Akka Hemservice Visby

Akka Hemservice Visby

akkahemservice.se
  • BadgeFiveYears
4.4

Välkommen till Akka Hemservice Visby! Vi hjälper dig som privatperson såväl som företag med all typ av städning och service du kan tänka dig i hemmet. Du kan alltid känna dig trygg när du anlitar oss då vår personal är professionell och försäkrad. De genomgår dessutom löpande utbildning. * Vi lyssnar på dig som kund * Levererar...

392 omdömen om Akka Hemservice Visby

Sedan starten hos Reco 2020

Christer H
Skrev om Akka Hemservice Visby

Noggrant! fönsterputs som alltid! Mycket nöjda är vi.

Ingrid B

Trevliga och duktiga!! Återkommer

Johan M
Skrev om Akka Hemservice Visby

Akka Hemservice är väldigt bra att ha att göra med. Allt fungerar klockrent.

Birgitta P
Skrev om Akka Hemservice Visby

Antar att det var bra städat eftersom jag inte hört något;-). Lämnade Visby strax innan städningen.

Pauline W
Skrev om Akka Hemservice Visby

Trevligt bemötande och väl utfört jobb på flyttstädning.

Karin B
Skrev om Akka Hemservice Visby

Smidig, flexibel och bra service och fint resultat.

Christian G
Skrev om Akka Hemservice Visby

Vänligt bemötande och professionella medarbetare. Kan verkligen rekommendera Akka hemservice. Hälsningar Christian Grünerwald

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Christian ! Tack för din feedback den är väldigt uppkattad att få.

Jonna E
Skrev om Akka Hemservice Visby

Alltid tillmötesgående och trevliga, har haft dom i många är

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Jonna ! Roligt att höra att du har en lång positiv erfarenhet av Akkka Hemservice.

Danielle U
Skrev om Akka Hemservice Visby

proffsiga, snabba och snyggt resultat

Svar från Akka Hemservice Visby

Tack Danielle för dina uppskattande ord och att du berättar att du är nöjd.

Birgit T
Skrev om Akka Hemservice Visby

Toppen! Skinande rent och omsorgsfullt städat

Svar från Akka Hemservice Visby

Tack Birgit för dina uppskattade ord ,de blir vi glada för.

Eric H
Skrev om Akka Hemservice Visby

Proffsiga, Lyhörda och Duktiga!

Svar från Akka Hemservice Visby

Stort tack för dina berömande ord. De glädjer oss.

May N

Städning Noggrant och trevligt bemötande

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej May! Vi tackar för din feedback och uppskattande ord.

Ingela J
Skrev om Akka Hemservice Visby

Jag beställde flyttstädning och har inte själv sett resultatet, men hon som flyttade in har inte klagat. Jag blev mycket väl bemött av Akka Hemservice och de var smidiga attraktiv att göra med. Priset var bra.

Svar från Akka Hemservice Visby

Ja vi tror och hoppas att den som flyttade in var nöjd. Våra flyttstädningar bruka bli bra. Tack för dina berömande ord.

Monica T
Skrev om Akka Hemservice Visby

Trevligt bemötande bra priser och ett jätte bra utfört arbete. Tack för att ni finns

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Monica! Tack för dina fina och uppskattande ord,de värmer.

Gull-britt L
Skrev om Akka Hemservice Visby

Bra och trevligt bemötande Sen ett antal år tillbaka med veckostädning är vi fortfarande nöjda.

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Gull-Britt Tack för din feedback och roligt att du är nöjd med oss efter att ha anlitat oss i flera år.

Åsa L
Skrev om Akka Hemservice Visby

Städning utförd av Mahmood blir alltid perfekt!

Svar från Akka Hemservice Visby

Tack för det då blir Mahmood glad när han får höra det.

Jan Ö
Skrev om Akka Hemservice Visby

Ibland uteblir städningen på den dag man kommit överens om.

Svar från Akka Hemservice Visby

Det var tråkigt att höra ,det ska vi åtgärda. Tack för din feedback.

Bengt J
Skrev om Akka Hemservice Visby

Enkelt att få kontakt och att boka tid. Beställt fönsterputs och det blev putsade fönster och rengjorda karmar och fönsterbrädor. Allt till full belåtenhet.

Christina B
Skrev om Akka Hemservice Visby

Trevligt bemötande och väldigt noggranna. Kändes mycket rent och luktade gott så alla rum.

Yvonne B
Skrev om Akka Hemservice Visby

Dom 2 tjejerna som var här, var otroligt duktiga o noggranna. Hade inte riktigt Dom förväntningarna, eftersom jag blivit så missnöjd tidigare, med andra städbolag. Den tjänst jag köpte var storstädning, o det levde Dom upp till. Jag blev vänligt bemött när jag ringde. En stor eloge till tjejerna som var här. Jag är supernöjd. Hälsningar Yvonne / God Jul

Christian H
Skrev om Akka Hemservice Visby

Proffsigt, enkelt, bra pris. Tack!

Katarina L
Skrev om Akka Hemservice Visby

Tillmötesgående och trevliga. Återkom snabbt och var flexibla.

Ulf Gustav N
Skrev om Akka Hemservice Visby

Har nyss flyttat in där Akka gjort flyttstäd. Dåligt städat. Efter besiktning städades under kyl frys och tumlare tvättmaskin. Inte städat i köksskåp spindelnät i tak vägg vinkel. Och inte torkat på målade ytor. Plåtar odiskade och fläktfilter fullt av fett. Dåligt utfört arbete

Paulina L
Skrev om Akka Hemservice Visby

Mycket bra första möte och nöjd med städningen.

Svar från Akka Hemservice Visby

Stort tack för ert omdöme och att ni var nöjda med vår städningen.

Karin H
Skrev om Akka Hemservice Visby

Vi anlitade Akka på rekommendation av Matilda och är mycket nöjda. Vi återkommer till våren.

Anita E
Skrev om Akka Hemservice Visby

Det mesta fungerar mycket bra. Vi stöder UNICEF gm att vara månadsgivare. unicef gm månadsgivare

Ingela E
Skrev om Akka Hemservice Visby

Jag blev mycket trevligt bemött, allt har fungerat utan problem. Städningen utfördes i ett boende som jag hyrde så jag vet inte resultatet, ingen har dock klagat så jag antar att nästa gäst blev nöjd

Sara O
Skrev om Akka Hemservice Visby

Trevlig och bra service! Städningen var riktigt bra och gick väldigt smidig. Jag är riktigt nöjd med Akka.

Dan P
Skrev om Akka Hemservice Visby

trevligt kunnig blev superbt vet inte mer vad jag ska säga bara att jag kommer anlita akka igen

Svar från Akka Hemservice Visby

Tack för din fina feedback som vi uppskattar mycket.

Tina M
Skrev om Akka Hemservice Visby

Personligt bemötande när jag ringde. Mycket fin flyttstädning som genomfördes enligt planen.

Lena P
Skrev om Akka Hemservice Visby

Mycket trevlig personal, rent och snyggt efter städning. Ett stort plus och tack

Sofia K
Skrev om Akka Hemservice Visby

Bra bemötande, bra service. Storstädning innebar vad jag väntat mig.

Olivia P
Skrev om Akka Hemservice Visby

Inte nöjd, önskar att ha samma som kommer och städar men det respekteras inte

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Olivia! Tack för din feedback, det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Vi brukar se till att man får samma person som känner ditt hem. Men Gunilla som du haft tidigare har slutat hos oss och nu ska vi hitta någon som passar dig så att du blir nöjd.

Liselotte L
Skrev om Akka Hemservice Visby

Städningen var bra utförd men ej i tid. Den tog 3 timmar av 1 person men vi debiteras för 5 timmar. Det är väldigt svårt att få kontakt med företaget, de ringer inte tillbaka och svarar inte heller på mail.

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Liselott! Tack för din feedback. Vi har tittat på din senaste faktura och vår personals tidrapport och på dem står det 3,25 timmar 2023 däremot föra året 2022 tog städningen 5 timmar. Kan du möjligen ha förväxlat fakturorna ( eller har vi gjort det) ? Titta gärna på den senaste fakturan igen för 2023. Jag är ledsen om du tycker att du inte fått svar på telefon och sms. Ibland kan det ta lite tid att få svar när det är hög säsong då det är fullt upp. Det brukar vi nämna i automatmail som går ut. Jag vet att du skickade...

Marina S
Skrev om Akka Hemservice Visby

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande vid förfrågan och de löste en städning på kort varsel till vår fulla belåtenhet.

Berit F
Skrev om Akka Hemservice Visby

Har bara haft mailkorrespondens; det har fungerat bra.

Lennart W
Skrev om Akka Hemservice Visby

Kom i tid, gjorde ett bra jobb och var trevliga att ha i huset.

Birgitta Och Ulf S
Skrev om Akka Hemservice Visby

Viss osäkerhet vad gäller städkvaliten men efter visst tjat så har bara mycket goda saker att säga betr senaste städningen den 7/8! Allt är bra UTOM att Akka inte svarar på tel/mail tillräckligt snabbt! Mao så fungerar inte återkoppling/kommunikation mellan kund o lev. Det skapar osäkerhet (fick de meddelandet? Blir städningen av det datum vi önskade? Etc) MEN vi kommer tillbaka! Hälsar Birgitta o Ulf

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Birgitta och Ulf! Tack för er feedback. Vi beklagar att vi inte har svarat på telefon eller tillräckligt snabbt på mail. Sommaren är vår högsäsong och ibland hinner vi inte alltid det vi önskar. Vi ber om ursäkt för det.

Peter G
Skrev om Akka Hemservice Visby

De gjorde sitt jobb o jag kan varmt rekommendera dem

Lill E
Skrev om Akka Hemservice Visby

Bra service och trevligt bemötande

Eva M
Skrev om Akka Hemservice Visby

Jag blev väl bemött när jag anlitade dem för första gången för många år sedan. Jag tycker företaget i stort sett motsvarade mina förväntningar på städning och fönsterputs fram till för något år sedan. Det har varit svårt att få kontakt med AKKA senaste år och jag tycker de har blivit lite sämre på städning och fönsterputs.

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Ledsen att du inte fått tag i oss. Vi har haft ovanligt stressigt i år med väldigt många förfrågningar och ont om personal. Vi har verkligen gjort så gott vi har kunnat men är medvetna om att vi inte kunnat hjälpa alla. Hoppas du ger oss en ny chans. Med vänlig hälsning, Maria VD

Birgitta R
Skrev om Akka Hemservice Visby

Jag har anlitat Akka i många år för städning och tillsyn. I år blev det många tillägg och extrabeställningar från min sida och Akka hanterade allt helt perfekt, trots att det var mitt i högsäsongen. Jag är mycket nöjd och kommer fortsätta anlita Akka!!

Hans N
Skrev om Akka Hemservice Visby

Bra kundsupport, bra dialog. Vi har i två år använt Akka för att utföra "städsyn" utvalda lördagar i våra två stugor i Hideviken. Gästerna förutsätts städa innan de lämnar stugan men vi tycker det känns skönt att proffs från Akka tittar till - och åtgärdar - eventuella mistor i städningen. Mvh Hans & Marie Uppsala

Britta T
Skrev om Akka Hemservice Visby

Är en mycket nöjd kund! Bra service och ett trevligt bemötande!

Susanne S
Skrev om Akka Hemservice Visby

Dagen för städning fick sms vilken adress som gällde. Detta hade förmedlats tidigare (eftersom företaget brukar använda Akka Hemservice). Hoppas nu att fakturan kommer till min hemadress i Upplands Väsby. Vet inte hur städningen blev gjord eftersom jag åkte hem och hade inte möjlighet att bedöma detta.

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Susanne ! Tack för din feedback. Vi är ledsna om det har blivit något fel men sommaren är vår högsäsong då det i stressen kan bli fel vilket vi ber om ursäkt för.

Christer E
Skrev om Akka Hemservice Visby

De är svåra att få kontakt med både på mail och telefon

Svar från Akka Hemservice Visby

Hej Christer ! Vi är ledsna att det har varit svårt att få kontakt med oss men vi har har haft hemskt mycket att göra och sjuk personal. Det är ingen ursäkt men en förklaring och vi försöker svara så fort vi kan. Det bästa är att maila då ser vi det och svarar när vi kan. Hälsningar Charlotte

K
Skrev om Akka Hemservice Visby

I stora drag bra. Men en rullgardin gick sönder utan att jag blev meddelad och jag upplevde att det fanns damm kvar på hyllor.

Hanne S
Skrev om Akka Hemservice Visby

Bra bemötande! Lite förvånad över att 3 st skulle städa! En för mycket tycker jag! Allt var klart på 50 minuter!

Mikael G
Skrev om Akka Hemservice Visby

Bra, professionellt utförda tjänster.

Jessica H
Skrev om Akka Hemservice Visby

Super nöjd med städningen. De gjorde ett noggrann jobb.