Akvarielagret

Läs vad 6 kunder tycker om Akvarielagret

• Lars Christer Ö

2020-11-15

Lars Christer Ö skrev om Akvarielagret
    Har handlat här tidigare genom åren men aldrig blivit så illa bemött som nu. Personalen är väldigt otrevlig om man reklamerar något. Det är endast pengar in som betyder något, inte att hjälpa kunden om något gått fel.
    Här tänker man inte på djuren utan man tänker på pengar in. Alla produkter som säljs är också väldigt dyra, ber du om råd om något så lurar dom på dig allt möjligt till överpriser.
    Synd på en så stor leverantör att behandla sina kunder på detta sätt, istället för att försöka hjälpa och tillmötesgå. Läs mer
  • 2019-10-28

Patrick mikael P skrev om Akvarielagret
    Trevlig och kunnig personal. Butiken kanon med stort utbud. Inte så mycket saltvattenfisk när jag besökte men för sött finns nog allt! Läs mer
  • Torbjörn J

2010-09-11

Torbjörn J skrev om Akvarielagret
    Måste vara alla akvarieinehavares drömställe!

Ett plus för sjöhästarna. Om jag skaffar akvarie nån gång ska jag köpa sjöhästar! Läs mer
  • Mats K

2010-05-10

Mats K skrev om Akvarielagret
    Har ett trevligt bemötande och oftast kunnig personal. Akvarielagret är en stor butik med stort antal arter. Lite trångt kan det upplevas, men det beror på att det finns mycket akvarier, och t o m en del utställningsakvarier med intressanta biotoper. Priserna är ok.

Har mycket akvarier, precis som min egna butik en gång i tiden hade, se http://www.facebook.com/media/set/?set=a.113153748740662.13949.113153582074012&l=50d6fd822c&type=1 Läs mer
  • 2010-01-21

Nicklas M skrev om Akvarielagret
    Helt otroligt.
    Att det fanns en så här trevlig butik..
    Verkar bara pyssla med fisk, otroligt bra kundskap, (Jag kan inte mer än guldfisk i o för sig). Supertrevlig personal. Lite skitigt, men det skapade faktist en viss charm.

Gick loss på ett akvariepaket, och något som heter Ciklider.
    Helt ok.
    och STORT!! Läs mer
  • Emma K

2008-01-16

Emma K skrev om Akvarielagret
    Jättespännande utbud av olika fiskarter, butiken är helt klart värt ett besök även om man inte ska handla just den dagen. Fint och välordnat, kunnig och intresserad personal, stor butik med allt man kan behöva, det man inte visste att man behövde och lite till! dessutom har de en "damm" med helt underbara små slamkrypare som jag svär är lika sällskapliga som en flock med hundvalpar! En dag ska jag ha såna! Läs mer

Bästa djuraffärerna i Stockholm:

Anna S Anna S tycker:
“Finfinas Hundkompis är genuina...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte