Alla kategorier Djuraffär Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda Akvarielagret

Akvarielagret

Lövåsvägen 40, 167 32 Bromma — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Akvarielagret

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Akvarielagret
    Måste vara alla akvarieinehavares drömställe!

Ett plus för sjöhästarna. Om jag skaffar akvarie nån gång ska jag köpa sjöhästar!
  • Mats K
    Mats K skrev om Akvarielagret
    Har ett trevligt bemötande och oftast kunnig personal. Akvarielagret är en stor butik med stort antal arter. Lite trångt kan det upplevas, men det beror på att det finns mycket akvarier, och t o m en del utställningsakvarier med intressanta biotoper. Priserna är ok.

Har mycket akvarier, precis som min egna butik en gång i tiden hade, se http://www.facebook.com/media/set/?set=a.113153748740662.13949.113153582074012&l=50d6fd822c&type=1
  • Nicklas M
    Nicklas M skrev om Akvarielagret
    Helt otroligt.
    Att det fanns en så här trevlig butik..
    Verkar bara pyssla med fisk, otroligt bra kundskap, (Jag kan inte mer än guldfisk i o för sig). Supertrevlig personal. Lite skitigt, men det skapade faktist en viss charm.

Gick loss på ett akvariepaket, och något som heter Ciklider.
    Helt ok.
    och STORT!!
  • Emma K
    Emma K skrev om Akvarielagret
    Jättespännande utbud av olika fiskarter, butiken är helt klart värt ett besök även om man inte ska handla just den dagen. Fint och välordnat, kunnig och intresserad personal, stor butik med allt man kan behöva, det man inte visste att man behövde och lite till! dessutom har de en "damm" med helt underbara små slamkrypare som jag svär är lika sällskapliga som en flock med hundvalpar! En dag ska jag ha såna!

Lövåsvägen 40, 167 32 Bromma