Alla kategorier Byggföretag Skåne Malmö Aktiv Bygg I Malmö AB

Aktiv Bygg I Malmö AB

Kattviksgatan 25, 214 58 Malmö — Visa karta

Funderar du på att köpa nytt kök? Eller är det kanske dags att renovera ditt badrum? Här hos Aktiv Bygg I Malmö AB utför vi alltid kvalitetsjobb till mycket konkurrenskraftiga priser. Vi utför både renoveringar och fasadentreprenad. Allt från tapetborttagning till spackling, målning eller montering. Huvudsakligen jobbar vi i Skåne men vi kan även flytta på oss vid behov.

Vi är en kostnadseffektiv partner vid din renovering, vars framgångssaga bygger på goda referenser och rekommendationer. Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig med ditt byggprojekt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om Aktiv Bygg I Malmö AB

• Anders F
    Anders F skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Redan från första mötet upplevde jag dem som mycket seriösa, kunniga och detaljfokuserade. Dem ville få en nogrann och tydlig beskrivning av arbetet för att kunna lämna en riktig offert. Dem höll alla sina löften under byggtiden och jagade inga ÄTA-kostnaden utan tog fram lösningar för att få ett så bra resultat som möjligt även om dey betydde mer jobb för dem. Dem var otroligt måna om resultatet från dag 1. Dem höll tiden precis som dem lovadr, tom lite snabbare. Dem var alltid lyhörda under processen och tog inga egna initiativ utan att dem stämde av med oss först. Tiden och kostnaden höll perfekt och resultatet blev fantastiskt! Läs mer
  • Ann-elise L
    Ann-elise L skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi anlitade Aktiv Bygg för renovering av badrum. Vi fick ett mycket trevligt och personligt bemötande från första mötet och igenom hela projektet. Vi förväntade oss en perfekt leverans och bra kommunikation. Resultatet var över förväntan och kommunikationen var enkel, strukturerad, regelbunden, och snabb. Hela projektet kändes väldigt tryggt och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag använde Aktiv Bygg för en totalrenovering av mitt kök efter att ha fått de rekommenderade av en vän. Jag var väldigt nöjd med resultatet och hur arbetet utfördes. De var noggranna och höll tidsplanen. Hantverkarna som var hemma hos mig var ordningsamma, trevliga och hjälpsamma. Att jag var nöjd var väldigt viktigt för de och om det behövdes göra några ändringar pga oförutsedda händelser var det aldrig några problem. Kan varmt rekommendera de vidare! Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    5 av 5 toasts för badrumsrenoveringen!

Från första kontakt har de varit trevliga och tillmötesgående, de kunde starta på mitt önskade datum och de har hållit sig inom den uppgjorda budgeten såväl som tidsramen vilket jag sätter enormt stort pris på!

Jag har redan rekommenderat vänner och familj om dem och kommer fortsätta göra det!

Tobias E
    Malmö Läs mer
  • Aneta B
    Aneta B skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi renoverade nästan hela lägenhet, och vi är SÅ nöjda. Offerten var tydlig, priset som offreten låg på var det faktiska priset vi sen i slutändan fick betala. Renoveringen påbörjades på angiven dag, slutfördes när det var sagt och utfördes utan minsta bekymmer för oss kunder. Vi har och ska varmt rekommendera Aktiv Bygg i Malmö för alla våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Zana P
    Zana P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Utmärkt jobb, snabbt,punktligt , professional . Läs mer
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Gjorde badrumsrenovering via dem och vi är nöjda med resultatet. Hade god kommunikation och de lyssnade på våra synpunkter och önskemål. Läs mer
  • Marisa M
    Marisa M skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Supertrevliga och alltid tjänstvilliga. Jag kan varmt rekommendera Aktivbyg Malmö som totalrenoverade mitt badrum 👍👍 Läs mer
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Att välja en firma för att renovera ett badrum är det inte det lättaste. Men valet av Aktiv Bygg I Malmö AB visade det sig att det finns firmor som jobbar på hederligt sätt, och det är jag väldigt tacksam för. Jag har låtit att firman välja varor till badrummet eftersom jag har varken tid/möjlighet och kunskap kring dessa varor. Mina förväntningar uppfylldes på sådant sätt som jag knappt kunde föreställa mig. Mina grannar berömde firmans medarbetare som artiga och trevliga.
    Prismässigt är jag väldigt nöjd med.
    jag har redan rekommenderat denna firma för mina bekanta och arbetskamrater. Läs mer
  • Märta K
    Märta K skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Det är andra gången jag anlitar Aktiv Bygg för att renovera badrum. Serif är lätt att ha att göra med och arbetet utförs enligt plan (eller t.om snabbare än väntat) Man är i trygga händer! Denna gång var badrummet lite mer komplext och det krävdes fönsterbyte, rivning av innervägg och tak, samt åtgärdande av fuktskada i golvbjälkar. Det som inte kunde förutses innan arbetet kom igång, löstes smidigt under tiden. Allt går mycket effektivt och arbetet känns kvalitativt och noggrant utfört. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Aktiv Bygg. Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Bra bemötande, tidsplanen höll, väl utfört arbete Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag är väldigt nöjd med Serif och hans anställda på Aktiv Bygg. De totalrenoverade mitt kök och var verkligen så duktiga, serviceminded och tillmötesgående. De var punktliga och kom alltid när de hade sagt och de var lätta att få tag i när jag hade frågor. Trots mycket strul med leverantören gjorde Serif och hans anställda allt för att mitt kök skulle bli så bra som möjligt och det är helt perfekt. Jag kan absolut rekommendera Aktiv Bygg! Läs mer
  • Nermin P
    Nermin P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Köksrenovering

En total renovering av köket:
    * Flytspackling av golv och sättning av nytt golv
    * Nytt vägg, tak inomhus, isolering,
    målning och spackling.
    * Specialbyggd låda för fläkt och rör till fläkten.
    * Nytt dörrkarm och dörr
    * Nytt kakel
    * Helt ny dragning av el och Element
    * Montering av kök (STORT ikea kök)
    * Spotlights
    Osv...

Fick rekommendationer av en vän att ta in Aktivbygg då han var super nöjd med renovering som Aktivbygg gjort hos honom.

Jag är super nöjd med AktivBygg. Kan INTE klaga på något. Proffsigt bemötande och dem höll tiden som vi kom överens.
    Väldigt trevlig personal.

Kommer att anlita Aktivbygg vid renovering av toa och badrum i nästa projekt.
    Tack Aktivbygg!

Jag rekommenderar starkt Aktivbygg! Läs mer
  • John W
    John W skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi beställde renovering av badrum och gästtoalett via Bauhaus och direkt därefter kontaktade Serif på Aktiv Bygg oss och gjorde ett hembesök där vi gick igenom vad vi ville ha gjort; totalrenovering med kakel på väggar och i golv. Han skulle samordna bygg, el och VVS och redan samma förmiddag kontaktade även el oss för hembesök. Serif bedömde tidsåtgången till totalt två veckor och 2-3 dagar från start. Vi ville ha startdatum en måndag tre veckor senare och på denna dag startade Aktiv Bygg med att först skydda väggar och golv mellan ingång och badrum och därefter riva ut allt gammalt. En vecka och 4 arbetsdagar senare kunde vi använda WC och dusch i nytt badrum/gästtoalett och på måndagen efter två veckor var allt även all el klar. Serif var på plats i stort sett varje morgon och förklarade vad som skulle göras närmast. Alla arbetare på Aktiv Bygg arbetade hårt och noggrant, monterade mer tätskikt än vad som krävs och bad om vårt godkännande av kakelsättningen i början av detta arbete. Städning utfördes klanderfritt varje dag och slutstädningen var mycket noggrann. När allt var färdigt fanns det mycket mindre byggdamm än befarat i kringliggande rum, trots omfattande bilningsarbete i badrummets betonggolv. Sammantaget levde Aktiv Bygg upp till våra förväntningar till 100 % både med avseende på utfört arbete och lovade tider och de har varit de bästa hantverkare vi har haft efter 33 år i vårt hus. Vi kan därför varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Mia A
    Mia A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Om ni ska renovera köket så kontakta Aktiv Bygg AB, det finns inget bättre! Bokningen med de sköttes korrekt, snabbt och med vänlighet. Väldig duktiga killar måste jag säga! Infann sig i tid, jobbade systematisk och hanterade möbler med försiktighet. Killarna var trevliga, snabba, hjälpte t o m med det lilla extra som vi inte hade beställt fr början.
    Vi kommer att anlita dem även nästa gång vi skall renovera hemma. Vi kan varmt rekommendera Aktiv Bygg AB.

Med vänlig hälsning

Mia och Dragan Läs mer
  • Jonna G
    Jonna G skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Chefen var det inget fel på. Företaget hade bra kontakt med andra aktörer som t ex VVS:are och elektriker. Killen som de skickade till oss var undermålig. Han var inte flexibel, kunde knappt någon svenska, gjorde en del misstag... Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag fick hjälp med renovering av två kök. Jag är mycket nöjd både med arbetet och bemötandet samt flexibiliteten och tillgängligheten.
    Ett bra team som samarbetar med andra aktörer vilket skapar helhetshjälp, flexibilitet och snabbt jobb. Läs mer
  • Tove K
    Tove K skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Badrum, från början till slut. Jag är nöjd. Bra bemötande, lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Första mötet, trevligt proffesionellt bemötande.
    Förklarades i detalj hur och när arbetet skulle utföras.
    Detta skedde sedan inom angivna tid.
    Hela badrums projektet koordinerades på ett utmärkt sätt.
    Hantverket utfördes både snabbt, ordentlig, kunnigt helt enkelt på ett proffsigt sätt.
    Starten gamla badum revs ned, nya byggdes upp efter bransch regler. VVS arbete, el arbeten, kakel uppsättning osv skede på ett proffsigt hantverksmässigt sätt.

Sammanfattningsvis kommer jag att rekommendera Aktiv Byggs tjänster. Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Anlitat Aktiv bygg flera gånger de senaste åren. Har alltid varit mycket nöjd med utfört arbete. Kommer ringa dom igen! Läs mer
  • Suad E
    Suad E skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv Bygg levde helt upp mina förväntningar.
    De byggde mitt kök, ett nytt sovrum och målade hela huset. Jag är mycket nöjd med dem.
    Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Fia S
    Fia S skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Alltid lika pålitliga! Bra att ha att göra med och bra resultat. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Badrumsrenovering med klinker på golv och kakel på vägg. Flytt av golvbrunn. Totalt byte av inredning. Badkar ut och duschdörrar in. Jag köpte materialet och de utförde arbetet. Mycket trevligt bemötande från början till slutet. Arbetet perfekt utfört och överträffade mina förväntningar. Jag rekommenderar Aktiv Bygg i Malmö AB varmt! Ett tryggt företag som levererar det de ska och mer än det! Läs mer
  • Rick H
    Rick H skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Great service! They were on time, polite and the results were really good - highly recommendable. Läs mer

Kattviksgatan 25, 214 58 Malmö