Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Ahlbergs Veterinärpraktik

Ahlbergs Veterinärpraktik

Magnus Ladulåsgatan 29, 118 65 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Ahlbergs Veterinärpraktik:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 9 kunder tycker om Ahlbergs Veterinärpraktik

• Lilianne B
    Lilianne B skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Lite svårt komma fram på telefon men blev uppringd snabbt när jag lämnade meddelande. Vänligt bemötande när jag var tvungen att avliva min katt. Allt gick mkt lugnt o värdigt tillväga och jag fick en stund ensam med katten för att säga adjö. Kan verkligen rekommenderas!!
  • annelie N
    annelie N skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    fantastiskt vänliga, lätt att få drop in tid utan att vänta länge. underbar personal! hjärtliga! inte alls särskilt dyrt!
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Den bästa veterinär vi mött med ett trevligt, kunnigt bemötande. Vi har hund.
    Överträffade våra förväntningar.
    Trevlig miljö med stort väntrum. Mycket bra priser. Rekommenderas varmt!
  • Ida F
    Ida F skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Otroligt bra praktik med trevligt bemötande och billiga priser framförallt! Helt otroligt med en sån bra service :) Har gått det med mina djur sen jag bara hade hamster.. Nu har jag avancerat med med hund och katt och jag väljer alltid Ahlbergs i första hand!
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Det finns ingen bättre praktik än dem. De är lugna professionella och de älskar vartenda djur som hälsar på. De tänker verkligen på djurens bästa. Kostnaderna är väldigt rimliga som alla har råd med. Jag har hittat en liten kattunge på gatan som uppenbart behövde vård. Har varit på ett Djursjukhus som både skrämde upp oss (med avlivning) och hot om stora kostnader.
    Nikke L gillar detta
  • Lou K
    Lou K skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Dom är helt fantastiska. Sällan hittar man en veterinär som kan kombinera hög kunskap med stort hjärta! Trivsamma, lugna, prisvärda och alltid pålästa. Helt enkelt riktigt riktigt bra!
  • Eva A
    Eva A skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Mycket bra.Kunnig,lugn och ger stort förtroende.Ger sig verkligen tid.
  • Martina T
    Martina T skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Hit har jag gått de gånger mina små vänner har behövt vård. Man får tid snabbt, de är alltid hjälpsamma, kunniga och seriösa. Har inte hutlöst höga priser heller. Har varit jättenöjd varje gång, känns som att de alltid gör sitt bästa. Hit kommer jag att fortsätta gå.
  • -
    - skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Hit kommer jag garanterat förtsätta gå med mina djur! Jätte trevliga och hjälpsamma när jag ringde, de tog sig verkligen tid att prata med mig och svara på mina frågor och lika trevliga när vi kom in till praktiken. Kunniga, de visste verkligen vad de pratade om och förklarade och berättade hela tiden vad de gjorde. Priset var överkommligt. Inte alls så farligt som jag hade tänkt mig. Synd att det är så krångligt med parkering bara. Men jag rekommenderar dom varmt till alla djurägare. :)

Magnus Ladulåsgatan 29, 118 65 Stockholm