Alla kategorier Kontorsservice Stockholms län Sundbyberg Akvarieleasing

Akvarieleasing

Starrbäcksgatan 3, 172 74 Sundbyberg — Visa karta

Funderar du på att hyra akvarium? Vi på Akvarieleasing skapar en behaglig miljö för kontoret, som du verkligen kan trivas i. Våra inredare och designers är experter när det kommer till marina miljöer hjälper dig att skapa en exklusiv arbetsplats, helt efter dina önskningar.

Vilket sorts akvarium letar du efter? Ett panoramaakvarium, ett inbyggt akvarium eller ett saltvattensakvarium? Vad du än behöver kan vi garanterat hitta en lösning. Testa gärna vårt prova-på-erbjudande så installerar vi ett akvarium som du får testa helt kostnadsfritt i två veckor.

Välkommen till oss!

Läs vad 87 kunder tycker om Akvarieleasing

• Kerstin S
    Kerstin S skrev om Akvarieleasing
    Hej, vi är nöjda. Ibland har dock fiskarna varit utan mat typ 1 vecka. Men nu har vi fått extra foder så vi kan fylla på själva. Er personal är alltid trevliga när det kommer hit. Läs mer
  • Karita F
    Karita F skrev om Akvarieleasing
    varmt bemötande och kunnig personal, bra information gavs innan leasing, känner mig trygg med avtalet, våra boende är väldigt nöjda med att akvarierna sköts och att de ger dem fin avkoppling. Läs mer
  • Karina L
    Karina L skrev om Akvarieleasing
    Hej. Tycker att det fungerar mycket bra. Trevlig personal bra bemötande och snabbt svar då man ringer. Inget att klaga på:) Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Akvarieleasing
    Jag är helt nöjd som kund. Akvarie-Leasing lever upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Akvarieleasing
    Hej!
    Vi är mycket nöjda med bemötande, hantering, kontakt och de lever verkligen upp till våra förväntningar. Det är akvariet, växter, fiskar, foder etc. Allt som behövs till akvariet. Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Akvarieleasing
    Att ordna akvarie genom akvarieleasing är det det bästa vi gjort. Rent och fint och vackra friska fiskar alltid bästa tänkbara bemmötande vad det än må vara angående akvarie och fiskar.
    Rekommenderar dessa experter det varmaste.
    God och glad kund
    Lena Majlund
    'Familjeläkarna Tungelsta Läs mer
    2018-03-05 Robin O svarar Lena M
    Vad roligt att höra Lena att ni är så nöjda! Jag ska framföra dem här fina orden till alla som jobbar hos oss. Rasmus sitter här bredvid mig och tackar lite extra för dina fina ord.
    Önskar dig och dina kollegor en fortsatt trevlig vecka.
    Hälsningar Robin Akvarieleasing
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Akvarieleasing
    Genomgående bra service. Akvarieleasing håller rent i akvariet regelbundet och byter snabbt ut fiskar och annat vid behov. Läs mer
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Akvarieleasing
    Har bara bra saker att säga, trevligt bemötande, får hjälp om man ringer om det är något som är problem. som om tex. om maten inte funkar. Läs mer
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Akvarieleasing
    Alltid trevligt bemötande av kunnig personal hos er. Lätt att få kontakt på telefon. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Akvarieleasing
    Där jag jobbar nu har jag inte något akvarium. Var dock mycket nöjd förut. Läs mer
  • Sabina B
    Sabina B skrev om Akvarieleasing
    Trevligt bemötande, fina fiskar, och välskött akvarium.
    När fel upp kommer- snabb service.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Akvarieleasing
    Bemötandet har varit väldigt trevligt och hjälpsamt. Allt har fungerat precis så som de har lovat och akvarierna är mkt uppskattade av våra boende. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Akvarieleasing
    Har inga negativa synpunkter. Upplever allt mycket positivt. Kontakt, kommunikation och personalens bemötande.
    Kort och gott så är vi/jag mycket nöjda, Läs mer
  • Sotiris G
    Sotiris G skrev om Akvarieleasing
    Hej,
    Vi har ett löpande avtal med ett akvarium på en psykiatrimottagning. Allt fungerar väl vad gäller skötsel och om vi någon gång behöver extra tillsyn kommer Akvarieleasing oftast ut samma dag eller dagen efter att vi ringer. Läs mer
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Akvarieleasing
    Akvariet i sig är en trevlig och vacker skapelse. Det som är smolk i bägaren är att variationen av fiskarterna är fantasilöst. Det händer även att antalet fiskar reduceras naturligt men kompenseras inte utan påstötning. Sedan är det inte roligt med växter av plats. Den biotop som skapas är knappast naturlig.
    Vi upplever även dålig feedback. Läs mer
    2018-02-28 Robin O svarar Rolf L
    Hej Rolf,
    Så ska det ju självklart inte vara, tycker väldigt mycket om att du skriver in till oss om detta.
    Skulle du kunna vara så snäll att mejla direkt in till mig vart du arbetar/akvariet är någonstans och om det är dig vi ska prata med så kan vi kontakta dig direkt och hitta på en lösning för hur det ska fungera framöver.
    Mejla mig gärna direkt på:
    robin@akvarieleasing.se
  • Maith Ö
    Maith Ö skrev om Akvarieleasing
    Bra bemötande från företaget, kommer alltid om det uppstår några problem med akvariet. Vi har idag ett akvarium som sköts exemplariskt av företaget. Läs mer
  • Taru Y
    Taru Y skrev om Akvarieleasing
    Mycket bra bemötande, det verkar som att rutinerna hos olika kunder är väl implementerade hos personalen. Det spelar ingen roll att det kommer olika personer, de vet exakt var akvariet finns, var de ska hämta vatten och hur de ska agera.
    Det viktigaste hos oss är att de boende blir vänligt bemötta av personer som utför olika uppdrag hos oss, och det blir de av personalen från Akvarieleasing. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om Akvarieleasing
    Trevlig och kompetent personal, god service. Alltid välskött akvarium med friska fiskar och växter. Läs mer
  • Lotta Å
    Lotta Å skrev om Akvarieleasing
    Får den hjälp vi behöver. Snabba klara svar på telefon när vi ringer. Vid behov har personal kommit ut utan större dröjesmål. Trevligt bemötande från personal som varit här. Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Akvarieleasing
    Allt fungerar perfekt! Trevlig och kunnig personal som tar hand om våra akvarium och fiskar. Läs mer
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Akvarieleasing
    Toppenservice! Allt från tecknandet av avtal till den service vi får av våra små fiskar.

Oerhört uppskattat av både stora och små Läs mer
  • Carin K
    Carin K skrev om Akvarieleasing
    Akvarieleasing är ett seriöst företag. De anställda, som kommer och gör rent det akvarium vi hyr, är intresserade och kunniga. Läs mer
  • Irene V
    Irene V skrev om Akvarieleasing
    Bemötandet har varit mycket bra. Bibliotekets akvarium får regelbunden tillsyn och omvårdnad. Nya fiskar och ny utsmyckning som de biblioteksbesökande barnen verkligen uppskattar.

Vänliga hälsningar
    Paula Norrlid
    Sigtuna bibliotek

Ps Irene Vallström har gått i pension Läs mer
    2018-02-23 Robin O svarar Irene V
    Vad roligt att höra Paula att det fungerar så bra! Okej då ska vi uppdatera våra kontaktuppgifter hos oss så det blir rätt om vi behöver kontakta er. Kan inte du hjälpa oss med att mejla direkt till mig dina kontaktuppgifter, nummer och mejl på robin@akvarieleasing.se

Önskar dig en trevlig helg
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Akvarieleasing
    Alltid bra bemötande och fin service. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Akvarieleasing
    Jag uppfattar er service som god. Har dock inte själv varit i kontakt med er. Personalen på respektive avdelning sköter om fiskar och kontakt med er etc. Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Akvarieleasing
    Vi hyr akvarium, får bra service med regelbunden rengöring och påfyllning, snabb hjälp när vi ringer. Allt fungerar väl. /Linda Jansson (sekreterare) Läs mer
  • Katja K
    Katja K skrev om Akvarieleasing
    Gott bemötande, och man får snabb återkoppling om det skulle bli något problem med akvariet/fiskarna. Läs mer
  • Tony W
    Tony W skrev om Akvarieleasing
    Ser aldrig dem som sköter Akvariet o hör aldrig av dem Läs mer
    2018-02-15 Robin O svarar Tony W
    Hej Tony, vad tråkigt att vi inte har någon kontakt vid service med dig. Du får gärna mejla direkt till mig vart du arbetar så ska jag prata med den som sköter om ert/ditt akvarium att kontakta dig vid servicen av akvariet. Det är mycket viktigt att kommunikationen från oss är bra. Mejla gärna direkt till mig på: robin@akvarieleasing.se
  • Mailin L
    Mailin L skrev om Akvarieleasing
    Fungerat super under alla år. Läs mer
  • Veronica N
    Veronica N skrev om Akvarieleasing
    Hyr akvarium. Alltid bra bemötande och snabb hjälp när det varit något problem. Rekkomenderas. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Akvarieleasing
    Mycket goda erfarenheter av samarbetet med akvarieleasing Läs mer
  • Niki S
    Niki S skrev om Akvarieleasing
    Bra service, trevligt erbjudande, lite tråkiga fiskar Läs mer
    2018-02-15 Robin O svarar Niki S
    Hej Niki,
    Vad tråkigt att du tycker det. Om du vill kan du mejla till mig direkt på robin@akvarieleasing.se och berätta vart du arbetar så kan vi titta över ert akvarium och vad vi kan hitta på för något med fiskarna för att det ska bli lite roligare fiskar som passar bättre.
    Du kan även ringa till oss och prata med vår serviceavdelning så hjälper dem dig mer än gärna.
    08-98 10 70

• Sofia N
    Sofia N skrev om Akvarieleasing
    Professionell personal, kunnig Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Akvarieleasing
    Jättebra service och kunskap om rengöring, växter och fiskar! Läs mer
  • Lena I
    Lena I skrev om Akvarieleasing
    Bra produkter, god service, bra bemötande Läs mer
  • Johnnie G
    Johnnie G skrev om Akvarieleasing
    Den egentligen enda kontakten vi har med er är med det akvarieskötare som kommer v6v, för rengöring, vattenbyte osv. Vi är nöjda med det och bemötandet. Vid några tillfällen under åren har vi fått gehör för önskemål och kunnat ställa enkla frågor om fiskars väl och ve.

Vårt akvarium har varit och är ett stimulerande och estetiskt tilltalande inslag i den allmänna miljön på mottagningen.
    MVH
    Johnnie Grönvall
    Enhetschef Läs mer
    2018-02-15 Robin O svarar Johnnie G
    Tack Johnnie för din fina rekommendation och roligt att akvariet gör sig bra i er miljö på Mottagningen!
  • Yang F
    Yang F skrev om Akvarieleasing
    Akvarieleasing har många fina fiskar och fina akvarium. Och de har mycket bra service när det händer nånting, tex. det finns några sjuka fiskar, då kommer de snabbt och fixar det när de har tagit emot telefonsamtalet. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Akvarieleasing
    Fungerar bra. Ibland tar det tid att få nya fiskar. Det tas inte alltid hänsyn till när det är bäst att rengöra utan skötaren kan komma precis när aktivitet i vardagsrummet pågår. Läs mer
    2018-02-15 Robin O svarar Maria T
    Hej Maria,
    Tack så mycket för din rekommendation, men jag hör att vi behöver bli bättre på att anpassa oss lite till er verksamhet.
    Kan inte du vara så snäll och Mejla direkt till mig på robin@akvarieleasing.se så hittar vi en lösning på problemet, om vi tillexempel ska ringa och boka innan vi kommer och utför service av akvariet.
    Du kan även ringa direkt till oss på 08-98 10 70 och prata med serviceavdelningen så hjälper mina kollegor dig med att hitta en smidig lösning.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Akvarieleasing
    Snabb service när man ringer och efterfrågar hjälp. Trevligt bemötande på plats och trevlig kundtjänstpersonal. Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Akvarieleasing
    Väldigt trevlig personal, hälsar alltid och svarar på allt som rör fiskarna om någon undrar.
    Många av våra kunder tycker att akvariet är fint att titta på, fiskarna är färgglada och att hjälpa till att mata dom är kul. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Akvarieleasing
    Rent och fräsch och snabb återkoppling Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Akvarieleasing
    Vi på Nynäshamns gymnasium har fått bra bemötande av Akvarieleasing. Proffsig hjälp vid val av fiskar mm
    Rengörning av akvariet går snabbt och smidigt Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Akvarieleasing
    Hej Alla hos Akvarieleasing.

Vi tycker att Linda Beckman vår akvariespecialist är toppen.
    Alltid lätt att få hjälp även med kort varsel och alltid proffsigt o trevlig bemötande.
    Vi rekommenderar gärna er om någon frågar.

Med vänlig hälsning

Gunnel Roll/ Tandläkare Thomas Rydell Läs mer
    2018-02-15 Robin O svarar Thomas R
    Ja men tack så jättemycket Gunnel och Thomas för denna fina rekommendation!
    Önskar er en fortsatt trevlig vecka och ska framföra er fina feedback till Linda.
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Akvarieleasing
    Alltid väldigt trevlig personal, snabba byten av vatten och växter. Läs mer
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Akvarieleasing
    trevlig och tillmötesgående personal som sköter akvariet på ett bra sätt. Svarar på frågor och har kunnande om akvariet.
    Kan rekommendera dem Läs mer
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Akvarieleasing
    Alltid varit bra bemötande. Vi har haft akvarie samt skötsel av det i många år. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Akvarieleasing
    Jag tycker att det fungerar bra
    Linda som är här mest är väldigt trevlig person o andra som har varit här Läs mer
    2018-01-23 Robin O svarar Marie B
    Tack Marie, jag ska framföra detta till Linda, hon kommer att bli jätteglad. Hälsningar Robin
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Akvarieleasing
    Hej!
    De gånger jag har ringt för att få hjälp med akvarierna så har vi fått hjälp ganska omgående. Det har gällt när t ex pumpen slutat fungera. Har också haft bra kontakt med "killen" som kommer hit och rengör och fyller på mat osv. Är inte så kunnig när det gäller fiskakvarier men det verkar fungera bra.

Med vänlig hälsning
    Gunilla Carro Johansson
    Sekr
    Öron-näs-halskliniken
    Västerås Läs mer
    2018-01-23 Robin O svarar Lisa D
    Tack Gunilla för din feedback till oss och roligt att allting fungerar så bra. Skulle det vara något vet du att det bara är att ringa till oss så hjälper vi dig/er på bästa sätt. Hälsningar Robin
  • Liselott S
    Liselott S skrev om Akvarieleasing
    Akvarieleasing är toppen! Alltid samma glada kille som kommer till oss och tar hand om våra fiskar, vi har tre st akvarium och när vi beslöt att skaffa det tredje så fick vi hjälp med att välja storlek och vad som skulle passa bäst, vänligt, glatt bemötande och ni ställer alltid upp. Någon gång har vi haft problem med lampan eller pumpen mm men då kommer ni direkt/omgående och fixar med detta. Är helnöjd med servicen. Kan varmt rekommendera Akvarieleasing till andra företag. Läs mer
    2018-01-23 Robin O svarar Liselott S
    Tack Liselott och vad roligt för oss att få höra från dig att det fungerar så bra. Det uppskattar vi, ska hälsa dem som tar hand om ert akvarium detta. Hälsningar Robin
  • Mitra I
    Mitra I skrev om Akvarieleasing