Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Täby Akko Autolack AB

Rågsvedsvägen 6, 12450, BANDHAGEN

Bilverkstäder nära Akko Autolack AB:

Stockholmsvägen 100-102, TÄBY
Johan N:
Trevlig och kunnig personal som ger en lysande service både till mig som kund och till min bil

Kemistvägen 16, TÄBY
Speedy Bilservice i Täby erbjuder både helhetslösningar och enstaka reparationer... Läs mer ›
Ove A:
Via telefon bokade tid fick samma dag lämnade bilen blev sedan uppringd när det var färdigt

Kemistvägen 4, Täby
Min Bil Täby - Stockholms första auktoriserade service- och försäljningsanläggan... Läs mer ›
Anders I:
Som alla bilverkstäder borde vara

Hovslagarevägen 37, SOLLENTUNA
Vi är godkända av Motormännens Riksförbund, Motorbranchens Riksförbund, Bilpro... Läs mer ›
Ann-katrin G:
Snabbt svar i tel och jag kunde komma dagen efter. Mycket bra! Höll sin prisuppgift. Mkt trevlig personal. Men... bytte registreringsskylte...

Läs vad 4 kunder tycker om Akko Autolack AB

• Berit A
    Berit A skrev om Akko Autolack AB
    Lackeringen på min bil var suverän, bilen behövdes lackeras efter stora rostskador på bilen.
    Priset och bemötandet(bra service) var även bra. Nöjd och rekommenderas!
  • Anonym
    Anonym skrev om Akko Autolack AB
    Lämnade min bil här och kan faktiskt inte klaga så mycket än att tacka och bocka.

Jag hade en buckla på bilens fram- och bak dörr; rostskador lite här och där.
    Resultatet var jätte bra och jag är ganska nöjd. Lackeringen vart jätte bra som tur är(lite petig med det).

Förövrigt var priset bra, trevligt bemötande.

För mig är Akko Autolack en bra bilverkstad då de samarbetar med min bilförsäkring.
  • Sivan R
    Sivan R skrev om Akko Autolack AB
    Nöjd kund!
    Jag har fått min bil fixad här 3 gånger och med bra resultat. Billigt och bra jobb. Jag rekommenderar starkt! Trevliga personal och fräsch verkstad.
    Företaget svarar Anmäl omdöme
  • Per C
    Per C skrev om Akko Autolack AB
    Lämnade in en 60 år gammal ram till en bil jag tänkte renovera för riktning och byte av diverse tvärbalkar. Resultatet var en ren katastrof, De hade satt en ren klantskalle på svetsningen. Efter diverse tvistande gjordes jobbet delvis om men jag anser mig inte kunna använda ramen över huvud taget. Den får så småningom gå till någon svetskunnig som renoverar samma bilmodell. Katastrof som sagt, och mycket svammel. Någon ersättning fick jag inte heller. Ids inte bråka mer.

Stockholmsvägen 116, 187 30 Täby