Alla kategorier Kontorsservice Stockholms län Sundbyberg Akvarieleasing

Akvarieleasing

Starrbäcksgatan 3, 172 74 Sundbyberg — Visa karta

Funderar du på att hyra akvarium? Vi på Akvarieleasing skapar en behaglig miljö för kontoret, som du verkligen kan trivas i. Våra inredare och designers är experter när det kommer till marina miljöer hjälper dig att skapa en exklusiv arbetsplats, helt efter dina önskningar.

Vilket sorts akvarium letar du efter? Ett panoramaakvarium, ett inbyggt akvarium eller ett saltvattensakvarium? Vad du än behöver kan vi garanterat hitta en lösning. Testa gärna vårt prova-på-erbjudande så installerar vi ett akvarium som du får testa helt kostnadsfritt i två veckor.

Välkommen till oss!

Läs vad 36 kunder tycker om Akvarieleasing

• Master Office
    Master Office skrev om Akvarieleasing
    Kunnig säljare med känsla. Vi fick fin hjälp med valet av akvariemodell. Det blev klockrent! En extra eloge till servicepersonerna Per och Sven som alltid är otroligt trevliga och duktiga! Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Akvarieleasing
    Bra bemötande
    Tog lång tid att få problem åtgärdat när vi fick en massa grönalger i akvariet
    Akvarierna är fina Läs mer
  • Minna H
    Minna H skrev om Akvarieleasing
    Hej!
    Minna har slutat och jag har inte haft något med akvarieleasing att göra.

Med vänlig hälsning
    Ingela Hägglund
    Feelgood Läs mer
  • Nina V
    Nina V skrev om Akvarieleasing
    Ni sköter ju regelbundet allt med själva akvariet, personalen bara matar fiskarna. Tycker allt har funkat bra. Läs mer
  • Hillevi M
    Hillevi M skrev om Akvarieleasing
    Okomplicerat, uppskattat och praktiskt. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Akvarieleasing
    Bra bemötande och trevlig personal.
    Akvariet har periodvis inte varit i skick dvs vattnet har varit missfärgat och några fiskar dog.Detta beror sannolikt på personens ambitionsnivå som kommer och rengör akvariet löpande.
    Det är bättre idag och det känns viktigt att akvariet alltid håller en hög kvalitet i alla avseenden. Läs mer
    2018-01-16 Robin O svarar Robert L
    Hej Robert,
    Tack för din feedback! Tråkigt att det från en början inte fungerade så bra men att det nu fungerar som det ska. Skulle något inte fungera med akvariet och skötseln är du alltid välkommen att ringa in till oss på 08-98 10 70 så hjälper vi dig. Akvariet ska alltid vara fint och väl skött.
    Hälsningar Robin Akvarieleasing
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Akvarieleasing
    Hyrde akvarium till receptionen på vårt företag. Rasmus på AL var o är mycket engagerad, och vi mycket nöjda ned AL. Mvh Magnus Läs mer
    2018-01-16 Robin O svarar Magnus W
    Vad roligt att höra Magnus, Rasmus sitter här bredvid mig så jag visade honom detta. Han tackar så mycket!
    Hälsningar Robin och Rasmus
  • Pamela D
    Pamela D skrev om Akvarieleasing
    Super trevlig personal. Tony har kommit till oss i många år, känns tryggt. Läs mer
    2018-01-16 Robin O svarar Pamela D
    Tack Pamela, jag ska hälsa Tony så mycket från er!
    Hälsningar Robin
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Akvarieleasing
    Vi är jättenöjda med service från er och bemötande även så. Läs mer
  • Lise-lotte B
    Lise-lotte B skrev om Akvarieleasing
    Lite obalans i servicen. Ibland oklanderlig service ibland upplever vi att det behöver rengöras långt innan service. Fiskar dör och glas skivan låg felvänd. Då fick inte fiskarna mat utan den låg kvar på skivan. Det tog lite tid innan vi såg det. Vi kanske matar för mycket då det ser ut att vara mycket alger?
    Bra över lag. Skulle gärna få några nya fiskar då tre har dött under lång tid utan ersättning.
    Vi är glada att ha ett akvarium till alla ungdomar. Mycket uppskattat. Läs mer
    2018-01-16 Robin O svarar Lise-lotte B
    Hej Lise-lotte,
    Det var inte så roligt att höra! Kan inte du mejla dina uppgifter direkt till mig så ska jag se till att vi ordnar upp detta och tar fram en åtgärdsplan för er och akvariet så det blir bra igen.
    Du når mig direkt på robin@akvarieleasing.se
    Eller ring in till oss på 08-98 10 70
    Tack så mycket för att du hör av dig till oss!
    Hälsningar Robin
  • Anne-lie S
    Anne-lie S skrev om Akvarieleasing
    hej
    vi är nöjda med er service och bemötande.

Mvh Läs mer
  • Birgitta Ö
    Birgitta Ö skrev om Akvarieleasing
    Mycket uppskattat av både oss i personalen samt naturligtvis först och främst av våra besökare på BVC. Skötsel av akvariet är mycket bra och arbetet utförs av trevlig personal. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Akvarieleasing
    AB Prols Fabrik har varit kund hos Akvarieleasing över 15-år. Vi har den stora akvariedammen med bergvägg. Vi är mycket nöjda och dessutom är Akvarieleasing´s personal otroligt trevliga. Akvariet får många beundrande kommentarer från våra kunder och vi själva uppskattar dess lugnande, avstressande inverkan. Det är dessutom bekvämt med fullservice av akvariet. Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Akvarieleasing
    Jag tycker att det är väldigt bra och trevlig personer som kommer och gör ren i akvariet. Bara positivt ! Det är trevligt med fiskarna både för personal och patienterna.
    MVH Gunilla Läs mer
  • Greger L
    Greger L skrev om Akvarieleasing
    Flexibla och lyhörda för kundens önskemål Läs mer
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Akvarieleasing
    dom är bra och hjälpsamma, kommer om man ringer extra Läs mer
  • Anne-charlotte B
    Anne-charlotte B skrev om Akvarieleasing
    Bra service och gott bemötande. Akvariet är fräscht och de varierar innehållet efter våra önskemål. Barnen uppskattar det väldigt mycket. Läs mer
  • Eija H
    Eija H skrev om Akvarieleasing
    Den personalen som har besökt verksamheten har varit kunnig, trevlig och artig. Hen har berättat mycket om fiskarna om vi har haft frågor.

Det enda minus som jag kan komma på är att det är för lång uppsägningstid. Om man missar att säga upp avtalet i tid blir det ett år till. Läs mer
  • Dennis W
    Dennis W skrev om Akvarieleasing
    Jag har ett 600 liter stort akvarie med fiskar som dom har installerat och sedan sköter var 4e vecka. Fullständigt bekymmersfritt för mej.
    Mycket bra service. Läs mer
  • Araz A
    Araz A skrev om Akvarieleasing
    Är supernöjd med akvariet som jag har, och det är alltid jättebra kommunikation när det är dags för service. Hade kanske önskat att man hade fasta dagar så man visste. I nuläget är det alltid en överraskning ”hej, kan vi komma och serva idag”. Lite bättre framförhållning hade varit önskvärt mest för min egen skull så man kunde planera. Annars supernöjd. Ger därför 4 av 5 Läs mer
    2017-12-22 Robin O svarar Araz A
    Hej Araz, tack så mycket för din fina feedback. Jag har fört vidare till min serviceavdelning att du önskar bättre framförhållning från vår sida. Vi ska försöka bli bättre så det blir lättare för dig att planera.
    Önskar dig en riktigt God Jul, hälsningar Robin Akvarieleasing
  • Taina S
    Taina S skrev om Akvarieleasing
    Mycket bra!
    Vi har dock nya kontaktpersoner på våra blodcentraler.
    Blodcentralen Skanstull: Jenny Berg Thorsson
    Blodcentralen Hötorget: Jenny Lindenstein
    Blodcentralen Odenplan: Jenny Lindenstein Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Taina S
    Tack Taina, jag ska se till att uppdatera era kundkort så det står rätt.
    Om du vill får du gärna mejla mig deras kontaktuppgifter så att vi kan kontakta dem gällande akvarierna på de olika blodcentralerna. Du kan mejla direkt till mig på: robin@akvarieleasing.se Tack så mycket för hjälpen.

God Jul och Gott Nytt år!
  • Anders F
    Anders F skrev om Akvarieleasing
    Jag märker inte knappt av att vi leasar ett akvarium vilket är ett bra tecken Läs mer
  • Stina R
    Stina R skrev om Akvarieleasing
    Vi leasar akvarium med fiskar till vårt väntrum.
    Gott bemötande. Lätta att arbeta med. Grundligt genomfört arbete. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Akvarieleasing
    Vi är nöjda med bemötandet överlag och allt sköts bra. Vi saknar dock " tomten" till jul i akvariet! Vi sade till om att vi ville ha en men vi fick ingen i år! Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Annika S
    Hej Annika, vänligen ring oss direkt så kommer vi självklart ut med en tomte här innan Jul. 08-98 10 70 och klicka på service så hjälper vi dig/er med tomten. Bästa hälsningar Robin Akvarieleasing
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Akvarieleasing
    Bra bemötande. Vid utbyte av modell på akvarium, inga problem. Skötsel och underhåll utmärkt. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Akvarieleasing
    Jag bara betalar fakturan, jag tror att hon som har akvariet är nöjd det låter så på personalen på boendet. Läs mer
  • Anna-Lena S
    Anna-Lena S skrev om Akvarieleasing
    Linda och hennes far är bäst !
    De hjälper oss med akvariefiskarna och ger oss bra råd.Det känner sig hemma här ! Läs mer
  • Christine H
    Christine H skrev om Akvarieleasing
    Hej,

Jag har "ärvt" avtalet från föregående chef för ett år sedan. Avtalet är ett akvarium med underhåll.
    Min uppfattning är att det fungerar bra och att de som kommer till oss från er är väldigt vänliga och tillmötesgående.

God Jul Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Christine H
    Tack Christine, jag ska hälsa dem som sköter om ert akvarium detta. God Jul hälsar vi alla på Akvarieleasing.
  • Cajsa S
    Cajsa S skrev om Akvarieleasing
    Fungerar väl. Jag har inget att anmärka på. Patienterna uppskattar akvariet. Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Akvarieleasing
    bra bemötande hos både säljare och montörer Läs mer
  • Annelie K
    Annelie K skrev om Akvarieleasing
    Hej! Vårt akvarium i vår reception är alltid fint och vi tycker det fungerar bra med rengöring och vi vill ha mycket växter och det har vi fått. Så betyget är bra.
    Någon enstaka gång har det stått lite för länge och vattnet har blivit grumligt eftersom service har uteblivit.

Men överlag är vi nöjda. Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Annelie K
    Hej Annelie, tack för din fina feedback den uppskattar vi och jag ska föra den vidare internt.
    Låter som att det blivit en förskjutning i service intervallen den gången, hoppas du vet att du alltid kan ringa till oss mellan servicetillfällena, om något sådant här skulle inträffa igen. Du når oss bäst på 08-98 10 70 och klickar på service för att få hjälp direkt.

Önskar dig en trevlig Jul hälsningar Robin på akvarieleasing
  • Anette G
    Anette G skrev om Akvarieleasing
    Vi har en längre tid fått flytta runt oss på företaget och numera sitter vi på två plan mot tidigare ett. Vi väntar på renovering som kommer att ske under 2018 och därför har vi inte lagt ner något jobb på våra växter utan det får komma när renoveringen är klar. Det går så fort när hen är här att jag ibland blir förvånad att hen redan är klar. Hur bemötandet blir när det är dags att fixa lite trevnad med växter får vi se då. Nu är det mycket fantasilöst. Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Anette G
    Hej Anette, Spännande med renovering och allt. Det är bara att ni kontaktar oss när ni känner att ni börjar bli klara och det är läge så kommer vi ut på ett möte hos er och försöker hitta en lösning som blir mer fantasifull.
    Passar på att önska er en God Jul också
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Akvarieleasing
    Jag är nöjd med företaget och jag får alltid full service när jag ringer. Personalen som kommer ger mig också goda råd om jag frågar.
    Vi har ett akvarium i receptionen.
    I jul ska jag få hjälp med att ställa in matapparaten så att jag inte behöver tänka på det under julledigheten. Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Agneta A
    Vad roligt Agneta att det fungerar så bra, vi önskar dig och alla dina kollegor en riktigt God Jul.
    Hälsningar Robin och alla kollegor på Akvarieleasing
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Akvarieleasing
    Akvarierna tas bra omhand, rena och fräscha. Inte haft någon kontakt med försäljare på ett par år nu. Läs mer
    2017-12-21 Robin O svarar Camilla J
    Hej Camilla, Då tycker jag det är läge att någon av våra säljare/din kontaktperson hör av sig till dig. Du kan väl mejla mig dina uppgifter direkt till min mejl så hör vi av oss. robin@akvarieleasing.se

Passar även på att önska dig en riktigt God Jul
  • David R
    David R skrev om Akvarieleasing
    Väldigt tillmötesgående och lätta att diskutera med. Ställe rupp snabbt om vi har behov av extra åtgärd. Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Akvarieleasing
    Ett VÄLDIGT stort kunnande om akvariestik, speciellt om saltvatten, Malawi- och Tanganiyka-ciklider. Har en hög proffisionalism, struktur och ordning på både arter och butik. Priserna är i paritet med kvaliteten. Att besöka deras butik är en stor upplevelse för den som är inbiten akvarist!

Gillar deras attityd och tänk. Liknar mycket min egna butik en gång i tiden, se http://www.facebook.com/media/set/?set=a.113153748740662.13949.113153582074012&l=50d6fd822c&type=1 Läs mer
    Robin O, Nikke L gillar detta

Starrbäcksgatan 3, 172 74 Sundbyberg