Akko Autolack AB

4.2

5 omdömen om Akko Autolack AB

SIVAN R
Skrev om Akko Autolack AB

Väldigt nöjd med arbetet på min bil. Blev jättesnyggt med nya färgen.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Berit A
Skrev om Akko Autolack AB

Lackeringen på min bil var suverän, bilen behövdes lackeras efter stora rostskador på bilen. Priset och bemötandet(bra service) var även bra. Nöjd och rekommenderas!

Anonym
Skrev om Akko Autolack AB

Lämnade min bil här och kan faktiskt inte klaga så mycket än att tacka och bocka. Jag hade en buckla på bilens fram- och bak dörr; rostskador lite här och där. Resultatet var jätte bra och jag är ganska nöjd. Lackeringen vart jätte bra som tur är(lite petig med det). Förövrigt var priset bra, trevligt bemötande. För mig är Akko Autolack en bra bilverkstad då de samarbetar med min bilförsäkring.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Sivan R
Skrev om Akko Autolack AB

Nöjd kund! Jag har fått min bil fixad här 3 gånger och med bra resultat. Billigt och bra jobb. Jag rekommenderar starkt! Trevliga personal och fräsch verkstad. Företaget svarar Anmäl omdöme

Per C
Skrev om Akko Autolack AB

Lämnade in en 60 år gammal ram till en bil jag tänkte renovera för riktning och byte av diverse tvärbalkar. Resultatet var en ren katastrof, De hade satt en ren klantskalle på svetsningen. Efter diverse tvistande gjordes jobbet delvis om men jag anser mig inte kunna använda ramen över huvud taget. Den får så småningom gå till någon svetskunnig som renoverar samma bilmodell. Katastrof som sagt, och mycket svammel. Någon ersättning fick jag inte heller. Ids inte bråka mer.