Ahlbergs Veterinärpraktik

5.0 i betyg av av 11 omdömen

Läs vad 11 kunder tycker om Ahlbergs Veterinärpraktik

• 2019-06-04

Erika S skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Jättefint bemötande! Urgulliga sköterskor som verkligen är fina med djuren. Huvudveterinär är mycket skicklig och kunnig! Känns tryggt här. Jag har varit på många andra veterinärkliniker men ingen känns lika personlig, fin, lyhörd och trygg som denna. Under undersökning och samtal kring det man söker för berättar veterinär mycket sakligt och lugnt exakt vad som sker varför och tydligt! I övrigt har den här kliniken väldigt rimliga priser med vård i toppklass. Inga krusiduller och tydlig information samt seriöst på alla vis. Rekommenderar varmt! Jag har kastrerat min lilla hanhund här samt går hit för vaccin, allmänna koller och kloklippning, bland annat. Verkligen bra & genuint! Skulle jag tvingas låta ett av mina älskade djur somna in vilket är förskräckligt i sig så skulle jag gå hit, just pga deras hjärtlighet och värme. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Djur i Balans
    4.9 / 5 i betyg — 90 omdömen
    Badge2020
    "Jag har aldrig blivit så bra bemött och Siri älskar Linn ❣"
  • Monica J

2019-01-14

Monica J skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Har alltid varit, och är fortfarande bäst! Jättegulliga, mycket kunniga, hjälpsamma som verkligen bryr sig om djuren och dessutom är dom klart prisvärda. Rekommenderar denna veterinärpraktik alla gånger i veckan. Har gått dit i många år nu med mina hundar, och även vid något tillfälle med katt och fågel. Fantastiska på alla sätt och vis. Läs mer
  • Lilianne B

2013-09-14

Lilianne B skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Lite svårt komma fram på telefon men blev uppringd snabbt när jag lämnade meddelande. Vänligt bemötande när jag var tvungen att avliva min katt. Allt gick mkt lugnt o värdigt tillväga och jag fick en stund ensam med katten för att säga adjö. Kan verkligen rekommenderas!! Läs mer
  • 2013-05-27

annelie N skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    fantastiskt vänliga, lätt att få drop in tid utan att vänta länge. underbar personal! hjärtliga! inte alls särskilt dyrt! Läs mer
  • 2012-12-21

Ingrid S skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Den bästa veterinär vi mött med ett trevligt, kunnigt bemötande. Vi har hund.
    Överträffade våra förväntningar.
    Trevlig miljö med stort väntrum. Mycket bra priser. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ida F

2010-05-25

Ida F skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Otroligt bra praktik med trevligt bemötande och billiga priser framförallt! Helt otroligt med en sån bra service :) Har gått det med mina djur sen jag bara hade hamster.. Nu har jag avancerat med med hund och katt och jag väljer alltid Ahlbergs i första hand! Läs mer
  • Alexander F

2009-10-19

Alexander F skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Det finns ingen bättre praktik än dem. De är lugna professionella och de älskar vartenda djur som hälsar på. De tänker verkligen på djurens bästa. Kostnaderna är väldigt rimliga som alla har råd med. Jag har hittat en liten kattunge på gatan som uppenbart behövde vård. Har varit på ett Djursjukhus som både skrämde upp oss (med avlivning) och hot om stora kostnader. Läs mer
    Erika S, Nikke L gillar detta
  • 2009-05-05

Lou K skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Dom är helt fantastiska. Sällan hittar man en veterinär som kan kombinera hög kunskap med stort hjärta! Trivsamma, lugna, prisvärda och alltid pålästa. Helt enkelt riktigt riktigt bra! Läs mer
  • 2008-11-26

Eva A skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Mycket bra.Kunnig,lugn och ger stort förtroende.Ger sig verkligen tid. Läs mer
  • 2008-09-03

Martina T skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Hit har jag gått de gånger mina små vänner har behövt vård. Man får tid snabbt, de är alltid hjälpsamma, kunniga och seriösa. Har inte hutlöst höga priser heller. Har varit jättenöjd varje gång, känns som att de alltid gör sitt bästa. Hit kommer jag att fortsätta gå. Läs mer
  • 2008-01-28

- skrev om Ahlbergs Veterinärpraktik
    Hit kommer jag garanterat förtsätta gå med mina djur! Jätte trevliga och hjälpsamma när jag ringde, de tog sig verkligen tid att prata med mig och svara på mina frågor och lika trevliga när vi kom in till praktiken. Kunniga, de visste verkligen vad de pratade om och förklarade och berättade hela tiden vad de gjorde. Priset var överkommligt. Inte alls så farligt som jag hade tänkt mig. Synd att det är så krångligt med parkering bara. Men jag rekommenderar dom varmt till alla djurägare. :) Läs mer
    Erika S gillar detta

Hitta fler företag inom veterinär

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte