att go the extra mile i form av kundbemötande och engagemang

Lars G
Skrev om AG Elektriska

Seriöst med snabb handläggning och transparent redovisning av kostnaderna

Anton F
Skrev om AG Elektriska

Väldigt proffsig och kompetent. Kan varmt rekommendera!

Marleine G
Skrev om AG Elektriska

Trevlig personal, lyssnar på önskemål och uppfyller dessa😊 Bra priser och mycket kompetent personal! Köpte spotlights som de även satte upp, mycket snyggt! Städar efter sig så inga skräp att ta hand om. Rekommenderar denna firma varmt!

Svar från AG Elektriska

Ordning och reda är A och O 🙌🏽 Stort tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med oss. Hälsningar Fredrik och Jonathan på AG Elektriska 0720078007⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

David W
Skrev om AG Elektriska

Duktiga, kommunikativa och ärliga. De håller sitt ord och är väldigt duktiga på sitt yrke.

Igor R
Skrev om AG Elektriska

Mkt nöjda med AG elektriska. Hittade dem via en vän och deras instagramkonto. Fick förutom hjälp med mitt problem även massa bra tips

Mario S
Skrev om AG Elektriska

Snabba, duktiga och utan några konstigheter

Emelie N
Skrev om AG Elektriska

Ett företag med proffsigt och trevligt bemötande. Dom hjälpte oss med all El vid renovering av kök och badrum samt mindre jobb runt om i lägenheten. Vi rekommenderar varmt AG Elektriska.

Ramtin P
Skrev om AG Elektriska

Bästa elfirman i Stockholm! Otroligt bra bemötande, de är väldigt proffsiga elektriker som är lyhörda och kompetenta. Kan inte rekommendera dem tillräckligt. De installerade utebelysning på min uppfart och gjorde ett kanonbra jobb, jag är jättenöjd!

Thomas C
Skrev om AG Elektriska

Mycket snabba och kunniga grabbar . Jag ringde upp ag och och trodde att jag skulle få vänta på dom i någon vecka eller så. Men till min förvåning när dom redan dagen efter knackade på dörren och fixade vårat 380 volts uttag som hade brunnit p.g.a. En överkokning så vatten rann ner bakom spisen då löste dom det med en omkoppling till ett säkert uttag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️👍🏼😀

Svar från AG Elektriska

Stort Tack för att du tog dig tid till att lämna ett omdöme. Vi gör allt vi kan för att kunna hjälpa våra kunder med snabba panikproblem! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp Hälsningar Fredrik och Jonathan på AG Elektriska ⚡️👨🏼‍🔧👨🏼‍🔧

Hans B
Skrev om AG Elektriska

Professionellt, trevöig, kom punktligt på utsatt tid = helnöjd

Adam S
Skrev om AG Elektriska

Tog hjälp av AG Elektriska för ett större eljobb hemma. Mycket seriösa och professionella hela vägen. Smidig kommunikation, punktliga och gjorde jobbet perfekt. Väldigt nöjd!

Anders A
Skrev om AG Elektriska

Kunnig, trevlig, snabb och noggrann. Lyssnade och hörsammade våra önskemål. Städade och tog med sig skräp och förpackningar. Det blir inte bättre!

Ingemar T
Skrev om AG Elektriska

Bra bemött - bra info o välgjort jobb. Eljobb med felsökning o åtgärd.

Sofia G
Skrev om AG Elektriska

Kunniga, bra på att stämma av och återkoppla. Ger förslag och tipsar. Vi är väldigt nöjda!

Andreas E
Skrev om AG Elektriska

Kom snabbt ut efter bokning, trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Lyhörda på vad jag ville ha och kom med idéer för bättre lösning.