Akka Hemservice Visby

Välkommen till Akka Hemservice Visby!

Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag med all typ av städning och service du kan tänka dig i hemmet. Du kan alltid känna dig trygg när du anlitar oss då vår personal är professionell och försäkrad. De genomgår dessutom löpande utbildning.

• Vi lyssnar på dig som kund
  • Levererar hög kvalitet
  • Värnar om personal
  • Värnar om miljön
  • Respekterar personal såväl som kunder

Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, flyttstädning, putsa fönster, trädgårdsskötsel, kontorsstäd, butiksstäd, trappstädning och mycket mer.

Läs vad 231 kunder tycker om Akka Hemservice Visby 2

2022-08-05 Verifierad kund
    Köpt en städning av 2-rumslägenhet.
    Vill känna mig trygg att veta att det ska vara städat ordentligt till nästa hyresgäst ska bo efter oss och har fått feedback från de som kom efter att det var helt ok städat och då är jag nöjd.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Tjänsten gällde fönsterputsning. Själva jobbet utfördes helt ok utfört men upplevelsen var inte ok så jag kommer inte använda mig av detta företag igen.
    -Ingen avisering innan ankomst d v s jag visste inte vilken dag/tid fönstertvätt skulle ske, det bara knackade på dörren en morgon och jag hade inte hunnit förbereda (plockat undan framför fönstren)
    -Båda fönsterputsarna verkade rejält förkylda, vilket jag påpekade och de sa att det berodde på att de sov med AC (en av dem var inne på toaletten 2 ggr och snöt sig)
    -En av fönsterputsarna gick ut och rökte en bit bort från huset och fimpade på vår infart och lät fimpar ligga kvar, inte ok.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Det var lite svårt att få kontakt med Akka och få bekräftat hur dags de skulle komma. Städningen var jättebra och jag är nöjd 😄
    2022-07-22 Verifierad kund
    Fungerade utmärkt. Trevligt bemötande och bra utfört jobb.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Struligt denna gång och blev inte fullt utfört.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Enkelt att boka. Tillräckligt ordentlig städning (det är svårt att göra ett gammalt 1700-talshus rent).
    Vi använder denna städtjänst regelbundet.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Super professionella och service minded! Bästa städfirman i Sverige!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Vi hade läst omdömena på "nätet" då det var första gången vi anlitade företaget så våra förväntningar var högt ställda. Förväntningarna uppfylldes. Den tjänst vi köpte var fönstertvätt. Den tid som beräknats var för kort. Det löstes genom att en hantverkarna kom tillbaka och avslutade nästa morgon. Tack för hjälpen och på återseende.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Jag tycker ni har ett väldigt konstigt sätt att ange betyg ovan!
    Jag är nöjd med Akka hemservice, framför allt viss personal, som jag tycker gör ett mkt gott arbete och är lyhörda inför våra önskemål.
    Tyvärr alltför långa väntetider denna sommar.
    Hoppas på förbättring.
    Vardags- och storstädning, puts av glasveranda är tjänster vi köpt
    Ledsen att det var lång väntetid. Vi hade väldigt många förfrågningar samtidigt som vi hade svårt att bemanna. Det är väldigt svårt att hitta extrapersonal och högsäsongen är ju väldigt kort Vi kan inte ha administration och personal som täcker den topp om två timmar då vi har nästan dubbel omsättning mot normalmånaderna. Hoppas du ger oss förnyat förtroende nästa år. Akka Hemservice Visby
    2022-07-15 Verifierad kund
    Nästan hopplöst komma kontakt med Visbys kundservice Trevliga och duktiga killar som utfört bra fönsterputsning.
    Hej
    Tyvärr fick vi stänga bokningen i juni pga den stora efterfrågan och brist på personal. Roligt att du blev nöjd med resultatet!
    Med vänlig hälsning,
    Maria
    2022-07-15 Verifierad kund
    Bra och personligt bemötande. Lätt att få kontakt.

Lite struligt med tider (ändrade lite hit och dit) men det blev inga problem.

Bra resultat (städning och fönsterputs)

Använder gärna Akka igen!!
    Företaget är säkert bra.
    Lämpligt att få boka städning efter vistelsen.
    Men vi tyckte att täckena och kuddarna var lite äckliga, fläckiga.
    Och att mycket var fuskdiskat.
    Dusch draperiet stoppade vi i tvättmaskinen.
    Dammigt i fönsterbrädan.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Bästa tänkbara bemötande och kunnig och omsorgsfull stor städning! Överträffade våra förväntningar!
    2022-07-13 Verifierad kund
    Mycket väl och noggrann genomförd storstädning av vårt hus inför midsommar!
    2022-07-13 Verifierad kund
    Beställde städning till sommarhuset. Jättenöjd med städningen och enkla att kommunicera med.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Och vad jag tror ett lika professionellt utfört arbete (vet inte resultatet då det var slutstädning i stuga vi hyrt).
    2022-07-11 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemött. Bra städning.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med er städning och fönsterputs i våra hus! Stort tack!
  • Lina H
    2022-07-10 Verifierad kund
    Serviceminded och väldigt kompetenta!
    2022-07-08 Verifierad kund
    Generellt bra och trevligt bemötande.
    Har stora krav på Akka och i stort har de levt upp till mina förväntningar men en del småmissar förekommer.
    Har köpt städning och tillsyn av hus som hyrs ut till sommargäster, uppdragen kan komma vid lite olika tillfällen och i bland under pressad tid. Än så länge är jag generellt nöjd med deras tjänst.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Gästerna i vår stuga har klagat på utförd städning den 2 juli, vi kan dock inte själva avgöra standarden på städningen. Vi har bett företaget om möjligt använda en annan städpersonal nästa gång.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Väl och snabbt återkommande med svar på frågor.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Har använt mig av Akka sedan de startade på Gotland och aldrig haft något att klaga på. De är flexibla, serviceminded och gör det där lilla extra.
    Utan dem skulle mitt liv bli bra mycket med komplicerat:-) De tar hand om mitt Hide Away, och städar och putsar så för mig är det bara att komma och ställa in väskan och dra ett andetag av havsluften och släppa ner axlarna Jag slipper tänka på att ta hand om döda flugor, damm och skitiga fönster etc. De ger mig ledigheten upphöjt i två 🌟
    Tack för fina ord - hoppas du får en fin semester.
    Med vänlig hälsning, Maria
    2022-07-02 Verifierad kund
    Nja- fick inte bokad dag! Utan dagen därpå fyra timmar istället för tio. Inte särskilt väl tvättade fönster. Det fanns spindelväv kvar i hörnen. Randiga av tvättvatten .
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevliga och tillmötesgående, flexibla och lösningsorienterade!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med städningen är och det som ingick. Blev positivt överraskad.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi har anlitat Akka i många år, för bl a städning och fönsterputs. Bra resultat och smidig kontakt vid bokning. Rekommenderas!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Machmoud gjorde ett utmärkt jobb, men tillgängligheten per telefon och mejl kan förbättras.
    L-AL
    Hej
    Vi är medvetna om att vi är svårtillgängliga under juni, men det är tyvärr ett resultat av den stora efterfrågan på städning den perioden. Vi är överösta av förfrågningar och hinner inte svara alla på samma gång.
    Roligt att du blev nöjd med städningen!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Alltigenom nöjd, bemötande samt utförande. Noggrant och effektivt.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Ett mycket bra företag. Kanonfin städning och fönsterputs. Kan varmt rekommenderas
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vänligt, proffesionellt och trevligt bemött!
    Inga speciella förväntningar annat än bra städning!
    Upplever proffsig städning som dessutom är snabb!
    Vi har städning var 14-e dag av 5 rum och kök samt badrum och separat toalettrum. Ca 125 kvm.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Snabbt
    Koncentrerat
    Mycket bra resultat
    Trevligt bemötande
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag är helt nöjd med fönstertvätten som dom utförde.
    Enda klagomålet var när jag försökte ringa dom och dom var upptagna och fick svaret att dom skulle ringa up men det glömde dom.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Flyttstädning:

om bemötandet: Jag bokade tid för städning 30e maj redan i februari-mars. På plats den 30e maj dök ingen upp. Jag ringde till företaget och undrade var de var. De hade glömt att schemalägga min bokning. De föreslog att de kunde komma den 31 maj. Jag skulle lämna ön den 31a maj och kunde inte låsa upp & låsa åt dom och blev tvungen att be en vän ordna det. Samordnaren sade att han skulle ringa mig cirka en timme innan de var klara så att jag kunde förbereda min vän på att åka dit - men hela dagen gick utan ett samtal så jag blev tvungen att ringa igen. De var klara men hade glömt att kontakta mig igen. Detta bemötande upplevde jag som oprofessionellt då jag redan var stressad över flytt och en massa annat behövde lösa saker åt flyttfirman när det var de som hade gjort fel. De har inte erbjudit någon kompensation för misstagen.

om själva städningen: Hyresvärden som krävde flyttstädningen var nöjd, de hade bara missat att tvätta två dörrar med fönster inuti en lägenhet. Annars bra!
  • Marika S
    2022-06-05 Verifierad kund
    Jag har anlitat Akka Hemservice två gånger och de har skött fönsterputsning i mitt hus på Fårö fantastiskt bra.

Marika
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med fönsterputs
    2022-06-03 Verifierad kund
    Städar åt oss i vårt hus på gotland. Alltid 100 % service
    2022-06-01 Verifierad kund
    Blev bemött på ett bra sett av företaget.
    Vi behövde en flyttstädningen och de skötte de galant!
    2022-05-31 Verifierad kund
    utfört arbete helt ok, men lite trassel med tidsbokningen
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och noggranna
    2022-05-27 Verifierad kund
    Snabbt svar och bra bemötande. Inga problem att utföra uppdraget att städa vårat sommarhus, även fast det skulle utföras på en lördag. Mycket nöjda!
    2022-05-26 Verifierad kund
    Pålitliga, hittar alltid lösningar om det är svårt med tider. Vänligt bemötande.
    Duktiga fönsterputsare.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Bra bemötande. Beställde fönsterputs, blev snabbt inbokad..
    Nöjd.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Har köpt städning o fönsterputs vid ett flertal gånger. Har varit nöjd, framför allt en gång förra sommaren då det var utmärkt
  • Ann-christin N
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag fick info om när det skulle ske och resultatet blev utmärkt. Vi har anlitat Akka ett antal år för fönsterputs och har alltid blivit nöjda.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Har anlitat Akka ett flertal tillfällen och fått alltid en bra och snabb service.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och stor förståelse för mina önskemål. Jag är en återkommande kund och ger företaget högsta beröm.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, motsvarade mina förväntningar, mycket trevlig
    personal. Återkommer gärna!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag blir alltid jättebra bemött av Andreas och hans personal på Akka hemservice i Visby.
    De kunde på korttid hitta personal för att putsa våra fönster.
    Toppen!
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag tog själv kontakt o ville träffas innan.. själva städdagen skulle genomföras .. jag har precis sålt en lgh.. o även köparna skulle sen godkänna städningen..för det hade mäklaren lovat dem.. i själva verket hade jag tackat ja till en offert ifrån den flyttfirman som flyttade för mig till min nya adress..de har en filial som också städar.. men det gjorde ett sånt dåligt jobb med flytten så jag bokade av dem.. o kontaktade istället AKKA.. . O jag är jättenöjd.. o så även köparna som godkände städningen ..
    O kommer naturligtvis att använda mig av AKKA igen
    CH