Aktiv Bygg I Malmö AB

Baragatan 11, 212 28 Malmö — Visa karta

Funderar du på att köpa nytt kök? Eller är det kanske dags att renovera ditt badrum? Här hos Aktiv Bygg I Malmö AB utför vi alltid kvalitetsjobb till mycket konkurrenskraftiga priser. Vi utför både renoveringar och fasadentreprenad. Allt från tapetborttagning till spackling, målning eller montering. Huvudsakligen jobbar vi i Skåne men vi kan även flytta på oss vid behov.

Vi är en kostnadseffektiv partner vid din renovering, vars framgångssaga bygger på goda referenser och rekommendationer. Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa dig med ditt byggprojekt!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Aktiv Bygg I Malmö AB

• Annalena H

2020-06-03

Annalena H skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag har anlitat Aktiv Bygg i Malmö AB för totalrenovering av badrum.
    Proffsigt bemötande från första mötet och genom hela processen. Bra dialog med projektledaren, Dennis, som löpande följt upp arbetet, varit lyhörd och tillgänglig. Företagets anställda och samarbetspartners ( el och VVS) har varit tillmötesgående, noggranna och ordningsamma.
    Aktiv Bygg i Malmö AB har uppfyllt mina förväntningar väl och jag kan varmt rekommendera företaget för liknande arbete. Läs mer
  • 2020-05-25

Olof L skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi anlitade aktiv bygg för inredning av tredje våning efter rekommendationer av andra i grannskapet. VI kunde inte ha varit nöjdare. Serif och Denniz var lyhörda, flexibla och höll kontakten under arbetets gång och kommunicerade större händelser. Personalen var alltid trevlig och gjorde sitt bästa för att inte märkas då vi hade ett litet barn hemma på föräldrarledighet och en med hemmakontor. Resultatet blev fantastikt och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-22

Maria R skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Renoverade 2 st badrum.
    Hantverkarna höll mycket bra ordning och städade undan efter hand hela tiden.
    Väl utfört arbete, där vi är väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-02-26

David B skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv Bygg har inrett vår vind. De var väldigt proffsiga, snabba och lätta att arbeta med. Hela processen har gått väldigt smidigt. De har haft smarta lösningar till det som inte varit så självklart. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kan därför varmt rekommendera Aktiv Bygg. Läs mer
  • Christoffer J

2020-02-20

Christoffer J skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Bra service och bra resultat!
    Skötte sig exemplariskt och var flexibla. Läs mer
  • 2020-02-07

Jasna P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Renovering av badrum

Jag är väldig nöjd med arbetet som Aktiv Bygg har gjort. Kakelläggning ser fint ut. De anställda på Aktiv Bygg var kunniga, de hade bra bemötande och gav bra service.

Sammanfattningsvis upplevde jag de som professionella, punktliga och noggranna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-05

Therese S skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi anlitade Aktiv Bygg för renovering av vårt kök samt ytskikt i hall och vardagsrum. Vi fick detta företag rekommenderat till oss och kommer absolut rekommendera dem vidare!
    Vi har fått ett superfint bemötande hela vägen! De har också kommit med råd och tips i vår köksplanering vilket gjort att lösningarna har blivit så mycket bättre. Har bara positiva ord om detta företag och personerna som arbetar här! /Therese och Daniel Läs mer
  • Karin J

2020-02-05

Karin J skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag är jättenöjd! Fint arbete, snyggt gjort, bra kommunikation. Trevligt bemötande. Återkommer gärna om det är något jag vill få gjort..rekommenderar också gärna ER.

Hälsn. Karin Läs mer
  • 2020-01-22

PER E skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi anlitade Aktiv Bygg för totalrenovering av vår källare - ett stort allrum och en tvättstuga med dusch och våtutrymmen. Vi är mycket nöjda med bemötandet och resultatet. Arbetet innehöll bla total rivning av väggar/tak/golv, byggande av vägg, putsning, kakelsättning. För VVS och el anlitade Aktiv Bygg samarbetsfirmor som också var mycket pålitliga och trevliga. Vi hade en löpande dialog med Serif och hans medarbetare och hittade bra lösningar för arbetet. Hantverkarna på Aktiv Bygg var kunniga och noggranna, och de det var ordning på material och maskiner så vi kunde använda andra delar av källaren. Vi kan varmt rekommendera Aktiv Bygg och kommer att anlita dem igen. Läs mer
  • 2019-11-19

Lars D skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Min dotter anlitade Aktiv Bygg vid viss ombyggnad av sin fastighet, vilket utföll till stor belåtenhet. Min dotters vänner anlitade sin tur och Aktiv Bygg.... och de var lika nöjda. Så valet var inte så svårt när jag skulle renovera min sommarstuga i Blekinge. Aktiv Bygg har haft mellan 3-5 personer boendes i stugan i 8 veckor och jag kan verkligen intyga att ”byggarna” Jovica, Zoran, Vlado, Vasilje och Taras varit oerhört arbetsamma, fantastiskt duktiga.... och mycket trevliga att umgås med eftersom jag själv varit på plats i stort sett hela tiden som s.k. byggherre.Min roll som byggherre utvecklades sig till att vara ”lite hjälpreda” och att hålla koll på logistiken avseende material, el och VVS.... en uppgift som för Aktiv Byggs del nog inte var så lätt att styra 20 mil från byggarbetsplatsen.... men med förenade krafter löste vi det också.Mina byggare och Aktiv Bygg erhåller och förtjänar högsta betyg👍👍

Lars D Läs mer
  • 2019-11-19

Björn L skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi valde Aktiv Bygg för att inreda vår vind till bostadsutrymme. Arbetet innefattade montage av fönster, isolering, ytskikt etc. Arbetet utfördes väl och för de delar som Aktiv Bygg själva inte kunde utföra tog de in kompetenta och certifierade firmor.
    Vi blev under hela arbetets gång mycket väl bemötta och hade en god dialog kring ändringar och fick även bra feed back kring hur bra (eller mindre bra) vissa saker vi ville göra skulle fungera.
    Vi hade höga förväntningar till Aktiv Bygg och vi tycker att Aktiv Bygg kunde leva upp till dem.
    I kort en mycket god upplevelse, Aktiv Bygg utförde arbetet väl. Läs mer
  • 2019-09-14

Maribel A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    De hade renoverat badrumet i tidigare lägenhet. Vi renoverade nu köket..badrumet och golvet med dem igen. De är mycket seriuous och professionell. Gör perfekt till den sista detaljer och jobbar i tid och budget. Jag slkulle rekommendera mycket dem och ska ringa dem i fråmtiden. Läs mer
  • 2019-09-05

Dorel C skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    -Jag köpte totalrenovering av badrum(klinker,kakel,golvvärme,el,vvs)
    -Företaget arbetade mycket profesionellt.
    -Allt var i linije med mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-04

litet duschrum.

Utmärkt arbete! Vi kan använda med glädje! Tack för ert arbete! Läs mer
  • 2019-09-04

Ertan M skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Anlitade Aktiv Bygg för att totalrenovera vårt badrum & mycket annat i vår nya lägenhet. Är väldigt nöjd med hela processen från första besök, till offert, till ett väldigt (!) proffsigt slutresultat. Extra trevligt att lägenhet, hiss och trapp lämnades rent och skyddat efter varje arbetspass.

Korrespondens sköttes kontinuerligt med Dennis där jag stundom ställde höga krav på detaljarbeten under projektets gång, vilket möttes med stor lyhördhet och helt utan mothugg. Väldigt flexibla och kunniga arbetare. Kan varmt rekommendera Aktiv Bygg i Malmö! Läs mer

Britt-marie O skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Renovering av badrum, väggar o golv. Allt mycket proffsigt gjort. Helnöjda o rekommenderar Aktiv bygg varmt. Skickliga yrkesmän, trevliga, hjälpsamma uppstädat efter varje arbetsdag. Finns inget negativt att säga. Bra jobbat! Tack! Läs mer

Marie J skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv Bygg i Malmö AB har utfört hel entreprenad renovering av vårt badrum, företaget har bemött oss mycket väl o varit tillmötesgående under hela renoveringen, ett stort projekt för oss som kund med många val från entreprenör till färg på fog och såklart höga förväntningar på ett perfekt resultat, kunnig, noggrann o trevlig personal som utförde arbetet galant, allt flöt på enligt plan o var färdigt innan utsatt slutdatum.
    Är mycket nöjda med valet av Aktiv Bygg i Malmö AB o det fina resultat det blev, så nöjda att dom startar nytt projekt hos oss inom kort.
    Rikard o Marie Johnsson
    Limhamn Läs mer

Kim E skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag valde aktiv bygg till att renovera mitt badrum och uterum.
    Jag är supernöjd och allt gick över min förväntan.
    Det gick snabbare än jag trodde, det blev finare än vad jag förväntat mig. Allt känns verkligen perfekt.
    Bemötandet av chefen var hur bra som helst, fick bra magkänsla redan vid första mötet och han har ställt upp och verkligen hjälpt mig med allt som hade med jobbet att göra.
    Jag har hela tiden fått vara med i projektets gång och fått info varje dag, hur det går och vad som var nästa steg och vad som var kvar. Hur veckan skulle se o.s.v. Ett plus är att jag tycker att byggarna verkligen skyddade golvet o trappan bra och det kändes inte som det blev lika smutsigt som jag förväntade mig.
    Jag kommer definitivt att anlita aktiv bygg till mitt nästa projekt och jag kommer att rekommendera dem till mina vänner o bekanta. Läs mer
  • 2019-05-14

Johan O skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv bygg utförde delar av vår köksrenovering, fönsterbyten, VVS-arbeten och parkettslipning. Från första kontakt så blev vi proffsigt bemötta och detta höll i sig genom hela processen. Löften infriades och kommunikationen sköttes snabbt, smidigt och väldigt pålitligt.
    Tidsplaner efterföljdes, punktlighet var perfekt, flexibla efter våra önskemål, prisvärda, pålitliga och väl genomförda arbeten. Nästa gång vi behöver hantverkare så är Aktiv en given preferens. Läs mer
  • 2019-05-14

Jane M skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Våtrumsarbete, kakling av badrum samt rörarbete och montering av inredning. Ett proffsigt utfört arbete. Snyggt och noggrannt. Mycket trevligt bemötande, lugna och flexibla. Var till stor hjälp även i planeringen av badrummet, med bred kunskap och goda råd. Läs mer
  • 2019-05-13

Axel R skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv Bygg var ett utmärkt val för vår köksrenovering! Genom dem fick vi även tag på en väldigt bra elfirma för arbeten i kök och resten av lägenheten. Jag kan rekommendera Aktiv Bygg! Läs mer
  • 2019-03-16

Inge J skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Badrumsrenovering. Trevliga och duktiga. Det blev som jag förväntade mej. Jag blev mycket nöjd. Läs mer
  • Anna B

2019-03-16

Anna B skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv Bygg byggde om två badrum från grunden, slipade befintliga parkettgolv, la nya golv, bredspacklade och målade tak och väggar och flyttade en trappa till vinden. Allt inför inflyttning i vår nya villa.

Vi fick ett mycket professionellt och bra bemötande av Serif och hans gäng både vid offert och genomförande. Vi är mycket nöjda med resultatet!!! Vi vill speciellt framhålla den noggrannhet och hantverksskicklighet samtliga medarbetare vi träffade från Aktiv bygg uppvisade. Vi har idag badrum där stor omsorg lagts vid en estestikt snygg plattsättning och inga detaljer lämnats åt slumpen. Serif och hans gäng har visat stor lyhördhet och samarbetsförmåga till oss som är en krävande kund, med kunskap inom bygg. Det är inte ofta vi med stor glädje rekommenderar ett företag till vänner och familj!

Vänligen
    Anna och Thomas Björklund Läs mer
  • 2019-03-07

Bertil H skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Badrumsrenovering
    Bemötandet från samtliga medverkande har varit helt otroligt bra!
    Mina förväntningar var höga, och detta har uppfyllts till 100%, allt blev som vi hade kommit överens om.
    Ett mycket seriöst och kompetent företag, jag rekommenderar ,Aktiv bygg i Malmö
    Bertil Hopp Läs mer
  • 2019-02-08

Jaime A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Totalt renovering av badrum, inkl. sanering, isolering, färdigmonterande av utrustning och målning.
    Mycket bra genomfört arbete, höll tidsplanneringgen och budget. Jag fick inga otrevliga överraskningar avseende priset eller omfattning av arbetena.
    Aktiv Bygg höll vad de offererat och jag är nöjd med kvaliteten på deras jobb. Läs mer
  • 2019-01-30

Olle S skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Använde deras tjänster vid totalrenovering av sekelskifteshus. Var tillgängliga och noggranna under hela processen och slutresultatet blev riktigt bra. Rekommenders! Läs mer
  • 2019-01-28

Ilaf A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jätte bra företag med trevliga och snabba medarbetare samt trevlig och schysst chef, med andra ord utmärkt jobb. Inga problem uppstod.

Rnnovering: kök, 2 st badrum och tillägg av väggar på första och ovanvåning samt målning. Läs mer
  • 2019-01-05

Hans L skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv bygg har renoverat vårt badrum o vi är super nöjda,
    Trevliga o,tillmötes gående.
    Rekommendera dom gärna. Läs mer
  • 2018-10-05

Hanna A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi anställde Aktiv Bygg för att totalrenovera ett badrum och ett grovkök. Vi bor i ett gammalt hus som har sina utmaningar men vi är så nöjda med jobbet som utfördes. Dennis som hade hand om vårt projekt var på plats i stort sett varje dag och kollade så att allt gick som det skulle. Alla som har arbetat på projektet har varit otroligt kunniga, noggranna och dessutom artiga. Eftersom vi var så nöjda så slutade det med att vi använde Aktiv Bygg till ännu fler projekt såsom renovering och tapetsering av gästrum, tapetsering av toalett samt en massa små grejor som att sätta upp speglar, lampor etc. Vi kände att Serif och Dennis var väldigt fokuserade på att vi som kunder skulle vara nöjda med allt och om något inte blev som vi ville så insisterade dom på att göra om så att vi var nöjda. Vi har rekommenderat Aktiv Bygg till alla våra vänner. Om vi skall göra något mer i framtiden så vet jag vart jag kommer att vända mig.

Hanna Läs mer
  • Ingemar H

2018-10-03

Ingemar H skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag har köpt totalrenovering och tillbyggnad av ett badrum.
    Jag är mycket nöjd med hur Företaget genomförde arbetet. Raka besked om vad som gäller, vänligt och proffsigt bemötande, man följde tidsramar och budget och man var tillgängliga hela tiden.
    Resultatet blev precis det vi önskade oss. Snyggt i alla detaljer.
    Tack för ett väl utfört arbete. Läs mer
  • 2018-10-03

Simon C skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Aktiv Bygg gjorde en full renovering av vårt badrum och vi är mycket nöjda.
    Det är lätt att få tag på dem om man behöver prata med dem.
    Dem kommer när de säger att dem ska komma och följer upp på ett bra sätt.
    Standarden på jobbet var hög, vilket även intygades av Anticimex när vi hade en huskoll kort efter arbetet.
    Jag kan varmt rekommendera Aktiv Bygg. Läs mer
  • Douglas P

2018-09-11

Douglas P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Mycket bra, snabba och ringde oss om allt möjligt för att alltid göra rätt för sig och vara oss till lags. Slutresultatet - extremt proffsigt! Älskar vårt nya badrum gjort av Aktiv Bygg, och vi kände oss trygga med att företaget erbjöd en besiktningsman i priset. Läs mer
  • 2018-08-07

Agneta O skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Mycket nöjd med detta företag. Företaget spänner över hela arbetet som behövs i ett kök. Jag behöver inte själv anlita tex elektriker. Duktiga och ordningsamma medarbetare, Ett företag att rekomendera. Läs mer
  • Mikael G

2018-08-06

Mikael G skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Väldigt bra och snabba. Lite veliga men trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2018-08-06

Bogdan T skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    total renovering av badrummet
    jag hade inga förväntningar, men det blev mycket bra
    fackmässig utfört arbete
    svårt utan toan hemma men nu är det över Läs mer
  • 2018-06-20

Maria P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Köp av tvättmaskin och installering av densamma i badrum. Öppning av dörr som varit stängd i decennier och målning av densamma. Snyggt arbete och det fungerar! Snabba svar då jag ringt upp. Mkt positivt. Rek av elektriker som fungerade jättebra. Jag är mkt nöjd med arbetet och har redan rekommenderat er till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anders F

2018-05-14

Anders F skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Redan från första mötet upplevde jag dem som mycket seriösa, kunniga och detaljfokuserade. Dem ville få en nogrann och tydlig beskrivning av arbetet för att kunna lämna en riktig offert. Dem höll alla sina löften under byggtiden och jagade inga ÄTA-kostnaden utan tog fram lösningar för att få ett så bra resultat som möjligt även om dey betydde mer jobb för dem. Dem var otroligt måna om resultatet från dag 1. Dem höll tiden precis som dem lovadr, tom lite snabbare. Dem var alltid lyhörda under processen och tog inga egna initiativ utan att dem stämde av med oss först. Tiden och kostnaden höll perfekt och resultatet blev fantastiskt! Läs mer
  • 2018-04-29

Ann-elise L skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi anlitade Aktiv Bygg för renovering av badrum. Vi fick ett mycket trevligt och personligt bemötande från första mötet och igenom hela projektet. Vi förväntade oss en perfekt leverans och bra kommunikation. Resultatet var över förväntan och kommunikationen var enkel, strukturerad, regelbunden, och snabb. Hela projektet kändes väldigt tryggt och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-03-20

Maria N skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag använde Aktiv Bygg för en totalrenovering av mitt kök efter att ha fått de rekommenderade av en vän. Jag var väldigt nöjd med resultatet och hur arbetet utfördes. De var noggranna och höll tidsplanen. Hantverkarna som var hemma hos mig var ordningsamma, trevliga och hjälpsamma. Att jag var nöjd var väldigt viktigt för de och om det behövdes göra några ändringar pga oförutsedda händelser var det aldrig några problem. Kan varmt rekommendera de vidare! Läs mer
  • TOBIAS E

2018-03-13

TOBIAS E skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    5 av 5 toasts för badrumsrenoveringen!

Från första kontakt har de varit trevliga och tillmötesgående, de kunde starta på mitt önskade datum och de har hållit sig inom den uppgjorda budgeten såväl som tidsramen vilket jag sätter enormt stort pris på!

Jag har redan rekommenderat vänner och familj om dem och kommer fortsätta göra det!

Tobias E
    Malmö Läs mer
  • 2018-03-13

Aneta B skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi renoverade nästan hela lägenhet, och vi är SÅ nöjda. Offerten var tydlig, priset som offreten låg på var det faktiska priset vi sen i slutändan fick betala. Renoveringen påbörjades på angiven dag, slutfördes när det var sagt och utfördes utan minsta bekymmer för oss kunder. Vi har och ska varmt rekommendera Aktiv Bygg i Malmö för alla våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Zana P

2018-02-14

Zana P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Utmärkt jobb, snabbt,punktligt , professional . Läs mer
  • 2018-02-12

Jonas D skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Gjorde badrumsrenovering via dem och vi är nöjda med resultatet. Hade god kommunikation och de lyssnade på våra synpunkter och önskemål. Läs mer
  • Marisa M

2018-02-12

Marisa M skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Supertrevliga och alltid tjänstvilliga. Jag kan varmt rekommendera Aktivbyg Malmö som totalrenoverade mitt badrum 👍👍 Läs mer
  • 2018-02-12

Hamid A skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Att välja en firma för att renovera ett badrum är det inte det lättaste. Men valet av Aktiv Bygg I Malmö AB visade det sig att det finns firmor som jobbar på hederligt sätt, och det är jag väldigt tacksam för. Jag har låtit att firman välja varor till badrummet eftersom jag har varken tid/möjlighet och kunskap kring dessa varor. Mina förväntningar uppfylldes på sådant sätt som jag knappt kunde föreställa mig. Mina grannar berömde firmans medarbetare som artiga och trevliga.
    Prismässigt är jag väldigt nöjd med.
    jag har redan rekommenderat denna firma för mina bekanta och arbetskamrater. Läs mer
  • 2017-12-04

Märta K skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Det är andra gången jag anlitar Aktiv Bygg för att renovera badrum. Serif är lätt att ha att göra med och arbetet utförs enligt plan (eller t.om snabbare än väntat) Man är i trygga händer! Denna gång var badrummet lite mer komplext och det krävdes fönsterbyte, rivning av innervägg och tak, samt åtgärdande av fuktskada i golvbjälkar. Det som inte kunde förutses innan arbetet kom igång, löstes smidigt under tiden. Allt går mycket effektivt och arbetet känns kvalitativt och noggrant utfört. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Aktiv Bygg. Läs mer
  • 2017-11-25

Mats H skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Bra bemötande, tidsplanen höll, väl utfört arbete Läs mer
  • 2017-11-23

Anna B skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Jag är väldigt nöjd med Serif och hans anställda på Aktiv Bygg. De totalrenoverade mitt kök och var verkligen så duktiga, serviceminded och tillmötesgående. De var punktliga och kom alltid när de hade sagt och de var lätta att få tag i när jag hade frågor. Trots mycket strul med leverantören gjorde Serif och hans anställda allt för att mitt kök skulle bli så bra som möjligt och det är helt perfekt. Jag kan absolut rekommendera Aktiv Bygg! Läs mer
  • 2017-11-22

Nermin P skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Köksrenovering

En total renovering av köket:
    * Flytspackling av golv och sättning av nytt golv
    * Nytt vägg, tak inomhus, isolering,
    målning och spackling.
    * Specialbyggd låda för fläkt och rör till fläkten.
    * Nytt dörrkarm och dörr
    * Nytt kakel
    * Helt ny dragning av el och Element
    * Montering av kök (STORT ikea kök)
    * Spotlights
    Osv...

Fick rekommendationer av en vän att ta in Aktivbygg då han var super nöjd med renovering som Aktivbygg gjort hos honom.

Jag är super nöjd med AktivBygg. Kan INTE klaga på något. Proffsigt bemötande och dem höll tiden som vi kom överens.
    Väldigt trevlig personal.

Kommer att anlita Aktivbygg vid renovering av toa och badrum i nästa projekt.
    Tack Aktivbygg!

Jag rekommenderar starkt Aktivbygg! Läs mer
  • 2017-11-22

John W skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB
    Vi beställde renovering av badrum och gästtoalett via Bauhaus och direkt därefter kontaktade Serif på Aktiv Bygg oss och gjorde ett hembesök där vi gick igenom vad vi ville ha gjort; totalrenovering med kakel på väggar och i golv. Han skulle samordna bygg, el och VVS och redan samma förmiddag kontaktade även el oss för hembesök. Serif bedömde tidsåtgången till totalt två veckor och 2-3 dagar från start. Vi ville ha startdatum en måndag tre veckor senare och på denna dag startade Aktiv Bygg med att först skydda väggar och golv mellan ingång och badrum och därefter riva ut allt gammalt. En vecka och 4 arbetsdagar senare kunde vi använda WC och dusch i nytt badrum/gästtoalett och på måndagen efter två veckor var allt även all el klar. Serif var på plats i stort sett varje morgon och förklarade vad som skulle göras närmast. Alla arbetare på Aktiv Bygg arbetade hårt och noggrant, monterade mer tätskikt än vad som krävs och bad om vårt godkännande av kakelsättningen i början av detta arbete. Städning utfördes klanderfritt varje dag och slutstädningen var mycket noggrann. När allt var färdigt fanns det mycket mindre byggdamm än befarat i kringliggande rum, trots omfattande bilningsarbete i badrummets betonggolv. Sammantaget levde Aktiv Bygg upp till våra förväntningar till 100 % både med avseende på utfört arbete och lovade tider och de har varit de bästa hantverkare vi har haft efter 33 år i vårt hus. Vi kan därför varmt rekommendera dem till andra. Läs mer

Baragatan 11, 212 28 Malmö