Agera Säkert

Agera Säkert

Ring 073-522 05 09 agerasakert.se

Välkommen till Agera Säkert! Vi hjälper dig att skapa en säker arbetsplats. Med en rad tjänster, utbildningar och produkter ser vi till att rusta dig eller ditt företag med rätt verktyg inom brand och säkerhet. Utbildningar * Statisk el - Här varvar vi teori med intressanta experiment. * Heta arbeten - Vi välkomnar dig till...

69 omdömen om Agera Säkert

Johan J

Bra bemötande, kom upp en tanke om att anlita företaget som rådgivare i förbättring av våran anläggning för att kunna jobba på ett säkrare sätt.

Emma-Helena E

Det enda jag inte gillade var att det var kattpäls och att den kallades Malte, kändes lite hjärtskärande. Annars kanon!

Valerie C

Bra upplägg, gillade att det var en blandingen med presentation, powerpoint samt att det var filmer att se. så hängde man inte med i Power pointen så kunde filmen klargöra det man missat/inte förstått.

Henrik L

Jag har just börjat på ett nytt jobb och fick gå kursen genom dom. Bra bemötande av företaget och bra upplägg av kursen.

Mikael R

Utbildningen var väldigt intressant och givande. Duktig föreläsare.

Ulf S

Bra och intresant utbildning där man även visar med diverse försök hur statisk elektricitet uppstår. Och även påvisar vilka katastrofala följder en liten gnista kan få. Har gått er utbidning förut live men var bra med en repetition..

Mårten J

bra kurs/utbildning. Intressant med bra upplägg

Daniel L

Mycket bra utbildning, han prata väldigt tydligt och lätt att förstå. Bra videos

Helene A

Den digitala utbildningen i Statisk Elektricitet var både pedagogisk och intressant och passade både dem som aldrig gått förut och dem som behövde en repetition. Det kändes bra att utbildningen kördes live och varvades med inspelade experiment, som gav mer liv åt föreläsningen.

Urban A

Bra utbildning för dem som arbetar i eller i närheten av EX-zoner.

Pelle J

Den var bra och lärorikt 👍👍👍👍👍

Shima V

gick på utbildningen Webutbildning i statisk elektricitet, mycket trevlig personal och bra service. Mycket lärorik och intressant utbildning med ett mycket bra upplägg. väldigt nöjd.

Leonard U

Utbildning inom statisk elektricitet och de risker som det medfattar. Utmärkt upplägg och struktur på utbildning som hjälpte att hänga med genom hela utbildning. Små filmer med experiment som var fantastiska och lyfte det fenomen som diskuterades och fick det att fastna i minnet.

Elisabeth T

Mycket bra bemötande från Agera Säkert, lite teknikstrul men felet låg nog i vårat företags blockeringar m.a.p datasäkerhet. Toppen utbildning, lättsam med ett allvarligt innehåll som var lätt att förstå. Motsvarade helt förväntningarna, stor kunskap i enkel tappning. Pedagogiskt upplägg med blandad teori och visuell beskrivning av de olika ingående avsnitten. Utbildningen kommer jag att rekomendera vidare till andra. Lagom längd och relevans på utbildningen, man tappade inte fokus.

Linnea J

Jag tycker att utbildningen i sin helhet var väldigt lärorik och väldigt pedagogisk; utbildaren förklarade tydligt och upprepade sådant som var viktigt. Experimenten och exemplen som visades på film var också ett bra inslag för att ta till sig kunskapen och dessa gjorde utbildningen lite roligare jämfört med att bara lyssna på en föreläsare. Jag saknade dock en lite mer vetenskaplig förklaring i vissa fall, det blev kanske lite väl grundläggande förklaringar och jag tycker om att förstå varför det är på ett visst sätt och...

Alma C

Vädig bra utbildning. Dock alldels för lång.

Ernst J

Lärorik kurs om statisk elektricitet.

Marcus S

Mycket bra kurs. lätt att lyssna på och väldigt engagerad i det han gjorde.

Zere G

Bra kurs och jag nöjd med den. Den skulle ha blivit bättre om är på plat.

Ulf S

Kurs i statisk elektricitet. Oerhört väl presenterat kurs i webinarform. Lågt ställda förväntningar då jag gått kurs i samma ämne för ca 2 år sedan. Kursledare skapade ett stort intresse kring ämnet. Väldigt intressant och värdefullt och omsatt i praktik

Christofer J

Bra och informativ utbildning. Fungerade bra med exprimenten även fast den var digital. Jag harde dock lite problem att ljudet var osynkat efter första pausen men det fungerade iaf.

Niklas L

Otroligt kunnig föreläsare som gjorde utbildningen intressant. Bra anpassning till digital variant med små filmsnuttar som visade praktiskt vad som händer och sen förklarades teorin bakom.

Patrik A

Det var sakligt, tydligt men ändå inte tråkigt.

Pernilla J

Jag gick utbildningen och är mycket nöjd. Bra blandning mellan teori och filmklipp med laborationer.

Ida L

Kanonbra kurs om riskerna med statisk elektricitet - alla borde gå den!

Karl-johan L

Kurs i statisk elektricitet (på distans).Bra och proffsigt utfört.

Mikael L

Lagom lång utbildning, intressant.

Nicklas G

Lite länge till första pausen. Annars bra.

Rasmus W

Bra utbildning med upplägg och material

Fredrik H

jätte bra , bra genom och tydlig. bra tid inte för lång

Jens E

Fantastisk talare och filmvisningar

Malin B

Det hängde sig ibland ca 7 ggr under hela utbildningen.

Svar från Statisk El-Utbildning

Hej! Tack för din feedback! Tråkigt att det hakade upp sig så många ggr under utbildningen! Tyvärr händer det ibland under online utbildning. Hoppas du ändå fick behållning av utbildningen. Ta hand om dig🌼 Hälsningar Josefin Agera Säkert Sverige AB

Patrik S

Lagom informativt- i lagom mängd. En välbalanserad utbildning helt enkelt.

Joacim S

Statisk El-Utbildning Mycket bra samt pedagogisk utbildning

Patrik H

Jag är mycket nöjd med innehållet i utbildningen, bra nivå på hela paketet. Det som tilltalar mig mycket är förmågan att hålla en webb utbildning med bra tempo, avbrott för frukost och lite förinspelade filmer som trevliga avbrott. Mycket bra!

Thomas L

Kurs i statisk elektricitet. Hade inga förväntning, men det var en bra webb-kurs. Gick inte för snabbt utan man tog sig tid för de olika områden som presenterades. Det var bra med experimenten för tydliggöra energin i laddad partiklar.

Vijayaganopathi B

Jag rekommenderar denna kursen till alla mina kollegor. Det var intressant och lär nånting nytt.

Johan J

Webutbildning som fungerade väldigt bra, mix mellan föreläsning och inspelade experiment.

Stefan A

Blev lite annorlunda utbildning via nätet nu under coronan. Men den var väldigt bra i alla fall.

Mirjam E

Trevligt och proffsigt bemötande. Fick ut av kursen det jag hade tänkt, roligt med praktiska övningar.

Gudrun B

Hlr-kurs mycket bra upplägg. Mycket lärorikt . Toppen lärare väldigt nöjd

Anne B

Vi fick ett positivt bemötande hela vägen från bokningen och fram till genomförd kurs. En tydlig kursledare som fick alla att känna sig delaktiga.

Emma L

Supertrevlig kurs! HLR Kan varmt rekommendera!!! Stort plus är dockorna man gör HLR på, mycket mer verklighetstroget. Gillade att man såg när ”patienten” fick syre upp till pannan. Säger bara 5/5.

Malin T

Jättebra utbildning. Trygg o säker lärare med tålamod som visade på ett pedagogiskt sätt hur man gjorde HLR.

Håkan J

Det var som jag förväntade mig av utbildningen.

Henrik T

Hade inte så höga förväntningar. Men blev positivt överraskad. Han som höll i kursen gjorde det bra.

Martin L

Jag tycker att det var en smidig lösning att ha utbildningen över internet, då det är lite svårt att röra sig till olika platser. Det var lite strul här och där, men sånt händer hela tiden. en väl täckande utbildning med videor som gjorde det lätt att förstå.

Maria A

Jag deltog i webutbildning om statisk elekticitet. Den var mycket lätt att följa, bra pedagogiskt upplägg och tog upp flera exempel med direkt anknytning till min arbetsmiljö, vilket gjorde att innehållet kändes mycket relevant och användbart.

Markus H

Kurs I Ex-klassad miljö. Mycket trevlig bemötande och kurs. Personen som höll kursen var väldigt pedagogisk och lätt att följa. Innovativa försök, det enda som var minuset att kursen inte Kunde genomföras på plats tillföljd av COVID-19. Annars strålande kurs som gav viktig kunskap och erfarenhet.

Wera K

Lärorik kurs som var väl anpassad efter företaget