Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna AIK Fotbollsförening

Parkvägen 4B, 169 35 Solna — Visa karta

aik.se - Officiell Webbplats för Allmänna Idrottsklubben
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära AIK Fotbollsförening:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Läs vad 3 kunder tycker om AIK Fotbollsförening

• Mats b
    Mats b skrev om AIK Fotbollsförening
    aik är en gudabenåd fotbollsförening som vet hur man gör mål
  • Petter S
    Petter S skrev om AIK Fotbollsförening
    AIK fotboll spelar under våren försäsongsfotboll på Skytteholm i Solna (lördager kl 14.00 och onsdagar kl 18.00). Detta rekommenderas att beskåda, dels för att det är ett säkert vårtecken, och dels för att ingen annan Stockholmsklubb spelar lika vacker och underhållande fotboll som landets bästa fotbollslag AIK.

Black at Heart
  • Therese D
    Therese D skrev om AIK Fotbollsförening
    Jag har under hela mitt liv undvikit allt som har med fotboll att göra, lång tråkigt... Men så träffade jag en AIK supporter, han är far till mina barn och när man är nyförälskad vill man ialla fall försöka dela intressen. :op Såg fotbollsmatch efter fotbollsmatch, Engelsk, Italiensk och så Allsvenskan så klart. AIK är i särklass det mest underhållande lag i Allsvenskan. Mmm.. mitt hjärta har börjat klappa för AIK...

Parkvägen 4B, 169 35 Solna