Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-04

en del av Agera Säkert

Läs vad 14 Läs vad Statisk El-Utbildning

• Stefan A skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-06-04

Blev lite annorlunda utbildning via nätet nu under coronan. Men den var väldigt bra i alla fall. Läs mer
  • Martin L skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-29

Jag tycker att det var en smidig lösning att ha utbildningen över internet, då det är lite svårt att röra sig till olika platser. Det var lite strul här och där, men sånt händer hela tiden. en väl täckande utbildning med videor som gjorde det lätt att förstå. Läs mer
  • Maria A skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-29

Jag deltog i webutbildning om statisk elekticitet. Den var mycket lätt att följa, bra pedagogiskt upplägg och tog upp flera exempel med direkt anknytning till min arbetsmiljö, vilket gjorde att innehållet kändes mycket relevant och användbart. Läs mer
  • Markus H skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-27

Kurs I Ex-klassad miljö. Mycket trevlig bemötande och kurs. Personen som höll kursen var väldigt pedagogisk och lätt att följa. Innovativa försök, det enda som var minuset att kursen inte Kunde genomföras på plats tillföljd av COVID-19. Annars strålande kurs som gav viktig kunskap och erfarenhet. Läs mer
  • Wera K skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-27

Lärorik kurs som var väl anpassad efter företaget Läs mer
  • Lee H skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-27

Bra snabbgenomgång på statisk laddning. Ger en kunskap att fundera på risker när man rör sig i ex-klassade utrymmen och vid hantering av brandfarliga vätskor och pulver. Ger ej tillgänglig kunskap att verkligen se alla faror och lösningar för säker hantering. Läs mer
  • Hilde-marlene B skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-27

Jag tycker det var en duktig föreläsare och att jag kunde mer om statisk elektricitet när utbildningen var klar Läs mer
  • Klara-maria M skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-04-27

Jag tyckte det var en bra utbildning med väldigt bra praktiskta exempel, däremot var det lite problem med uppkopplingen när man utförde den digitalt via telefonen. Läs mer
  • Alexander K skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-02-10

Agera Säkert har under ett par års tid utbildat oss i statisk elektricitet.

Av Agera Säkert får man alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrick L skrev om Statisk El-Utbildning en del av Agera Säkert

2020-02-06

Bra kurs med många praktiska övningar och moment som höll intresset uppe hos deltagarna Läs mer