Akvarielagret

3.4

10 omdömen om Akvarielagret

Cecilia D
Skrev om Akvarielagret

Fantastiskt utbud av rötter, sand och fisk - här finns ALLT man önskar sig. Kunnig och trevlig personal som står ut med en riktig Newbie. Har också bra och roliga tips om man vill utveckla sitt intresse. Detta företag lever på sitt goda rykte och det är hit du går om du vill ha en fantastisk service och stor kunnighet!

Amanda J
Skrev om Akvarielagret

Fruktansvärt otrevlig personal och noll service. Rekommenderar ingen att stödja det här stället.

Mattias Kåe G
Skrev om Akvarielagret

Mycket bra för sötvattenakvaristen. Vi köpte vårt senaste akvarie här och kompletterade även med nytt lock och armatur när det behövdes bytas efter några år. De har mycket fisk, rötter, växter akvarier och utrustning. Jag vet ingen annan butik med så stort utbud som Akvarielagret. Igår köpte min son och jag fisk för en nystart. Vi fick hjälp, råd om fiskar, vilka som kan samsas och inte. Jag har alltid fått bra service och bemötande men ibland fått vänta på vår tur. Såg att någon nämnde andra lokaler...men det är nog evigheter...

VANESSA K
Skrev om Akvarielagret

Jag vet inte vad som har hänt, jag bodde för länge sedan, i Bromma och tyckte att det var en fantastisk upplevelse, bra kundbemötande o.s.v. De fanns på en annan adress än nu. Det är inte alls samma sak nu. De hänvisar till "fisklistan, där leverantörer listar vad de har inne och Akvarielagret säger att man kan beställa det som finns på listan. Det är inte sant, dvs inte om det gäller fisk från leverantören Ruinemans. Problemet är att 99% av de fiskar som är listade finns hos just Ruinemans och för mig blir det då lite falsk...

Lars Christer Ö
Skrev om Akvarielagret

Har handlat här tidigare genom åren men aldrig blivit så illa bemött som nu. Personalen är väldigt otrevlig om man reklamerar något. Det är endast pengar in som betyder något, inte att hjälpa kunden om något gått fel. Här tänker man inte på djuren utan man tänker på pengar in. Alla produkter som säljs är också väldigt dyra, ber du om råd om något så lurar dom på dig allt möjligt till överpriser. Synd på en så stor leverantör att behandla sina kunder på detta sätt, istället för att försöka hjälpa och tillmötesgå.

Patrick mikael P
Skrev om Akvarielagret

Trevlig och kunnig personal. Butiken kanon med stort utbud. Inte så mycket saltvattenfisk när jag besökte men för sött finns nog allt!

Torbjörn J
Skrev om Akvarielagret

Måste vara alla akvarieinehavares drömställe! Ett plus för sjöhästarna. Om jag skaffar akvarie nån gång ska jag köpa sjöhästar!

Mats K
Skrev om Akvarielagret

Har ett trevligt bemötande och oftast kunnig personal. Akvarielagret är en stor butik med stort antal arter. Lite trångt kan det upplevas, men det beror på att det finns mycket akvarier, och t o m en del utställningsakvarier med intressanta biotoper. Priserna är ok. Har mycket akvarier, precis som min egna butik en gång i tiden hade, se http://www.facebook.com/media/set/?set=a.113153748740662.13949.113153582074012&l=50d6fd822c&type=1

Nicklas M
Skrev om Akvarielagret

Helt otroligt. Att det fanns en så här trevlig butik.. Verkar bara pyssla med fisk, otroligt bra kundskap, (Jag kan inte mer än guldfisk i o för sig). Supertrevlig personal. Lite skitigt, men det skapade faktist en viss charm. Gick loss på ett akvariepaket, och något som heter Ciklider. Helt ok. och STORT!!

Emma K
Skrev om Akvarielagret

Jättespännande utbud av olika fiskarter, butiken är helt klart värt ett besök även om man inte ska handla just den dagen. Fint och välordnat, kunnig och intresserad personal, stor butik med allt man kan behöva, det man inte visste att man behövde och lite till! dessutom har de en "damm" med helt underbara små slamkrypare som jag svär är lika sällskapliga som en flock med hundvalpar! En dag ska jag ha såna!