AKD Bygg & Kakel

AKD Bygg & Kakel

Ring 073-986 49 44 akdbygg.se

På AKD Bygg & Kakel AB är vi proffs på badrumsrenovering. All kompetens finns i bolaget genom våra snickare, plattsättare och elektriker vilket gör att vi kan utföra uppdrag smidigt utan att behöva tänka på underleverantörer. Vi utbildar oss hela tiden för att kunna visa dig den allra senaste tekniken och bästa servicen! Eftersom...

44 omdömen om AKD Bygg & Kakel

Jenny A
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Otroligt proffsiga, bra bemötande, lösnings orienterade och noggranna. AKD höll oss uppdaterade genom hela processen och det kändes väldigt tryggt. Vi blev supernöjda!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Maria A
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Tack alla på AKD! Ni hjälpte oss att göra vårt drömbadrum. Vi är jättenöjda och ni får våra bästa rekommendationer. Maria och Magnus Åkersberga

Jenny-Marie B
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Bra o proffsigt bemötande. Trevliga och lyhörda hantverkare. Sjukdom försenade jobbet något men på det hela taget mkt positivt.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Madelene Elisabeth K
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD har byggt om och renoverat mitt badrum inkl. byggt en vägg för ett nytt sovrum. Jag är väldigt nöjd med resultatet och det som sticker ut lite extra, förutom ett skickligt hantverk, är hur de kommunicerade under vägen. Jag hade gjort en skiss som vi hade diskuterat, men varje ansvarig hantverkare stämde av att vi verkligen menade samma sak. Det var även bra att kunna diskutera mer i detalj hur kaklet skulle läggas när bygget kommit så långt, vilken färg på fog som passade osv. Det kändes också tryggt att åka till jobbet...

Lena D
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD Bygg & Kakel har gett oss ett nytt fantastiskt badrum! Det proffsiga och supertrevliga gänget lämnade smidigt över till varandra i övergången mellan olika moment. De lyssnade helt på våra önskemål och gav förslag på olika lösningar när det behövdes. Det var även lätt att få extrajobb gjorda i huset. Tidsplanen höll inte riktigt men det är inte så konstigt i "coronatider". Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar dem varmt!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
JONAS S
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD Bygg & Kakel renoverade vårt badrum så det blev ett riktigt toppenbadrum! Proffsiga, trevliga, noggranna, höll tiden, städade efter sig mm mm. Vi kände oss delaktiga i alla beslut som fattades under vägen och när det var något vi undrade över fick vi möjlighet att diskutera olika lösningar direkt. Vi är helt enkelt supernöjda och rekommenderar AKD varmt!

Sven Anders Emil A
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Inledde arbetet bra och proffsigt. Det kändes jättebra och förtroendefullt. De hade dock en del arbete kvar mot slutet och var svåra att få kontakt med. Det dröjde innan vi fick kontakt och de kunde avsluta arbetet. Bra kvalitet på arbetet.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 106 omdömen 4.5 av 106 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Maria N
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Mycket proffsiga. Hög kvalitet. Kommer som utlovat. Fakturan överrensstämmer med offerten. Ordning och reda. Vi har renoverat badrum samt fått hjälp med snickeritjänster i samband med det och är jättenöjda . Rekommenderar Akd Bygg och Kakel varmt.

CAMILLA G
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Supernöjd med mitt nya badrum och hela processen. Mycket trevliga och kompetenta hantverkare. Gav en tydlig offert och höll tidplan. Kan varmt rekommendera AKD!

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Anders O
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Akd renoverade nyligen vårt ena badrum. Otroligt proffsiga att ha att göra med, både David och alla hantverkare i teamet. Tydlig offert och badrummet blev till och med bättre än vad vi hoppats på. Bra med deras samarbeten med Megakakel och Badplatsen.se för inredning. Kan varmt rekommendera Akd även om man får vara beredd på en del väntetid innan de satte igång.

Mikael B
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Att anlita AKD Bygg & Kakel är bara att rekomendera! Klar och tydlig offert. Mycket trevlig personal. Håller rent och snyggt om sig och en klar fördel är samarbetet med Mega Kakel. Förutom rabatt, lagerhölls produkterna fram till montering.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Anders E
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi har anlitat AKD Bygg för att renovera vårt badrum och tvättstuga. Vi är mer än nöjda med resultatet. All kunskap som behövdes fanns inom företaget och de höll tidsramarna. Personalen var trevliga och lätta att kommunicera med. Vi kan verkligen rekommendera företaget.

Franz H
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Efter att ha renoverat vårt badrum i villan där vi bodde tidigare, fick AKD senare också uppdraget att renovera både gästtoalett och badrum i lägenheten vi har flyttat till. Alla tre renoveringar utfördes på ett perfekt sätt enligt våra önskemål. Personalen var ytterst tillmötesgående, hjälpsam, punktlig och tillförlitlig. Alla tre renoveringar slutfördes också enligt överenskommen tidpunkt och överenskommen offert. Vi kan bara varmt rekommendera AKD i fall ni har planer på att renovera badrum, gästtoaletter mm. /Eva och Franz

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Ingemar B
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD har i höst renoverat vårt mindre badrum och vår tvättstuga. Resultatet lysande! Trevlig och kunnig personal, arbetet klart före utsatt deadline. Uppskattar särskilt att alla olika specialkompetenser finns i samma firma, vilket gjorde att allt löpte smidigt och utan förseningar. Kan verkligen rekommendera AKD, som fortsätter med vårt större badrum efter årsskiftet.

Ulrika H
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Otroligt proffsiga och bra att ha att göra med. Bra och trevliga i kommunikation, bra och proffsig leverans, håller utsatt tid och sist men inte minst - perfekt resultat av ett stort badrum med tvättsuga! Vi kunde inte vara mer nöjda!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Anders S
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD renoverade vårt ena stora badrum för 2 år (det blev supersnyggt!) och blev det självklara valet när det andra badrummet skulle renoveras med start augusti 2018. Skicklig personal, trevlig bemötande, håller tidtabell och ser till att det är rent och snygg när arbetet är slutfört. Vi är mycket nöjda :-)

Sebastian W
Skrev om AKD Bygg & Kakel

För ett år sen renoverade AKD båda våra badrum och nu ett år senare har dom precis renoverat klart vårt kök. Båda gångerna blev det precis så fint som vi tänkt oss, enligt tidsplanen (till och med snabbare) och kostnaden blev precis som offerten. Riktigt trevliga hantverkare också vilket såklart är ett plus. Rekommenderar starkt!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Mats R
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD har gjort två renoveringar hemma hos oss 1.) Badrums renovering 2.) Hall renovering Det har fungerat bra båda gångerna. Speciellt under badrums renoveringen när inte ritningen stämde med verkligheten så har KNE hjälp till att lösta problemet genom att rekommendera a.)byte av fönster storlek innan fönster var inköpta (som ändå skulle bytas) när den vägghängda vattens cisternen gjorde att fönstret inte gick att öppna b.) byte av dörr när badkaret inte gick in genom dörren innan badrummet var kaklat. c.) Rekommenderat...

Mia C
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi har anlitat AKD för ombyggnation av badrum vid två olika tillfällen. Oerhört nöjda med allt! Badrummen blev så fina och det känns att varje detalj är jätteviktig när AKD gör sitt jobb. Under arbetet har dom en jättefin dialog med oss som kund som gör att både dom och vi är nöjda med slutresultatet. Gillar att dom gärna föreslår och tipsar om förbättringar längs vägen, som man själv inte tänkt på. All personal vi varit i kontakt med under båda ombyggnationerna har varit grymt trevliga!! Det har inte alls känts jobbigt...

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Karin J
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi är supernöjda! Vi kan verkligen rekommendera AKD Bygg & Kakel.

Dinand R
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD byggde om mitt badrum. De tog hand om hela processen; från rivning till installation av möbler. Jag är väldigt nöjd och skulle varmt rekommendera AKD!

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Ewa T
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi blev verkligen nöjda med vår badrumsrenovering! Ett plus var att hantverkarna var mycket trevliga och lätta att få tag i vid frågor som dök upp under arbetets gång! Vi använder oss gärna av AKD när det blir dags för nästa badrumsrenovering! Kan varmt rekommenderas!

Mattias L
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Jättenöjd med renovering av tvättstuga. Bra kommunikation med hantverkarna, bra utfört arbete och till ett bra pris

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Maria R
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi tycker att AKD Bygg & Kakel varit mycket bra. Mycket duktiga och kunniga hantverkare som inte är rädda för att tycka till, om det behövs. De är mycket noggranna, och det är viktigt för oss. Vi har anlitat AKD till tre olika våtutrymmen, det säger ganska mycket, eller hur! Hälsningar Krille & Maria

Jimmy S
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Proffsigt! Vi anlitade detta företag för att bygga om ett stort rum till två mindre. De gjorde ett snabbt och jättebra jobb och fixade även med el, radiatorer och dörrar. Supernöjd och kan varmt rekommendera AKD.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Jan T
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Ett proffsigt och bra jobb från början till slut.

Beatrice I
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Jag hade fruktat lite att ha hantverkare i huset i vad som såg ut att bli flera veckor. Jag fruktade i onödan. Alla medarbetare på AKD var professionella, trevliga och höll mitt hus renare än jag :-). Jag KOMMER att rekommendera AKD varmt!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Robert C
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Mycket bra jobb och dessutom allt rent och snyggt utanför arbetsytan.

Robin S
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Mkt väl utfört jobb. Inget avkall på kvalitet. De höll tidsplanen och inom ram för avtalad nedlagd tid. Som alltid med byggare behöver man diskutera och dividera om slutfakturan då de är dåliga på admin/räkna. I detta fall krävdes en onödigt lång konversation som bara skapade irritation då jag bara åberopade vad som överenskommits.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Lennart B
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Mycket bra bemötande. Inga problem med kontakter etc. Håller tidplaner.

Ylva Z
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi kan varmt rekommendera AKD Bygg & Kakel Allt fungerade perfekt från första mötet till färdigt Badrum,golvläggning,balkongbygge.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Hans B
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD Bygg & Kakel har på tre veckor gjort en fjäril av en puppa. Efter ett besök i vårt eftersatta badrum fick vi en detaljerad offert med fasta priser för arbete och material och skrev avtal på basis av denna. När arbetet startade framgick det med all önskvärd tydlighet att det verkligen var proffs vi hade att göra med, både vad gällde allmän byggnation och snickeri som arbeten med el, rör och plattsättning av kakel och klinker. Ett ytterligare plus var att fakturan var föredömligt specificerad. Som grädde på moset visade...

Erik
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD Bygg & Kakel fick uppdraget att under april 2012 totalrenovera vårt badrum och tvättstuga. Det uppdraegt skötte de utmärkt!, jag vill starkt rekommendera detta företag. Mycket seriöst och proffsigt!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Elisabeth N
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Vi är mycket nöjda med de arbeten ADK har gjort i vårt hus

Anders J
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Snabba och smidiga! Kan rekommendera AKD Bygg&Kakel för badrumsrenoveringar!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

tess
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Fantastiska! Gör det som du beställt, skriver uppdragsbeskrivning och offert så du vet vad som köps, hittar inte på egna äventyr samtidigt som dom kommer med vettiga inslag i debatten så man inte tänker helt fel, specar på fakturan vad som gjorts. Och framförallt - dom kommer när dom sagt - och arbetet är klart när det är sagt. Gjorde totalentreprenad på hela vårt hus sommaren 2011. satte nya tak och la nytt golv, byggde nya väggar, gjorde ett ljuvligt badrum och hela vårt kök. El och rörjobb! 6 veckor - och sen var det klart - och städat!!

Jenny G
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Fick ett jättefint badrum som vi är mycket nöjda med. Extremt trevligt bemötande, snabba och effektiva. Höll den tidsplan som var avtalat och det var en fröjd att komma hem varje dag till ett hem som inte såg ut som ett bygge då de faktiskt städade upp efter sig varje dag!! JÄTTE NÖJD

Madelene L
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Superbra!! Skönt med ett seriöst byggföretag! De har hjälpt en del i Vårat område och alla är nöjda!

pia s
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD totalrenoverade vårt badrum under 3 veckor i slutet av 2012. De var oerhört proffsiga, från första mötet, offertpresentation och under hela genomförandet. Proffsiga, trevliga och personliga. De var alltid på plats när de hade lovat och det som skulle göras under en specifik period blev gjort. De städade efter sig dagligen så att upplevelsen av byggarbetsplats minimerades. Vi fick daglig information om hur arbetet fortskred. Under renoveringen hade vi också flera givande diskussioner kring våra idéer som de hade förbättringstankar...

Johan K

Väldigt duktiga på badrum , mycket snygg kakling Rekomenderas starkt

Elisabeth E
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Pålitliga,håller utsatt tidsram utför ett bra arbete.Bra att rådgöra med.

Ingemar R
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Trevliga och pålitliga. Håller pris efter offert. Enkla att ha att göra med. Lääta att få tag på vid frågor. Jag kan varmt rekomendera AKD till andra i min närhet och har så gjort. Behöver jag mer hjälpt är det AKD som gäller!

Bo Gunnar E
Skrev om AKD Bygg & Kakel

Gjorde en totalrenovering av badrummet 2011. Hittade genom en bekant AKD. Otroligt proffsiga killar som kom när de skulle, kunde det de gjorde och skötte allt snyggt. Skulle inte tveka att anlita dem igen!

Marie E
Skrev om AKD Bygg & Kakel

AKD har hjälpt mig med byten av fem fönster och en altandörr. Dessutom har de klätt in min fula gamla trappa med ek från Stepkit. Arbetet har utförts proffsigt och bra på alla sätt, och de städar upp efter sig. Använder gärna dem igen!