Åhléns Fridhemsplan

Åhléns Fridhemsplan

Ring 08-617 97 00 www.ahlens.se
2.8

Välkommen till Åhléns för inspiration, tips och idéer inom heminredning, mode och skönhet. Hitta även information om det senaste inom musik, spel, böcker, film och leksaker.

4 omdömen om Åhléns Fridhemsplan

Linda N
Skrev om Åhléns Fridhemsplan

Behövde tips av personalen. När jag väl hittat någon verkade hon vara väldigt stressad och fick bara en anvisning om var produkten fanns. Hon sa på ett icke trevligt sätt att hon inte hade tid. Förväntar mig mer av Åhlens. Kanske var de kort om folk just den dagen.

Jakob D
Skrev om Åhléns Fridhemsplan

När jag märkte att mitt duschdraperi liknade något som skulle kunna vara med i The Walking Dead begav jag mig till Åhlens på Fridhemsplan för att köpa ett nytt. Där hittade ett som var relativt billigt och gick till kassan för att betala. Som vanligt valde jag fel kö, personen framför mig skulle få något inslaget så det tog tid. När det väl var min tur efter säkert 15 min, fick kassörskan den fenomenala idén att nu var det dags att hämta personen som inte kommit tillbaka från rasten och gick sin väg. Efter att chocken...

Lukas W gillar detta
Nikke L
Skrev om Åhléns Fridhemsplan

Jag vet att jag inte är i Åhléns primära målgrupp. Det vet jag för att jag, trots ihärdiga försök, aldrig någonsin lyckas köpa någonting här. Det är märkligt. Det finns liksom inget bassortiment men heller inget specialsortiment här. Bara konstiga, udda, varor som aldrig är just det jag var ute efter. Det känns rätt märkligt för en så stor affär.

Torbjörn J och 2 andra gillar detta
Johanna T
Skrev om Åhléns Fridhemsplan

Den absolut bästa servicen hittar du på den Åhléns som ligger vid Fridhemsplan. De har dessutom ett grymt bra sortiment för att vara ett så litet åhléns. Det finns ingen fråga som är för svår eller dum, de är helt enkelt alltid hjälpsamma och trevliga.